Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Forza » 18. mar 2014, 12:27

Pastorius skrev:
Lomaha skrev:
jernskjorten skrev:
Lomaha skrev:Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....
Ha-ha! Umenneskeligt!
Hvad fa'en siger man lige, når ens unge kommer hjem og spørger, om Steinlein junior må komme over og lege. Hell no!
Det sker heldigvis ikke, for han har kun piger.... og min søn leger ikke med piger (endnu) - shit nu fik jeg en endnu frygteligere tanke :@ :'( :'(
Rolig nu, hun er vel lovet væk til fodboldakademiet...
[lineup-4-5-1][/lineup-4-5-1]

Mon ikke hun kan erhverves til en rask familie for en ko og noget hø.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Forza » 18. mar 2014, 12:31

1. BIF
2. FCM
................................
Resten er ligegyldig. Vil hellere ha FCK tager 10 mesterskaber end ét mesterskab til en af de ovenstående!

BIF udviser gang på gang mindre klasse og fornuft end FCK selvom de egentligt har samme forudsætninger og deres pis-gule personligheder der udgør og har udgjort klubben udadtil minder mig om alt hvad jeg kan hade ved en klub.

Tilsvarende kan man sige med FCM at deres indavlede forretningsmetoder med slavehandel osv hænger mig langt ud af halsen. Samtidig er Back Bak Bach/Steinlein/Disco Glenn de perfekte personer udadtil på en af de ultimativer hadeklubber.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af salling23 » 18. mar 2014, 21:22

doukas skrev:
Pastorius skrev:
Lomaha skrev:
jernskjorten skrev:
Lomaha skrev:Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....
Ha-ha! Umenneskeligt!
Hvad fa'en siger man lige, når ens unge kommer hjem og spørger, om Steinlein junior må komme over og lege. Hell no!
Det sker heldigvis ikke, for han har kun piger.... og min søn leger ikke med piger (endnu) - shit nu fik jeg en endnu frygteligere tanke :@ :'( :'(
Rolig nu, hun er vel lovet væk til fodboldakademiet...
Dem der går på fodboldakademiet er i hvert fald umådelige populære, især dem af anden etnisk herkomst end Ikast.
Det er vel forældrene der presser på for at undgå mere indavl :cool:
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Besvar