Dansk mester 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Funky » 8. maj 2014, 22:24

PeterS skrev:En presset herre i studiet efter kampen

Billede
Hva satan, det er da Danmarks bedste træner EVER! Men...hvor er kæmpebanneret?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Pastorius » 8. maj 2014, 22:24

fish skrev:
MHJ skrev:
PeterS skrev:
Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev: Jeg er lige ved at tro at det ville være folk herindefra...
Det ville simpelthen blive et legendarisk hold, der ville overgå det hold der aldrig kom til at spille, da der var snak om en spillerstrejke. Gad vide om man kunne støve hesten op.
Med fare for at have undladt de bedste må nedenstående være drømmeholdet.

Juntaen
MrBang - Provsten - Hesten - Poker
Jonas - Køllen - Fabbe - Yankee
Elscorpio - Brent
Der er et kaempe underskud af svenske lejesvende i den opstilling. Hvor er Prica's bror/faetter som dominerede debatsiden i perioden foer han roeg til England?
Bor Pastorius ikke på Sjælland? Det må da kunne gør det ud for en halv svensker?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Jeg er lidt tøsefornærmet over ikke at være i startopstillingen oprindeligt. så jeg overvejer at lave en Mtiliga.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 407
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Magnussen » 8. maj 2014, 22:26

Pastorius skrev:
Men den er godt nok noget nemmere at ramme, når den ligger i et dybt, dybt hul! ;)

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Dalbjerg » 8. maj 2014, 22:31

Ståle allerede i gang med at snakke kampen på søndag ned...

Afviser at bruge N. Jørgensen, og siger at han måske kan få et par minutter i pokalfinalen...

Ja nemlig ja, det tror vi så på Ståle... Men tror dog godt, at de kunne finde på at spare ham helt på søndag... Men pokalfianlen, der er der minimum 30 minutter i ham.. Desværre

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 8. maj 2014, 22:32

Pastorius skrev:
Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af astonvilla » 8. maj 2014, 22:39

Ser OnSide for første gang i 3 år.
Kææææft hvor var det sjovt at se en kamp-svedende Disco-Glenn!
Haha
Sammenlign over til Kent

Det besvarer meget

Lige ud over jeg er på bænken. Svineri !!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Gentleman Finn » 8. maj 2014, 22:39

Ståle skal naturligvis gå all in på den mulighed de har for at erobre 2. pladsen, og dermed chl. kval. i en sæson hvor de er seedede, formentligt lige på grænsen til hovedturningen? Jeg kan ikke se at de vil lade den mulighed gå fra sig, fcm kan godt risikere at gå helt ned i kulkælderen hvis de taber guldet i weekenden, og møder så Sønderjyske i en hed nedrykningskamp i Haderslev.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af frederikshavneren » 8. maj 2014, 23:28

Gentleman Finn skrev:Ståle skal naturligvis gå all in på den mulighed de har for at erobre 2. pladsen, og dermed chl. kval. i en sæson hvor de er seedede, formentligt lige på grænsen til hovedturningen? Jeg kan ikke se at de vil lade den mulighed gå fra sig, fcm kan godt risikere at gå helt ned i kulkælderen hvis de taber guldet i weekenden, og møder så Sønderjyske i en hed nedrykningskamp i Haderslev.
Fantastisk at Brøndby besejrede FCM. Vores flotte sejr i Farum kombineret med rundens øvrige resultater er tæt på genialt. Slagelse er reddet og det betyder forhåbentlig en lettere kamp på søndag. FCK har også enormt meget på spil i Herning, nu ser de muligheden for at hente sølv. FCM kan se frem til en meget svær kamp mod københavnerne. Cornelius Blisand har skuffet siden han returnerede, men jeg kan godt forestille mig at han slukker det midtjyske guldhåb på søndag.

Med rundens resultater lugter det for alvor af guld, men det kan selvfølgelig sagtens gå galt hvis vi taber i Slagelse.

:aabfan:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Pastorius » 8. maj 2014, 23:30

Pastorius skrev:
white splash skrev:Nu mangler vi kun 4 point!
Vi bliver mestre i Slagelse med junior og jeg på lægterne på søndag, efter en røvkedelig 0-0-kamp. Det bliver så godt.
Jeg troede på det inden jeg så det her, men nu er jeg helt sikker - det bliver afgjort på søndag:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 165139.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 8. maj 2014, 23:39

Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
white splash skrev:Nu mangler vi kun 4 point!
Vi bliver mestre i Slagelse med junior og jeg på lægterne på søndag, efter en røvkedelig 0-0-kamp. Det bliver så godt.
Jeg troede på det inden jeg så det her, men nu er jeg helt sikker - det bliver afgjort på søndag:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 165139.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Desværre kan man ikke helt stole på hans profetier længere. Han mente også at Ikast ville få problemer i Brøndby. Heldigvis havde både Tipsbladet og Indkast.dk os til at smide point i Farum, så den var hjemme før vi spillede den.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 8. maj 2014, 23:40

frederikshavneren skrev:
Gentleman Finn skrev:Ståle skal naturligvis gå all in på den mulighed de har for at erobre 2. pladsen, og dermed chl. kval. i en sæson hvor de er seedede, formentligt lige på grænsen til hovedturningen? Jeg kan ikke se at de vil lade den mulighed gå fra sig, fcm kan godt risikere at gå helt ned i kulkælderen hvis de taber guldet i weekenden, og møder så Sønderjyske i en hed nedrykningskamp i Haderslev.
Fantastisk at Brøndby besejrede FCM. Vores flotte sejr i Farum kombineret med rundens øvrige resultater er tæt på genialt. Slagelse er reddet og det betyder forhåbentlig en lettere kamp på søndag. FCK har også enormt meget på spil i Herning, nu ser de muligheden for at hente sølv. FCM kan se frem til en meget svær kamp mod københavnerne. Cornelius Blisand har skuffet siden han returnerede, men jeg kan godt forestille mig at han slukker det midtjyske guldhåb på søndag.

Med rundens resultater lugter det for alvor af guld, men det kan selvfølgelig sagtens gå galt hvis vi taber i Slagelse.

:aabfan:
Hvordan kan det gå galt, taber vi i Slagelse?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. maj 2014, 23:45

NIN den fromme skrev:
Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
white splash skrev:Nu mangler vi kun 4 point!
Vi bliver mestre i Slagelse med junior og jeg på lægterne på søndag, efter en røvkedelig 0-0-kamp. Det bliver så godt.
Jeg troede på det inden jeg så det her, men nu er jeg helt sikker - det bliver afgjort på søndag:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 165139.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Desværre kan man ikke helt stole på hans profetier længere. Han mente også at Ikast ville få problemer i Brøndby. Heldigvis havde både Tipsbladet og Indkast.dk os til at smide point i Farum, så den var hjemme før vi spillede den.
Utroligt det ikke har givet mere genlyd i medierne - det må være første gang nogensinde at Kalborg har haft ret i noget som helst. Er du sikker på det var ham? Ikke at jeg ikke tror på dig, men det lyder bare ekstremt urealistisk, og jeg har netop læst Andreas Kraul havde udtalt noget lignende det du skrev...

- Jeg er med Pastorius, jeg tror også det bliver afgjort på søndag. Jeg tager dog også tit fejl, dog uden vi er ude i Kalborg'ske ekstremer.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 8. maj 2014, 23:52

Jesper Schmidt skrev:
NIN den fromme skrev:
Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
white splash skrev:Nu mangler vi kun 4 point!
Vi bliver mestre i Slagelse med junior og jeg på lægterne på søndag, efter en røvkedelig 0-0-kamp. Det bliver så godt.
Jeg troede på det inden jeg så det her, men nu er jeg helt sikker - det bliver afgjort på søndag:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 165139.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Desværre kan man ikke helt stole på hans profetier længere. Han mente også at Ikast ville få problemer i Brøndby. Heldigvis havde både Tipsbladet og Indkast.dk os til at smide point i Farum, så den var hjemme før vi spillede den.
Utroligt det ikke har givet mere genlyd i medierne - det må være første gang nogensinde at Kalborg har haft ret i noget som helst. Er du sikker på det var ham? Ikke at jeg ikke tror på dig, men det lyder bare ekstremt urealistisk, og jeg har netop læst Andreas Kraul havde udtalt noget lignende det du skrev...

- Jeg er med Pastorius, jeg tror også det bliver afgjort på søndag. Jeg tager dog også tit fejl, dog uden vi er ude i Kalborg'ske ekstremer.
Kraul selvfølgelig. Men er han ikke næsten værre?

Brøndby - FC Midtjylland (torsdag 20.00)

Enorm interessant udfordring for topholdet FC Midtjylland på Brøndby Stadion, der i øjeblikket er en forrygende hjemmebane for et hold i fremdrift og med ungdommelig tro på fremtiden. Formår FC Midtjylland at vinde her, så vil et stort skridt mod guldet være taget, men jeg forudser problemer for gæsterne.

Midterforsvarer Patrick Banggaard er i karantæne, og med Erik Sviatchenko langtidsskadet, er det et helt nyt midterforsvar med sandsynligvis Francis Dickoh og den unge færing Sonni Nattestad, der skal dæmme op for Makienok, Nuñez og Hjulsager. Brøndby var få sekunder fra den helt store triumf i Parken uden at ramme topniveauet spillemæssigt, og rammer offensiven et højere niveau, skal FC Midtjyllands ditto være skarpe for at følge med. Det ligner en kamp, der godt kan ende med en del mål.

Kraul tipper: 1

Billede

Bemærk: Det har været enten eller for FCM i foråret, der kun har spillet en af 12 kampe uafgjort.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 9. maj 2014, 07:35

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 9. maj 2014, 08:47

FCM kunne være blevet historisk. Det er i år 20 år siden, at en anden klub end AaB udenfor Sjælland, har vundet det danske mesterskab.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 9. maj 2014, 09:03

NIN den fromme skrev:FCM kunne være blevet historisk. Det er i år 20 år siden, at en anden klub end AaB udenfor Sjælland, har vundet det danske mesterskab.
Det kan de nu stadig nå at blive, hvis ikke AaB holder niveau i de sidste 2 kampe.

Så ro på, det ser skide godt ud pt men et nederlag mod FCV og sejr til FCM så er rollerne byttet atter engang.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 9. maj 2014, 09:08

Mr. Larsen skrev:
NIN den fromme skrev:FCM kunne være blevet historisk. Det er i år 20 år siden, at en anden klub end AaB udenfor Sjælland, har vundet det danske mesterskab.
Det kan de nu stadig nå at blive, hvis ikke AaB holder niveau i de sidste 2 kampe.

Så ro på, det ser skide godt ud pt men et nederlag mod FCV og sejr til FCM så er rollerne byttet atter engang.
Ja, endelig ikke noget med at glæde sig, kun frygt og angst hele tiden.

DEN ER HJEMME!
GULDET TIL 9000!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af NIN » 9. maj 2014, 09:08

Mr. Larsen skrev:
NIN den fromme skrev:FCM kunne være blevet historisk. Det er i år 20 år siden, at en anden klub end AaB udenfor Sjælland, har vundet det danske mesterskab.
Det kan de nu stadig nå at blive, hvis ikke AaB holder niveau i de sidste 2 kampe.

Så ro på, det ser skide godt ud pt men et nederlag mod FCV og sejr til FCM så er rollerne byttet atter engang.
Jeg har sagt længe vi bliver mestre, så hvorfor skulle jeg ændre på det to runder før? Selvfølgelig bliver vi mestre. Der er en grund til at ingen andre uden for Sjælland evner dette. AaB danske mestre 2014.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af doukas » 9. maj 2014, 09:12

NIN den fromme skrev:
Mr. Larsen skrev:
NIN den fromme skrev:FCM kunne være blevet historisk. Det er i år 20 år siden, at en anden klub end AaB udenfor Sjælland, har vundet det danske mesterskab.
Det kan de nu stadig nå at blive, hvis ikke AaB holder niveau i de sidste 2 kampe.

Så ro på, det ser skide godt ud pt men et nederlag mod FCV og sejr til FCM så er rollerne byttet atter engang.
Jeg har sagt længe vi bliver mestre, så hvorfor skulle jeg ændre på det to runder før? Selvfølgelig bliver vi mestre. Der er en grund til at ingen andre uden for Sjælland evner dette. AaB danske mestre 2014.
Og det er så FUCKING FORTJENT!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Pastorius » 9. maj 2014, 09:17

Provst i Brovst skrev:
Ja, endelig ikke noget med at glæde sig, kun frygt og angst hele tiden.

DEN ER HJEMME!
GULDET TIL 9000!
NIN den fromme skrev: Jeg har sagt længe vi bliver mestre, så hvorfor skulle jeg ændre på det to runder før? Selvfølgelig bliver vi mestre. Der er en grund til at ingen andre uden for Sjælland evner dette. AaB danske mestre 2014.
Ikke at jeg er uenig, men det er svært at rumme al den optimisme fra to normalt sarkastiske, gamle mænd og så hopper de der patter rundt ude i ventre side sammen med Clinten og forvirrer signalerne endnu mere.

Sammen med spændingen ift kampene i Slagelse søndag og i Parken mandag, så giver det en frygtelig uro i kroppen, og gør en (anden) gammel mand helt forvirret.

Kom nu for helvede, få den sæson overstået, så man kan koncentrere sig om et almindeligt, kedeligt ikke-liv igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar