ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
viper_dk
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:16
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af viper_dk » 2. aug 2013, 14:27

https://www.itv.com/itvplayer/uefa-euro ... /episode-1 - gense hele kampen mellem Swansea City og Malmo gratis. Find lige en sådan mulighed på tv3.dk.
"Nu vil jeg ikke sige, at du lyver, men det er jo direkte usandt det du står og siger"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af Klaus » 20. dec 2013, 23:17

Så har Viasat meldt ud, hvad kamptidspunkterne er for de første 8 runder. Blandt kampene er AaB-FCM i 4. runde. Det er nummer 1 mod nummer 2. Gæt engang, hvad Viasat har valgt som Match of The Week??????? Esbjerg-Brøndby.... Hvad fanden i helvede bilder de forpulede snotmider sig ind. Det her er simpelthen så himmelråbende åndsvagt, at man tror det er løgn. Ikke engang når nr. 1 og 2 skal spille mod hinanden vurderes kampen til at være mere interessant end en Brøndbykamp mod nummer 11...... Jeg håber ved gud alle de andre klubber i ligaen står sammen, så Viasat og Brøndby kan få love til at spille samtlige kampe mod sig selv og hinanden, når denne tv-aftale udløber.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af Mr. Larsen » 22. dec 2013, 00:19

Klaus skrev:Så har Viasat meldt ud, hvad kamptidspunkterne er for de første 8 runder. Blandt kampene er AaB-FCM i 4. runde. Det er nummer 1 mod nummer 2. Gæt engang, hvad Viasat har valgt som Match of The Week??????? Esbjerg-Brøndby.... Hvad fanden i helvede bilder de forpulede snotmider sig ind. Det her er simpelthen så himmelråbende åndsvagt, at man tror det er løgn. Ikke engang når nr. 1 og 2 skal spille mod hinanden vurderes kampen til at være mere interessant end en Brøndbykamp mod nummer 11...... Jeg håber ved gud alle de andre klubber i ligaen står sammen, så Viasat og Brøndby kan få love til at spille samtlige kampe mod sig selv og hinanden, når denne tv-aftale udløber.
Klaus, det kan da ikke komme bag på nogen det valg, sådan har det været længe, og det vil det forsat være i fremtiden.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af FlæskeFrank » 22. dec 2013, 09:36

Det tragiske er også, at 3+ jo her i vinterpausen kan se stillingen og ved, at stillingen formentlig ikke vil ændre sig væsentligt inden kampens afvikling. AaB ville i værste fald måske være nr. 4 og FCM nr. 2. Altså de var sikre på et topbrag. Og journalisterne kunne jo bruge kampen til at snakke om, hvorvidt et af jydeholdene kunne være med til sidst!!!

Men ja, det kunne være rigtig rart at kunne gense nogle af kampene, som ITV.com tilbyder. Jeg henfalder nogle gange til AaBs guldDVD bare for at se Nomvethe trylle(ham Curth er nu også god).
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. dec 2013, 14:35

FlæskeFrank skrev:Det tragiske er også, at 3+ jo her i vinterpausen kan se stillingen og ved, at stillingen formentlig ikke vil ændre sig væsentligt inden kampens afvikling. AaB ville i værste fald måske være nr. 4 og FCM nr. 2. Altså de var sikre på et topbrag. Og journalisterne kunne jo bruge kampen til at snakke om, hvorvidt et af jydeholdene kunne være med til sidst!!!

Men ja, det kunne være rigtig rart at kunne gense nogle af kampene, som ITV.com tilbyder. Jeg henfalder nogle gange til AaBs guldDVD bare for at se Nomvethe trylle(ham Curth er nu også god).
Der er ikke noget der kan bringe smilet frem, som et gammelt klip med Nomvethe! Se her f.eks:


Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. dec 2013, 16:05

Poker-One-Kenobi skrev:
FlæskeFrank skrev:Det tragiske er også, at 3+ jo her i vinterpausen kan se stillingen og ved, at stillingen formentlig ikke vil ændre sig væsentligt inden kampens afvikling. AaB ville i værste fald måske være nr. 4 og FCM nr. 2. Altså de var sikre på et topbrag. Og journalisterne kunne jo bruge kampen til at snakke om, hvorvidt et af jydeholdene kunne være med til sidst!!!

Men ja, det kunne være rigtig rart at kunne gense nogle af kampene, som ITV.com tilbyder. Jeg henfalder nogle gange til AaBs guldDVD bare for at se Nomvethe trylle(ham Curth er nu også god).
Der er ikke noget der kan bringe smilet frem, som et gammelt klip med Nomvethe! Se her f.eks:

Jeg elsker Nomvethe mere end alle I andre tilsammen. Men det der er sateme det ringeste forsvarsspil nogensinde. Han løber ko bare ned og score uden den mindste form for modstand.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. dec 2013, 23:53

Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
FlæskeFrank skrev:Det tragiske er også, at 3+ jo her i vinterpausen kan se stillingen og ved, at stillingen formentlig ikke vil ændre sig væsentligt inden kampens afvikling. AaB ville i værste fald måske være nr. 4 og FCM nr. 2. Altså de var sikre på et topbrag. Og journalisterne kunne jo bruge kampen til at snakke om, hvorvidt et af jydeholdene kunne være med til sidst!!!

Men ja, det kunne være rigtig rart at kunne gense nogle af kampene, som ITV.com tilbyder. Jeg henfalder nogle gange til AaBs guldDVD bare for at se Nomvethe trylle(ham Curth er nu også god).
Der er ikke noget der kan bringe smilet frem, som et gammelt klip med Nomvethe! Se her f.eks:

Jeg elsker Nomvethe mere end alle I andre tilsammen. Men det der er sateme det ringeste forsvarsspil nogensinde. Han løber ko bare ned og score uden den mindste form for modstand.
Det er hans klasse der gør at det ser sådan ud. Det ville du vide hvis du VIRKELIG elskede.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af jonas386 » 23. dec 2013, 00:30

Det minder mig lidt om et mål fra Ronaldos tid i United. Mener det var hans sidste sæson hvor han scorede mere eller mindre hele tiden. En af mine venner mente ikke han var noget specielt, og vi vædede derfor om han ville score eller ej. 4 minutter, og han scorede et lignende mål, altså mht passivt forsvarsspil, og han mente så at det var forsvaret der var dårligt, og ikke Ronaldo der havde klasse. Men det kræver for det meste klasse at få et forsvar til at se så ringe ud.

http://www.youtube.com/watch?v=b1FC_BvZQjY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af A_Strandfelt » 29. dec 2013, 09:49

I dag har man så valgt at vise Newcastle-Arsenal og Chelsea-Liverpool på TV3 Sport 2, mens "hovedkanalen" 3+ viser Everton-Southampton og Tottenham-Stoke. Hvorfor?!?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af alithebeast » 29. dec 2013, 10:08

A_Strandfelt skrev:I dag har man så valgt at vise Newcastle-Arsenal og Chelsea-Liverpool på TV3 Sport 2, mens "hovedkanalen" 3+ viser Everton-Southampton og Tottenham-Stoke. Hvorfor?!?
For at folk køber TV3 Sport 2 selvfølgelig. :)
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: ITV.com, tænk hvis tv3 havde bare lidt af deres klasse

Indlæg af A_Strandfelt » 29. dec 2013, 10:25

alithebeast skrev:
A_Strandfelt skrev:I dag har man så valgt at vise Newcastle-Arsenal og Chelsea-Liverpool på TV3 Sport 2, mens "hovedkanalen" 3+ viser Everton-Southampton og Tottenham-Stoke. Hvorfor?!?
For at folk køber TV3 Sport 2 selvfølgelig. :)
Præcis. Der er ingen tvivl om, at hvis kanalen bliver valgt af mange, så smider de hovedkampene over på 3+ og viser igen ligegyldige kampe på TV3 Sport 2.

Besvar