Emil Larsen

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Emil Larsen

Indlæg af Klaus » 15. aug 2013, 16:37

Hhhhmmmmmmmmm

Gad vide hvilken modtagelse den unge mand vil få på Fyn. Havde det været en af vores spillere, ville jeg sgu aldrig have tilgivet ham.... Bliver spændende at høre ham hælde vand ud af ørene om, hvor glad han er for OB og sådan noget....

http://www.bt.dk/superligaen/transfer-c ... i-broendby" onclick="window.open(this.href);return false;

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Emil Larsen

Indlæg af sulakvelidze » 15. aug 2013, 16:48

Han får det hedt i Odense. Det er lige før, at Gaarde burde slå til og hente ham til AaB. Det burde være muligt at overbevise ham om en nemmere hverdag i Aalborg. Under alle omstændigheder er det godt nok en kedelig udvikling på sæsonen for OB. Skader, en uønsket profil, der også selv helst vil være et andet sted, og ny fnidder omkring Troels Bech.

Sutil
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 5. aug 2013, 16:23
Favoritspiller: Jakob Ahlmann

Re: Emil Larsen

Indlæg af Sutil » 15. aug 2013, 16:52

Hold kæft hvor er det dårlig stil, hvis det er sandt: https://twitter.com/ffjeldgaard" onclick="window.open(this.href);return false;

Og ja, han kan nok købes forholdsvist billigt i OB for tiden, men tvivler dog på vi kan finde økonomi til ham.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Emil Larsen

Indlæg af astonvilla » 15. aug 2013, 16:58

Sutil skrev:Hold kæft hvor er det dårlig stil, hvis det er sandt: https://twitter.com/ffjeldgaard" onclick="window.open(this.href);return false;

Og ja, han kan nok købes forholdsvist billigt i OB for tiden, men tvivler dog på vi kan finde økonomi til ham.
Hvad er dårlig stil?
Bienvenu Bassogog!

Sutil
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 5. aug 2013, 16:23
Favoritspiller: Jakob Ahlmann

Re: Emil Larsen

Indlæg af Sutil » 15. aug 2013, 17:02

Misforstod indlægget: "Stakkels Emil Larsen. Finanstilsynets strenge krav får BIF til at informere om dumpet lægetjek. Nu hjem til OB igen med pletter på renommé."
Det hænger selvfølgelig sammen med deres krav om at man offentliggør handlerne.
Min fejl ;-)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Emil Larsen

Indlæg af sulakvelidze » 15. aug 2013, 17:06

Sutil skrev:Misforstod indlægget: "Stakkels Emil Larsen. Finanstilsynets strenge krav får BIF til at informere om dumpet lægetjek. Nu hjem til OB igen med pletter på renommé."
Det hænger selvfølgelig sammen med deres krav om at man offentliggør handlerne.
Min fejl ;-)

Den er vist også til at misforstå. Rodet formulering, han får sendt af sted.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Emil Larsen

Indlæg af 12mand » 15. aug 2013, 17:51

temmelig bittert for emil alligevel. han får det satme ikke nemt i o´ense.
men godt for os at der er så meget rod i kulissen i odense.
lynge er gud!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Emil Larsen

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2013, 18:29

12mand skrev:temmelig bittert for emil alligevel. han får det satme ikke nemt i o´ense.
men godt for os at der er så meget rod i kulissen i odense.
Jeg synes egentlig han takler det fint.

...og så er der en undertone af at han ikke rigtig kan forstå han fejlede lægetjekket. Gad vide om de har lært at tælle deres penge i BIF og så skulle have en kattelem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Emil Larsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. aug 2013, 18:41

Pastorius skrev:
12mand skrev:temmelig bittert for emil alligevel. han får det satme ikke nemt i o´ense.
men godt for os at der er så meget rod i kulissen i odense.
Jeg synes egentlig han takler det fint.

...og så er der en undertone af at han ikke rigtig kan forstå han fejlede lægetjekket. Gad vide om de har lært at tælle deres penge i BIF og så skulle have en kattelem.
En konspirationsteori kunne også være at BIF bare lige ville vise at de kan hapse storklubbernes spillere hvis de lyster det. Måske de bare lige ville give det billede at de stadig har tiltrækningskræft? Ikke at jeg direkte tror det er det der er sket men BIF har da ihvertfald vundet en kamp udenfor banen uden at bruge en øre på det. Og har sat en klods i OB's hjul.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Emil Larsen

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2013, 18:49

Køllen I Møllen skrev:
En konspirationsteori kunne også være at BIF bare lige ville vise at de kan hapse storklubbernes spillere hvis de lyster det. Måske de bare lige ville give det billede at de stadig har tiltrækningskræft? Ikke at jeg direkte tror det er det der er sket men BIF har da ihvertfald vundet en kamp udenfor banen uden at bruge en øre på det. Og har sat en klods i OB's hjul.
Jeg tror nu hverken på din eller min teori, men om ikke andet, så behøver Troels Bech (hvis han holder så sålænge) da ikke motivere Emil LArsen synderligt til næste møde mod Brøndby, hvis han da har overstået sin skade til den tid :D
Med venlig Hilsen
--
Robert

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Emil Larsen

Indlæg af 12mand » 15. aug 2013, 19:25

det bliver sgu ikke sjovt for ham, at stå over for sine fans, når han har indikeret han faktisk hellere vil spille i brøndby.
men tror nu ikke på at der er andet i det, end at deres læge faktisk har set noget, der kan give grund til bekymring. alle de konspirationer der har været oppe, hvis de passer ville det være at synke alt for lavt - selv for brøndby.
lynge er gud!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Emil Larsen

Indlæg af limey » 15. aug 2013, 20:07

Jeg forstår ikke en meter af det her. Han spiller fast på et bedre hold end Brøndby, tilsyneladende uden en nævneværdig skadeshistorik, men er ikke frisk nok for at tørne ud for de pisgule?

Peter Mikaelsen
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 9. mar 2007, 09:49

Re: Emil Larsen

Indlæg af Peter Mikaelsen » 15. aug 2013, 20:12

lyder lidt som om PlayerInvest har forlangt at han er 100.00% i orden før de vil smide penge efter ham? ...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Emil Larsen

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2013, 20:14

limey skrev:Jeg forstår ikke en meter af det her. Han spiller fast på et bedre hold end Brøndby, tilsyneladende uden en nævneværdig skadeshistorik, men er ikke frisk nok for at tørne ud for de pisgule?
Jeg tror det er helt ærligt når han siger han gerne ville tilbage til København af personlige årsager.

...og så må der altså være et ellerandet rivravruskende galt bag kulisserne i OB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Emil Larsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. aug 2013, 20:15

limey skrev:Jeg forstår ikke en meter af det her. Han spiller fast på et bedre hold end Brøndby, tilsyneladende uden en nævneværdig skadeshistorik, men er ikke frisk nok for at tørne ud for de pisgule?
En sportslæge kan jo godt se en "måske kommende skade". Jeg var fornylig hos Fysioterapeut med en skade i læggen og efter en tur på løbebåndet og en kort undersøgelse sagde han at det undrede ham at jeg endnu ikke havde fået samme skade i det andet ben. Jeg ville formentlig være ligeså heldig som Emil Larsen at dumpe checket hos de pisgule :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4438
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Emil Larsen

Indlæg af le Cid » 15. aug 2013, 23:02

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:Jeg forstår ikke en meter af det her. Han spiller fast på et bedre hold end Brøndby, tilsyneladende uden en nævneværdig skadeshistorik, men er ikke frisk nok for at tørne ud for de pisgule?
En sportslæge kan jo godt se en "måske kommende skade". Jeg var fornylig hos Fysioterapeut med en skade i læggen og efter en tur på løbebåndet og en kort undersøgelse sagde han at det undrede ham at jeg endnu ikke havde fået samme skade i det andet ben. Jeg ville formentlig være ligeså heldig som Emil Larsen at dumpe checket hos de pisgule :)
Ja, med den indstilling klarer du da næppe tjekket! ;)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Emil Larsen

Indlæg af Dot Bot » 16. aug 2013, 10:35

Pastorius skrev:
12mand skrev:temmelig bittert for emil alligevel. han får det satme ikke nemt i o´ense.
men godt for os at der er så meget rod i kulissen i odense.
Jeg synes egentlig han takler det fint.

...og så er der en undertone af at han ikke rigtig kan forstå han fejlede lægetjekket. Gad vide om de har lært at tælle deres penge i BIF og så skulle have en kattelem.
Det ser ud til at de alligevel har lidt knaster at flytte rundt med, tror ikke at han bliver nogen billig herre at hente hjem: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 068714.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Emil Larsen

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2013, 10:37

Dot Bot skrev:
Pastorius skrev:
12mand skrev:temmelig bittert for emil alligevel. han får det satme ikke nemt i o´ense.
men godt for os at der er så meget rod i kulissen i odense.
Jeg synes egentlig han takler det fint.

...og så er der en undertone af at han ikke rigtig kan forstå han fejlede lægetjekket. Gad vide om de har lært at tælle deres penge i BIF og så skulle have en kattelem.
Det ser ud til at de alligevel har lidt knaster at flytte rundt med, tror ikke at han bliver nogen billig herre at hente hjem: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 068714.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Måske har de kun nok til den ene, og vil hellere have Kahlenberg?
(Hvis man nu skulle fortsætte konspirationerne).

Jeg er meget spændt på at se BIF's regnskab næste gang, og formentlig få at vide hvor stor en del af deres investeringer der er playersponsorater.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Emil Larsen

Indlæg af BoT » 16. aug 2013, 10:55

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:Jeg forstår ikke en meter af det her. Han spiller fast på et bedre hold end Brøndby, tilsyneladende uden en nævneværdig skadeshistorik, men er ikke frisk nok for at tørne ud for de pisgule?
En sportslæge kan jo godt se en "måske kommende skade". Jeg var fornylig hos Fysioterapeut med en skade i læggen og efter en tur på løbebåndet og en kort undersøgelse sagde han at det undrede ham at jeg endnu ikke havde fået samme skade i det andet ben. Jeg ville formentlig være ligeså heldig som Emil Larsen at dumpe checket hos de pisgule :)
Og så er din frikøbsklausul vel også væsentlig højere, end bif har råd til..

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Emil Larsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. aug 2013, 11:01

BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:Jeg forstår ikke en meter af det her. Han spiller fast på et bedre hold end Brøndby, tilsyneladende uden en nævneværdig skadeshistorik, men er ikke frisk nok for at tørne ud for de pisgule?
En sportslæge kan jo godt se en "måske kommende skade". Jeg var fornylig hos Fysioterapeut med en skade i læggen og efter en tur på løbebåndet og en kort undersøgelse sagde han at det undrede ham at jeg endnu ikke havde fået samme skade i det andet ben. Jeg ville formentlig være ligeså heldig som Emil Larsen at dumpe checket hos de pisgule :)
Og så er din frikøbsklausul vel også væsentlig højere, end bif har råd til..
Lige præcis de gule vil aldrig kunne udlløse min frikøbsklausul. I alt jeg nogensinde har underskrevet, det lige fra køb/salg af bolig til dankort-betalinger har jeg sikret mig at jeg aldrig nogensinde kan komme i en situation hvor jeg kommer til at tørne ud for de avekatte derovre...
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar