Fodbold FM!

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Fodbold FM!

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jul 2014, 19:34

Den kommende sæson i superligaen.

Godt program i denne uge. Link er til anden halvdel hvor de diskuterer Superligaen. I første halvdel diskuterer de VM.

Ove Pedersen om superligaen som udviklingsliga: "Gu fanden er den da ej!".

Martin Jungsgaard (?) om mediernes fokus på FCK og BIF: "Hvis AaB kvalificerer sig til Champions Leuage bliver det til en lille notits på side tre."

AaB spås som nr 4 (på grund af europæisk gruppespil), 3 og 3 af gæsterne.

Deltagere
Ove Pedersen (x FCV, FCM og AGF), Martin Jungsgaard (x Næstved)
BilledeBillede

Mette Cornelius (journalist)
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Fodbold FM om den kommende sæson!

Indlæg af doukas » 21. jul 2014, 11:15

FodboldFM i aften med Jesper Simo, KEP, Per Rud og med Mette Cornelius som vært - kan kun være et lyt værd!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Fodbold FM!

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 22. jul 2014, 17:17

Nu er jeg gammel fan af dette program, dog med henvisning fra OP, så niveauet overrasker mig ikke. Dog skal to ting fremhæves ved dette specifikke program. Mette Cornelius er Danmarks bedste torvholder i fodboldprogrammer, både på og uden for skærm. Og KEPs kærlighed for kager er overraskende stor. Man kan høre ham gumle over andres snak og han har flere gange noget i munden når han selv snakker. Dog stadig en fantastisk ambassadør for AaB.

Besvar