Dansk mester 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af MrBangDK » 8. maj 2014, 20:42

12mand skrev:satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fri dagen efter århus kampen. :S
Det vil være PISSE fedt hvis vi vinder på søndag... Så skal jeg have så mange tømmermænd på arbejde på mandag og tænke på, at du sikkert har det samme. :cheers:
Ska' vi hak'?

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af 12mand » 8. maj 2014, 20:45

MrBangDK skrev:
12mand skrev:satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fri dagen efter århus kampen. :S
Det vil være PISSE fedt hvis vi vinder på søndag... Så skal jeg have så mange tømmermænd på arbejde på mandag og tænke på, at du sikkert har det samme. :cheers:
arbejder i en børnehave. så den går desværre ikke. :S
lynge er gud!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af le Cid » 8. maj 2014, 20:47

12mand skrev:
MrBangDK skrev:
12mand skrev:satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fri dagen efter århus kampen. :S
Det vil være PISSE fedt hvis vi vinder på søndag... Så skal jeg have så mange tømmermænd på arbejde på mandag og tænke på, at du sikkert har det samme. :cheers:
arbejder i en børnehave. så den går desværre ikke. :S
Det var også ærgerligt, at du skulle blive syg lig dén mandag!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Dalbjerg » 8. maj 2014, 20:47

Lad os bare droppe linjedommerne.. Det er jo lige meget de er der, når dommerne er nogle magtliderlige drenge, som ikke tager imod hjælpen..

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af 12mand » 8. maj 2014, 20:48

le Cid skrev:
12mand skrev:
MrBangDK skrev:
12mand skrev:satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fri dagen efter århus kampen. :S
Det vil være PISSE fedt hvis vi vinder på søndag... Så skal jeg have så mange tømmermænd på arbejde på mandag og tænke på, at du sikkert har det samme. :cheers:
arbejder i en børnehave. så den går desværre ikke. :S
Det var også ærgerligt, at du skulle blive syg lig dén mandag!
haha. ja det kan da godt være man er nødt til at gå ud og få en enkelt øl hvis vi vinder søndag.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af 12mand » 8. maj 2014, 20:49

Dalbjerg skrev:Lad os bare droppe linjedommerne.. Det er jo lige meget de er der, når dommerne er nogle magtliderlige drenge, som ikke tager imod hjælpen..
lorte dommer. det var jo en gylden mulighed for 4-1.
lynge er gud!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Henriksen » 8. maj 2014, 20:50

12mand skrev:
MrBangDK skrev:
12mand skrev:satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fri dagen efter århus kampen. :S
Det vil være PISSE fedt hvis vi vinder på søndag... Så skal jeg have så mange tømmermænd på arbejde på mandag og tænke på, at du sikkert har det samme. :cheers:
arbejder i en børnehave. så den går desværre ikke. :S
Så må du hilse Glenn og resten af bønderne fra Heden ;)
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Maglau » 8. maj 2014, 20:51

Dalbjerg skrev:Lad os bare droppe linjedommerne.. Det er jo lige meget de er der, når dommerne er nogle magtliderlige drenge, som ikke tager imod hjælpen..
Damn et fantastisk udtryk linjedommeren havde i ansigtet da han blev over ruled. Han tænkte helt sikkert - hvad fanden laver du lorte dommer.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af PeterS » 8. maj 2014, 20:52

Gad vide om spillerne, bliver i slagelse og holder guldfest på et værtshus indtil pokalfinalen, hvis det nu skulle gå hen og ske søndag?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Dansk mester 2014

Indlæg af Kristian » 8. maj 2014, 20:53

Maglau skrev:
Dalbjerg skrev:Lad os bare droppe linjedommerne.. Det er jo lige meget de er der, når dommerne er nogle magtliderlige drenge, som ikke tager imod hjælpen..
Damen et fantastisk udtryk linjedommeren havde i ansigtet da han blev over ruled. Han tænkte helt sikkert - hvad fanden laver du lorte dommer.
Er mangel på forståelse at dommeneren ikke går ud til linjedommeren. Hvad faen skal han så være der for

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Patmand » 8. maj 2014, 20:53

Jeg har det lidt skidt med, at nogle herinde stadig taler som vi måske kunne gå hen og blive mestre.

Jeg har jo allerede inden FCN kampen proklameret - den er hjemme. Væk med de nervøse trækninger, nyd det i stedet for.

Mesterskabet havner igen i Aalborg. Spørgsmålet bør snarere være; når vi med i CL gruppespillet for derved at score kr. 150 mio.? Se det ville fandme være stort. :thumbsup:

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 8. maj 2014, 20:54

Jeg så det ikke men jeg ved at dommerne altid hater på BIF.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af astonvilla » 8. maj 2014, 20:55

Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Brodernumsi » 8. maj 2014, 20:58

astonvilla skrev:Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Sad lige og tænkte det samme, hvem fanden ville vi stille med, hvis vi skulle stille med 3. og 5. valg i midterforsvaret.... :P
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. maj 2014, 21:00

Brodernumsi skrev:
astonvilla skrev:Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Sad lige og tænkte det samme, hvem fanden ville vi stille med, hvis vi skulle stille med 3. og 5. valg i midterforsvaret.... :P
Jeg er lige ved at tro at det ville være folk herindefra...
Janteloven eksisterer IKKE!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Sv: Dansk mester 2014

Indlæg af Dalbjerg » 8. maj 2014, 21:00

Kristian skrev:
Maglau skrev:
Dalbjerg skrev:Lad os bare droppe linjedommerne.. Det er jo lige meget de er der, når dommerne er nogle magtliderlige drenge, som ikke tager imod hjælpen..
Damen et fantastisk udtryk linjedommeren havde i ansigtet da han blev over ruled. Han tænkte helt sikkert - hvad fanden laver du lorte dommer.
Er mangel på forståelse at dommeneren ikke går ud til linjedommeren. Hvad faen skal han så være der for

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Det er så mangel på forståelse af deres udstyr, hvis du mener han skal gå ud til ham... De har samtaleudstyr, der sender hele tiden, så det er altså sjældent han vil gå derud..

Så han har helt sikkert råbt nej til linjedommeren i mikrofonen, og så var det tydeligt at linjedommeren insisterede, men selvfølgelig stoppede, da han blev rettet for anden gang..

Udueligt af dommeren, men det er problemet, at mange dommere tror de er ufejlbarlige..

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Gentleman Finn » 8. maj 2014, 21:01

Det var en af forårets mærkværdigste kendelser, linjedommeren har perfekt udsyn og vinker meget stålfast med flaget, dommeren ser situationen bagfra og vælger alligevel at underkende sin linjedommer. Det er skidt dommerarbejde.

Og så er det gudhjælpme en situation om Kristian Bach Bak, der får et bitte puf og ikke gider at rejse sig op, Thygesen tager op. Man får jo den idé at han holder bare en lille smule med fcm, det tendenserer jo til noget Disco Glenn ville sætte fokus på efter kampen, trods den absurde fejlkendelse imod Brøndby lige inden pausen.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 8. maj 2014, 21:02

astonvilla skrev:Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Haha!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 8. maj 2014, 21:07

Er der ikke en jæger der kan hjælpe Bak Bak ud af sine smerter?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Maglau » 8. maj 2014, 21:08

Køllen I Møllen skrev:
Brodernumsi skrev:
astonvilla skrev:Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Sad lige og tænkte det samme, hvem fanden ville vi stille med, hvis vi skulle stille med 3. og 5. valg i midterforsvaret.... :P
Jeg er lige ved at tro at det ville være folk herindefra...
Torben Boye og thorst
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar