Landsholdet
Re: Landsholdet
Lucas giver fin mening på landsholdet, og han skal også nok sælge en billet eller to :-)
Lasse derimod ligner en spiller, der først og fremmest skal lokke nordjyderne til lægterne. Den effekt tror jeg så er begrænset!
Lasse derimod ligner en spiller, der først og fremmest skal lokke nordjyderne til lægterne. Den effekt tror jeg så er begrænset!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10000] Pro <-Mit Hamrén-indeks
Nej, den forstår jeg heller ikke. Jeg havde nok udtaget en anden midterforsvarer, og så Mæhle frem for Knudsen. Vi spiller jo ikke med venstrebenede backs alligevel, og Knudsen er så middelmådig til alt, udover indkast.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Det giver overhovedet ingen mening at Lasse er udtaget, det ligner et kikset forsøg på at please det kræsne nordjyske publikum.
Lasse var farlig foran eget mål mod FCK og han skal kæmpe benhårdt for ikke at havne på bænken i MFF
Spørgsmålet er om det ikke ville være det samme overalt. U21 landsholdet er tilskuermæssigt et nicheprodukt og jeg mindes da ikke kulissen har været spor anerledes når de har spillet i Farum eller Brøndby. Skal det kunne trække folk på stadion skulle det være en slutrunde som vi oplevede der i starten af 10'erne og sådan tror jeg det ville være de fleste steder.Aalborg frederikshavner skrev: ↑13. okt 2019, 11:58Fortjent at Andersen er udtaget.
Nordjyderne giver med det manglende billetsalg til Luxembourg kampen DBU en masse gode grunde til at fravælge Aalborg fremadrettet.
Det er mig også en gåde at DBU bliver ved med at placere U21 landsholdets kampe i Aalborg trods kampene afvikles i en spøgelseskulisse.
Men jeg er også fra den tid hvor U21 landsholdet med Peter Møller mv. spillede for fulde huse i Aalborg og ja kampene blev også dengang vist på tv
Det er lidt det samme som med kvindefodbold. Når det går godt er mange pludseligt interesserede i noget som ellers ikke trækker den store interesse. I Danmark har vi ikke tradition for at gå op i u-hold og det er et B-produkt - sådan er det så vidt jeg ved de fleste steder omend befolkningerne måske er større og det derfor antalsmæssigt trækker flere mennesker end i Danmark.
Fristrup RAUS !
Cubic folkene har kørt klubben i sænk.
Cubic folkene har kørt klubben i sænk.
Kan man købe alm øl til kampen i aften?
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
Jeg har tre sponsorbilletter til kampen i aften som jeg ikke får brugt. Er der et par gode AaB hjerter derude, som gerne vil ind og se Lucas og co.?
Lucas starter ikke inde. Åge spiller med Braithwaite istedet, der jo ellers primært bidrager med fart og fysik, og har minus i teknik og overblik.
Skov på højrekanten kan jeg forstå. Men Braithwaite har ikke vist noget i evigheder. Mærkeligt vi ikke spiller med de bedste teknikere imod et hold som Luxembourg. Wass starter endda inde.
Skov på højrekanten kan jeg forstå. Men Braithwaite har ikke vist noget i evigheder. Mærkeligt vi ikke spiller med de bedste teknikere imod et hold som Luxembourg. Wass starter endda inde.
Lucas får de sidste 10/15 min på banen og så et par rosende ord og så røre han ikke landsholdet mere så længe han er i AaBjonas386 skrev: ↑15. okt 2019, 17:51Lucas starter ikke inde. Åge spiller med Braithwaite istedet, der jo ellers primært bidrager med fart og fysik, og har minus i teknik og overblik.
Jeg har sendt en PB
-
- Allstar
Så er Lucas på banen, han afløser Braitwaithe.
Stadionspeakeren er lige så kaw at høre på som han plejer at være
Stadionspeakeren er lige så kaw at høre på som han plejer at være
-
- Allstar
Kan godt forstå at Braitwaithe spiller, så dårlig er han altså ikke. Derudover matches han også til daglig på langt højere plan end Lucas som skal vise sig frem mod frygtindgydende hold såsom Hobro IK og AC Horsens.gravballe skrev: ↑15. okt 2019, 18:06Lucas får de sidste 10/15 min på banen og så et par rosende ord og så røre han ikke landsholdet mere så længe han er i AaBjonas386 skrev: ↑15. okt 2019, 17:51Lucas starter ikke inde. Åge spiller med Braithwaite istedet, der jo ellers primært bidrager med fart og fysik, og har minus i teknik og overblik.
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Sjovt at se Schmeichel jr., Eriksen, Kjær osv. på Aalborg Stadion - og fedt at Dalle kunne bidrage med to fornemme oplæg. Fin tirsdag aften på Vest; må fredag aften blive endnu bedre 

Lindmark / Vendelbokartellet
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
EM udsat til 2021.
Kilde: DR
Kilde: DR
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
Ja, jeg føler også med manden. Han havde fortjent det EM og tror også vi ville komme længere med ham bag roret end vi kommer til at gøre med Hjulmand (og Wieghorst).
På den positive side, er Christian Eriksen forhåbentlig et bedre sted i hans karriere næste år, Dolberg har ødelagt Ligue 1 totalt og Lucas er blevet en fast del af landsholdet.
PS. Stakkels Dalle også

Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!
- Køllen I Møllen
- Allstar
Verden er ved at gå under. Det er kun et spørgsmål om dage før zombierne kommer og æder os allesammen.
Og I har ondt af en skide fodbold-træner fordi han ikke kommer til et latterligt ligegyldigt EM???
Janteloven eksisterer IKKE!
Hans egen reaktion er heldigvis nogenlunde den samme.Køllen I Møllen skrev: ↑18. mar 2020, 21:28
Verden er ved at gå under. Det er kun et spørgsmål om dage før zombierne kommer og æder os allesammen.
Og I har ondt af en skide fodbold-træner fordi han ikke kommer til et latterligt ligegyldigt EM???
- Folk er syge, folk mister deres arbejdspladser og kan risikere, at deres livsværk ender i gruset. I den sammenhæng er jeg blot ærgerlig, men der er ikke noget, jeg kan gøre ved det, siger Hareide.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
I har ret... Fuck Åge, ingen grund til at anerkende hans præstation som landstræner og ærge sig lidt på hans vegne over at misse en af karrierens højdepunkter.Pastorius skrev: ↑18. mar 2020, 21:45Hans egen reaktion er heldigvis nogenlunde den samme.Køllen I Møllen skrev: ↑18. mar 2020, 21:28
- Folk er syge, folk mister deres arbejdspladser og kan risikere, at deres livsværk ender i gruset. I den sammenhæng er jeg blot ærgerlig, men der er ikke noget, jeg kan gøre ved det, siger Hareide.
Mon ikke det skulle være muligt uden at negligere de større problemer derude.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Køllen I Møllen
- Allstar
Jo jo, det er ærgerligt for ham. Personligt står jeg til at gå totalt konkurs og gå fra hus og hjem pga udviklingen de sidste 2 uger. Så beklager hvis jeg har lidt svært ved at finde overskud til at have ondt af en fodboldtræner der går glip af et par fodboldkampe.Hanga skrev: ↑18. mar 2020, 21:52I har ret... Fuck Åge, ingen grund til at anerkende hans præstation som landstræner og ærge sig lidt på hans vegne over at misse en af karrierens højdepunkter.Pastorius skrev: ↑18. mar 2020, 21:45Hans egen reaktion er heldigvis nogenlunde den samme.Køllen I Møllen skrev: ↑18. mar 2020, 21:28
Mon ikke det skulle være muligt uden at negligere de større problemer derude.
Janteloven eksisterer IKKE!
Det har jeg da virkelig heller ikke bedt dig om at have. Det var dig der ville fortælle hvem jeg skulle have ondt af.Køllen I Møllen skrev: ↑19. mar 2020, 10:24
Jo jo, det er ærgerligt for ham. Personligt står jeg til at gå totalt konkurs og gå fra hus og hjem pga udviklingen de sidste 2 uger. Så beklager hvis jeg har lidt svært ved at finde overskud til at have ondt af en fodboldtræner der går glip af et par fodboldkampe.
Jeg er oprigtigt ked af at høre din situation. Men hvis jeg skal følge din egen logik, skal jeg ikke have ondt af dig, da du i det mindste ikke ligger for døden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14