Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 4. feb 2014, 19:05

Så røg Haakonson... Han skal sikkert have en god slat penge med, så mon ikke der endnu en gang bliver drønende underskud på driften ude på Pestegnen?
Ska' vi hak'?

Nicodemus
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 26. okt 2006, 00:24

Re: Brøndby

Indlæg af Nicodemus » 6. feb 2014, 00:20

Det er allerede meldt ud at de får underskud igen i år.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Brøndby

Indlæg af le Cid » 6. feb 2014, 10:22

Brömböh har ny direktør klar!
Helt Normalt skrev:Den nye direktørs første handling varat banke sig på brystet for at indikere sin status som alfahan. Herefter kastede han sin afføring efter sportsdirektør Per Rud ogtræner Thomas Frank.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7873
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 6. feb 2014, 13:18

Nicodemus skrev:Det er allerede meldt ud at de får underskud igen i år.
De får godt nok hurtigt smidt en masse mio. igen. Hvis det lykkes dem ENDNU en gang at smide et kæmpe mio. beløb (første gang med KASI Jesper) så håber jeg de er ved at løbe tør for rige onkler.

Vi har i hvert fald endnu ikke set at de kan få noget til at fungere som fodboldklub siden de to kæmpe økonomiske indsprøjtninger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 562
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Brøndby

Indlæg af Elvis lever » 6. feb 2014, 19:28

MrBangDK skrev:Så røg Haakonson... Han skal sikkert have en god slat penge med, så mon ikke der endnu en gang bliver drønende underskud på driften ude på Pestegnen?
Jeg har skrevet det før og skal gerne skrive det igen. Aldo og venner er interesseret i at overtage klubben selvom tilhængerne ikke vil det. Derfor bliver klubben drevet med fortsatte dundrende underskud. Når pengekassen så er tom, står Aldo og vennerne igen klar med millioner i bytte for en større stemmeandel. Om to til tre år står de som ejere af klubben, som de hele tiden har ønsket. Smart og usympatisk.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 6. feb 2014, 23:49

Elvis lever skrev:
MrBangDK skrev:Så røg Haakonson... Han skal sikkert have en god slat penge med, så mon ikke der endnu en gang bliver drønende underskud på driften ude på Pestegnen?
Jeg har skrevet det før og skal gerne skrive det igen. Aldo og venner er interesseret i at overtage klubben selvom tilhængerne ikke vil det. Derfor bliver klubben drevet med fortsatte dundrende underskud. Når pengekassen så er tom, står Aldo og vennerne igen klar med millioner i bytte for en større stemmeandel. Om to til tre år står de som ejere af klubben, som de hele tiden har ønsket. Smart og usympatisk.
Har tænkt lidt noget tilsvarende og, at der så bliver solgt ud til den tid fordi Aldo osv. skal tjene pengene hjem og derefter får Brøndby lov til at sejle deres sø igen. Tror egentlig de økonomiske efterdønninger kan blive sværere for Brøndby end det har været for os efter 09'. Når pengenfolkene bruger klubben som legetøj går det altid galt på den lange bane. Derudover kan vi så glæde os over, at Brøndby i hvert fald aldrig lærer at drive en velfugerende klub når de får kunstige tilskud i tide og utide. Bliver sjovt når Aldo og Co skrider og de knap har råd til at lønne et U/17 hold.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Brøndby

Indlæg af BoomZ0R » 7. feb 2014, 07:32

Jeg håber virkelig i får ret, jeg krydser bare fingre for at vi når at se dem rykke ned inden da. Det ville næsten være på højde med AaB guld.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Brøndby

Indlæg af 12mand » 8. feb 2014, 22:12

jeg tror brøndby vinder mesterskabet, og kommer med i CL, hvor de går videre fra gruppen, og derfor tjener boxen.
jeg tror ikke at de igen pisser en masse penge væk, rykker ned i næste sæson, og går konkurs. det vil jeg meget gerne pointere jeg ikke kommer til at ske.
lynge er gud!

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Brøndby

Indlæg af Vestegnsgaesten » 13. feb 2014, 09:47

Zee skrev:Jeg håber virkelig i får ret, jeg krydser bare fingre for at vi når at se dem rykke ned inden da. Det ville næsten være på højde med AaB guld.
Er det det nordjyske mindreværdskompleks der slår til igen?? Hellere svælge i andres ulykke end egen succes - det er vel i bund og grund det Din verden er bygget på - god damn du må have et kedeligt liv :'(
Nicodemus skrev:Det er allerede meldt ud at de får underskud igen i år.
Netop - så det burde ikke komme som et chok. Det tager tid at stabilisere forretningen - men vi fik dog vendt udviklingen en smule i andet halvår af 2013. Vigtigst af alt nedjusterede vi ikke resultatet med mange mill som vi plejer. Som det ser ud pt bygger hovedparten af underskuddet for 2014 på den manglende hovedsponsor. Aldo og co meldte ud fra starten at der ville være røde tal til 2016 - den store forskel fra før og til nu er at vi ikke kaster 15 mio efter en Jan Kristiansen pga tidligere tiders bedrifter - samtidig med at vi faktisk er begyndt at købe spillere der passer ind i systemet og ikke som under Babydoc hvor indkøb udelukkende var prestige.

Hvad angår vores direktørskifte har jeg aldrig grinet og spist så mange popkorn som da jeg læste indlæg fra de forskellige staldkarle herinde. Alle i og omkring BIF incl manden selv vidste at TH var der på lånt tid. Hans opgave har hele tiden været at udføre omstruktureringen. Det var han den bedst tilgængelige til da han havde været i Pers regime som en del af oppositionen. Men hvis man har fulgt lidt med har det aldrig været planen at han skulle sidde der på sigt!

Nu når folk har så travlt med at vi snart går konkurs bliver jeg lige nød til at spørge - har i betalt feriepengene i skylder samt fået tilført kapital så jeres faretruende konkurs ikke længere er et tema ? ;) Det må i jo næsten have siden der er så mange der bruger kræfter på BIF :cheers:

Glæder mig til i bliver kørt over den 23... :danmarkfan:
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Brøndby

Indlæg af white splash » 13. feb 2014, 09:54

Vestegnsgaesten skrev:
Zee skrev:Jeg håber virkelig i får ret, jeg krydser bare fingre for at vi når at se dem rykke ned inden da. Det ville næsten være på højde med AaB guld.
Er det det nordjyske mindreværdskompleks der slår til igen?? Hellere svælge i andres ulykke end egen succes - det er vel i bund og grund det Din verden er bygget på - god damn du må have et kedeligt liv :'(
Nicodemus skrev:Det er allerede meldt ud at de får underskud igen i år.
Netop - så det burde ikke komme som et chok. Det tager tid at stabilisere forretningen - men vi fik dog vendt udviklingen en smule i andet halvår af 2013. Vigtigst af alt nedjusterede vi ikke resultatet med mange mill som vi plejer. Som det ser ud pt bygger hovedparten af underskuddet for 2014 på den manglende hovedsponsor. Aldo og co meldte ud fra starten at der ville være røde tal til 2016 - den store forskel fra før og til nu er at vi ikke kaster 15 mio efter en Jan Kristiansen pga tidligere tiders bedrifter - samtidig med at vi faktisk er begyndt at købe spillere der passer ind i systemet og ikke som under Babydoc hvor indkøb udelukkende var prestige.

Hvad angår vores direktørskifte har jeg aldrig grinet og spist så mange popkorn som da jeg læste indlæg fra de forskellige staldkarle herinde. Alle i og omkring BIF incl manden selv vidste at TH var der på lånt tid. Hans opgave har hele tiden været at udføre omstruktureringen. Det var han den bedst tilgængelige til da han havde været i Pers regime som en del af oppositionen. Men hvis man har fulgt lidt med har det aldrig været planen at han skulle sidde der på sigt!

Nu når folk har så travlt med at vi snart går konkurs bliver jeg lige nød til at spørge - har i betalt feriepengene i skylder samt fået tilført kapital så jeres faretruende konkurs ikke længere er et tema ? ;) Det må i jo næsten have siden der er så mange der bruger kræfter på BIF :cheers:

Glæder mig til i bliver kørt over den 23... :danmarkfan:
WTF?! For første gang er jeg faktisk enig i det meste du skriver, lige bortset fra den sidste linje selvfølgelig.. :)

Forstår ikke der bliver brugt så meget energi i at bekymre sig om hvor skidt det skal gå for andre.. Synes vi har rigeligt at bokse med i det Nordjyske, lad os nu lige få løst det først før vi begynder at pege fingre...
1 2 3 Jimmy er en mur!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Brøndby

Indlæg af BoomZ0R » 13. feb 2014, 09:56

Vestegnsgaesten skrev:
Zee skrev:Jeg håber virkelig i får ret, jeg krydser bare fingre for at vi når at se dem rykke ned inden da. Det ville næsten være på højde med AaB guld.
Er det det nordjyske mindreværdskompleks der slår til igen?? Hellere svælge i andres ulykke end egen succes - det er vel i bund og grund det Din verden er bygget på - god damn du må have et kedeligt liv :'(
Som sjællænder, så kan jeg desværre ikke prale af at have meget Nordjyde i mig. Derudover, så synes jeg du kan tolke utroligt meget ud fra 1 linje.
Hvis jeg skal udpensle, så er Brøndby de eneste jeg ønsker direkte ulykke, fordi jeg hader dem. Så er der FCM, dem kan jeg egentlig heller ikke lide, men det er mere fordi det er sjovt når der sker dem noget dårligt og ikke fordi jeg hader dem.

og ang. egen lykke, så synes jeg egentlig det går ganske udmærket.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. feb 2014, 11:09

Vestegnsgaesten skrev:
Zee skrev:Jeg håber virkelig i får ret, jeg krydser bare fingre for at vi når at se dem rykke ned inden da. Det ville næsten være på højde med AaB guld.
Er det det nordjyske mindreværdskompleks der slår til igen?? Hellere svælge i andres ulykke end egen succes - det er vel i bund og grund det Din verden er bygget på - god damn du må have et kedeligt liv :'(
Nicodemus skrev:Det er allerede meldt ud at de får underskud igen i år.
Netop - så det burde ikke komme som et chok. Det tager tid at stabilisere forretningen - men vi fik dog vendt udviklingen en smule i andet halvår af 2013. Vigtigst af alt nedjusterede vi ikke resultatet med mange mill som vi plejer. Som det ser ud pt bygger hovedparten af underskuddet for 2014 på den manglende hovedsponsor. Aldo og co meldte ud fra starten at der ville være røde tal til 2016 - den store forskel fra før og til nu er at vi ikke kaster 15 mio efter en Jan Kristiansen pga tidligere tiders bedrifter - samtidig med at vi faktisk er begyndt at købe spillere der passer ind i systemet og ikke som under Babydoc hvor indkøb udelukkende var prestige.

Hvad angår vores direktørskifte har jeg aldrig grinet og spist så mange popkorn som da jeg læste indlæg fra de forskellige staldkarle herinde. Alle i og omkring BIF incl manden selv vidste at TH var der på lånt tid. Hans opgave har hele tiden været at udføre omstruktureringen. Det var han den bedst tilgængelige til da han havde været i Pers regime som en del af oppositionen. Men hvis man har fulgt lidt med har det aldrig været planen at han skulle sidde der på sigt!

Nu når folk har så travlt med at vi snart går konkurs bliver jeg lige nød til at spørge - har i betalt feriepengene i skylder samt fået tilført kapital så jeres faretruende konkurs ikke længere er et tema ? ;) Det må i jo næsten have siden der er så mange der bruger kræfter på BIF :cheers:

Glæder mig til i bliver kørt over den 23... :danmarkfan:
Hvis der er noget her der minder om mindreværdskonplekser så er det da din trang til at fremhæve din klub på en anden klubs forum igen og igen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7873
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 13. feb 2014, 11:15

white splash skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Zee skrev:Jeg håber virkelig i får ret, jeg krydser bare fingre for at vi når at se dem rykke ned inden da. Det ville næsten være på højde med AaB guld.
Er det det nordjyske mindreværdskompleks der slår til igen?? Hellere svælge i andres ulykke end egen succes - det er vel i bund og grund det Din verden er bygget på - god damn du må have et kedeligt liv :'(
Nicodemus skrev:Det er allerede meldt ud at de får underskud igen i år.
Netop - så det burde ikke komme som et chok. Det tager tid at stabilisere forretningen - men vi fik dog vendt udviklingen en smule i andet halvår af 2013. Vigtigst af alt nedjusterede vi ikke resultatet med mange mill som vi plejer. Som det ser ud pt bygger hovedparten af underskuddet for 2014 på den manglende hovedsponsor. Aldo og co meldte ud fra starten at der ville være røde tal til 2016 - den store forskel fra før og til nu er at vi ikke kaster 15 mio efter en Jan Kristiansen pga tidligere tiders bedrifter - samtidig med at vi faktisk er begyndt at købe spillere der passer ind i systemet og ikke som under Babydoc hvor indkøb udelukkende var prestige.

Hvad angår vores direktørskifte har jeg aldrig grinet og spist så mange popkorn som da jeg læste indlæg fra de forskellige staldkarle herinde. Alle i og omkring BIF incl manden selv vidste at TH var der på lånt tid. Hans opgave har hele tiden været at udføre omstruktureringen. Det var han den bedst tilgængelige til da han havde været i Pers regime som en del af oppositionen. Men hvis man har fulgt lidt med har det aldrig været planen at han skulle sidde der på sigt!

Nu når folk har så travlt med at vi snart går konkurs bliver jeg lige nød til at spørge - har i betalt feriepengene i skylder samt fået tilført kapital så jeres faretruende konkurs ikke længere er et tema ? ;) Det må i jo næsten have siden der er så mange der bruger kræfter på BIF :cheers:

Glæder mig til i bliver kørt over den 23... :danmarkfan:
WTF?! For første gang er jeg faktisk enig i det meste du skriver, lige bortset fra den sidste linje selvfølgelig.. :)

Forstår ikke der bliver brugt så meget energi i at bekymre sig om hvor skidt det skal gå for andre.. Synes vi har rigeligt at bokse med i det Nordjyske, lad os nu lige få løst det først før vi begynder at pege fingre...
Vi er på et AaB forum under "fodbold generelt", herunder et emne der hedder Brøndby. SÅ må vi pege alle de fingre vi vil, det er jo netop det dette forum er til for. At jeg og andre næsten ønsker at se BIF forlade denne verden ligeså meget som vi vil se AaB vinde mesterskabet skyldes at vi hader klubben og alt det den står for.

At fans af andre klubber har behov for at deltage i andre fora end deres egne er såmænd fint, men så må man også have respekt for at folk ikke nødvendigvis ser klubben ligeså rosenrødt som man selv gør (dette er iøvrigt ikke en kritik af Vestegnsgaesten, men mere en generel holdning).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Brøndby

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 14:57

Vi er på et AaB forum under "fodbold generelt", herunder et emne der hedder Brøndby. SÅ må vi pege alle de fingre vi vil, det er jo netop det dette forum er til for. At jeg og andre næsten ønsker at se BIF forlade denne verden ligeså meget som vi vil se AaB vinde mesterskabet skyldes at vi hader klubben og alt det den står for.
Selvfølgelig må i pege fingre - der er vel ytringsfrihed. Det jeg har meget svært ved at forstå er det dybe had til en anden klub som i ikke har rivalisering med. Guderne skal vide at jeg hader misfostret fra Østerbro - men en nedrykning til dem ville jeg aldrig håbe på og slet ikke i nærheden af at det skulle være på bekostning af mesterskab nr 11!!!

Hvis jeg må være så fræk at spørge dig: hvad er bevæggrunden for dit had? Og hvad er det Brøndby står for som er så svinsk i din verden? (Udover limsniffende bistandsklienter)

Jeg forventer ikke at andre skal elske BIF - men det ville da være rart at høre hvorfor vi hades så meget af andre end AGF og FCK...
At fans af andre klubber har behov for at deltage i andre fora end deres egne er såmænd fint, men så må man også have respekt for at folk ikke nødvendigvis ser klubben ligeså rosenrødt som man selv gør (dette er iøvrigt ikke en kritik af Vestegnsgaesten, men mere en generel holdning).
Jeg er debattør og elsker at debattere - og jeg har respekt for at folk har holdninger og meninger. Ind imellem kunne det bare være sundt at få uddybet disse holdninger. Jeg forventer ingenlunde og tror ikke på at der er nogen herinde der elsker BIF - det ville da også være en smule klamt og PSEagtigt.. Brøndby If er langt fra rosenrød i min verden - der er rigtigt meget arbejde forude der skal laves hvis vi skal tilbage som topklub! Men jeg elsker klubben, stemningen og de oprindelige værdier ( som Doktoren fik sheeepshakket grusomt i 20 år) og har måske en smule sværere ved at se fejlene end andre ;)

Synes dog tonen bliver en smule skinger somme tider når der ryger postulater ud som ikke engang komiske Ali kunne have opdigtet. Jeg kan ikke gøre andet end at grine når nogle personer tror de kender infrastrukturen i en virksomhed uden at sætte sig ind i opbygningen. Et godt eksempel er direktørskiftet hvor folk straks snakker galehus - men selvsamme mennesker kunne med to klik have sporet sig frem til at TH levede på lånt tid i en overgangsfase hvilket blev meldt ret tidligt ud af Aldo OG Tommy. Eller med kusksagen hvor en løs henvendelse blev til en maratonforhandling hvor kusk endte med at sige nej.

Jeg synes i har et godt bredt fora og synes at det er lidt fedt at kunne debattere med mange konstruktive fodboldfans :cheers: også selvom vi kører jer totalt over den 23 ;)
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. feb 2014, 15:28

Vestegnsgaesten skrev:
Vi er på et AaB forum under "fodbold generelt", herunder et emne der hedder Brøndby. SÅ må vi pege alle de fingre vi vil, det er jo netop det dette forum er til for. At jeg og andre næsten ønsker at se BIF forlade denne verden ligeså meget som vi vil se AaB vinde mesterskabet skyldes at vi hader klubben og alt det den står for.
Selvfølgelig må i pege fingre - der er vel ytringsfrihed. Det jeg har meget svært ved at forstå er det dybe had til en anden klub som i ikke har rivalisering med. Guderne skal vide at jeg hader misfostret fra Østerbro - men en nedrykning til dem ville jeg aldrig håbe på og slet ikke i nærheden af at det skulle være på bekostning af mesterskab nr 11!!!

Hvis jeg må være så fræk at spørge dig: hvad er bevæggrunden for dit had? Og hvad er det Brøndby står for som er så svinsk i din verden? (Udover limsniffende bistandsklienter)

Jeg forventer ikke at andre skal elske BIF - men det ville da være rart at høre hvorfor vi hades så meget af andre end AGF og FCK...
At fans af andre klubber har behov for at deltage i andre fora end deres egne er såmænd fint, men så må man også have respekt for at folk ikke nødvendigvis ser klubben ligeså rosenrødt som man selv gør (dette er iøvrigt ikke en kritik af Vestegnsgaesten, men mere en generel holdning).
Jeg er debattør og elsker at debattere - og jeg har respekt for at folk har holdninger og meninger. Ind imellem kunne det bare være sundt at få uddybet disse holdninger. Jeg forventer ingenlunde og tror ikke på at der er nogen herinde der elsker BIF - det ville da også være en smule klamt og PSEagtigt.. Brøndby If er langt fra rosenrød i min verden - der er rigtigt meget arbejde forude der skal laves hvis vi skal tilbage som topklub! Men jeg elsker klubben, stemningen og de oprindelige værdier ( som Doktoren fik sheeepshakket grusomt i 20 år) og har måske en smule sværere ved at se fejlene end andre ;)

Synes dog tonen bliver en smule skinger somme tider når der ryger postulater ud som ikke engang komiske Ali kunne have opdigtet. Jeg kan ikke gøre andet end at grine når nogle personer tror de kender infrastrukturen i en virksomhed uden at sætte sig ind i opbygningen. Et godt eksempel er direktørskiftet hvor folk straks snakker galehus - men selvsamme mennesker kunne med to klik have sporet sig frem til at TH levede på lånt tid i en overgangsfase hvilket blev meldt ret tidligt ud af Aldo OG Tommy. Eller med kusksagen hvor en løs henvendelse blev til en maratonforhandling hvor kusk endte med at sige nej.

Jeg synes i har et godt bredt fora og synes at det er lidt fedt at kunne debattere med mange konstruktive fodboldfans :cheers: også selvom vi kører jer totalt over den 23 ;)
Jeg læser sådan at det er iorden at du hader FCK men vi er mærkelige fordi vi hader Brøndby? Det er godt nok en besynderlig betragtning.
Jeg hader Brøndby fordi de har forpestet dansk fodbold i 30 år, fordi 90% af deres fans er retarderede aber og fordi de har en træls ide om at skulle smadre og ødelægge overalt hvor de kommer. Men det synes du er mærkeligt. Fair nok.
Du siger (påstår) du hader FCK men ikke ønsker at de rykker ned? DET er sgu da besynderligt. Som jeg ser det elsker Brøndby og FCK hinanden. Hadet er noget medierne har opfundet i deres kiksede forsøg på at skrige jeres rivalisering op hvor det slet ikke hører hjemme.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Brøndby

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 15:40

Jeg læser sådan at det er iorden at du hader FCK men vi er mærkelige fordi vi hader Brøndby? Det er godt nok en besynderlig betragtning.
FCK og AGF er pr tradition vores rivaler/hadeklub - hvilket AaB ikke er og aldrig bliver - dertil er modstanden på tribunen simpelthen for tam. Når alt kommer til alt er rivaliseringen en fanting - blæst op af medierne. Har man været til et derby er man ikke i tvivl om at det er et derby - stemningen er ond og meget intens. Den stemning ville ikke være der hvis vi elskede hinanden..

Jeg hader Brøndby fordi de har forpestet dansk fodbold i 30 år,
Hvordan har Brøndby forpestet dansk fodbold?
fordi 90% af deres fans er retarderede aber og fordi de har en træls ide om at skulle smadre og ødelægge overalt hvor de kommer.
Fint nok at du fokuserer på de 90-100 stykker der tilhører hooliganmiljøet. Dem har vi iøvrigt fået rimelig godt styr på. Hvad angår pyro er det ikke hooliganisme - men fest og farver. Det er selvfølgelig beklageligt at det ikke kan undgåes især fordi det igen og igen koster klubben mange penge i bøde! Du er vel typen der hader indvandere fordi der engang var en der gjorde noget kriminelt - eller hvad?
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Brøndby

Indlæg af Konsulenten » 14. feb 2014, 16:10

Vestegnsgaesten skrev: Du er vel typen der hader indvandere fordi der engang var en der gjorde noget kriminelt - eller hvad?
Er du stoppet med at slå din kone?

Du gør ikke meget for at skyde klicheen om hjernedøde BIF-fans ned med den slags der.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Brøndby

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 16:29

Konsulenten skrev:
Vestegnsgaesten skrev: Du er vel typen der hader indvandere fordi der engang var en der gjorde noget kriminelt - eller hvad?
Er du stoppet med at slå din kone?

Du gør ikke meget for at skyde klicheen om hjernedøde BIF-fans ned med den slags der.
Nej - sarkasme kan være anvendt... Som Brøndbyfan er det ved at være belastende at skulle stilles til regnskab for noget Southside United (Hooligans) gjorde for 15 år siden... Der er temmelig godt styr på de voldlige elementer i dag - fraset FCK kampene hvor begge holds amøber udstiller sig selv ca hver anden gang. Det eneste ulovlige der foregår i dag er pyroen - hvilket er meget svært at få bugt med i alle klubber!! ligesom i mit eksempel bruger han et meget beskedent antal voldsamøber til at generalisere overfor resten af Brøndbys fans!!!
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. feb 2014, 16:46

Vestegnsgaesten skrev:
Konsulenten skrev:
Vestegnsgaesten skrev: Du er vel typen der hader indvandere fordi der engang var en der gjorde noget kriminelt - eller hvad?
Er du stoppet med at slå din kone?

Du gør ikke meget for at skyde klicheen om hjernedøde BIF-fans ned med den slags der.
Nej - sarkasme kan være anvendt... Som Brøndbyfan er det ved at være belastende at skulle stilles til regnskab for noget Southside United (Hooligans) gjorde for 15 år siden... Der er temmelig godt styr på de voldlige elementer i dag - fraset FCK kampene hvor begge holds amøber udstiller sig selv ca hver anden gang. Det eneste ulovlige der foregår i dag er pyroen - hvilket er meget svært at få bugt med i alle klubber!! ligesom i mit eksempel bruger han et meget beskedent antal voldsamøber til at generalisere overfor resten af Brøndbys fans!!!
Det er simpelthen for dumt det du skriver. Men det understreger jo blot mine fordomme om Brøndby-fans.
Det er egentlig meget sødt at du forklarer at I ikke hader os fordi vi er små og ligegyldige og I er så store og vigtige. Jeg mener ikke I er en skid større end os. I har flere fans takket være medierne men en fodboldklub er så meget andet end antallet af medløbere.

At du mener (tror?) at der kun er 100 hooligans og ballademagere i Brøndby kan man kun grine ad. Enten lyver du eller også er du blandt de førnævnte 90%. Jeg er egentlig ligeglad hvilken kategori du tilhører.
Uanset du ikke mener at vi er "store" nok (selvom jeg er sikker på at du kun skriver det for at provokere) så hader jeg din lorte-klub med af hele mit hjerte. Når Brøndby spiller håber jeg som udgangspunkt på at alle 11 spillere brækker begge ben. Det lyder nok meget usympatisk og er det sikkert også. Men sådan har jeg det. Og jeg kan komme dig i forkøbet og fortælle dig at det bestemt ikke er mindreværdskomplekser så spar dig besværet.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Brøndby

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 17:59

Det er simpelthen for dumt det du skriver. Men det understreger jo blot mine fordomme om Brøndby-fans.
Det er egentlig meget sødt at du forklarer at I ikke hader os fordi vi er små og ligegyldige og I er så store og vigtige. Jeg mener ikke I er en skid større end os. I har flere fans takket være medierne men en fodboldklub er så meget andet end antallet af medløbere.
Hvor skriver jeg at i er små og ligegyldige? Det eneste jeg beskriver er grunden til at vi har et hadefuldt forhold til AGF og FCK.. At du så tolker det nderledes må stå for din egen regning...

At du så skriver at du ikke mener vi er større end jer beskriver jo netop din egen arrogance. Selv i 00erne som var vores ringeste vandt vi mere end jer - 2 mesterskaber og tre pokaltitler samtidig med at vi har en hel del flere tilskuere... Vi har jo set hvad der sker i AaB når i roder rundt i bunden - i trækker ikke 10000 på hjemmebane så den med medløbere kan du også godt arkivere... Der er vist ikke nogen der holder med BIF i dag pga succes og alligevel har vi suverænt flest tilskuere!
At du mener (tror?) at der kun er 100 hooligans og ballademagere i Brøndby kan man kun grine ad. Enten lyver du eller også er du blandt de førnævnte 90%. Jeg er egentlig ligeglad hvilken kategori du tilhører.
Uanset du ikke mener at vi er "store" nok (selvom jeg er sikker på at du kun skriver det for at provokere) så hader jeg din lorte-klub med af hele mit hjerte. Når Brøndby spiller håber jeg som udgangspunkt på at alle 11 spillere brækker begge ben. Det lyder nok meget usympatisk og er det sikkert også. Men sådan har jeg det. Og jeg kan komme dig i forkøbet og fortælle dig at det bestemt ikke er mindreværdskomplekser så spar dig besværet.
Igen viser du dig som den fordomsfulde klaphat! Du aner ikke hvad du snakker om og slynger bare et eller andet ud. De ekstreme grupper er ikke ret store og kommer ikke i feks hytten og på andre samlingssteder. Og nej - der er ikke nogen der betragter det som en rivalisering når AaB er på besøg - vi kan normalvis ikke høre de 20-40 stk der står i udebaneafsnittet!! Det er lidt federe når vi spiller i Aalborg - så skal der som regel lidt mere vokal på for at overdøve jeres : AaB klap klap klap....AaB klap klap klap....AaB klap klap klap
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar