Potentiel Superligastrejke

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 2. jun 2014, 15:02

http://www.bold.dk/nyt/Divisionsforenin ... r-konflikt" onclick="window.open(this.href);return false;
Parterne har bare snart at blive enige. Det vil være ødelæggende for dansk fodbold hvis der indledes en strejke, det vil være rigtig skidt for omdømmet. Godt nok er de hold som skal spille europæisk undtaget fra konfliktvarslet, men det afholder ikke top 5 holdene fra at indlede en sympatikonflikt.

Jeg husker stadigvæk rodet dengang vi skulle møde Zalgiris og det var trods alt "bare" i UEFA Cuppen, det vil ikke være til at bære hvis de snarlige forberedelser til CL kvalen på nogen måde kommer i fare.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af thomasjn » 2. jun 2014, 17:17

Det er simpelthen så latterligt med den spillerforening og divisionsforening. Spillerforeningen prøver på at implementere fagforeningstanken i en branche, hvor man ikke umiddelbart kan sammenligne med det klassiske arbejdsmarked og forlange helt vanvittige ting og samtidig har vi en stivnakket divisionsforening som slet ikke vil forhandle. Det er en farce for dansk fodbold.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Frygah » 2. jun 2014, 17:45

Med feriepengesagen in mente, kan man måske godt forstå at klubberne netop er stivnakkede... Specielt når opfattelsen er at den (u)bevidste omgåelse af reglerne primært var til spillernes fordel, og hvor spillerforeningen bagefter gik efter maksimalt udbytte. Det var jo blevet varslet at det her kom til at ramme som en boomerang.

Og så er Paddy K. fra AaB åbenbart med til forhandlingerne.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Valsted » 3. jun 2014, 09:27

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 297969.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Den overskrift gav mig morgenkaffen galt i halsen.

Hvis denne artikels indhold står til troende, gør spillerforeningen det sværere og sværere for sig selv at blive elsket.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Halil » 3. jun 2014, 09:49

Satme en mærkelig arbejdsretlig problemstilling. De normale spilleregler kan ikke uden videre overføres til fobol verden.

Det kommer til udtryk via problemet med europæisk fobol - En strejke vil få klubberne til at gå helt amok, hvis det går ud over europa fobol.

De skal få sat sig ned og få mejslet en ny overenskomst ud, andet vil være helt idiotisk for dansk fodbolds skyld.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Pastorius » 3. jun 2014, 11:02

Frygah skrev:Med feriepengesagen in mente, kan man måske godt forstå at klubberne netop er stivnakkede... Specielt når opfattelsen er at den (u)bevidste omgåelse af reglerne primært var til spillernes fordel, og hvor spillerforeningen bagefter gik efter maksimalt udbytte. Det var jo blevet varslet at det her kom til at ramme som en boomerang.
Jeg er fuldstændig uenig. Selvom jeg normalt ikke er fagforeningernes største fortaler, så har jeg meget svært ved at se andet end at divisionsforeningen er og har været helt ude i hampen.

De har tidligere lavet en aftale med spillerforeningen. Den har de - helt bevidst i hvert fald for Bjerregårds (som har været forhandler) vedkommende - tilsidesat. Da de blev gjort opmærksom på at der var begået fejl, har de med alle mulige teknikaliter forsøgt at bagatellisere sagerne, hævde at de er faldet for forældelsesfristen. Nægtet at godtage - retmæssige - krav, fordi de ikke var specificeret ud på spillere og beløb. I det hele taget har de gjort alt for at man ikke kunne komme tilbunds i sagen, og kørt deres sag fuldstændig amatøragtigt og spagfærdigt i voldgiften.

De har indgået en overenskomst på arbejdsretlige betingelser, uden overhovedet at vide hvad de har gjort og så bliver de overraskede og piver over at spillerforeningen giver lidt igen af samme skuffe.

Jeg er dybt forundret over at direktør og det administrative personale i divisionsforeningnen ikke er fyret forlængst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af astonvilla » 3. jun 2014, 11:02

De er nogle forkælede kællinger.

Men det er jo problemet når du har et vellønnet job og du kun arbejder et par timer i gennemsnit om dagen: Det giver dig alt for megen tid til at brokke sig over alt muligt lort, som vi hårdt arbejdende folk (uden tid til den slags) bare æder.

Derfor: Tør Jeres øjne og nyd at I har verdens bedste job. 80% af jordens mandlige befolkning ville sælge deres sjæl og førstefødte til Satan selv for at kunne ernære sig ved at spille fodbold (især på Aalborg Stadion).
Bienvenu Bassogog!

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Reto » 3. jun 2014, 11:20

Valsted skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 297969.ece

Den overskrift gav mig morgenkaffen galt i halsen.

Hvis denne artikels indhold står til troende, gør spillerforeningen det sværere og sværere for sig selv at blive elsket.
Det er jo til grin. Fordi de ikke gider arbejde om fredagen, så skal det bruges som argument for, at et varsel ikke er leveret rettidigt.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Gnu » 3. jun 2014, 11:46

Pastorius skrev:
Frygah skrev:Med feriepengesagen in mente, kan man måske godt forstå at klubberne netop er stivnakkede... Specielt når opfattelsen er at den (u)bevidste omgåelse af reglerne primært var til spillernes fordel, og hvor spillerforeningen bagefter gik efter maksimalt udbytte. Det var jo blevet varslet at det her kom til at ramme som en boomerang.
Jeg er fuldstændig uenig. Selvom jeg normalt ikke er fagforeningernes største fortaler, så har jeg meget svært ved at se andet end at divisionsforeningen er og har været helt ude i hampen.

De har tidligere lavet en aftale med spillerforeningen. Den har de - helt bevidst i hvert fald for Bjerregårds (som har været forhandler) vedkommende - tilsidesat. Da de blev gjort opmærksom på at der var begået fejl, har de med alle mulige teknikaliter forsøgt at bagatellisere sagerne, hævde at de er faldet for forældelsesfristen. Nægtet at godtage - retmæssige - krav, fordi de ikke var specificeret ud på spillere og beløb. I det hele taget har de gjort alt for at man ikke kunne komme tilbunds i sagen, og kørt deres sag fuldstændig amatøragtigt og spagfærdigt i voldgiften.

De har indgået en overenskomst på arbejdsretlige betingelser, uden overhovedet at vide hvad de har gjort og så bliver de overraskede og piver over at spillerforeningen giver lidt igen af samme skuffe.

Jeg er dybt forundret over at direktør og det administrative personale i divisionsforeningnen ikke er fyret forlængst.
Jeg er helt og aldeles enig. Divisionsforeningen har indgået en overenskomst, og nu har de så med ti års forsinkelse og en dyr feriepengesag endelig forstået, hvad den indebærer. Og så synes de det hele er lidt træls.

Det er soleklart at Spillerforeningen ikke bare stiltiende kan acceptere en opsigelse af overenskomsten og en forringelse af vilkårene bare fordi Divisionsforeningen ikke kan lide den aftale, de selv har indgået.

Med Divisionsforeningens vidtstrakte forhistorie med at forkludre alt hvad de kommer i nærheden af, frygter jeg det værste for dansk fodbold.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Gnu » 3. jun 2014, 11:53

astonvilla skrev:De er nogle forkælede kællinger.

Men det er jo problemet når du har et vellønnet job og du kun arbejder et par timer i gennemsnit om dagen: Det giver dig alt for megen tid til at brokke sig over alt muligt lort, som vi hårdt arbejdende folk (uden tid til den slags) bare æder.

Derfor: Tør Jeres øjne og nyd at I har verdens bedste job. 80% af jordens mandlige befolkning ville sælge deres sjæl og førstefødte til Satan selv for at kunne ernære sig ved at spille fodbold (især på Aalborg Stadion).
Det er jo bare dumt. At deres job måske er godt og vellønnet er fuldstændig ligegyldig. Indgår man en aftale skal den sgu overholdes og man kan da på ingen måde forvente at Spillerforeningen bare accepterer en forringelse af deres medlemmers vilkår. Selvfølgelig kan de ikke det.

I øvrigt var det jo ikke Spillerforeningen som begyndte med at brokke sig, men Divisionsforeningen som varslede en lockout.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af dyhrmaN » 3. jun 2014, 12:14

Lige gyldigt hvad skal det her ikke ske!!! Det ville jo være altødelæggende for de danske hold i Europa og for fodboldens værdighed i Danmark generelt.

I Danmark er der sku' god historie for at sætte sig stille og roligt ned og snakke om tingene rundt om et bord. Så finder man som regel en løsning. Lock-out er for latterligt, helt ærligt...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2014, 12:17

dyhrmaN skrev:Lige gyldigt hvad skal det her ikke ske!!! Det ville jo være altødelæggende for de danske hold i Europa og for fodboldens værdighed i Danmark generelt.

I Danmark er der sku' god historie for at sætte sig stille og roligt ned og snakke om tingene rundt om et bord. Så finder man som regel en løsning. Lock-out er for latterligt, helt ærligt...
Svjv. er det danske arbejdsmarked præget af flere konflikter og strejker end det franske.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af larsdahl » 3. jun 2014, 13:24

Gnu skrev:
Pastorius skrev:
Frygah skrev:Med feriepengesagen in mente, kan man måske godt forstå at klubberne netop er stivnakkede... Specielt når opfattelsen er at den (u)bevidste omgåelse af reglerne primært var til spillernes fordel, og hvor spillerforeningen bagefter gik efter maksimalt udbytte. Det var jo blevet varslet at det her kom til at ramme som en boomerang.
Jeg er fuldstændig uenig. Selvom jeg normalt ikke er fagforeningernes største fortaler, så har jeg meget svært ved at se andet end at divisionsforeningen er og har været helt ude i hampen.

De har tidligere lavet en aftale med spillerforeningen. Den har de - helt bevidst i hvert fald for Bjerregårds (som har været forhandler) vedkommende - tilsidesat. Da de blev gjort opmærksom på at der var begået fejl, har de med alle mulige teknikaliter forsøgt at bagatellisere sagerne, hævde at de er faldet for forældelsesfristen. Nægtet at godtage - retmæssige - krav, fordi de ikke var specificeret ud på spillere og beløb. I det hele taget har de gjort alt for at man ikke kunne komme tilbunds i sagen, og kørt deres sag fuldstændig amatøragtigt og spagfærdigt i voldgiften.

De har indgået en overenskomst på arbejdsretlige betingelser, uden overhovedet at vide hvad de har gjort og så bliver de overraskede og piver over at spillerforeningen giver lidt igen af samme skuffe.

Jeg er dybt forundret over at direktør og det administrative personale i divisionsforeningnen ikke er fyret forlængst.
Jeg er helt og aldeles enig. Divisionsforeningen har indgået en overenskomst, og nu har de så med ti års forsinkelse og en dyr feriepengesag endelig forstået, hvad den indebærer. Og så synes de det hele er lidt træls.

Det er soleklart at Spillerforeningen ikke bare stiltiende kan acceptere en opsigelse af overenskomsten og en forringelse af vilkårene bare fordi Divisionsforeningen ikke kan lide den aftale, de selv har indgået.

Med Divisionsforeningens vidtstrakte forhistorie med at forkludre alt hvad de kommer i nærheden af, frygter jeg det værste for dansk fodbold.
Jeg forstår slet ikke divisionsforeningens timing i denne lockout. Hvorfor i alverden placerer de lockouten i en så vigtig måned i forhold til indtægter fra europæisk fodbold? Jeg ved godt at de klubber, der skal spille europæisk ikke er omfattet af lockout, men divisionsforeningen må da være klar over risikoen for sympatiskstrejke fra spillerne i disse fem klubber.

Hvorfor har man ikke varslet lockout fra december til marts? Man kunne så ramme spillerne med fire måneder uden løn uden at divisionsforeningens medlemmer (klubberne) mister nogen indtægt af betydning. Overenskomsten er 10 år gammel, hvorfor kom denne lockout ikke for et halvt år siden (eller først om et halvt år). Håbløs timing!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Frygah » 3. jun 2014, 13:27

Pastorius skrev:
Frygah skrev:Med feriepengesagen in mente, kan man måske godt forstå at klubberne netop er stivnakkede... Specielt når opfattelsen er at den (u)bevidste omgåelse af reglerne primært var til spillernes fordel, og hvor spillerforeningen bagefter gik efter maksimalt udbytte. Det var jo blevet varslet at det her kom til at ramme som en boomerang.
Jeg er fuldstændig uenig. Selvom jeg normalt ikke er fagforeningernes største fortaler, så har jeg meget svært ved at se andet end at divisionsforeningen er og har været helt ude i hampen.

De har tidligere lavet en aftale med spillerforeningen. Den har de - helt bevidst i hvert fald for Bjerregårds (som har været forhandler) vedkommende - tilsidesat. Da de blev gjort opmærksom på at der var begået fejl, har de med alle mulige teknikaliter forsøgt at bagatellisere sagerne, hævde at de er faldet for forældelsesfristen. Nægtet at godtage - retmæssige - krav, fordi de ikke var specificeret ud på spillere og beløb. I det hele taget har de gjort alt for at man ikke kunne komme tilbunds i sagen, og kørt deres sag fuldstændig amatøragtigt og spagfærdigt i voldgiften.

De har indgået en overenskomst på arbejdsretlige betingelser, uden overhovedet at vide hvad de har gjort og så bliver de overraskede og piver over at spillerforeningen giver lidt igen af samme skuffe.

Jeg er dybt forundret over at direktør og det administrative personale i divisionsforeningnen ikke er fyret forlængst.
Nu er der jo i loven omkring feriepenge en række erhverv og undtagelser, hvor arbejdsgiver ikke betaler feriepenge på traditionel vis. Og med mange udlændinge, der ikke fatter det danske feriepengesystem, så har man gjort det i god tro fra klubbernes side, hvilket selvfølgelig ikke er godt arbejde, men jeg tror altså ikke det er bevidst.

Derudover erklærer jeg mig jo også enig i at klubberne så efterfølgende har overtrådt loven. Der hvor jeg synes det er for nemt at sige klubberne udelukkende har skylden. Spillerforeningen og agenterne har jo skulle godkende kontrakterne? Hvorfor venter de så længe med at komme med erstatningskrav. Der kunne man da også tænke sit omkring at vente til man havde en ordentlig gruppe spillere, og så få udbetalt penge+renter med tilbagevirkende kraft.

Desuden synes jeg altså stadig det siger en hel del, når spillere som Lindström og Augo klart melder ud, at de HAR fået feriepengene udbetalt, og det var helt klart aftalt. Ja, man brød loven (blev det efterfølgende fastslået), men spillerne blev altså ikke snydt. Jeg ved godt at jura og moral ikke er det samme, men jeg kan fandme godt forstå at klubber der har betalt spillerne (forkert) feriepenge, og som kæmper for livet økonomisk, vil gøre alt hvad de kan for at ikke at skulle slippe pengene igen. Og jeg kan godt forstå, når de så ender med at skulle betale pengene, vil have fuldstændig skarpe regler ned til mindste detalje, så de ikke kan blive fanget i den suppedas igen.

Jeg tror vores primære uenighed ligger i at du mener klubberne gjorde dette med fuld overlæg, for at tjene penge. Jeg tror man gjorde det i den tro (og der er fejlen i min verden) at det hverv fodbold er, gør at man ikke burde betale feriepenge særskilt, men i stedet for gjorde det som en del af lønnen, for at hjælpe spillere der kun arbejder i klubben i et par år, før de så er videre til udlandet. Det jeg har hørt fra klubben, er at det i høj grad var som en hjælp til spillerne, og at spillerforeningen var fuldt ud vidende om dette.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Pastorius » 3. jun 2014, 14:37

Frygah skrev:
Pastorius skrev:
Frygah skrev:Med feriepengesagen in mente, kan man måske godt forstå at klubberne netop er stivnakkede... Specielt når opfattelsen er at den (u)bevidste omgåelse af reglerne primært var til spillernes fordel, og hvor spillerforeningen bagefter gik efter maksimalt udbytte. Det var jo blevet varslet at det her kom til at ramme som en boomerang.
Jeg er fuldstændig uenig. Selvom jeg normalt ikke er fagforeningernes største fortaler, så har jeg meget svært ved at se andet end at divisionsforeningen er og har været helt ude i hampen.

De har tidligere lavet en aftale med spillerforeningen. Den har de - helt bevidst i hvert fald for Bjerregårds (som har været forhandler) vedkommende - tilsidesat. Da de blev gjort opmærksom på at der var begået fejl, har de med alle mulige teknikaliter forsøgt at bagatellisere sagerne, hævde at de er faldet for forældelsesfristen. Nægtet at godtage - retmæssige - krav, fordi de ikke var specificeret ud på spillere og beløb. I det hele taget har de gjort alt for at man ikke kunne komme tilbunds i sagen, og kørt deres sag fuldstændig amatøragtigt og spagfærdigt i voldgiften.

De har indgået en overenskomst på arbejdsretlige betingelser, uden overhovedet at vide hvad de har gjort og så bliver de overraskede og piver over at spillerforeningen giver lidt igen af samme skuffe.

Jeg er dybt forundret over at direktør og det administrative personale i divisionsforeningnen ikke er fyret forlængst.
Nu er der jo i loven omkring feriepenge en række erhverv og undtagelser, hvor arbejdsgiver ikke betaler feriepenge på traditionel vis. Og med mange udlændinge, der ikke fatter det danske feriepengesystem, så har man gjort det i god tro fra klubbernes side, hvilket selvfølgelig ikke er godt arbejde, men jeg tror altså ikke det er bevidst.
Jeg vil anbefale dig at læse hele afgørelsen.

Klubbernes forsvar har i alt væsentligt gået på at man mente sagen var forældet, samt det var spillerne selv der ville lave ændringerne. Begge dele er kategorisk afvist af voldgiften. Spillerforeningen viste at der i flere tilfælde var kontrakter hvor ordningen var til ugunst for spillerne, samt at det i alle prøvesagerne blot var blevet gjort uden at konsultere spillerne.

Jeg er enig i at der kunne være fremført masser af andre argumenter. Fx kunne divisionsforeningen aktivt have været med til at udvælge prøvesager, der ville stille deres sag i et bedre lys. Fx med en spiller der havde været bevidst om den ordning man lavede.

Den advokat der har kørt sagen for spillerforeningen må have gnedet sig i hænderne over at få den her sag. Det må have været som at komme i straffesparkskonkurrence uden at modstanderne ville sparke deres egne spark.
Derudover erklærer jeg mig jo også enig i at klubberne så efterfølgende har overtrådt loven. Der hvor jeg synes det er for nemt at sige klubberne udelukkende har skylden. Spillerforeningen og agenterne har jo skulle godkende kontrakterne? Hvorfor venter de så længe med at komme med erstatningskrav. Der kunne man da også tænke sit omkring at vente til man havde en ordentlig gruppe spillere, og så få udbetalt penge+renter med tilbagevirkende kraft.
Der var ikke noget forkert i kontrakterne - der står klart og tydeligt at der skal svares feriepenge af beløbene - klubberne har bare kun indbetalt feriepenge og pension af den ordinære løn.
Desuden synes jeg altså stadig det siger en hel del, når spillere som Lindström og Augo klart melder ud, at de HAR fået feriepengene udbetalt, og det var helt klart aftalt. Ja, man brød loven (blev det efterfølgende fastslået), men spillerne blev altså ikke snydt. Jeg ved godt at jura og moral ikke er det samme, men jeg kan fandme godt forstå at klubber der har betalt spillerne (forkert) feriepenge, og som kæmper for livet økonomisk, vil gøre alt hvad de kan for at ikke at skulle slippe pengene igen. Og jeg kan godt forstå, når de så ender med at skulle betale pengene, vil have fuldstændig skarpe regler ned til mindste detalje, så de ikke kan blive fanget i den suppedas igen.
Igen,

Der er slet ikke bedømt nogle sager med spillere som Augo og Lindstrøm. Hvis klubberne mente det skulle have gjort en forskel, så skulle de have valgt én af dem som prøvesag.
Jeg tror vores primære uenighed ligger i at du mener klubberne gjorde dette med fuld overlæg, for at tjene penge. Jeg tror man gjorde det i den tro (og der er fejlen i min verden) at det hverv fodbold er, gør at man ikke burde betale feriepenge særskilt, men i stedet for gjorde det som en del af lønnen, for at hjælpe spillere der kun arbejder i klubben i et par år, før de så er videre til udlandet. Det jeg har hørt fra klubben, er at det i høj grad var som en hjælp til spillerne, og at spillerforeningen var fuldt ud vidende om dette.
Læs hele sagen og sagsfremstillingen igen. Der er ingen som helst tvivl om at i hvert fald BIF (og det er deres sager der er bedømt på alle klubbernes vegne) har været helt bevidst om hvad de gjorde. Per Bjerregård var med til at lave overenskomstaftalen, så det skulle da være mærkeligt hvis han ikke vidste hvad han havde aftalt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Konsulenten » 3. jun 2014, 19:14

astonvilla skrev:De er nogle forkælede kællinger.

Men det er jo problemet når du har et vellønnet job og du kun arbejder et par timer i gennemsnit om dagen: Det giver dig alt for megen tid til at brokke sig over alt muligt lort, som vi hårdt arbejdende folk (uden tid til den slags) bare æder.

Derfor: Tør Jeres øjne og nyd at I har verdens bedste job. 80% af jordens mandlige befolkning ville sælge deres sjæl og førstefødte til Satan selv for at kunne ernære sig ved at spille fodbold (især på Aalborg Stadion).
Skrevet en tirsdag klokken 10.02. The irony!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2014, 20:40

Pinlig udvikling for spillerforeningen, de er afsløret som løgnere.

http://www.bt.dk/superligaen/se-divisio ... drup-lyver" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af sulakvelidze » 3. jun 2014, 23:12

Provst i Brovst skrev:Pinlig udvikling for spillerforeningen, de er afsløret som løgnere.

http://www.bt.dk/superligaen/se-divisio ... drup-lyver" onclick="window.open(this.href);return false;

Og nu dette:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 298682.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 298813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Den sag har alle muligheder for at ende i en pinlig farce.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2014, 23:56

sulakvelidze skrev:
Provst i Brovst skrev:Pinlig udvikling for spillerforeningen, de er afsløret som løgnere.

http://www.bt.dk/superligaen/se-divisio ... drup-lyver" onclick="window.open(this.href);return false;

Og nu dette:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 298682.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 298813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Den sag har alle muligheder for at ende i en pinlig farce.
Spillerforeningen er åbenbart de værste røvere. Fy for den lede.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Potentiel Superliga strejke

Indlæg af Halil » 4. jun 2014, 08:54

Hvem er det, som der har skrevet under for Spillerforeningen???

Det er jo et fucking cirkus.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar