Landsholdet

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Landsholdet

Indlæg af Winterburn » 4. sep 2018, 18:48

** Jeg er generalt ikke den store tilhaenger af fagforeninger, og mener det at spille for sit land er en dyd / pligt. Den compensation man er berigtiget boer kun vaere for transport frem og tilabge + evt. bonusser for at kvalificere sig til en slutrunde.**

Kan forstaa paa det hele er sagens kerne lige nu kun drejer sig om de kommercielle rettigheder. Det er en graa zone, da retten har bestemt at DBU kan tilses som vaerende en arbejdsgiver (da man kompensere spillerne), og derved hoerer under andre regler end en egentlig forening goer.

DBU har solgt diverse rettigheder til deres sponsorer. Dem oensker de naturligvis spillerne respekterer. Spillerne derimod oensker at bibeholde deres personlige sponsorater medens de er med landsholdet.
Her er den graa zone: Hvornaar er man klubspiller og hvornaar landsholdsspiller?

I min verden er man landsholdspiller det sekund man ankommer til landsholdslejren. Saa maa man indordne sig under de rammer der er - baade traeningsmaessigt og kommercielt.
Saa maa spillerne jo vaere bedre til at lave deres personlige sponsorater, saa de undtaget under evt. udtagelse til et landshold I DBU regi.

Begge parter har dog skidt I naellerne paa det kraftigste. Til trods haelder jeg mod stoette til DBU I denne sag, da de har givet flere indroemmelser saasom bedre faciliter, kok, flere fysser og privatfly til og fra udekampe.
Havde jeg selv boet I Danmark havde jeg stillet op uden tvivl. Ogsaa selvom jeg skulle blive udsat for mobning og/eller chikane som jeg kan forstaa flere spillere som har meldt sig klar er blevet. Igen usmageligt, og hvis det er sandt boer spillerforeningen kigge indad og faa renset ud. Det same kan siges om DBU - de traenger (igen) til ny inspiration g boer overveje flere udskiftninger, da de nuvaerende tydeligvis ikke kan med spillerforeningen.
Spillerforeningen boer I samme udskifte Mads Oeland. Han har gjort meget for spillerne, men har nu opbrugt sin kvote, og bevaeger sig mere mod at vaere tyran, og oedelaeggende for dansk fodbold.

Det er min mening(er)
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Landsholdet

Indlæg af strangecap » 4. sep 2018, 21:32

Winterburn skrev:
4. sep 2018, 18:48
** Jeg er generalt ikke den store tilhaenger af fagforeninger, og mener det at spille for sit land er en dyd / pligt. Den compensation man er berigtiget boer kun vaere for transport frem og tilabge + evt. bonusser for at kvalificere sig til en slutrunde.**

Kan forstaa paa det hele er sagens kerne lige nu kun drejer sig om de kommercielle rettigheder. Det er en graa zone, da retten har bestemt at DBU kan tilses som vaerende en arbejdsgiver (da man kompensere spillerne), og derved hoerer under andre regler end en egentlig forening goer.

DBU har solgt diverse rettigheder til deres sponsorer. Dem oensker de naturligvis spillerne respekterer. Spillerne derimod oensker at bibeholde deres personlige sponsorater medens de er med landsholdet.
Her er den graa zone: Hvornaar er man klubspiller og hvornaar landsholdsspiller?

I min verden er man landsholdspiller det sekund man ankommer til landsholdslejren. Saa maa man indordne sig under de rammer der er - baade traeningsmaessigt og kommercielt.
Saa maa spillerne jo vaere bedre til at lave deres personlige sponsorater, saa de undtaget under evt. udtagelse til et landshold I DBU regi.

Begge parter har dog skidt I naellerne paa det kraftigste. Til trods haelder jeg mod stoette til DBU I denne sag, da de har givet flere indroemmelser saasom bedre faciliter, kok, flere fysser og privatfly til og fra udekampe.
Havde jeg selv boet I Danmark havde jeg stillet op uden tvivl. Ogsaa selvom jeg skulle blive udsat for mobning og/eller chikane som jeg kan forstaa flere spillere som har meldt sig klar er blevet. Igen usmageligt, og hvis det er sandt boer spillerforeningen kigge indad og faa renset ud. Det same kan siges om DBU - de traenger (igen) til ny inspiration g boer overveje flere udskiftninger, da de nuvaerende tydeligvis ikke kan med spillerforeningen.
Spillerforeningen boer I samme udskifte Mads Oeland. Han har gjort meget for spillerne, men har nu opbrugt sin kvote, og bevaeger sig mere mod at vaere tyran, og oedelaeggende for dansk fodbold.

Det er min mening(er)
Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2018, 22:14

strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Landsholdet

Indlæg af Klaus » 4. sep 2018, 22:34

Pastorius skrev:
4. sep 2018, 22:14
strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
Helt enig. Øland har ofte forsøgt sig med den taktik. Det var i sin tid ved at koste os en Champions League kamp. Damelandsholdet meldte afbud til Sverige og nu det her pjat med herrelandsholdet. Nadia Nadim sagde i sin tid, at Spillerforeningen i virkeligheden var ligeglade med damerne, men at de skulle bruge et resultat, de kunne overføre til herrelandsholdet. Meget tyder på, at hun har ret. DBU er bestemt ikke fejlfrie, og de er generelt helt utroligt dårlige til at kommunikere, men ser man på substansen i det her håber jeg godt nok Spillerforeningen bliver kørt over. Den forening har betydet rigtig meget skidt for dansk fodbold. Som minimum kunne man måske sige farvel til Øland. Det ville om ikke andet forbedre forhandlingsklimaet betragteligt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2018, 22:56

Klaus skrev:
4. sep 2018, 22:34
Pastorius skrev:
4. sep 2018, 22:14
strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
Helt enig. Øland har ofte forsøgt sig med den taktik. Det var i sin tid ved at koste os en Champions League kamp. Damelandsholdet meldte afbud til Sverige og nu det her pjat med herrelandsholdet. Nadia Nadim sagde i sin tid, at Spillerforeningen i virkeligheden var ligeglade med damerne, men at de skulle bruge et resultat, de kunne overføre til herrelandsholdet. Meget tyder på, at hun har ret. DBU er bestemt ikke fejlfrie, og de er generelt helt utroligt dårlige til at kommunikere, men ser man på substansen i det her håber jeg godt nok Spillerforeningen bliver kørt over. Den forening har betydet rigtig meget skidt for dansk fodbold. Som minimum kunne man måske sige farvel til Øland. Det ville om ikke andet forbedre forhandlingsklimaet betragteligt.
Der er ikke nogen der er stærke nok til at køre den anden part over. Det er problemet. Det hele ender i en hårdknude fordi de begge prøver.

DBU ligner heller ikke nogen der for alvor søger en løsning, jeg vil vædde med at de i forvejen har haft nogle uformelle kontakter omkring de her kampe med UEFA, så jeg er sikker på at sanktionern kun rammer Nations League - den er de så villige til at ofre. Jeg tror hændelsesforløbet kommer til at blive sådan her.

- Vi spiller kampen mod slovakiet og der mod Wales med det alternative landshold.
- DBU melder derefter ud at der skal findes en løsning inden (en dato hvor man kan nå at melde afbud i fornuftig tid - sikkert 14 dage før første kvalkamp).
- Den løsning bliver ikke fundet i tide. Ingen af parterne vil give sig en tøddel, begge parter siger at der var meget lidt der manglede for en aftale.
- DBU melder officielt afbud.
- Danmark bliver smidt ud af kvalturneringen.

...og så er der masser af tid til at spillerforeningen kan holde en ekstraordinær generalforsamling og vælge en ny bestyrelse of få fyret Øland og hans lige.
Dansk fodbold er bombet tilbage til stenalderen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Landsholdet

Indlæg af jonas386 » 4. sep 2018, 23:00

Dansk fodbold er bombet tilbage til stenalderen
Noget med aske og fønix
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Landsholdet

Indlæg af doukas » 5. sep 2018, 08:23

Pastorius skrev:
4. sep 2018, 22:14
strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
DBU har ikke stævnet Simon Kjær.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Landsholdet

Indlæg af doukas » 5. sep 2018, 08:29

Jeg finder det utroligt morsomt at høre diverse 2. divisionsspillere kalde spillerne på vikarlandsholdet for skruebrækkere og at de aldrig selv kunne finde på at stille op for landsholdet i den her situation, fordi de "udviser sammenhold med landsholdsspillerne". Som om de er i samme båd som fodboldmillionærerne på det rigtige landshold. Sødt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Landsholdet

Indlæg af alithebeast » 5. sep 2018, 08:45

doukas skrev:
5. sep 2018, 08:29
Jeg finder det utroligt morsomt at høre diverse 2. divisionsspillere kalde spillerne på vikarlandsholdet for skruebrækkere og at de aldrig selv kunne finde på at stille op for landsholdet i den her situation, fordi de "udviser sammenhold med landsholdsspillerne". Som om de er i samme båd som fodboldmillionærerne på det rigtige landshold. Sødt.
Misforstået solidaritet må man sige. Tror ikke Eriksen og Kjær havde glippet en millionkontrakt i solidaritet med Bjarne fra 2. division.
Hader København!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 5. sep 2018, 09:07

doukas skrev:
5. sep 2018, 08:23
Pastorius skrev:
4. sep 2018, 22:14
strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
DBU har ikke stævnet Simon Kjær.
Nej, hans sponsor - det gør ikke den store forskel. Det er ikke videre konstruktivt på det tidspunkt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 5. sep 2018, 09:08

doukas skrev:
5. sep 2018, 08:29
Jeg finder det utroligt morsomt at høre diverse 2. divisionsspillere kalde spillerne på vikarlandsholdet for skruebrækkere og at de aldrig selv kunne finde på at stille op for landsholdet i den her situation, fordi de "udviser sammenhold med landsholdsspillerne". Som om de er i samme båd som fodboldmillionærerne på det rigtige landshold. Sødt.
Det kan jo lige pludselig gøre kampene i 2. division en hel del mere spændende.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Landsholdet

Indlæg af Frygah » 5. sep 2018, 09:15

Pastorius skrev:
5. sep 2018, 09:07
doukas skrev:
5. sep 2018, 08:23
Pastorius skrev:
4. sep 2018, 22:14
strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
DBU har ikke stævnet Simon Kjær.
Nej, hans sponsor - det gør ikke den store forskel. Det er ikke videre konstruktivt på det tidspunkt.
Det var vel måske heller ikke det mest smarte Kjær gjorde, timingen og hans "uniform" taget i betragtning. Det virkede mest af alt som en bevidst rød klud direkte i fjæset på DBU, udover staklen selvfølgelig skulle tjene lidt håndører.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 5. sep 2018, 09:21

Frygah skrev:
5. sep 2018, 09:15
Det var vel måske heller ikke det mest smarte Kjær gjorde, timingen og hans "uniform" taget i betragtning. Det virkede mest af alt som en bevidst rød klud direkte i fjæset på DBU, udover staklen selvfølgelig skulle tjene lidt håndører.
Nej, min pointe i hele den her diskussion er at begge parter opfører sig tåbeligt og konfrontatorisk. Jeg har ikke den fjerneste tillid til at den her sag nogensinde bliver løst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Landsholdet

Indlæg af Frygah » 5. sep 2018, 09:27

Pastorius skrev:
5. sep 2018, 09:21
Frygah skrev:
5. sep 2018, 09:15
Det var vel måske heller ikke det mest smarte Kjær gjorde, timingen og hans "uniform" taget i betragtning. Det virkede mest af alt som en bevidst rød klud direkte i fjæset på DBU, udover staklen selvfølgelig skulle tjene lidt håndører.
Nej, min pointe i hele den her diskussion er at begge parter opfører sig tåbeligt og konfrontatorisk. Jeg har ikke den fjerneste tillid til at den her sag nogensinde bliver løst.
Jeg er sådan set enig, dog med den grundlæggende tanke, at går DBU ind på spillernes vilkår, så er landsholdsfodbold i Danmark et afsluttet kapitel. For så er der nul indtægter til DBU, og så er vi bombet tilbage til stenalderen. Hvorimod spillerne stadig vil være aflønnet af deres klubber, men vil (muligvis) stå dårligere i forhold til sponsorindtægter ved siden af deres kontrakter i klubberne.

Derfor synes jeg der er en klar skævvridning af grundlaget for at opføre sig tåbeligt. Den ene part gør det på vegne af foreningens medlemmer, herunder den store breddeidræt inden for fodbold. Den anden gør det på vegne af 25(?) fodboldspillere der allesammen tjener millioner i forvejen, og gør det for at få flere penge til sig selv.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Landsholdet

Indlæg af doukas » 5. sep 2018, 09:40

Pastorius skrev:
5. sep 2018, 09:07
doukas skrev:
5. sep 2018, 08:23
Pastorius skrev:
4. sep 2018, 22:14
strangecap skrev:
4. sep 2018, 21:32

Enig og man har haft9 måneder til at fixe det så er det for ringe at vente til sidste øjeblik frem for at blive enige. Og jeg vil gerne tilføje at sidste år sagde MØ og co at efter den midlertidige aftale var blevet accepteret og kampene blev spillet skulle man nok blive enige og alligevel endte det med at DBU måtte sluge kameler for at komme i mål det kan man sku godt forstå at de nu er nødt til at sige fra overfor
Det er en helt bevidst forhalingstaktik fra Ølands side, at det bliver i sidste øjeblik. Til gengæld synes jeg heller ikke DBU altid har opført sig for smart. Fx ved at stævne Simon Kjær mens forhandlingerne kører.
DBU har ikke stævnet Simon Kjær.
Nej, hans sponsor - det gør ikke den store forskel. Det er ikke videre konstruktivt på det tidspunkt.
Ikke videre konstruktivt nej, men dog en vigtig detalje!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Landsholdet

Indlæg af AMadsen » 5. sep 2018, 10:42

Jeg skal i hvert fald se landskamp i aften, det er umindelige tider siden en venskabs kamp har haft min interesse... kunne være fedt hvis der var flere der så denne end tidligere venskabskampe :cool:
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Landsholdet

Indlæg af Klaus » 5. sep 2018, 14:55

AMadsen skrev:
5. sep 2018, 10:42
Jeg skal i hvert fald se landskamp i aften, det er umindelige tider siden en venskabs kamp har haft min interesse... kunne være fedt hvis der var flere der så denne end tidligere venskabskampe :cool:
Det kan jeg tilslutte mig. Jeg plejer normalt ikke at se venskabskampe, men i aften bliver fjerneren tændt :danmarkfan:

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Landsholdet

Indlæg af ekni99 » 5. sep 2018, 15:19

Klaus skrev:
4. sep 2018, 22:34

Helt enig. Øland har ofte forsøgt sig med den taktik. Det var i sin tid ved at koste os en Champions League kamp.....
Hvem var det der opsagde overenskomsten dengang?

Og var der ikke også noget med et brev, der blev sendt for sent, fordi man ikke lige havde gennemskuet at spillerforeningen var lukket dagen efter Kristi Himmelfartsag.

At den CL-kamp kom i fare kan klubben kun takke sig selv for - det var ikke Ølands skyld.

seamann

Re: Landsholdet

Indlæg af seamann » 5. sep 2018, 16:18

ekni99 skrev:
5. sep 2018, 15:19
Klaus skrev:
4. sep 2018, 22:34

Helt enig. Øland har ofte forsøgt sig med den taktik. Det var i sin tid ved at koste os en Champions League kamp.....
Hvem var det der opsagde overenskomsten dengang?

Og var der ikke også noget med et brev, der blev sendt for sent, fordi man ikke lige havde gennemskuet at spillerforeningen var lukket dagen efter Kristi Himmelfartsag.

At den CL-kamp kom i fare kan klubben kun takke sig selv for - det var ikke Ølands skyld.
Øland var et fjols dengang, og det er han fortsat.

1. I sin tid havde han jo modtaget brevet, det var blot dårlig vilje sammen med den juridiske mulighed for at lade være med at modtage, der gjorde sig gældende. Sikke en samarbejdsstil.

2. Fagforeninger har intet med landshold at gøre, spillerne er ansat i de aktieselskaber, de spiller for og ikke af DBU. Det vil Øland ikke acceptere, han spiller fagforeningskortet igen og igen.

Øj hvor jeg håber DBU og DIF står fast denne gang.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 5. sep 2018, 16:22

seamann skrev:
5. sep 2018, 16:18
Øj hvor jeg håber DBU og DIF står fast denne gang.
Det tror jeg de gør - og jeg tror det bliver grimt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar