Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Brøndby

Indlægaf KJ » 30. maj 2017 15:40

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... bejde.html

Jeg er muligvis lettere farvet, men jeg tror ikke en hujende fis på, at Barcelona - uden klækkelig betaling fra fx Jan Bech - gider holde møde, spille træningskampe eller i det hele taget have noget med BIF at gøre. Jeg er overbevist om, at Jan Bech har langet en håndfuld millioner over til sympatiske Bayram Tutumlu og bedt ham skaffe lidt facetime med Barcas præsident, hvor der sikkert er blevet udvekslet en lang række pæne og juridisk uforpligtende ord.

Jeg tror i øvrigt ikke, at talentudvikling for alvor har Zorningers interesse. Hans foretrukne arbejdsmetode synes at være at hente etablerede spillere fra Tyskland.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000 Monaco
Kontakt:

Indlægaf Yankee » 30. maj 2017 22:10

Imponerende zig-zag-kurs de kører. Fra Thomas Frank til Per Ruds Masterclass til Zornigers gegenpressing og nu vil man så køre Barca-stil.

De har ikke ført en spiller op fra egen avl i årevis og de stiller op med 9-10 udlændinge i startopstillingen. Det er ren scooby-doo derude, og det bliver værre og værre.
"Målsætningen for denne sæson går i retning af, at vi placerer os i toppen." - Allan Gaarde, juli 2017.

Brugeravatar
strangecap
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Indlægaf strangecap » 4. jun 2017 19:37

Yankee skrev:Imponerende zig-zag-kurs de kører. Fra Thomas Frank til Per Ruds Masterclass til Zornigers gegenpressing og nu vil man så køre Barca-stil.

De har ikke ført en spiller op fra egen avl i årevis og de stiller op med 9-10 udlændinge i startopstillingen. Det er ren scooby-doo derude, og det bliver værre og værre.

Så er der bare flere talenter til de andre hold :thumbsup:

Tilbage til "Fodbold generelt"