Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Pastorius » 17. jun 2014, 11:40

Halil skrev:Ifølge Mikkel fra Danskespil.dk, så får vi snart vores trøjer(de er ved at blive sendt ud), samt en lille ekstra gave.

Kan nogle løfte sløret for, hvad den ekstra gave er?
Et halstørklæde.

Er der nogen der kan huske om der var mulighed for at vælge tryk da man bestilte? (Der er ikke noget på min)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Halil » 17. jun 2014, 12:05

Pastorius skrev:
Halil skrev:Ifølge Mikkel fra Danskespil.dk, så får vi snart vores trøjer(de er ved at blive sendt ud), samt en lille ekstra gave.

Kan nogle løfte sløret for, hvad den ekstra gave er?
Et halstørklæde.

Er der nogen der kan huske om der var mulighed for at vælge tryk da man bestilte? (Der er ikke noget på min)
Okay.

Endnu et til samlingen så.

Tryk var ikke en mulighed, da man bestilte.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jun 2014, 12:13

Halil skrev:Ifølge Mikkel fra Danskespil.dk, så får vi snart vores trøjer(de er ved at blive sendt ud), samt en lille ekstra gave.

Kan nogle løfte sløret for, hvad den ekstra gave er?
Det samme fik jeg at vide for en uge siden. Venter stadig i spænding.
Småligt, måske. Men når min datter nu har ventet 3 måneder på at få sin fødselsdagsgave er det vel ok at være "smålig".
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Halil » 17. jun 2014, 12:18

Køllen I Møllen skrev:
Halil skrev:Ifølge Mikkel fra Danskespil.dk, så får vi snart vores trøjer(de er ved at blive sendt ud), samt en lille ekstra gave.

Kan nogle løfte sløret for, hvad den ekstra gave er?
Det samme fik jeg at vide for en uge siden. Venter stadig i spænding.
Småligt, måske. Men når min datter nu har ventet 3 måneder på at få sin fødselsdagsgave er det vel ok at være "smålig".
Overhovedet ikke.

De blev lovet at ankomme indenfor 14 dage. 3 måneder senere er der ikke kommet noget som helst.

Personligt er jeg selv igang med at flække endnu en brevbombe klar, hvis ikke pakken ligger i postkassen inden på fredag. Selvfølgelig med ledninger i de rødhvide farver.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jun 2014, 12:19

Halil skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Halil skrev:Ifølge Mikkel fra Danskespil.dk, så får vi snart vores trøjer(de er ved at blive sendt ud), samt en lille ekstra gave.

Kan nogle løfte sløret for, hvad den ekstra gave er?
Det samme fik jeg at vide for en uge siden. Venter stadig i spænding.
Småligt, måske. Men når min datter nu har ventet 3 måneder på at få sin fødselsdagsgave er det vel ok at være "smålig".
Overhovedet ikke.

De blev lovet at ankomme indenfor 14 dage.

Personligt er jeg selv igang med at flække endnu en brevbombe klar, hvis ikke pakken ligger i postkassen inden på fredag. Selvfølgelig med ledninger i de rødhvide farver.
Jeg vil gerne være med i din brevbombe.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. jun 2014, 20:05

Så kom trøjen sgu! Og med et halstørklæde vedlagt som plaster på såret pga 3 måneders ventetid. Stor var skuffelsen dog da str 6 år var for lille men passede perfekt til bettebror på 3 år....

Nogen der ved om der stadig sælges AaB-trøjer i Intersport i Friis? Og om de har lageret fyldt op?

Og var der noget om at der kommer en ny trøje snart??
Janteloven eksisterer IKKE!

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Hinsur » 18. jun 2014, 23:43

Har en pakke liggende på posthuset til mig i dag. Går ud fra det er en trøje som jeg betalte for, for over 3 måneder siden:).

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Søndergaard » 19. jun 2014, 07:17

Synes ikke diverse løfter (erotiske eller ej) om billeder er blevet indfriet...!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. jun 2014, 07:21

Søndergaard skrev:Synes ikke diverse løfter (erotiske eller ej) om billeder er blevet indfriet...!
Du forveksler to tråde. Det var The double-trøjerne der skulle knipses :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Halil » 19. jun 2014, 10:13

Har også hentet min nu.

Det er sgu lækkert. Selvom der gik lidt tid.

Halsterklædet med pokalfinalen er også et fint minde.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. jun 2014, 11:15

Hvornår er det AaB får ny spillertrøjer?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af jernskjorten » 19. jun 2014, 12:17

Køllen I Møllen skrev:Hvornår er det AaB får ny spillertrøjer?
Danske Spil oplyste til mig, at der måske kom en ny "få en trøje"-kampagne til efteråret, når AaB fik nye trøjer, så jeg gætter på, at de sigter efter nye trøjer til julehandlen, så AaB skifter i vinterpausen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. jun 2014, 13:51

Nogen der ved hvordan AaB-shoppen fungerer?
Stor var skuffelsen hos min datter da hendes AaB-trøje som var bestilt for 3 mdr siden kom igår og var for lille (str 6 år passer perfekt til en 3-årig!).
Nu vil jeg så købe en ekstra trøje til min datter men de har ingen i Intersport i Friis.
Jeg tør ikke købe på webshoppen af frygt for at trøjen så først kommer om 3 måneder!
Og de svarer først på mail indenfor 5 hverdage hvilket er for sent til at vi kan nå at bestille og få trøjen med på ferie som er pigebarnets store ønske...

Så jeg ville rigtig gerne vide om der er et fysisk sted AaB-shoppen holder til hvor kan kan høre om de har de skide trøjer eller ej og muligvis kunne hente dem selv.

Nogen der ved et eller andet?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Søndergaard » 19. jun 2014, 14:00

Jamen Kølle, vis mig nu bare en af de trøjer! Eller gerne begge to. Junior må gerne være på!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af budo » 20. jun 2014, 23:25

Trøjegate vil bare ikke dø.

Du kan på nuværende tidspunkt kun få børnetrøjen i str. 16 år på AaB shoppen, hvilket jo kan undre, når der åbenbart er produceret et nyt parti trøjer?

Et lille forbrugertip til dig Kølle, er at spørge din datter, om hun kan klare sig med ungdomspillernes trøje, indtil den ægte vare kan fås igen?
Jeg fik fin service hos Friis, da de lavede en af disse trøjer til min knægt, og jeg slap endda for Friis reklamen.

Billede

Her er det U15 holdet, blot for at vise trøjen og dokumenterer at det er en officiel AaB trøje. Hvis datteren vil se trøjen på nogle flinke pigespillere, kan de ses her http://www.aabaf1885.dk/page.aspx?id=9044

Den nydelige trøje i DryFit stof, kan købes for den fornuftige pris af kr. 200,- man skal dog være opmærksom på Adidas små størrelser. Min dreng er 8 år og 140 cm. og han fik en str. 12 år og den passer fint (han kan lige vokse lidt i den).

Håber det kan være et plaster på såret, det virkede for mig.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. jun 2014, 00:50

En ualmindelig flot og klassisk AaB trøje den der.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jun 2014, 07:07

budo skrev:Trøjegate vil bare ikke dø.

Du kan på nuværende tidspunkt kun få børnetrøjen i str. 16 år på AaB shoppen, hvilket jo kan undre, når der åbenbart er produceret et nyt parti trøjer?

Et lille forbrugertip til dig Kølle, er at spørge din datter, om hun kan klare sig med ungdomspillernes trøje, indtil den ægte vare kan fås igen?
Jeg fik fin service hos Friis, da de lavede en af disse trøjer til min knægt, og jeg slap endda for Friis reklamen.

Billede

Her er det U15 holdet, blot for at vise trøjen og dokumenterer at det er en officiel AaB trøje. Hvis datteren vil se trøjen på nogle flinke pigespillere, kan de ses her http://www.aabaf1885.dk/page.aspx?id=9044

Den nydelige trøje i DryFit stof, kan købes for den fornuftige pris af kr. 200,- man skal dog være opmærksom på Adidas små størrelser. Min dreng er 8 år og 140 cm. og han fik en str. 12 år og den passer fint (han kan lige vokse lidt i den).

Håber det kan være et plaster på såret, det virkede for mig.
Suverænt! Vi tager ind og kigger. Tak for det :)

Og ja. Adidas-størrelserne er direkte misvisende. Den trøje i str 6 år jeg købte til datteren går min knægt på 3 år i men han kan ikke selv få den af, den strammer voldsomt om hans hoved. Den er nærmere str 2 år. Underligt at det er sådan.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af 634 » 21. jun 2014, 21:27

budo skrev:Trøjegate vil bare ikke dø.

Du kan på nuværende tidspunkt kun få børnetrøjen i str. 16 år på AaB shoppen, hvilket jo kan undre, når der åbenbart er produceret et nyt parti trøjer?

Et lille forbrugertip til dig Kølle, er at spørge din datter, om hun kan klare sig med ungdomspillernes trøje, indtil den ægte vare kan fås igen?
Jeg fik fin service hos Friis, da de lavede en af disse trøjer til min knægt, og jeg slap endda for Friis reklamen.

Billede

Her er det U15 holdet, blot for at vise trøjen og dokumenterer at det er en officiel AaB trøje. Hvis datteren vil se trøjen på nogle flinke pigespillere, kan de ses her http://www.aabaf1885.dk/page.aspx?id=9044

Den nydelige trøje i DryFit stof, kan købes for den fornuftige pris af kr. 200,- man skal dog være opmærksom på Adidas små størrelser. Min dreng er 8 år og 140 cm. og han fik en str. 12 år og den passer fint (han kan lige vokse lidt i den).

Håber det kan være et plaster på såret, det virkede for mig.
En rigtig stribet trøje med striber op over skuldrene, trods alt kun afbrudt af Adidas 3 striber. En pænere AaB er vel ikke set siden seneste hummel-trøje.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane

Indlæg af thomasjn » 6. jul 2014, 12:01

Så ser det endelig ud til, at min trøje er på vej. Har i hvert fald modtaget en mail fra PostNord om, at AaB shoppen er ved at forberede en forsendelse for mig med en trøje. Dog har amatørerne hos Danske Spil åbenbart bedt AaB sende mig den nye trøje på trods af jeg bad om den gamle og blev lovet at det kunne jeg sagtens - ARGH gider ikke have den gustne Ajax trøje med striber!.

Besvar