Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Brøndby

Indlæg af doukas » 30. aug 2016, 15:49

Hvordan kan deres likvide beholdning være nede op 0,6 mio kr.? Det er jo galimatias at pisse så mange millioner væk efter den seneste aktie-emission og de 2 lån af Onkel Oscar (og ja, AaB har også smidt millioner ud af vinduet, men vi har trods alt lært noget af det). Hvis de ikke får endnu et lån før næste aktie-emission, er der vist ingen tvivl om, at de får ualmindeligt svært ved at udbetale løn.

Håber satme DBU fratager dem deres licens til Superligaen, men det er nok meget utænkeligt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Brøndby

Indlæg af Sanchez94 » 30. aug 2016, 15:56

doukas skrev:Hvordan kan deres likvide beholdning være nede op 0,6 mio kr.? Det er jo galimatias at pisse så mange millioner væk efter den seneste aktie-emission og de 2 lån af Onkel Oscar (og ja, AaB har også smidt millioner ud af vinduet, men vi har trods alt lært noget af det). Hvis de ikke får endnu et lån før næste aktie-emission, er der vist ingen tvivl om, at de får ualmindeligt svært ved at udbetale løn.

Håber satme DBU fratager dem deres licens til Superligaen, men det er nok meget utænkeligt.
Det ene lån på 7 millioner er ikke indregnet i delrapporten, det bliver først indregnet primo juli. så reelt set har de 7,6 millioner i likvide beholder.
Men det er satme mig stadig en gåde, hvordan de kan spendere så mange penge..

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Brøndby

Indlæg af doukas » 30. aug 2016, 15:57

Sanchez94 skrev:
doukas skrev:Hvordan kan deres likvide beholdning være nede op 0,6 mio kr.? Det er jo galimatias at pisse så mange millioner væk efter den seneste aktie-emission og de 2 lån af Onkel Oscar (og ja, AaB har også smidt millioner ud af vinduet, men vi har trods alt lært noget af det). Hvis de ikke får endnu et lån før næste aktie-emission, er der vist ingen tvivl om, at de får ualmindeligt svært ved at udbetale løn.

Håber satme DBU fratager dem deres licens til Superligaen, men det er nok meget utænkeligt.
Det ene lån på 7 millioner er ikke indregnet i delrapporten, det bliver først indregnet primo juli. så reelt set har de 7,6 millioner i likvide beholder.
Men det er satme mig stadig en gåde, hvordan de kan spendere så mange penge..
Satans! Så kan de nok holde den gående indtil næste aktie-emission.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Brøndby

Indlæg af Alexis » 30. aug 2016, 16:11

Er det 30/6 deres likvide beholder var på 0.6 eller er det dags dato?. For hvis det er 30/6 så kan det lån på 7 mil godt være brugt noget af det, så deres beholdninger nu er nede omkring 4-5 stykker?

seamann

Re: Brøndby

Indlæg af seamann » 30. aug 2016, 16:28

Alexis skrev:Er det 30/6 deres likvide beholder var på 0.6 eller er det dags dato?. For hvis det er 30/6 så kan det lån på 7 mil godt være brugt noget af det, så deres beholdninger nu er nede omkring 4-5 stykker?
det er pr 30/6. Lånet kommer efterfølgende + almindelige driftsindtægter + hvad de måttet have fået udbetalt af Durmisi salget.

De går ikke konkurs, så længe Oscar syntes det er sjovt at have et fodboldhold.

Bedste måde at ramme dem på er at undgå deres sponsorer (specielt Carlsberg og Arb. Landsbank) og lade være med at klikke på BIF nyheder på især Bold, BT og EB.

Må de rådne op.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 30. aug 2016, 16:29

De har jo annonceret en aktieudvidelse senere på året... Nummer 3275 af en uendelig række..
Ska' vi hak'?

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Brøndby

Indlæg af Sanchez94 » 30. aug 2016, 16:52

seamann skrev:
det er pr 30/6. Lånet kommer efterfølgende + almindelige driftsindtægter + hvad de måttet have fået udbetalt af Durmisi salget.

De går ikke konkurs, så længe Oscar syntes det er sjovt at have et fodboldhold.

Bedste måde at ramme dem på er at undgå deres sponsorer (specielt Carlsberg og Arb. Landsbank) og lade være med at klikke på BIF nyheder på især Bold, BT og EB.

Må de rådne op.
De har åbenbart på en eller anden vanvittig måde scoret 17 millioner for ham, men på det den positive side, så har de indregnet omsætningen, så deres regnskab bliver ikke pænere..

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Brøndby

Indlæg af doukas » 30. aug 2016, 17:10

seamann skrev:
Alexis skrev:Er det 30/6 deres likvide beholder var på 0.6 eller er det dags dato?. For hvis det er 30/6 så kan det lån på 7 mil godt være brugt noget af det, så deres beholdninger nu er nede omkring 4-5 stykker?
det er pr 30/6. Lånet kommer efterfølgende + almindelige driftsindtægter + hvad de måttet have fået udbetalt af Durmisi salget.

De går ikke konkurs, så længe Oscar syntes det er sjovt at have et fodboldhold.

Bedste måde at ramme dem på er at undgå deres sponsorer (specielt Carlsberg og Arb. Landsbank) og lade være med at klikke på BIF nyheder på især Bold, BT og EB.

Må de rådne op.
Mon ikke indtægterne fra Durmizi-salget allerede er brændt af på alle de utallige lejesvende de har hentet? #Masterclass
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 30. aug 2016, 21:41

Her er der trods alt stadig plads til forbedring på Vestegnen, skal de op i verdens eliten.

https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

seamann

Re: Brøndby

Indlæg af seamann » 9. dec 2016, 10:07

Købstilbud på 0,55 pr aktie for de indlsning af de resterende 60% af beholdningen fra Oskar.

Samlet pris for 60% = 94 mio. Kom så Schoors - byd 0,6 og luk lortet efterfølgende.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. dec 2016, 10:21

seamann skrev:Købstilbud på 0,55 pr aktie for de indlsning af de resterende 60% af beholdningen fra Oskar.

Samlet pris for 60% = 94 mio. Kom så Schoors - byd 0,6 og luk lortet efterfølgende.
Det er trods alt nok tvivlsomt om nogen (og særligt Oscar) ville acceptere den pris. Tanken er ellers tiltrækkende.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 9. dec 2016, 10:49

0,55 er vel hvad de alle gav her i efteråret. Så nogle af de nye investorer kan måske tvivle på projektet og "den hurtige gevinst", så jeg tror Jan Bech kommer over 40% ejerandel.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. dec 2016, 11:29

FlæskeFrank skrev:0,55 er vel hvad de alle gav her i efteråret. Så nogle af de nye investorer kan måske tvivle på projektet og "den hurtige gevinst", så jeg tror Jan Bech kommer over 40% ejerandel.
Kursen i fri handel. da jeg kiggede var 0,545. Jeg tror dog ikke rigtig det gør den store forskel, hvis de ville have været ud, kunne de have gjort det mange gange.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 24. maj 2017, 20:09

Når man ser den optakt, som er til kampen, så kan jeg godt forstå, at Brøndbytilhængere har den forestilling om, at Brøndby er hele Danmarks hold.

Så jeg er ret sikker på, at hvis FCK moser dem i Parken, så bliver der rigtig meget ballade. Brøndbyfansene har bygget op, som om, at dette er vendepunktet uagtet, at deres afslutning i superligaen kun gør dem kun marginalt bedre end nr. 3 og afsindig langt væk fra FCK.

Jeg mindes min egen 100% "ud af kroppen"-oplevelser ved pokalfinalerne. Det er ikke "Nåh, ja det var nok det dumme straffespark i november, som gjorde vi tabte guldet". Nej man taber jo direkte til modstandernes fans den dag, ligesom en sæson kan gå fra at være godkendt til grå og trist.

Hvis Brøndby taber klart i morgen, så kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at der ikke bliver rigtig meget ballade. Forhåbentlig skuffer Brøndbyfansene mig og holder sig i ro, men mekanismerne op til kampen antyder, at det vil gå galt.

Såsom Brøndbyfans mener selv, at de er tilbage og har megagode spillere, medierne(Viasat) har klart signaleret, at Brøndby er de eneste som kan redde superligaen mod FCK. Så bliver det en enorm bitter pille at spise, hvis FCK udspiller dem.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Brøndby

Indlæg af jonas386 » 24. maj 2017, 20:27

FlæskeFrank skrev:Når man ser den optakt, som er til kampen, så kan jeg godt forstå, at Brøndbytilhængere har den forestilling om, at Brøndby er hele Danmarks hold.
Nu har jeg ikke fulgt optakten, har af frygt for det du beskriver undgået al tænkelig optakt, men hvad tænker du konkret?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

seamann

Re: Brøndby

Indlæg af seamann » 24. maj 2017, 20:30

FlæskeFrank skrev:Når man ser den optakt, som er til kampen, så kan jeg godt forstå, at Brøndbytilhængere har den forestilling om, at Brøndby er hele Danmarks hold.

Så jeg er ret sikker på, at hvis FCK moser dem i Parken, så bliver der rigtig meget ballade. Brøndbyfansene har bygget op, som om, at dette er vendepunktet uagtet, at deres afslutning i superligaen kun gør dem kun marginalt bedre end nr. 3 og afsindig langt væk fra FCK.

Jeg mindes min egen 100% "ud af kroppen"-oplevelser ved pokalfinalerne. Det er ikke "Nåh, ja det var nok det dumme straffespark i november, som gjorde vi tabte guldet". Nej man taber jo direkte til modstandernes fans den dag, ligesom en sæson kan gå fra at være godkendt til grå og trist.

Hvis Brøndby taber klart i morgen, så kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at der ikke bliver rigtig meget ballade. Forhåbentlig skuffer Brøndbyfansene mig og holder sig i ro, men mekanismerne op til kampen antyder, at det vil gå galt.

Såsom Brøndbyfans mener selv, at de er tilbage og har megagode spillere, medierne(Viasat) har klart signaleret, at Brøndby er de eneste som kan redde superligaen mod FCK. Så bliver det en enorm bitter pille at spise, hvis FCK udspiller dem.
Få dig en sundere interesse. Fx AaB.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 24. maj 2017, 22:18

jonas386 skrev:
FlæskeFrank skrev:Når man ser den optakt, som er til kampen, så kan jeg godt forstå, at Brøndbytilhængere har den forestilling om, at Brøndby er hele Danmarks hold.
Nu har jeg ikke fulgt optakten, har af frygt for det du beskriver undgået al tænkelig optakt, men hvad tænker du konkret?
Jeg tænker på meget den massive optakt til pokalfinalen, som ellers de senere år ikke har fyldt helt så meget i Viasats reklameblok. Og kampen er vel kl. 17 i morgen, men de reklamere med optakt fra kl. 10-agtig. Tilsvarende faldt jeg over Viasports 10 bedste pokalfinaler, her landede jeg ved kamp 3-4 stykker og så, at Laudrup sad på Brøndbys trænerbænk, så det var nogle år gammel. De kan selvfølgelig godt have udvalgt de ti bedste, men det virkede meget som om, at et af kriterier var, at enten Brøndby eller FCK skulle være med. 2014 finalen var dog med og den var jo en af de bedste.

Og endelig, så virkede lyden på disse spots at være skruet noget op eller også er speakeren meget skinger(subjektiv I know).

Og så fortæller de i spotsene igen og igen, at det er den største kamp på dansk grund fordi de to hold mødes.

Det var hvad jeg sådan lige kunne huske fra hukommelsen. Der er nok en del andet, som jeg er blevet immun overfor og derfor ikke ænser.
- FlæskeFrank

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Brøndby

Indlæg af aaballday » 25. maj 2017, 08:28

FlæskeFrank skrev:
jonas386 skrev:
FlæskeFrank skrev:Når man ser den optakt, som er til kampen, så kan jeg godt forstå, at Brøndbytilhængere har den forestilling om, at Brøndby er hele Danmarks hold.
Nu har jeg ikke fulgt optakten, har af frygt for det du beskriver undgået al tænkelig optakt, men hvad tænker du konkret?
Jeg tænker på meget den massive optakt til pokalfinalen, som ellers de senere år ikke har fyldt helt så meget i Viasats reklameblok. Og kampen er vel kl. 17 i morgen, men de reklamere med optakt fra kl. 10-agtig. Tilsvarende faldt jeg over Viasports 10 bedste pokalfinaler, her landede jeg ved kamp 3-4 stykker og så, at Laudrup sad på Brøndbys trænerbænk, så det var nogle år gammel. De kan selvfølgelig godt have udvalgt de ti bedste, men det virkede meget som om, at et af kriterier var, at enten Brøndby eller FCK skulle være med. 2014 finalen var dog med og den var jo en af de bedste.

Og endelig, så virkede lyden på disse spots at være skruet noget op eller også er speakeren meget skinger(subjektiv I know).

Og så fortæller de i spotsene igen og igen, at det er den største kamp på dansk grund fordi de to hold mødes.

Det var hvad jeg sådan lige kunne huske fra hukommelsen. Der er nok en del andet, som jeg er blevet immun overfor og derfor ikke ænser.

Hold kæft en gang vås. Og by the Way: Optakt starter 15.35

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 25. maj 2017, 09:39

Og hvad med det program som starter kl. 11.35?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Brøndby

Indlæg af doukas » 25. maj 2017, 12:02

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar