Landsholdet

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. nov 2015, 16:47

Jeg må ærlig indrømme at landsh....... gaaaaaaaaaaab......... ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Landsholdet

Indlæg af Klaus » 13. nov 2015, 19:21

Foreløbig 2 mål af Børsting på u21..... :thumbsup:

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 13. nov 2015, 19:40

Klaus skrev:Foreløbig 2 mål af Børsting på u21..... :thumbsup:
Ja for dælen, skal love for at han tar nogen store skridt i sin udvikling den seneste tid den gode Børsting :danmarkfan:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Landsholdet

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 19:41

Klaus skrev:Foreløbig 2 mål af Børsting på u21..... :thumbsup:
Imponerende skridt Børsting tager i øjeblikket. Virkelig stærk 1. halvleg, hvor det vel kun er Lucas som er i nærheden af at kunne give ham konkurrence som banens bedste. Børsting begynder efterhånden at ligne en spiller som kunne komme i nærheden af landsholdet i fremtiden, og Lucas ligner en der snart er der.

Blåbjerg fortsætter også de gode offensive takter fra ligaens sidste par kampe.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Landsholdet

Indlæg af frederikshavneren » 13. nov 2015, 19:49

Spalvis scorede til 1-0 for Litauens U21 landshold i 3-1 sejren over Irland.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2867
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Landsholdet

Indlæg af Eksil » 14. nov 2015, 21:59

Ikke en skide god aften for Brøndby på landsholdet. Mellem Agger, Dumisi og Kahlenberg har vi forklaringen på 2-0 til Sverige.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Landsholdet

Indlæg af Kunji » 14. nov 2015, 21:59

Jeg er glad for, at frederikshavneren allerede har sendt Danmark videre. Ellers kunne man godt vurdere, at det så småskidt ud indtil videre.

Eller. Ærligt talt, så holder jeg sgu nærmest mest med Smukke Erik, og så er det snart slut med Mö.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Landsholdet

Indlæg af 9520AaB » 14. nov 2015, 22:05

Jeg ser intet i denne kamp, som Kvist laver, hvor Würtz ikke er en klasse eller to bedre.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2867
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Landsholdet

Indlæg af Eksil » 14. nov 2015, 22:12

9520AaB skrev:Jeg ser intet i denne kamp, som Kvist laver, hvor Würtz ikke er en klasse eller to bedre.
Nope. Kvist er ikke en gang den bedste på hans position i FCK. Det virker helt sort.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Landsholdet

Indlæg af alithebeast » 14. nov 2015, 22:19

Kvist er den nye Dennis Rommedahl. Han behøver hverken spille på sit klubhold eller spille godt på landsholdet for at få en startplads. Heldigvis får han sidste kamp sammen med Mö på tirsdag.
Hader København!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Landsholdet

Indlæg af Provst i Brovst » 14. nov 2015, 22:19

Kom nu med det sidste mål. 3 - 0 er ønsket.

Yussuf Yaryuo og Martin Braithwaite ville ikke være profiler i suppen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Landsholdet

Indlæg af Soren » 14. nov 2015, 23:57

9520AaB skrev:Jeg ser intet i denne kamp, som Kvist laver, hvor Würtz ikke er en klasse eller to bedre.
Hvad Kahlenberg laver på det hold er en gåde for mig!!! Thomsen eller Risgaard ku begge gøre der bedre

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Landsholdet

Indlæg af svendpoulsen » 15. nov 2015, 00:26

Enig.
Würtz, Thomsen og Risgård ville have gjort underværker på det hold. Men ny slipper vi (forhåbentlig) snart for MO som landstræner.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 15. nov 2015, 10:11

Kan man se Børstings mål fra u21 kampen nogen steder ?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Supersystem » 15. nov 2015, 10:36

Jeg glæder mig til at Morten Olsen stopper. Det betyder nødvendigvis ikke, at landsholdet får bedre resultater, men vi trænger bare til noget nyt.

Holdet er gået i stå, og der er alt for mange mærkelige spillere med, som Ikke har noget at lave i startopstillingen.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Landsholdet

Indlæg af frederikshavneren » 15. nov 2015, 12:45

Kunji skrev:Jeg er glad for, at frederikshavneren allerede har sendt Danmark videre. Ellers kunne man godt vurdere, at det så småskidt ud indtil videre.

Eller. Ærligt talt, så holder jeg sgu nærmest mest med Smukke Erik, og så er det snart slut med Mö.
Nicolai Jørgensens reducering kan blive afgørende da jeg ikke tvivler på at Danmark vinder i teletubby arenaen. Kampen i Stockholm viste at når spillet kører så er Danmark et langt bedre hold. Når svenskerne har tabt på tirsdag så indstiller Zlatan nok landsholdskarrieren, mens Hamrén må overveje om han selv vil gå eller hellere vil have sparket.

I øvrigt er det et fedt stadion de har fået i Stockholm, det er med afstand Skandinaviens bedste. Friends Arena er et rigtig flot stadion i modsætning til Parken, som lider under nogle af de samme arkitektoniske øjebæer som Aalborg stadion.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Landsholdet

Indlæg af A_Strandfelt » 16. nov 2015, 15:13

Hvis jeg kunne skrive fremtiden, så skulle følgende ske:
Danmark vinder over Sverige tirsdag. Hamrén fyres som træner for det svenske landshold og signes af Danmark dagen efter som ny træner til at tage over for MO fra sommer.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. nov 2015, 15:26

Jeg brækker mig i lårfede stråler hvis Hamren skal være dansk landstræner!
Janteloven eksisterer IKKE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Landsholdet

Indlæg af FlæskeFrank » 16. nov 2015, 15:58

Attitud!!!
- FlæskeFrank

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Landsholdet

Indlæg af Freddie » 16. nov 2015, 17:02

Køllen I Møllen skrev:Jeg brækker mig i lårfede stråler hvis Hamren skal være dansk landstræner!
Når man ser at nogen i fuldt alvor foreslår Michael Laudrup vil det da være helt fantastisk med Erik som træner for landsholdet. Den gang han kom til Aalborg ville AaB have haft Ståle. Det ville være fantastisk hvis Hamren for anden gang kunne forhindre en spradebasse i at få et af de to vigtigste trænersæder i Danmark. AaB er naturligvis det vigtigste.

Besvar