Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af BoomZ0R » 28. mar 2014, 13:30

Halil skrev:Er det egentlig nogen, overhovedet, der har modtaget en trøje??

Det bør der jo være, siden der skal bestilles ekstra trøjer hjem.
Jeg modtog en mail d. 21/3 at den burde blive sendt i løbet af næste uge (denne uge). Så mon ikke den lander i næste uge.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af le Cid » 28. mar 2014, 14:40

Så kom der endelig svar på Facebook - og vi kan tilsyneladende stadig nå det! :)
danskespil skrev:Hej René.
For at være fuldkommen ærlig har interessen for kampagnen været overvældende. Selvom vi mente, at vi havde tilstrækkeligt med AaB-trøjer, løb vi allerede tør et par uger inde i kampagnen. Derfor er der nu en minimums leveringstid fra Adidas på 60-65 dage før der kan leveres nye trøjer – og til den tid er Superliga sæsonen allerede slut. Vi valgte derfor at trække stikket, og i stedet forhåbentlig køre kampagnen igen til efteråret, hvor leveringstid er væsentlig forkortet og spilletrøjen den nyeste.

Såfremt I ønsker at benytte tilbuddet i denne omgang, sender vi jer en trøje, så snart vi får dem på lager - selvfølgelig under forudsætning af at du opfylder disse betingelser:

- Opret en konto gennem dette specifikke link (gælder kun HELT nye kunder, som opretter sig igennem dette link) http://bit.ly/1jWUXJ0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Indsæt minimum 200 kroner inden den 1. april 2014.
- Send et billede som dokumentation på ovenstående til aff@danskespil.dk inden d. 1 april og skriv samtidig hvilken trøje og størrelse du ønsker.

Mvh. René
Kundecentret
https://www.facebook.com/danskespil/pos ... re_comment" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Eksil » 28. mar 2014, 14:58

God stil af Danske Spil.

Nogen der ved hvorfor de har kastet deres kærlighed på AaB? Først penge til tifos og nu påklædning af fans.

Brugeravatar
mexicoz
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 19
Tilmeldt: 2. jun 2008, 10:03
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af mexicoz » 28. mar 2014, 16:30

Gode nyheder! Så er det jo bare med at få lavet sig et nyt dankort, så man kan være med på kampagnen igen, når den kører til efteråret :aabfan:
10.000 Aalborg

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af thomasjn » 28. mar 2014, 23:27

Eksil skrev:God stil af Danske Spil.

Nogen der ved hvorfor de har kastet deres kærlighed på AaB? Først penge til tifos og nu påklædning af fans.
De er bettingpartner for AaB. Deres reklamer kører jo f.eks. på storskærmene når vi spiller hjemme.
Ifht. fansene kunne pengene være gået til AGFs fans, hvis de havde vundet. Danske spil ser vel potentiale i at være inde over slaget om Jylland, hvis opgøret for alvor kan blive stort igen.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af budo » 28. mar 2014, 23:51

Det er da et godt tilbud og fint at Danske spil står ved det, omend med forlænget leveringstid. Jeg kan se, at selv AaB-shoppen først regner med at kunne levere trøjer i Juni, så der er Danske spil vel lovligt undskyldt. De kunne måske have orienteret om situationen på deres hjemmeside, frem for bare at afslutte kampagnen. Men pyt, de kom igen med god stil og respekt til le cid for at tage fat i dem til alles bedste.

Også cool at de annoncerer en lignende kampagne i efteråret. At de så ikke er opmærksomme på, at AaBs trøjeskift altid først kommer 1-1,5 år efter de er lovet, er vel for en gang skyld bare til vores fordel ;)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. mar 2014, 07:26

budo skrev:Det er da et godt tilbud og fint at Danske spil står ved det, omend med forlænget leveringstid. Jeg kan se, at selv AaB-shoppen først regner med at kunne levere trøjer i Juni, så der er Danske spil vel lovligt undskyldt. De kunne måske have orienteret om situationen på deres hjemmeside, frem for bare at afslutte kampagnen. Men pyt, de kom igen med god stil og respekt til le cid for at tage fat i dem til alles bedste.

Også cool at de annoncerer en lignende kampagne i efteråret. At de så ikke er opmærksomme på, at AaBs trøjeskift altid først kommer 1-1,5 år efter de er lovet, er vel for en gang skyld bare til vores fordel ;)
Omvendt lidt fesent at os der fil bestilt i tide nu står til at få en trøje i Juni måned. 1 måned før den nye trøje kommer hvis jeg har forstået det rigtigt?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af budo » 29. mar 2014, 12:44

Køllen I Møllen skrev:
budo skrev:Det er da et godt tilbud og fint at Danske spil står ved det, omend med forlænget leveringstid. Jeg kan se, at selv AaB-shoppen først regner med at kunne levere trøjer i Juni, så der er Danske spil vel lovligt undskyldt. De kunne måske have orienteret om situationen på deres hjemmeside, frem for bare at afslutte kampagnen. Men pyt, de kom igen med god stil og respekt til le cid for at tage fat i dem til alles bedste.

Også cool at de annoncerer en lignende kampagne i efteråret. At de så ikke er opmærksomme på, at AaBs trøjeskift altid først kommer 1-1,5 år efter de er lovet, er vel for en gang skyld bare til vores fordel ;)
Omvendt lidt fesent at os der fil bestilt i tide nu står til at få en trøje i Juni måned. 1 måned før den nye trøje kommer hvis jeg har forstået det rigtigt?
Ah for ...! Det havde jeg glemt. Det er temmelig uelegant af dem. Når de alligevel stoppede kampagnen, hvorfor gjorde de det så ikke da de var udgået for trøjer, frem for at lade folk bestille videre?

Man kunne få den tanke, at de har haft en leveringsaftale med AaBshoppen, der så er blevet overrumplet af øget trøjesalg pga. holdets succes, og derfor ikke har kunne leverer da Danske spil efter 14 dages ordre indsamling, har bestilt. Men hvorom alting er, så er det godtnok træls for jer der har bestilt og med god ret forventede at få leveret (eks. til gave som dig Kølle). Temmelig uprofessionelt setup at Danske spil og AaB (AaBshoppen).
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af jernskjorten » 29. mar 2014, 13:47

budo skrev:Ah for ...! Det havde jeg glemt. Det er temmelig uelegant af dem. Når de alligevel stoppede kampagnen, hvorfor gjorde de det så ikke da de var udgået for trøjer, frem for at lade folk bestille videre?

Man kunne få den tanke, at de har haft en leveringsaftale med AaBshoppen, der så er blevet overrumplet af øget trøjesalg pga. holdets succes, og derfor ikke har kunne leverer da Danske spil efter 14 dages ordre indsamling, har bestilt. Men hvorom alting er, så er det godtnok træls for jer der har bestilt og med god ret forventede at få leveret (eks. til gave som dig Kølle). Temmelig uprofessionelt setup at Danske spil og AaB (AaBshoppen).
Tvivler egentlig på, at AaB Shoppen overhovedet er blandet ind i den kampagne. Mon ikke bare Danske Spil bestiller direkte gennem Adidas?

Og mon ikke de også har stoppet kampagnen ret hurtigt efter, at de kunne se leveringstiden steg til et par måneder. At de så har dummet sig fra starten og ikke har tidsbegrænset kampagnen i forhold til hvor mange trøjer, de nu kunne skaffe, er jo bare ærgerligt for dem, men den fejl laver de vist heller ikke igen.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Eksil » 2. apr 2014, 09:48

Så er jeg den glade ejer af en trøje :P

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. apr 2014, 10:07

Eksil skrev:Så er jeg den glade ejer af en trøje :P
Var du en af dem der fik mail om at den ville komme indenfor 65 dage?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Haure » 2. apr 2014, 10:23

Køllen I Møllen skrev:
Eksil skrev:Så er jeg den glade ejer af en trøje :P
Var du en af dem der fik mail om at den ville komme indenfor 65 dage?
Jeg har også fået en trøje, som ligger på posthuset og venter mig. I den mail jeg modtog, stod der, at trøjen ville blive sendt i ugens løb, men at det så først var den efterfølgende uge, er så en mindre detalje.. Mit valg endte med en udebanetrøje, måske dette er årsagen til, jeg har min trøje nu?
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Eksil » 2. apr 2014, 10:26

Haure skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Eksil skrev:Så er jeg den glade ejer af en trøje :P
Var du en af dem der fik mail om at den ville komme indenfor 65 dage?
Jeg har også fået en trøje, som ligger på posthuset og venter mig. I den mail jeg modtog, stod der, at trøjen ville blive sendt i ugens løb, men at det så først var den efterfølgende uge, er så en mindre detalje.. Mit valg endte med en udebanetrøje, måske dette er årsagen til, jeg har min trøje nu?
Var også på udebane trøjen og fik en tilsvarende mail om en uge.

Fantomas
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. mar 2008, 15:41
Geografisk sted: 8000

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Fantomas » 2. apr 2014, 11:49

Jeg modtog hjemmebanetrøjen i dag.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Flower » 2. apr 2014, 12:28

Fantomas skrev:Jeg modtog hjemmebanetrøjen i dag.
Fik du ligeledes en e-mail med 65 dage?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Fantomas
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. mar 2008, 15:41
Geografisk sted: 8000

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Fantomas » 2. apr 2014, 13:20

Flower skrev:
Fantomas skrev:Jeg modtog hjemmebanetrøjen i dag.
Fik du ligeledes en e-mail med 65 dage?
Nej, jeg fik den med, at den ville blive afsendt i sidste uge.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Trickster » 9. apr 2014, 20:20

Så er den nye AaB-trøje fyldt op med autografer fra samtlige AaB-spillere der var i Hjallerup søndag formiddag.

Det er herligt.

Så skal den sgu indrammes og hænges op på væggen - så er det smukke minde fra sæsonen 13/14 foreviget, hvor AaB vandt the double!

:aabfan: :cheers: :aabfan:
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af le Cid » 9. apr 2014, 21:56

Trickster skrev:Så er den nye AaB-trøje fyldt op med autografer fra samtlige AaB-spillere der var i Hjallerup søndag formiddag.

Det er herligt.

Så skal den sgu indrammes og hænges op på væggen - så er det smukke minde fra sæsonen 13/14 foreviget, hvor AaB vandt the double!

:aabfan: :cheers: :aabfan:
Mere jinx - kom vildere!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Trickster » 11. apr 2014, 08:21

le Cid skrev:
Trickster skrev:Så er den nye AaB-trøje fyldt op med autografer fra samtlige AaB-spillere der var i Hjallerup søndag formiddag.

Det er herligt.

Så skal den sgu indrammes og hænges op på væggen - så er det smukke minde fra sæsonen 13/14 foreviget, hvor AaB vandt the double!

:aabfan: :cheers: :aabfan:
Mere jinx - kom vildere!!!
Nu er det fastlagt vi skal spille pokalfinalen på udebane i Parken, men det betyder intet, sejren er stadig bare en formssag. 0-3. Jönsson, Kusk og KEP.

Det er dælme herligt.

BØF'ferne bliver væltet ud af stadion søndag aften og sendt hjem med historiens største nederlag på Aalborg Stadion.

Det bliver kraftstejleme vildt.

Jeg glæder mig allerede til at se Champions League-kampe igen på Aalborg Fortet :aabfan: og nu læste jeg lige Lucas Andersen var på vej hjem til AaB.

:aabfan: :cheers: :cheers: :cheers: :aabfan:

:thumbsup:
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af doukas » 11. apr 2014, 08:51

Trickster skrev:
Nu er det fastlagt vi skal spille pokalfinalen på udebane i Parken, men det betyder intet, sejren er stadig bare en formssag. 0-3. Jönsson, Kusk og KEP.

Det er dælme herligt.

BØF'ferne bliver væltet ud af stadion søndag aften og sendt hjem med historiens største nederlag på Aalborg Stadion.

Det bliver kraftstejleme vildt.

Jeg glæder mig allerede til at se Champions League-kampe igen på Aalborg Fortet :aabfan: og nu læste jeg lige Lucas Andersen var på vej hjem til AaB.

:aabfan: :cheers: :cheers: :cheers: :aabfan:

:thumbsup:
Der er virkelig en her der har taget den her på:

Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar