Premier League

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Premier League

Indlæg af Frygah » 11. okt 2014, 19:53

Alexis skrev: Så er vi skam nok mere enige end som så.
Jeg ville blot frem at Mourinho, som nok er en stor egoist, vinder rigtig meget på trods at det, så hvis jeg var Chelsea fan ville jeg da ikke ønske at han stoppede med det for at teste effekten. Om han ville vinde mere eller mindre hvis han ikke var, kan vi aldrig finde ud af, men det gør ham ikke dårlig at han er egoist. Der bliver bare ofte fokuseret meget negativt på det at være en egoist, hvilket jeg ikke kan forstå.
Virkelig? Jeg har altid haft det sådan, at når man ser fodbold, så bliver der altid fablet om at spillerne ikke er egoistiske nok, at især vores angribere mangler det.

Jeg har aldrig fattet hvorfor egoisme er så satans vigtigt. Kynisme ja, skarphed, enig. Men egoisme? Jeg fatter eksempelvis ikke når der snakkes om at Laudrup skulle have været "mere egoistisk så han scorede flere mål". Hvorfor? Når han var så eminent til at gøre chancen større ved sit overblik. Ja, han kunne da sikkert godt have scoret 10 mål mere per sæson, men hvis holdet scorede 20 mål i stedet for hans 10, ved hans evne til at gøre chancen større, hvordan det så kan være han skulle være mere egoistisk? I don't get it.

Du nævner selv AK, der har haft flere, lad os kalde dem optimistiske forsøg fra lang afstand, på trods af han har kunnet spille sin medspiller HELT fri. Jeg kan på ingen måde se at den type egoisme er god, når han har muligheden for at gøre chancen voldsomt meget større? Ja, han scorer måske på 1 ud af 10 af de smarte forsøg. Men hvis vi scorer på 3-4 ud af 10 ved at han spiller den videre, så kan jeg igen ikke se det positive i det, hverken for holdet eller for den enkelte spiller.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Premier League

Indlæg af astonvilla » 2. nov 2014, 19:26

Grotesk så ringe en dommer i Villa - Spurs kampen.
Troede kun det var i suppen man skulle se et sådant niveau. Ikke i PL.
Bienvenu Bassogog!

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Premier League

Indlæg af birk » 2. nov 2014, 19:28

Benteke var sgu da for dum , han giver dommer mulighed for at give ham det røde kort

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Premier League

Indlæg af astonvilla » 2. nov 2014, 19:42

birk skrev:Benteke var sgu da for dum , han giver dommer mulighed for at give ham det røde kort
Hvem har nævnt noget om den situation?
De resterende 89 min var jo til grin. Han gik jo nærmest i panik efter pausen.
Ubegribeligt ringe.
Er dommerne ikke prof i England?
I så fald er det ikke nødvendigvis vejen frem.
Bienvenu Bassogog!

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Premier League

Indlæg af birk » 3. nov 2014, 08:50

Troede det var det du mente .
Men ellers er han vel bare ligeså ringe som Aston Villa er

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Premier League

Indlæg af astonvilla » 3. nov 2014, 09:00

birk skrev:Troede det var det du mente .
Men ellers er han vel bare ligeså ringe som Aston Villa er
Touché.
Bienvenu Bassogog!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Premier League

Indlæg af frederikshavneren » 20. dec 2014, 02:09

Arsenal meldes interesseret i Dinamo Zagrebs Marcelo Brozovic. Til dem som ikke kan huske ham fra sommerens CL kval kampe ml. AaB og Dinamo Zagreb så kan jeg oplyse, at det var M. Brozovic som blev matchvinder i kampen i Aalborg (0-1 til kroaterne).

http://www.forza.dk/nyhed/rygter/rygte- ... tiske-xavi" onclick="window.open(this.href);return false;

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Premier League

Indlæg af frederikshavneren » 29. jan 2015, 01:55

Tottenham kvalificerede sig her til aften til Liga Cup finalen mod Chelsea efter et brag af en returkamp i semifinalen mod Sheffield United. Christian Eriksen var nok engang helt afgørende for Tottenham. Eriksen har scoret mange flotte frisparksmål, men målet til 0-1 var sublimt. Eriksen må efterhånden være Europas måske bedste frisparksskytte, han har en enestående sparketeknik.

Måske Helenius skulle lade sig inspirere af Eriksen fremfor af Ronaldo...

Tottenham har tidligere sendt de to stjerner Luka Modric og Gareth Bale til Real Madrid. Kan Eriksen fastholde udviklingen så kan jeg sagtens se ham blive solgt til den en af de absolutte topklubber.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Premier League

Indlæg af Kristian » 29. jan 2015, 07:49

frederikshavneren skrev:Tottenham kvalificerede sig her til aften til Liga Cup finalen mod Chelsea efter et brag af en returkamp i semifinalen mod Sheffield United. Christian Eriksen var nok engang helt afgørende for Tottenham. Eriksen har scoret mange flotte frisparksmål, men målet til 0-1 var sublimt. Eriksen må efterhånden være Europas måske bedste frisparksskytte, han har en enestående sparketeknik.

Måske Helenius skulle lade sig inspirere af Eriksen fremfor af Ronaldo...

Tottenham har tidligere sendt de to stjerner Luka Modric og Gareth Bale til Real Madrid. Kan Eriksen fastholde udviklingen så kan jeg sagtens se ham blive solgt til den en af de absolutte topklubber.
Tror slet ikke Helenius kan sparke på den måde:-) Måske vi bare skulle finde en anden skytte:-)

Enig Eriksen ender i Barca eller Real med det tempo han har på.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Premier League

Indlæg af Califfen » 29. jan 2015, 13:00

frederikshavneren skrev:Tottenham kvalificerede sig her til aften til Liga Cup finalen mod Chelsea efter et brag af en returkamp i semifinalen mod Sheffield United. Christian Eriksen var nok engang helt afgørende for Tottenham. Eriksen har scoret mange flotte frisparksmål, men målet til 0-1 var sublimt. Eriksen må efterhånden være Europas måske bedste frisparksskytte, han har en enestående sparketeknik.

Måske Helenius skulle lade sig inspirere af Eriksen fremfor af Ronaldo...

Tottenham har tidligere sendt de to stjerner Luka Modric og Gareth Bale til Real Madrid. Kan Eriksen fastholde udviklingen så kan jeg sagtens se ham blive solgt til den en af de absolutte topklubber.
Smukke mål på hver sin måde må man sige. Credit til United dog for god fight og comeback i anden halvleg.

Angående den anden semifinale, så håber jeg godt nok Costa får en længe ventet karantæne. Ufatteligt, at han kan slippe afsted med at spille så svinsk i hver eneste kamp. Synes han er værre en Suarez. Suarez handlede en gang imellem irrationelt i frustration over at blive provokeret, mens Costas svinestreger er en konstant bevidst del af hans spil.
Opløftende at se Liverpool kunne presse Chelsea til det yderste i 2 tætte kampe, hvor det reelt var Courtois (eller manglende skarp lfc-angriber), der gjorde forskellen.

Besvar