VM 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: VM 2014

Indlæg af le Cid » 25. jun 2014, 09:13

Det er dumt, umodent, usportsligt, idiotisk - han er et dårligt forbillede for unge spillere, han er en serieforbryder, hans hjerne må fungere på en underlig måde!

Han skal naturligvis have en straf - og den skal også være rimelig hård!!!

...men men men...

Det er jo ikke farligt, det han gør. Hvis jeg skulle vælge mellem en stempling på skinnebenet, en albue i ansigtet eller et bid i skulderen - så ved jeg da godt, hvad jeg ville foretrække.

Men som LFC fan håber jeg efterhånden bare, at de sælger ham til en eller anden spansk klub - Real Madrid har vel gode traditioner med at hente usympatiske spillere...

LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: VM 2014

Indlæg af alithebeast » 25. jun 2014, 09:21

le Cid skrev: LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
Arh vel? En voldshandling er altså værre end et frivilligt seksuelt forhold.
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: VM 2014

Indlæg af le Cid » 25. jun 2014, 09:26

alithebeast skrev:
le Cid skrev: LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
Arh vel? En voldshandling er altså værre end et frivilligt seksuelt forhold.
Jeg blev bidt i armen, da jeg gik i børnehaveklasse - mit familieliv fungerer fint i dag, og jeg har ikke taget varrig sk-sk-sk-skade!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: VM 2014

Indlæg af alithebeast » 25. jun 2014, 09:40

le Cid skrev:
alithebeast skrev:
le Cid skrev: LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
Arh vel? En voldshandling er altså værre end et frivilligt seksuelt forhold.
Jeg blev bidt i armen, da jeg gik i børnehaveklasse - mit familieliv fungerer fint i dag, og jeg har ikke taget varrig sk-sk-sk-skade!!!
Men hvis din bror jævnligt gik og bed din kone mod hendes vilje, så er jeg ikke sikker på, at det fungerede lige så fint. Det er selvfølgelig ikke god stil at knalde sin svigerinde, men det er trods alt ikke ulovligt.
Hader København!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: VM 2014

Indlæg af hje1980 » 25. jun 2014, 09:47

le Cid skrev:Det er dumt, umodent, usportsligt, idiotisk - han er et dårligt forbillede for unge spillere, han er en serieforbryder, hans hjerne må fungere på en underlig måde!

Han skal naturligvis have en straf - og den skal også være rimelig hård!!!

...men men men...

Det er jo ikke farligt, det han gør. Hvis jeg skulle vælge mellem en stempling på skinnebenet, en albue i ansigtet eller et bid i skulderen - så ved jeg da godt, hvad jeg ville foretrække.

Men som LFC fan håber jeg efterhånden bare, at de sælger ham til en eller anden spansk klub - Real Madrid har vel gode traditioner med at hente usympatiske spillere...

LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
På samme måde som Liverpool eller Barcelona eller hvad????

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 547
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: VM 2014

Indlæg af Trickster » 25. jun 2014, 11:43

hje1980 skrev:
le Cid skrev:Det er dumt, umodent, usportsligt, idiotisk - han er et dårligt forbillede for unge spillere, han er en serieforbryder, hans hjerne må fungere på en underlig måde!

Han skal naturligvis have en straf - og den skal også være rimelig hård!!!

...men men men...

Det er jo ikke farligt, det han gør. Hvis jeg skulle vælge mellem en stempling på skinnebenet, en albue i ansigtet eller et bid i skulderen - så ved jeg da godt, hvad jeg ville foretrække.

Men som LFC fan håber jeg efterhånden bare, at de sælger ham til en eller anden spansk klub - Real Madrid har vel gode traditioner med at hente usympatiske spillere...

LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
På samme måde som Liverpool eller Barcelona eller hvad????
Nej. Det klarer Liverpool og Real Madrid fint selv.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: VM 2014

Indlæg af Lindmark » 25. jun 2014, 13:46

jonas386 skrev:Tænk om 20 år når man husker Suarez, så vil det nærmere være for hjerneblødningerne end for hans fantastiske fodboldspil. Han er utvivlsomt en hamrendes dygtig spiller, bare synd hans mentalitet skal ødelægge det sådan.
Interessant læsning om diverse hjerneblødninger, også i bagklogskabens lys:
http://espn.go.com/espn/feature/story/_ ... ful-player
Lindmark / Vendelbokartellet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: VM 2014

Indlæg af frederikshavneren » 25. jun 2014, 13:50

le Cid skrev:Det er dumt, umodent, usportsligt, idiotisk - han er et dårligt forbillede for unge spillere, han er en serieforbryder, hans hjerne må fungere på en underlig måde!

Han skal naturligvis have en straf - og den skal også være rimelig hård!!!

...men men men...

Det er jo ikke farligt, det han gør. Hvis jeg skulle vælge mellem en stempling på skinnebenet, en albue i ansigtet eller et bid i skulderen - så ved jeg da godt, hvad jeg ville foretrække.

Men som LFC fan håber jeg efterhånden bare, at de sælger ham til en eller anden spansk klub - Real Madrid har vel gode traditioner med at hente usympatiske spillere...

LS7 er et fjols - men nogle steder hylder man spillere, som har invalideret modstandere, sparket tilskuere ned - eller sågar knaldet svigerinden. Det er også tre ting, som i min bog er langt værre!
Episoden hvor Suarez bider Chiellini var selvfølgelig spektakulær og naturligvis kan Suarez imødese en straf, men jeg kan godt følge dig i at så var det heller ikke værre. Der ses ofte karriere truende benbrækker tacklinger, som typisk straffes langt mildere.

Jeg kan ikke lige huske ordret hvad han sagde, men et af Lynges underfundige citater var noget i stil med dette:
"Den du selv har problemer med, har modstanderen også ofte problemer med" :innocent:

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: VM 2014

Indlæg af Yankee » 25. jun 2014, 17:08

frederikshavneren skrev: Jeg kan ikke lige huske ordret hvad han sagde, men et af Lynges underfundige citater var noget i stil med dette:
"Den du selv har problemer med, har modstanderen også ofte problemer med" :innocent:
Dels er det næppe et Lynge-citat, og dels er det noget utroligt vrøvl.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: VM 2014

Indlæg af AaB1978 » 25. jun 2014, 17:11

Det var Richard Møller Nielsen, der i sin tid ofte brugte det citat.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: VM 2014

Indlæg af Califfen » 25. jun 2014, 19:53

Læg mærke til, at hvis man sætter "chicken" foran de italienske spilleres navne lyder det som oftest som en lækker ret på en fancy restaurant. Suarez ville da bare have et bid af "the chicken chiellini".. For 3 år siden fik han lidt Pita Bakkal

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: VM 2014

Indlæg af jensemand57 » 8. jul 2014, 22:36

Puha Brasserne får sgu da røvfuld. Under en halv time spillet bagud med 0-5 mod tyskerne.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: VM 2014

Indlæg af frederikshavneren » 8. jul 2014, 22:41

jensemand57 skrev:Puha Brasserne får sgu da røvfuld. Under en halv time spillet bagud med 0-5 mod tyskerne.
Uden Neymar og Thiago Silva er Brasilien et ordinært hold. Silva er virkelig savnet som forsvarsstyrmand, mens offensiven uden Neymar er tyndt besat.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: VM 2014

Indlæg af astonvilla » 8. jul 2014, 22:46

I Love It!
Kæft Fred er ringe. Han ville jo ikke engang kunne komme i vores startopstilling.
Så hellere spalvis.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: VM 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 9. jul 2014, 00:26

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: VM 2014

Indlæg af astonvilla » 9. jul 2014, 13:13

Haha, det er genialt.
Fra 3-0 sad jeg og så kampen på tysk tv. Det var rigtig underholdning!

Nu er jeg ikke selv på Facebook, men min hustru informerede mig om en opdatering fra Ricky Gervais omkring dér hvor den stod 5-0, som lød noget i retning af: "Nu er det anden gang et par hundrede tyskere må gå under jorden i Brasilien". Grov humor - men hysterisk morsomt alligevel.
Bienvenu Bassogog!

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: VM 2014

Indlæg af awnaw » 9. jul 2014, 14:15

astonvilla skrev:Haha, det er genialt.
Fra 3-0 sad jeg og så kampen på tysk tv. Det var rigtig underholdning!

Nu er jeg ikke selv på Facebook, men min hustru informerede mig om en opdatering fra Ricky Gervais omkring dér hvor den stod 5-0, som lød noget i retning af: "Nu er det anden gang et par hundrede tyskere må gå under jorden i Brasilien". Grov humor - men hysterisk morsomt alligevel.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: VM 2014

Indlæg af Funky » 11. jul 2014, 00:08

Jeg er delvis enig. Den er grov.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: VM 2014

Indlæg af Danni » 13. jul 2014, 13:03

Today is the day. Kæft jeg glæder mig til i aften. Jeg satte 500 på Argentina inden turneringen startede og hvor vil jeg gerne se Messi med den pokal. Er der nogen som har noget update på Di Maria og hans skade?
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: VM 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 13. jul 2014, 21:45

KOM NU NATIONALELF.

Vorwärts Die Mannschaft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar