Året der gik.

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Året der gik.

Indlæg af Worminator » 21. maj 2014, 08:08

Go' spas. Er stolt af at se mig selv citeret på trods af mit relativt lave aktivitetsniveau på siden.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Året der gik.

Indlæg af astonvilla » 21. maj 2014, 09:24

NIN den fromme skrev:
jonas386 skrev:Hehe, meget sjovt indslag. Selvom jeg tilsyneladende tabte mig en palle øl, så var det ikke helt forkert, jeg havde ret i at hverken OB, FCN eller BIF tog medaljer. Indlægget opsummerer også helt perfekt hvorfor jeg elsker debatsiden, der er både plads til lange diskussioner, saglige analyser af kampe (og truppen) samt følelsesudbrud ud i de mest ekstreme afskygninger. Jeg er vild med det.
Ja, men FCK fik og de var en del af væddemålet. Det var FCN til gengæld ikke ;-)

Du kan smide en kasse øl eller to ombord på en awaytur, så passer pegnene :-)

P.S. To astonvilla. To :-)
Vi kan vel godt nå et par kasser på den næste away, hvis vi drikker turbo:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... tslev.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Alle mand til Fjerritslev. Vildere!

-jeg kan godt se nu at der faktisk var 2 citater fra min side. Jeg vil så trække mine bitre miner tilbage og erklære sæsonen en kæmpe succes. Kun skader og dårlig bedømmelse er grunden til jeg ikke fik 3 med.
Bienvenu Bassogog!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Året der gik.

Indlæg af Hovedet » 21. maj 2014, 09:29

Utrolig sjovt påfund :-)

Jeg havde i øvrigt sjovt nok glemt mine betænkeligheder angående salget af Nicklas Helenius hehe

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Året der gik.

Indlæg af BoT » 21. maj 2014, 09:54

Året der gik på Ulvegraven.dk:

Ravnen: Denne sæson, er vores chance. Så må ledelsen finde ud af, om der kan gøres mere for at styrke chancen. Men vi er i Pole Position, og sådan som vi har spillet i hele kalenderåret 2013, så er der grobund for optimisme.

Jonas386: Jeg har iøvrigt set en del FCM fans mene det er kampen igår der afgør mesterskabet, ting som at i har pisset et kæmpe forspring væk, kun hentet 1 point på AaB, og haft gummiben så snart mesterskabet virkede til at være hjemme er pludselig komplet irrelevant. Hvis man mener AaB vandt pga dommeren igår så bør man kampen igen og se mere end de sidste 10 minutter

Hekler: ...og så tage til Haderslev og hente de sølvmedaljer.

Jonas386: Jeg forstår godt i er frustrerede men jeg ville da som fan være langt mere irreteret på manden/mændende der havde gjort man blev til grin i resten af DK end de folk der gør grin med en.

Og så var det år gået på ulvegraven.dk.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Året der gik.

Indlæg af NIN » 21. maj 2014, 11:54

astonvilla skrev:
NIN den fromme skrev:
jonas386 skrev:Hehe, meget sjovt indslag. Selvom jeg tilsyneladende tabte mig en palle øl, så var det ikke helt forkert, jeg havde ret i at hverken OB, FCN eller BIF tog medaljer. Indlægget opsummerer også helt perfekt hvorfor jeg elsker debatsiden, der er både plads til lange diskussioner, saglige analyser af kampe (og truppen) samt følelsesudbrud ud i de mest ekstreme afskygninger. Jeg er vild med det.
Ja, men FCK fik og de var en del af væddemålet. Det var FCN til gengæld ikke ;-)

Du kan smide en kasse øl eller to ombord på en awaytur, så passer pegnene :-)

P.S. To astonvilla. To :-)
Vi kan vel godt nå et par kasser på den næste away, hvis vi drikker turbo:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... tslev.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Alle mand til Fjerritslev. Vildere!

-jeg kan godt se nu at der faktisk var 2 citater fra min side. Jeg vil så trække mine bitre miner tilbage og erklære sæsonen en kæmpe succes. Kun skader og dårlig bedømmelse er grunden til jeg ikke fik 3 med.
Haha. Du kunne nu sagtens havde fået mange flere med, det kunne rigtig mange i øvrigt. Kamptrådene er proppet med guldkorn, eder og forbandelser. Især FCN kampen og OB kampen er sjov at læse, her kan man virkelig tale om himmel og helvede og himmel igen :)
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Året der gik.

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. maj 2014, 21:20

BoT skrev:Året der gik på Ulvegraven.dk:

Ravnen: Denne sæson, er vores chance. Så må ledelsen finde ud af, om der kan gøres mere for at styrke chancen. Men vi er i Pole Position, og sådan som vi har spillet i hele kalenderåret 2013, så er der grobund for optimisme.

Jonas386: Jeg har iøvrigt set en del FCM fans mene det er kampen igår der afgør mesterskabet, ting som at i har pisset et kæmpe forspring væk, kun hentet 1 point på AaB, og haft gummiben så snart mesterskabet virkede til at være hjemme er pludselig komplet irrelevant. Hvis man mener AaB vandt pga dommeren igår så bør man kampen igen og se mere end de sidste 10 minutter

Hekler: ...og så tage til Haderslev og hente de sølvmedaljer.

Jonas386: Jeg forstår godt i er frustrerede men jeg ville da som fan være langt mere irreteret på manden/mændende der havde gjort man blev til grin i resten af DK end de folk der gør grin med en.

Og så var det år gået på ulvegraven.dk.

Du har jo bare kopieret alle årets indlæg derinde og slettet de to sidste!
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Året der gik.

Indlæg af 9520AaB » 22. maj 2014, 09:06

Verdensklasse tråd. Godt arbejde.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Året der gik.

Indlæg af Lindmark » 12. jun 2014, 13:14

Jeg nominerer hermed Provst i Brovst for denne guldkommentar:
Kasper Kusk har som resten af holdet kæmpe truckernosser, store sort behårede boller af guldbelagt stål der klirrer når de løber, knepper og slås (hvad de gør hele f*cking tiden).
Lindmark / Vendelbokartellet

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Året der gik.

Indlæg af Arendt » 12. jun 2014, 14:40

Elsker de debattører som sviner Ahlmann og Würtz til. En undskyldning til de kære landsholdspillere ville være på sin plads ;)
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Besvar