Landsholdet

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Landsholdet

Indlæg af Funky » 17. nov 2015, 21:20

Eksil skrev:
frederikshavneren skrev:Delaney er startet rigtig stærkt de første ti minutter. Har erobret mange bolde og haft gode fremadrettede afleveringer. Kan godt forstå at MO ikke har udtaget Würtz/Risgård.
Risgård er vidst også langt fra selv et ligalandshold.
Eksisterer ligalandsholdet overhovedet længere?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Landsholdet

Indlæg af frederikshavneren » 17. nov 2015, 21:24

Funky skrev:
Eksil skrev:
frederikshavneren skrev:Delaney er startet rigtig stærkt de første ti minutter. Har erobret mange bolde og haft gode fremadrettede afleveringer. Kan godt forstå at MO ikke har udtaget Würtz/Risgård.
Risgård er vidst også langt fra selv et ligalandshold.
Eksisterer ligalandsholdet overhovedet længere?
Ligalandsholdet blev sparet væk sidste vinter. Risgård har nok overskredet sidste holdbarhedsdato ift. ligalandsholdet

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. nov 2015, 21:24

frederikshavneren skrev:Første gang svenskerne er ovre midterlinjen scorer Zlatan :S

Jeg kan læse at der er en del der ikke ønsker at se landsholdets kampe, gad vide om det også er tilfældet hvis/når DK skal spille EM i Frankrig, som er den sidste 'rigtige' slutrunde i meget lang tid.
Holder du med FC Midtjylland i en CL-finale?
Janteloven eksisterer IKKE!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Landsholdet

Indlæg af frederikshavneren » 17. nov 2015, 21:29

Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:Første gang svenskerne er ovre midterlinjen scorer Zlatan :S

Jeg kan læse at der er en del der ikke ønsker at se landsholdets kampe, gad vide om det også er tilfældet hvis/når DK skal spille EM i Frankrig, som er den sidste 'rigtige' slutrunde i meget lang tid.
Holder du med FC Midtjylland i en CL-finale?
Hypotetisk spørgsmål da FCM forhåbentlig aldrig kvalificerer sig til CL.

Agger med alternativt forsvarsspil. Målt på chancer skal Danmark være glad for at se svenskerne kun har scoret et mål. Lars Jacobsen ligner en der er klar til at gå på pension. Danmark mangler en type som Sisto der kan gøre det uventede

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Landsholdet

Indlæg af Funky » 17. nov 2015, 21:34

frederikshavneren skrev:
Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:Første gang svenskerne er ovre midterlinjen scorer Zlatan :S

Jeg kan læse at der er en del der ikke ønsker at se landsholdets kampe, gad vide om det også er tilfældet hvis/når DK skal spille EM i Frankrig, som er den sidste 'rigtige' slutrunde i meget lang tid.
Holder du med FC Midtjylland i en CL-finale?
Hypotetisk spørgsmål da FCM forhåbentlig aldrig kvalificerer sig til CL.

Agger med alternativt forsvarsspil. Målt på chancer skal Danmark være glad for at se svenskerne kun har scoret et mål. Lars Jacobsen ligner en der er klar til at gå på pension. Danmark mangler en type som Sisto der kan gøre det uventede
Danmark mangler enormt meget, bedømt ud fra ikke bare aftenens 1. halvleg, men også 70 minutter i Sverige, og en række kampe i hele kvalifikationen. Lad os prøve med en ny landstræner, og et farvel til hans over-the-hill støtter på holdet. De er jo ikke bare dårlige, men også dødkedelige at se på. Gode boldspillere får en tur gennem Olsens taktiske kødhakker og bliver til (dårlige) boldflyttere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Landsholdet

Indlæg af Hanga » 17. nov 2015, 21:35

For mig at se har problemet for det danske landshold i mange år været, at man kun kan spille på én måde. Der er ingen fart, ingen bevægelse eller dybdeløb, ingen angrebshidsighed. Morten Olsen vil gerne have et tålmodigt pasningsspil, hvilket kan være fint nok, men vi er alt for forudsigelige. Danmark bliver stort set kun farlig på indlæg.

Ih guder hvor trænger landsholdet til nogle nye taktiske idéer. Jeg tror på, at landsholdet kan vokse, under en træner der ikke er så taktisk stædig som Morten Olsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Landsholdet

Indlæg af frederikshavneren » 17. nov 2015, 21:42

Hanga skrev:For mig at se har problemet for det danske landshold i mange år været, at man kun kan spille på én måde. Der er ingen fart, ingen bevægelse eller dybdeløb, ingen angrebshidsighed. Morten Olsen vil gerne have et tålmodigt pasningsspil, hvilket kan være fint nok, men vi er alt for forudsigelige. Danmark bliver stort set kun farlig på indlæg.

Ih guder hvor trænger landsholdet til nogle nye taktiske idéer. Jeg tror på, at landsholdet kan vokse, under en træner der ikke er så taktisk stædig som Morten Olsen.
Hvis han ønsker det så bliver M. Laudrup ny dansk landstræner. Han har erfaringen som spiller og træner og har derudover stor kommerciel værdi

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Landsholdet

Indlæg af Eksil » 17. nov 2015, 21:46

frederikshavneren skrev:
Hanga skrev:For mig at se har problemet for det danske landshold i mange år været, at man kun kan spille på én måde. Der er ingen fart, ingen bevægelse eller dybdeløb, ingen angrebshidsighed. Morten Olsen vil gerne have et tålmodigt pasningsspil, hvilket kan være fint nok, men vi er alt for forudsigelige. Danmark bliver stort set kun farlig på indlæg.

Ih guder hvor trænger landsholdet til nogle nye taktiske idéer. Jeg tror på, at landsholdet kan vokse, under en træner der ikke er så taktisk stædig som Morten Olsen.
Hvis han ønsker det så bliver M. Laudrup ny dansk landstræner. Han har erfaringen som spiller og træner og har derudover stor kommerciel værdi
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK

Der eneste gode er at Laudrup altid får pisset ledelsen af i sæson 2.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Landsholdet

Indlæg af Hanga » 17. nov 2015, 21:48

Jeg er også ret sikker på at det bliver Laudrup, hvorved min interesse for landsholdet forsat vil ligge på et absolut nulpunkt!

"A twat going out and a twat going in" som de ville sige i England.

Heja smukke Erik!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Landsholdet

Indlæg af Provst i Brovst » 17. nov 2015, 21:48

er det ikke sjældent at en mand der gør det rigtigt godt bliver udskiftet i pausen? Måske var fckeren ikke så god?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. nov 2015, 21:50

frederikshavneren skrev:
Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:Første gang svenskerne er ovre midterlinjen scorer Zlatan :S

Jeg kan læse at der er en del der ikke ønsker at se landsholdets kampe, gad vide om det også er tilfældet hvis/når DK skal spille EM i Frankrig, som er den sidste 'rigtige' slutrunde i meget lang tid.
Holder du med FC Midtjylland i en CL-finale?
Hypotetisk spørgsmål da FCM forhåbentlig aldrig kvalificerer sig til CL.
Ligeså hypotetisk er din spådom om Danmark til EM i Frankrig. Min pointe er at hvis man ikke kan lide et hold begynder man vel ikke holde med dem fordi det går dem godt?
Janteloven eksisterer IKKE!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Landsholdet

Indlæg af Frygah » 17. nov 2015, 21:54

Provst i Brovst skrev:er det ikke sjældent at en mand der gør det rigtigt godt bliver udskiftet i pausen? Måske var fckeren ikke så god?
Jeg kan ved gud ikke lide Delaney, men han skal have den ros at han klart var blandt de bedste danskere i 1. halvleg. Det er selvfølgelig også nemmere at være blandt de bedste som tonser og bølgebryder, når vores tekniske offensivspillere intet kan.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Landsholdet

Indlæg af Kunji » 17. nov 2015, 22:19

Rolig. Danmark går videre. frederikshavneren har kaldt den. Der er slet ingen tvivl.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Landsholdet

Indlæg af Funky » 17. nov 2015, 22:20

Okay, 0-2, dér ser man så forskellen på en verdensklasse-angriber, som er så god, at selv en lille smule glimmer viser sig at være rigeligt, og så...nåja, det, som Danmark har at stille med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Landsholdet

Indlæg af alithebeast » 17. nov 2015, 22:22

Jeg ville også savne Zlatan meget mere end Danmark til den slutrunde.
Hader København!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Landsholdet

Indlæg af Funky » 17. nov 2015, 22:25

alithebeast skrev:Jeg ville også savne Zlatan meget mere end Danmark til den slutrunde.
Tjah, man må jo se positivt på det; ingen MO og Peter Bonde med "geniale" udtagelser og planer. Det er vel okay.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Landsholdet

Indlæg af Kunji » 17. nov 2015, 22:36

Farvel, Morten Olsen.

Endelig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Landsholdet

Indlæg af Hanga » 17. nov 2015, 22:41

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Landsholdet

Indlæg af frederikshavneren » 17. nov 2015, 22:50

Kunji skrev:Rolig. Danmark går videre. frederikshavneren har kaldt den. Der er slet ingen tvivl.
Det gik slet ikke som jeg havde regnet med. Kæmpe skuffelse at glippe EM, det er en gedigen fiasko. Nu er der mange år før næste 'rigtige slutrunde' (efter Frankrig venter Rusland, EM spillet i mange forskellige lande samt Qatar).

Spiller for spiller har vi et bedre hold end Sverige men det hjælper ikke når spillet slet ikke kører. Bendtner er elendig og en klassespiller som Eriksen er en skygge af sig selv på landsholdet.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Landsholdet

Indlæg af Funky » 17. nov 2015, 22:52

frederikshavneren skrev:
Kunji skrev:Rolig. Danmark går videre. frederikshavneren har kaldt den. Der er slet ingen tvivl.
Det gik slet ikke som jeg havde regnet med. Kæmpe skuffelse at glippe EM, det er en gedigen fiasko. Nu er der mange år før næste 'rigtige slutrunde' (efter Frankrig venter Rusland, EM spillet i mange forskellige lande samt Qatar).

Spiller for spiller har vi et bedre hold end Sverige men det hjælper ikke når spillet slet ikke kører. Bendtner er elendig og en klassespiller som Eriksen er en skygge af sig selv på landsholdet.
Hvad du skriver om Eriksen og Bendtner kan ikke passe. De er jo begge udtaget og coachet af bold-geniet Olsen, skarpt sekunderet af det talende Bilka-habit Peter Bonde, en højagtet duo i hele Europa. Hvis du synes, de var dårlige nu, så vent bare til de to halvguder trækker sig tilbage og overlader sædet til en almindelig dødelig. Uha uha uha.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar