Lønninger i fodbold

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Lønninger i fodbold

Indlæg af Debatjuntaen » 23. jul 2014, 15:59

Foranlediget af debat i Rasmus Jönsson tråden oprettes tråd om lønninger i AaB og ligaerne generelt.

/Debatjuntaen

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af AllanPedersen » 23. jul 2014, 16:02

Doukas, ærligt...

Så tror jeg simpelthen Lynge er for nordjyde til at joke med nogen får elev løn.
Hvis sandheden er personen tjener lige så meget om måneden som en uddannet advokat.

Tror du ikke?

50k om måneden er da en vanvittig flot løn som langt de fleste danskere ville være misundelig på.

Under alle omstændigheder må vi sige at hvis du har ret og Lynge omtaler 50k om måneden som elev løn.
I så fald er der godt nok højt til loftet.. hvad får de største så ikke?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af limey » 23. jul 2014, 16:15

AllanPedersen skrev:Doukas, ærligt...

Så tror jeg simpelthen Lynge er for nordjyde til at joke med nogen får elev løn.
Hvis der er noget nordjyder er kendt for, er det, at man aldrig joker med elevlønninger!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af AllanPedersen » 23. jul 2014, 16:25

på trods af sarkasmen så forstår du godt hvad jeg mener ikke?

Tror du Lynge er så langt væk fra den reele verden at han sammenligner
en 50k løn med en bank elev?

50k om måneden er en lederstilling.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af limey » 23. jul 2014, 16:41

AllanPedersen skrev:på trods af sarkasmen så forstår du godt hvad jeg mener ikke?
Næh, egentlig ikke. Jeg kan hverken se relevansen af at Lynge er nordjyde skulle have en skid at gøre med, hvorvidt han joker eller ej, ligesom jeg ikke kan forstå en meter af, at man, helt alvorligt, prøver at konkludere på detaljerne i spillernes kontrakter ud fra så spinkelt et grundlag som et enkelt lille citat.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Kunji » 23. jul 2014, 16:45

Da vi virkelig smed om os med penge, der havde vi Rade Prica som suveræn løntopscorer i truppen. Han fik 2.500.000 om året, eller 210.000 om måneden ca. Det er fuldstændig galimatias at tro, at vi har spillere i truppen, som trækker tilnærmelsesvis det samme.

Rade Pricas løn ligger fast. Jeg har set den med egne øjne. Realistisk set, så ligger vores profiler vel omkring 150.000 om måneden.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af dyhrmaN » 23. jul 2014, 17:34

AllanPedersen skrev:Hvis i tror vores u19 spillere får 50k om måneden så fred være med det.
Nu hvor Arendt kender en i viborg.. så er det jo nok sådan :S

Det ændrer ikke på vi sagtens kan have et par spillere til +200k

og Doukas: Husk lige inden du siger det er utroværdigt at jeg bruger Lynge som sandhedsvidne.
Det er Lynge og ikke mig du anklager der.
Det er mindst lige så utroværdigt.

Update: og jeg så ikke lige debatjuntaen der

Doukas:
Du siger det sarkastisk men Wolfsburg er kendte for at tyre penge af på lønninger.
Kahlenberg fik 13mill om året i Wolfsburg.. og vi tror ikke på Jønsson kunne have tjent ca 5?
http://www.fodbold-transfers.dk/avis-sa ... erg-i-lon/

Doukas: Jeg ved godt hvad en bank elev får.. og det gør Lynge nok også nogenlunde

http://www.finanselev.dk/Om%20Finansudd ... elsen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er langt fra 12-13k om måneden til 50k, hvad tjener du selv? ikke for at være fræk.

Provst I brovst: Helenius havde fået debut i superligaen, da han forlængede..
Langt fra Ahlmann og Blåbjerg havde det.
men 50k tror jeg næppe nogen kan misforstå som elev løn
På trods af Allans til tider ret kategoriske påstande, er det alligevel lidt opsigtsvækkende, hvordan der er opstået en slags front mod samtlige af Allans påstande.
Jeg er typisk også ret uening med Allan, men lige netop i denne tråd har argumenterne været mindst lige så velargumenterede som de fra øvrige debattører.

Anyway, er også tilbøjelig til at give Allan ret i, at de helt ungen drenge kan altså ikke have fået en særlig høj løn, hvorfor Arendts tal lyder en smule usandsynlige.
Arendts tal kan muligvis bygge på, at i en ungdomskontrakt på, lad os sige 20k om måneden, vil den unge spiller få 5k i bonus per førsteholdskamp?
Man kunne forestille sig, at mange kontrakter nok er skruet således sammen. Fremgår bonus noget sted af regnskabet?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2014, 17:47

Fuldstændig enig. Selvfølgelig får en ung spiller på 18-19 år ikke en direktør løn i AaB. Det er jo fuldstændig vanvittigt at tro. Hvis man som 18 årig uden erfaring og med et potentiale der måske/måske ikke udvikler sig til superliga spiller kan overtale Allan Gaarde/Lynge til at man skal have 50k om måneden, så har Gaarde/Lynge ganske enkelt ikke gjort sit job godt nok.

Hvad Jønsson/Helenius så får, det ved jeg ikke, og det interesserer mig egentlig heller ikke.

Fm er naturligvis ikke et sandhedavidne, men her får en ungdomsspiller (i AaB) små 3.5k om ugen (eller godt og vel 15k om måneden) det lyder noget mere realistisk end 50k.
Jeg ved det er populært at være mod Allan herinde, men hvis ikke man kan se han har en pointe bør man nok overveje om man skulle til at gå efter bolden fremfor manden.

Kom nu lidt venner. Niveauet både plejer, og skal også, at være højere herinde
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Pastorius » 23. jul 2014, 18:02

jonas386 skrev:Fuldstændig enig. Selvfølgelig får en ung spiller på 18-19 år ikke en direktør løn i AaB. Det er jo fuldstændig vanvittigt at tro. Hvis man som 18 årig uden erfaring og med et potentiale der måske/måske ikke udvikler sig til superliga spiller kan overtale Allan Gaarde/Lynge til at man skal have 50k om måneden, så har Gaarde/Lynge ganske enkelt ikke gjort sit job godt nok.

Hvad Jønsson/Helenius så får, det ved jeg ikke, og det interesserer mig egentlig heller ikke.

Fm er naturligvis ikke et sandhedavidne, men her får en ungdomsspiller (i AaB) små 3.5k om ugen (eller godt og vel 15k om måneden) det lyder noget mere realistisk end 50k.
Jeg ved det er populært at være mod Allan herinde, men hvis ikke man kan se han har en pointe bør man nok overveje om man skulle til at gå efter bolden fremfor manden.

Kom nu lidt venner. Niveauet både plejer, og skal også, at være højere herinde
Allan har intet som helst substans i sine gætterier (som han så kalder teori). Manden er fuld af varm luft, gætterier og ikke noget som helst andet.

Med den fart han hælder lort udover debatside - ofte lidt selvmodsigende - kan det selvfølgelig ikke udelukkes at han rammer rigtigt ind imellem, men succesraten kan ikke være høj.

Jeg fatter ikke der er nogen der gider diskutere med ham, og mit højeste ønske ville være at man ikke blot kunne ignorere Allan, men også alle indlæg han var cireret i.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af doukas » 23. jul 2014, 18:02

jonas386 skrev:Fuldstændig enig. Selvfølgelig får en ung spiller på 18-19 år ikke en direktør løn i AaB. Det er jo fuldstændig vanvittigt at tro. Hvis man som 18 årig uden erfaring og med et potentiale der måske/måske ikke udvikler sig til superliga spiller kan overtale Allan Gaarde/Lynge til at man skal have 50k om måneden, så har Gaarde/Lynge ganske enkelt ikke gjort sit job godt nok.

Hvad Jønsson/Helenius så får, det ved jeg ikke, og det interesserer mig egentlig heller ikke.

Fm er naturligvis ikke et sandhedavidne, men her får en ungdomsspiller (i AaB) små 3.5k om ugen (eller godt og vel 15k om måneden) det lyder noget mere realistisk end 50k.
Jeg ved det er populært at være mod Allan herinde, men hvis ikke man kan se han har en pointe bør man nok overveje om man skulle til at gå efter bolden fremfor manden.

Kom nu lidt venner. Niveauet både plejer, og skal også, at være højere herinde
Men ER det ikke en offentlig hemmelighed at Helenius fik 50 k på en ungdomskontrakt? Kunne realistisk set godt forestille mig at et talent som V. Ahlmann med så mange ungdomslandsholdskampe på cv'et fik noget af det samme. Tror ikke man skal undervurdere den kamp der er om de bedste unge spillere i dk. Det gør det ikke billigere at være klub.

Ikke alle unge talenter elsker AaB og Aalborg at de vil der for vores blå øjnes skyld.

Allans pointe er at Allan synes det er en høj løn. Derfor kan det ikke passe. Vallidt?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2014, 18:27

Men 50k. Seriøst. Nu ved jeg ikke hvad i tjener. Men 50k. Er i klar over hvor mange penge det er. Det er næsten lige så meget som min morfar fik da han underviste på uni.
En spiller som AK, som er mere omkring holdet, får næppe 50 k om måneden. Nok nærmere 30-40k.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2014, 18:46

doukas skrev: Men ER det ikke en offentlig hemmelighed at Helenius fik 50 k på en ungdomskontrakt? Kunne realistisk set godt forestille mig at et talent som V. Ahlmann med så mange ungdomslandsholdskampe på cv'et fik noget af det samme. Tror ikke man skal undervurdere den kamp der er om de bedste unge spillere i dk. Det gør det ikke billigere at være klub.

Ikke alle unge talenter elsker AaB og Aalborg at de vil der for vores blå øjnes skyld.
Det er som 19 årig at Nicklas hentede 50.000,- om måneden og som ny i A-truppen. Ingen u21 kampe eller noget endnu. Han nåede at få debut inden ny kontrakt men der er tale om en måned efter han er oppe i A-truppen, så det var nok bare et spørgsmål om at få den formaliseret.

2010
"Fire AaB-talenter kan holde sommerferie med en glædelig nyhed. De forfremmes nemlig til AaBs A-trup i næste sæson. Det drejer sig om defensiv-spilleren Tobias Ørtoft, angriberen Nicklas Helenius, forsvarsspilleren Denis Dedovic og midtbanespilleren Kasper Kusk."
http://www.bold.dk/nyt/Fire-AaB-talente ... -A-truppen" onclick="window.open(this.href);return false;
2008
AaB har skrevet kontrakter med de seks talenter Lasse Pilgaard, Denis Dedovic, Nicklas Helenius Jensen, Tobias Ørtoft, Marc Pedersen og Thomas Nielsen.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-skriver-kont ... s-talenter" onclick="window.open(this.href);return false;

---
Om lønnen i skiftet til AV: En pæn stigning i forhold til de 50.000 kr. han har fået i månedsløn i AaB.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Pastorius » 23. jul 2014, 18:56

jonas386 skrev:Men 50k. Seriøst. Nu ved jeg ikke hvad i tjener. Men 50k. Er i klar over hvor mange penge det er. Det er næsten lige så meget som min morfar fik da han underviste på uni.
En spiller som AK, som er mere omkring holdet, får næppe 50 k om måneden. Nok nærmere 30-40k.
Det skal ses i relation til at der ikke er mange år at skrabe pengene sammen i og at der kræves mere end blot at møde op på arbejde.

50.000,- er ikke nogen vild løn, men det er selvfølgelig en del i startløn. Direktørløninger så skal der altså ganges med to og opefter, medmindre det er små enkeltmandsvirksomheder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2014, 18:59

jonas386 skrev:Men 50k. Seriøst. Nu ved jeg ikke hvad i tjener. Men 50k. Er i klar over hvor mange penge det er. Det er næsten lige så meget som min morfar fik da han underviste på uni.
En spiller som AK, som er mere omkring holdet, får næppe 50 k om måneden. Nok nærmere 30-40k.
Problemet er at der er mange der kan undervise på uni, der er ikke ret mange der kan putte den i kassen efter at have løbet 10 km mens Olaf Melberg sparker dem på anklerne og 30.000 tilskuere råber ad dem.
Han er sikkert omkring 100.000,- måske kun 75.000,- hvis han har været desperat.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2014, 19:00

Men det er Jo nok med starting bonus, og de fleste af talenterne har højst sandsynligt klausuler i deres kontrakter der siger at efter x antal kampe stiger lønnen til så og så meget.

Helenius tjente nok betydeligt mere da han rejste fra AaB end da han skrev sin første kontrakt under.

Det virker sindsygt at give 50.000 for endda helt usikre talenter. Ørgaard og Dedovic render rundt i divisionerne et sted. Jeg nægter at tro på de på noget tidspunkt i karrieren har tjent det der ligner 50k om måneden.

Jeg gik iøvrigt i klasse med en fyr hvis storebror fik tilbudt kontrakt i AaB fordi han hellere ville tage en uddannelse, og han vidste nok også godt han måske ikke helt havde det der skulle til. Havde han fået noget der ligner 50k om måneden tør jeg godt sige han nok godt kunne leve med at spille lidt bold et par år og så bare tage noget uddannelse halvt ved siden af, eller vente et par år.

Han fik iøvrigt slet ikke tilbudt 50k, tror nærmere det var 8.5 eller sådan, og det er altså lidt noget andet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2014, 19:02

jonas386 skrev:
Det virker sindsygt at give 50.000 for endda helt usikre talenter. Ørgaard og Dedovic render rundt i divisionerne et sted. Jeg nægter at tro på de på noget tidspunkt i karrieren har tjent det der ligner 50k om måneden.
Jeg googlede hurtigt og de er vist klubløse, Dedovic efter at have været i hobro.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2014, 19:06

jonas386 skrev:Men det er Jo nok med starting bonus, og de fleste af talenterne har højst sandsynligt klausuler i deres kontrakter der siger at efter x antal kampe stiger lønnen til så og så meget.

Helenius tjente nok betydeligt mere da han rejste fra AaB end da han skrev sin første kontrakt under.

Det virker sindsygt at give 50.000 for endda helt usikre talenter. Ørgaard og Dedovic render rundt i divisionerne et sted. Jeg nægter at tro på de på noget tidspunkt i karrieren har tjent det der ligner 50k om måneden.

Jeg gik iøvrigt i klasse med en fyr hvis storebror fik tilbudt kontrakt i AaB fordi han hellere ville tage en uddannelse, og han vidste nok også godt han måske ikke helt havde det der skulle til. Havde han fået noget der ligner 50k om måneden tør jeg godt sige han nok godt kunne leve med at spille lidt bold et par år og så bare tage noget uddannelse halvt ved siden af, eller vente et par år.

Han fik iøvrigt slet ikke tilbudt 50k, tror nærmere det var 8.5 eller sådan, og det er altså lidt noget andet.
Så er det er jo nok ikke som en del af a-truppen som Helenius, Ørgaard og Dedovic.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2014, 19:09

Tror du virkelig på at man ikke kan slippe afsted med mindre end 50k til en 18 årig knægt der vil forfølge sin drøm.
"Kontrakt i AaB? Det lyder da meget fedt. Stik mig 50k pr måned, plus bonusser så har vi en aftale." Den holder ikke helt. Har i set hvilke beløb de snakker om ifht mindstelønninger i overenskomsten. Det er slet ikke i nærheden.
Det er da klart vi var på afgrundens grund hvis vi arbejder med sådanne lønninger. Hvis der var råd til den slags lønninger så ville AaB ikke kæmpe med om guldet indimellem, så ville vi vinde det og spille Chl slutspil hvert år.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2014, 19:18

jonas386 skrev:Tror du virkelig på at man ikke kan slippe afsted med mindre end 50k til en 18 årig knægt der vil forfølge sin drøm.
"Kontrakt i AaB? Det lyder da meget fedt. Stik mig 50k pr måned, plus bonusser så har vi en aftale." Den holder ikke helt. Har i set hvilke beløb de snakker om ifht mindstelønninger i overenskomsten. Det er slet ikke i nærheden.
Det er da klart vi var på afgrundens grund hvis vi arbejder med sådanne lønninger. Hvis der var råd til den slags lønninger så ville AaB ikke kæmpe med om guldet indimellem, så ville vi vinde det og spille Chl slutspil hvert år.
Det er jo ikke en hvem som helst 18 årig knægt, det er en der laver mål, det hele fodbolden handler om, oven i det var han hurtig og teknisk dygtig. Helenius kunne jo ikke byttes ud med hvem som helst gym elev, ikke engang andre som ham der som ham havde målrettet øvet sig siden de var 10 år eks. Rolf Toft.

Hvis ikke AaB ville, så ville AGF FCM ovs. Deraf den store løn til en 19 årig.

AaB har sikkert investeret seriøst i Helenius siden han var i begyndelsen af teenageårene, den investering har de heller ikke tænkt sig at give til en konkurrerende klub fordi de vil spare 20.000 om måneden.
Har i set hvilke beløb de snakker om ifht mindstelønninger i overenskomsten. Det er slet ikke i nærheden.
Nej, alle de problemer med mindstelønninger og U19 spillere ikke må træne med seniortruppen uden at have en voksenkontrakt bliver ikke AaBs problem. Det bliver Fredericias og Brønshøjs problem. Alle dem med endnu mindre budgetter og endnu mere usikre talenter end dem AaB vælger.

Selvfølgelig vil divisionerne blive ringere af det og det vil skade AaB på den måde at talentudviklingen bliver dårligere men på plussiden betyder det at de nuværende store klubber har lettere ved at blive ved med at være store fordi de små brækker halsen på alle disse regler inden de vokser sig store eller aldrig forsøger.

For spillere vil det selvfølgelig også blive svære hvis man ikke besidder et åbenlyst talent for hvem vil og kan investere endnu mere i dem end det sker nu.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lønninger i fodbold

Indlæg af AllanPedersen » 23. jul 2014, 19:40

Doukas der er da en kæmpe forskel.. da Helenius forlængede var han 18-19 år gammel og havde fået superliga debut
han trænede fast med superliga holdet. han havde vidst ligefrem scoret i superligaen?

Da Ahlmann og blåbjerg forlængede i 2012, var de langt fra superligaen.. og spillede ren u19..
De var også 2 år yngre.. altså 16 og 17 år gamle.

en 16 årig der får 50k om måneden i AaB?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar