Potentiel Superligastrejke

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af NIN » 13. aug 2014, 23:00

Pastorius skrev:
jonas386 skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev: Jeg forstår det stadigvæk ikke. Er det rigtig forstået, som du lægger op til, at hvis AaB bare meldte sig ud af DF, så behøver spillerne ikke at strejke?
Mjae, det gør det ikke. Så skulle AaB selvstændigt lave overenskomst med spillerforeningen også, før det ville have en effekt.
Lød ellers til at være en genial plan "som ved trylleslag kunne få AaB-spillerne berettiget til at spille" fremlagt af JS.
Lidt som Baldricks "i have a cunning plan"?
Haha. Scenen hvor Blackadder er mistænkt for at være heks, og de slipper ud fra rets salen er forrygende. Stærk plan.
Det er fuldstændig vanvittigt at Rowan Atkinsson har spildt sin tid med at lave mister Bean, når han kan lave så skarpe formuleringer som han kan som Blackadder.

Jeg forestiller mig at det gik nogenlunde sådan her til, da Mads Øland blev valgt til formand for spillerforeningen, og Claus Thomsen blev direktør for divisionsforeningen:
Blackadder: Right. Now all we have to do is fill in this MP application form. Name: Baldrick. First name...?
Baldrick: Er, I'm not sure.
Blackadder: Well, you must have some idea...
Baldrick: Well, it might be Sod off.
Blackadder: What?
Baldrick: Well, when I used to play in the gutter, I used to say to the other snipes, "Hello, my name's Baldrick," and they'd say, "Yes, we know. Sod off, Baldrick."
Blackadder: All right, right right right right, Mr. S. Baldrick. Now; distinguishing features... None.
Baldrick: Well, I've got this big growth in the middle of my face.
Blackadder: That's your nose, Baldrick. Now; any history of insanity in the family? Tell you what, I'll cross out the in. Any history of *sanity* in the family? None whatsoever. Now then; criminal record...
Baldrick: Absolutely not.
Blackadder: Oh, come on, Baldrick, you're going to be an MP, for God's sake! I'll just put fraud and sexual deviancy. Now; minimum bribe level...
Baldrick: One turnip. Oh, hang on, I don't want to price myself out of the market.
Blackadder: Baldrick, I've always been meaning to ask: Do you have any ambitions in life apart from the acquisition of turnips?
Baldrick: Er, no.
Blackadder: So what would you do if I gave you a thousand pounds?
Baldrick: I'd get a little turnip of my own.
Blackadder: So what would you do if I gave you a million pounds?
Baldrick: Oh, that's different. I'd get a great big turnip in the country.
Jeg kunne ikke være mere enig, om jeg så prøvede. Især Blackadder The Third og Goes Forth er mesterlig skarp, sort komik. Suppleres det med Fawlty Towers, The Young Ones, Bottom og The Newstates Man, er man godt dækket ind af engleske vitaminer på latter kontoen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af jonas386 » 13. aug 2014, 23:07

Man skal ikke undervurdere at det kræver stort komisk talent at kunne spille mr. Bean.
Blackadder er dog i allerhøjeste klasse. Især sæson 2 og 3 er helt forrygende. Selvom sæson 1 også er god, det er bare på en anden måde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Kristian » 13. aug 2014, 23:15

AaB4tehwin skrev:
PeterS skrev:Det er uden tvivl fans, tilskuere og sponsorer som bliver holdt for nar. Uden nogen af os, ville de være foruden at skulle snakke konflikter, overenskomst osv. Jeg kunne virkelig godt tænke mig og hører hvad spillerne og divisionsforeningen har af holdning til den påstand. Jeg føler mig trådt på, da vi hverken kan gøre fra eller til, de regner bare med vi bakker op på stadion, bruger penge på billetter eller som sponsor uanset om de strejker eller ej.
Jeg er færdig med at tage på stadion, hvis det her ender ud i at ødelægge AaB's CL-drøm!
Hvis der ikke bliver taget hensyn til Europa kampene, vil jeg føle mig trådt på!
Håber der vil komme en stor og lang strejke blandt tilskuerne hos de respektive hold i superligaen! Så de måske kan fatte at det er os tilskuer der betaler for deres velbetalte hobby!
Alt det vi har støttet op om og ikke mindst brugt krudt på at rejse rundt i Danmark i sidste sæson, smider de direkte i havet hvis det sker. Nogle vil opfatte det som at blive trådt på. Ved godt vi er i EL gruppespil, men det er CL vi spiller om. Det går ud over klubben i form af sponsore, tilskuere og der er folk der vender klubben ryggen. Sådan vil det være med sådan en strejke. Fankulturen blir delt op.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Pastorius » 13. aug 2014, 23:21

NIN den fromme skrev: Jeg kunne ikke være mere enig, om jeg så prøvede. Især Blackadder The Third og Goes Forth er mesterlig skarp, sort komik. Suppleres det med Fawlty Towers, The Young Ones, Bottom og The Newstates Man, er man godt dækket ind af engleske vitaminer på latter kontoen.
The Newstates Man er jeg vist nødt til at tjekke ud - den har jeg end ikke hørt om. Resten er en del af min opdragelse, med Bottom som topscoreren. Sad for nyligt og stenede nogle nætter over Bottom Live shows på youtube, der ikke - svjv. - har været sendt på dansk TV.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af AMadsen » 13. aug 2014, 23:43

astonvilla skrev:
Henriksen skrev:
Brent skrev:Og igen må jeg stille spørgsmålet, hvorfor i himlens navn skal klubberne betale til spillerforeningen så de kan efteruddanne deres medlemmer. Det er jo en fuldkommen absurd tankegang. Selv superliga spillere har alle tiders mulighed for at uddanne sig sideløbende med karrieren. Vil man hellere bruge fritiden på PlayStation kan det for pokker da aldrig blive klubbernes problem.... Ligeledes mener man det er klubbernes ansvar at spillerforeningen skal kunne yde deres medlemmer en ordentlig sagsbehandling ....Jesus Christ en flok forkælede møgunger

http://m.bt.dk/fodbold/spillerforeninge ... -end-penge" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja - det er ubegribeligt som mennesker der af egen frie selvvalgte vilje har slået sig ned som fodboldspillere sidestiller deres profession med ordinære 8-16-jobs! Jeg er helt med på "forkælede møgunger"-vognen her og jeg får knopper når jeg hører PK udtale til pressen som et forurettet børnehavebarn at "...får vi en aftale så spiller vi, ellers gør vi ikke". Klubmand min bare røv i fjæset på Riddersholm - fandme ikke meget AaB-hjerte over den slags udmeldinger. Omtrent ligeså pattebarns-agtige som da Peter Schmeichel og søstrene Laudrup ikke ville spille under Richardo fordi der var lidt modtstand....vræl-vræl-piv-piv så gider vi bare ikke være med! Hvad er det for noget.... Det gælder AaBs eksistens og så vælger en flok hellige bold-drenge at gøre sig fagligt høje i hatten med CL-muligheden som gidsel! Fandme om jeg kan finde ret meget overskud til at smække mine hænder sammen til bare eet eneste klap for sådan en forsamling der pisser på mit AaB-hjerte!
Enig.
Vi skal dog huske at PK principielt udtaler sig for egen regning.
Der kan jo godt være en række AaB-spillere som deler dine (vores) synspunkter!
Jeg synes ikke vi skal fordømme enkelte spillere før de bekender klar kulør ved personlige udtalelser. Og ikke bare ved PK siger "...og det mener de andre i øvrigt også".

PK er streget i min bog for altid.

Han skulle passe sin træning.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvad de enkelte øvrige spillere virkelig mener.
Men lad os ikke dømme nogen uden at vide det.
PK og "vennerne" har jo allerede været ude og fremsige trusler mod spillere som vover at have en anden holdning. Derfor vælger en del (yngre) spillere nok holde afvigende holdninger for sig selv.
det er vel som spillerforeningens mand, han udtaler sig. hvad han gør der kontra AaB er noget andet
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Elscorpio » 13. aug 2014, 23:44

Hvornår er sidste frist for at de når til enighed?

Er det største stridspunkt ikke en forbedring af vilkårene for unge spillere og dem der spiller i 1. division / 2. division ?

Forstår dem godt de er solidariske med de andre spillere, men kunne de ikke bare have accepteret at strejken var startet inden superligaen startede?

Godt nok et uheldigt tidspunkt at gå i strejke på, håber og tror på de når til enighed inden deadline.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 13. aug 2014, 23:44

De har indtil i morgen midnat at blive enige...
Det bliver en laaaaaang dag i morgen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 13. aug 2014, 23:45

Elscorpio skrev:Hvornår er sidste frist for at de når til enighed?

Er det største stridspunkt ikke en forbedring af vilkårene for unge spillere og dem der spiller i 1. division / 2. division ?

Forstår dem godt de er solidariske med de andre spillere, men kunne de ikke bare have accepteret at strejken var startet inden superligaen startede?

Godt nok et uheldigt tidspunkt at gå i strejke på, håber og tror på de når til enighed inden deadline.
Deadline er i morgen midnat hos forligsmanden. Efterfølgende kan parterne dog godt selv forhandle videre.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Pastorius » 13. aug 2014, 23:48

Pastorius skrev:
NIN den fromme skrev: Jeg kunne ikke være mere enig, om jeg så prøvede. Især Blackadder The Third og Goes Forth er mesterlig skarp, sort komik. Suppleres det med Fawlty Towers, The Young Ones, Bottom og The Newstates Man, er man godt dækket ind af engleske vitaminer på latter kontoen.
The Newstates Man er jeg vist nødt til at tjekke ud - den har jeg end ikke hørt om. Resten er en del af min opdragelse, med Bottom som topscoreren. Sad for nyligt og stenede nogle nætter over Bottom Live shows på youtube, der ikke - svjv. - har været sendt på dansk TV.
Ah well, nattesøvn er overvurderet 1 down and a few to go...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af AaB1978 » 13. aug 2014, 23:58

Ifølge sporten.dk er der her til aften fortsat langt til enighed :@

http://www.bt.dk/superligaen/fodboldkon ... il-enighed" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14891
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Hanga » 14. aug 2014, 00:12

AaB1978 skrev:Ifølge sporten.dk er der her til aften fortsat langt til enighed :@

http://www.bt.dk/superligaen/fodboldkon ... il-enighed" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er godt nok til at få lange løg over !!! TAG JER NU SAMMEN!

Jeg gider ikke ind i debatten om hvem der er skurke, men vi kan vel alle blive enige om, at der bør ryge hoveder i divisionsforeningen for deres ekstremt amatøragtige håndtering af først feriepengesagen og nu overenskomsten. De har spillet alle kort over i spillerforeningens hænder ved først at opsige overenskomsten og så varsle lockout for sent!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Frygah » 14. aug 2014, 00:41

Hanga skrev:
AaB1978 skrev:Ifølge sporten.dk er der her til aften fortsat langt til enighed :@

http://www.bt.dk/superligaen/fodboldkon ... il-enighed" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er godt nok til at få lange løg over !!! TAG JER NU SAMMEN!

Jeg gider ikke ind i debatten om hvem der er skurke, men vi kan vel alle blive enige om, at der bør ryge hoveder i divisionsforeningen for deres ekstremt amatøragtige håndtering af først feriepengesagen og nu overenskomsten. De har spillet alle kort over i spillerforeningens hænder ved først at opsige overenskomsten og så varsle lockout for sent!
Ganske enig i, at DF har lavet i nælderne. Jeg har det dog stadig sådan, at man moralsk bør for holde sig for god til at ville have det hele som man vil, bare fordi man sidder med alle trumferne. Så ved jeg godt folk herinde vil snakke om det er formålet med en fagforening, og der må jeg bare erklære mig uenig. Hvis sygeplejerskerne via arbejdsgivers dumhed pludselig kunne få 3000 kr./timen i løn, så vil de jo smadre hele vores sundhedsvæsen. Ligeså vil Spillerforeningen jo smadre talentudvikling og klubbers økonomi med minuttyranni omkring træning (Må talenter eks. godt gå i fitness center og træne frivilligt, hvis de har haft deres maksimum antal timer ifh overenskomsten?). Ligeså håber jeg også min egen fagforening er kloge nok i overenskomstforhandlinger til at være fornuftige og forhandlingsvillige, uanset hvor mange trumfer man så måtte sidde med.

En anden ting der undrer mig utrolig meget, er hvor lidt pressen går til de to parter. DF har jo meldt en masse ud om de forbedringer de kommer med, og de har fortalt om hvordan de har rykket sig på en række punkter. Samtidig har SF nærmest haft radiotavshed om hvilke kompromiser de har været villige til at indgå, og har kun sagt mærkelige ting som "hvis der ikke er en løsning, strejker vi" eller "Vi vil have medindflydelse". Nu må den danske sportspresse sgu sætte tommeskruerne på og gå til dem! Kræv et svar! På vegne af fans, sponsorer og tv-selskaber, kan de fandme ikke slippe afsted med at komme med en-sidede udtalelser som SF, eller nægte at sige noget som helst som SF.

Til sidst synes jeg det er sørgeligt og trist, at spillerne ikke har skænket os fans en tanke. Ikke engang i deres udtalelser gider de at nævne os som gidsler i det her spil. I min verden var det her det endelig søm i kisten, og at spillere skulle spille for mere og andet end penge, er endegyldigt slut. Når det hele kan skæres ned til overenskomster og penge, så er det at spille for fans komplet ligegyldigt. Vi er overflødige i deres verden, og jeg har sgu lidt svært ved at se mig selv stå at hylde en flok spillere, der når alt kommer til alt, virker komplet ligeglade med os. Og det gør sgu ondt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2014, 00:43

Frygah skrev: En anden ting der undrer mig utrolig meget, er hvor lidt pressen går til de to parter. DF har jo meldt en masse ud om de forbedringer de kommer med, og de har fortalt om hvordan de har rykket sig på en række punkter. Samtidig har SF nærmest haft radiotavshed om hvilke kompromiser de har været villige til at indgå, og har kun sagt mærkelige ting som "hvis der ikke er en løsning, strejker vi" eller "Vi vil have medindflydelse". Nu må den danske sportspresse sgu sætte tommeskruerne på og gå til dem! Kræv et svar! På vegne af fans, sponsorer og tv-selskaber, kan de fandme ikke slippe afsted med at komme med en-sidede udtalelser som SF, eller nægte at sige noget som helst som SF.
Det er sportsjournalister du taler om. Hvis de havde fulgt med i timerne på journalisthøjskolen, var de jo sikkert blevet rigtige journalister :-D
Med venlig Hilsen
--
Robert

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Frygah » 14. aug 2014, 00:45

Pastorius skrev:
Frygah skrev: En anden ting der undrer mig utrolig meget, er hvor lidt pressen går til de to parter. DF har jo meldt en masse ud om de forbedringer de kommer med, og de har fortalt om hvordan de har rykket sig på en række punkter. Samtidig har SF nærmest haft radiotavshed om hvilke kompromiser de har været villige til at indgå, og har kun sagt mærkelige ting som "hvis der ikke er en løsning, strejker vi" eller "Vi vil have medindflydelse". Nu må den danske sportspresse sgu sætte tommeskruerne på og gå til dem! Kræv et svar! På vegne af fans, sponsorer og tv-selskaber, kan de fandme ikke slippe afsted med at komme med en-sidede udtalelser som SF, eller nægte at sige noget som helst som SF.
Det er sportsjournalister du taler om. Hvis de havde fulgt med i timerne på journalisthøjskolen, var de jo sikkert blevet rigtige journalister :-D
Det er bare så satans trist. Her var der jo netop en sag der kunne vise at sportsjournalister ikke er så rasende inkompetente som vi alle mener. Her kunne de rejse sig fra dyndet og komme med kritisk, undersøgende journalistik. I stedet bliver det mikrofonholderi for de forskellige parter. Det er fandme ringe!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Brent » 14. aug 2014, 06:39

Farvel CL

http://m.bt.dk/superligaen/fodboldkonfl ... il-enighed" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Frank Buck » 14. aug 2014, 07:20

Skulle det ende med en konflikt, hvilket i øjeblikket virker meget sandsynligt, så vil udviklingen i dansk fodbold jo gå i stå i flere år. Der vil være absolut ingen tillid mellem DF og SF, så konstruktivt samarbejde om at sikre de bedste vilkår for dansk fodbold kan man da vist godt opgive alt om.
Ud over de umiddelbare katastrofale konsekvenser det får for AaB, FCK, FCM og DK's omdømme i Europæisk fodbold, så kan jeg også sagtens forestille mig at Superligaen går i stå og bliver kedeligere og kedeligere. Klubberne vil blive meget tilbageholdende med at aflønne spillere og de bedste spillere vil simpelthen ikke få mulighed for at spille i Superligaen, da klubberne ikke vil have råd til det. Og gode europæiske resultater der kan give flere penge til Superligaen kan vi nok godt glemme alt om de næste mange år.

Skulle der blive konflikt, så er mit håb at den varer resten af sæsonen! Så kan SF og DF nedlægge sig selv og både spillere og klubber kan starte op i et helt nyt setup til næste sæson. Alle klubber med et kæmpe underskud, men så er der jo heller ikke så meget at forhandle om for spillerne.....Nød lærer nøgen kvinde at spille, siger man jo, så mon ikke kæmpe underskud vil lære spillere og klubber at samarbejde?!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Provst i Brovst » 14. aug 2014, 07:24

FCK-stjerne måtte bruge advokat for at komme ud af Spillerforeningen
http://www.bt.dk/cykling/fck-stjerne-ma ... foreningen" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2014, 07:28

Frank Buck skrev:Skulle det ende med en konflikt, hvilket i øjeblikket virker meget sandsynligt, så vil udviklingen i dansk fodbold jo gå i stå i flere år. Der vil være absolut ingen tillid mellem DF og SF, så konstruktivt samarbejde om at sikre de bedste vilkår for dansk fodbold kan man da vist godt opgive alt om.
Ud over de umiddelbare katastrofale konsekvenser det får for AaB, FCK, FCM og DK's omdømme i Europæisk fodbold, så kan jeg også sagtens forestille mig at Superligaen går i stå og bliver kedeligere og kedeligere. Klubberne vil blive meget tilbageholdende med at aflønne spillere og de bedste spillere vil simpelthen ikke få mulighed for at spille i Superligaen, da klubberne ikke vil have råd til det. Og gode europæiske resultater der kan give flere penge til Superligaen kan vi nok godt glemme alt om de næste mange år.

Skulle der blive konflikt, så er mit håb at den varer resten af sæsonen! Så kan SF og DF nedlægge sig selv og både spillere og klubber kan starte op i et helt nyt setup til næste sæson. Alle klubber med et kæmpe underskud, men så er der jo heller ikke så meget at forhandle om for spillerne.....Nød lærer nøgen kvinde at spille, siger man jo, så mon ikke kæmpe underskud vil lære spillere og klubber at samarbejde?!
Skulle det ende i konflikt, så vender magtbalancen mellem parterne. De værste konsekvenser vil ske i konfliktens første dage, og så er der ingen som helst grund til at give efter længere. Det er lige før jeg tror at klubberne så slet ikke vil gå med på en overenskomst overhovedet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Frank Buck » 14. aug 2014, 07:29

Provst i Brovst skrev:FCK-stjerne måtte bruge advokat for at komme ud af Spillerforeningen
http://www.bt.dk/cykling/fck-stjerne-ma ... foreningen" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har altid været for fagforeninger og har hele mit arbejdsliv været medlem af én, men må godt nok indrømme at min respekt for Spillerforeningen snart kan ligge på et meget lille sted. De virker til at være beruset af den magt de har opnået, og har slet ikke forstået at man altså kommer længst ved at samarbejde. Både med arbejdsgiverne og sine egne medlemmer....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af fish » 14. aug 2014, 08:02

Hvordan er reglerne lige med det der 5 dages varsels gøgl. Er det 5x24 timer eller hvordan. Kan vi ende der at FCK kan spille sin kamp med alle spillere til rådighed hvis man først varsler konflikt fra klokken 23 i aften. Så er der jo under 5 døgn til at kampen må forventes afsluttet?

Besvar