Vendsyssel FF

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Dunkel » 16. jul 2018, 20:12

Nej, det har du ikke. De spiller en Bryghus Vendia-sang og har gjort det i et par sæsoner nu.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af De Fem » 20. jul 2018, 22:56

Tror at Hjørring-AaB bliver en meget velbesøgt kamp. Kan se buzz omkring den allerede nu.

Gamen

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Gamen » 21. jul 2018, 16:51

Solid start af Vendsyssel må man sige!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 21. jul 2018, 18:59

Gamen skrev:
21. jul 2018, 16:51
Solid start af Vendsyssel må man sige!
Kampens andet mål var godt nok spøjst hvor en Esbjerg spiller tonsede bolden ind i hovedet på en Vendsyssel FF spiller.

Det er ikke overraskende at vendelboerne har fået en god start. Vendsyssel FF virker som et afklaret hold der ved hvad deres styrker og svagheder er og som spiller derefter. De har et klart spilkoncept som udnytter de kompetencer deres offensive spillere har, det gør det også nemmere for nye spillere at falde til.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Eksil » 22. okt 2018, 14:36

Glen til Hjørring som sportsdirektør. TV-producenterne klappe i de små fede fingre :money:

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Dalbjerg » 22. okt 2018, 20:22

Odds 0,95 og en lussing ved danskespil, hvis man prøver at spille på, hvorvidt Glen er træner i VFF inden sæsonen er ovre...

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Himmerland » 29. nov 2018, 19:05


Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2018, 00:30

Himmerland skrev:
29. nov 2018, 19:05
Ny AaB mand i Hjørring https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tidl ... c2b4bcb9ab
Han var satme god midt i nullerne. Brød mig ikke om måeden han forlod klubben på dog - især når det var til ordinære Vålerenga.
Dog falder det også tilbage på Lynge ikke at have lukket muligheden for at skifte udenfor vores vindue, hvis det altså var muligt/lovligt. Ser ham dog ikke som "AaB'er" på den måde.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af BassogogsVen » 6. dec 2018, 17:49

Hjørring mod BIF i pokalen. Gad vide, om deres fans vil forsøge at sy en hvid og en gul trøje sammen med det paradoks, de pludselig står i.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Halil » 7. dec 2018, 11:09

BassogogsVen skrev:
6. dec 2018, 17:49
Hjørring mod BIF i pokalen. Gad vide, om deres fans vil forsøge at sy en hvid og en gul trøje sammen med det paradoks, de pludselig står i.
De blander det sammen og det bliver en bernaisefarvet dragt.
Uden Synd Ingen Frelse

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af 9000AA » 8. dec 2018, 19:43

BassogogsVen skrev:
6. dec 2018, 17:49
Hjørring mod BIF i pokalen. Gad vide, om deres fans vil forsøge at sy en hvid og en gul trøje sammen med det paradoks, de pludselig står i.
Dont get it??

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af AK48hamas » 8. dec 2018, 22:29

9000AA skrev:
8. dec 2018, 19:43
BassogogsVen skrev:
6. dec 2018, 17:49
Hjørring mod BIF i pokalen. Gad vide, om deres fans vil forsøge at sy en hvid og en gul trøje sammen med det paradoks, de pludselig står i.
Dont get it??
Der har uransagelige grunde altid været mange Brøndby fans i Hjørring, Frederikshavn og Skagen. Så nu står de i en ambivalent situation da deres lokale hold skal møde deres elskede Københavner hold. Hvis man kender dem ret så stiller de sig nok ned på udeafsnittet for at få lidt af den sammenholdsfølelse de mangler til dagligt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Buzz Killington » 19. dec 2018, 11:03

Og så skifter Guld glen lige til Sønderjyske 2 måneder efter ansættelsen. Manden er jo totalt blottet for moral og almen anstændighed.

Her bl.a. hvad han udtalte ved ansættelsen i Hjørring:
jeg har valgt at angribe mit arbejdsliv på en måde, hvor jeg har været tro mod mine egne værdier og overbevisninger uden at skyde genveje. Jeg tager ikke et job bare for at få løn, siger Glen Riddersholm til BT.
Eller rettere, det gjorde han altså.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af swfc » 19. dec 2018, 12:55

Buzz Killington skrev:
19. dec 2018, 11:03
Og så skifter Guld glen lige til Sønderjyske 2 måneder efter ansættelsen. Manden er jo totalt blottet for moral og almen anstændighed.

Her bl.a. hvad han udtalte ved ansættelsen i Hjørring:
jeg har valgt at angribe mit arbejdsliv på en måde, hvor jeg har været tro mod mine egne værdier og overbevisninger uden at skyde genveje. Jeg tager ikke et job bare for at få løn, siger Glen Riddersholm til BT.
Eller rettere, det gjorde han altså.
De virker pænt bitre på Glen nu. Sådan en klaphat
AaB i hjertet

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Mr. Larsen » 19. dec 2018, 12:55

Buzz Killington skrev:
19. dec 2018, 11:03
Og så skifter Guld glen lige til Sønderjyske 2 måneder efter ansættelsen. Manden er jo totalt blottet for moral og almen anstændighed.

Her bl.a. hvad han udtalte ved ansættelsen i Hjørring:
jeg har valgt at angribe mit arbejdsliv på en måde, hvor jeg har været tro mod mine egne værdier og overbevisninger uden at skyde genveje. Jeg tager ikke et job bare for at få løn, siger Glen Riddersholm til BT.
Eller rettere, det gjorde han altså.
Classic Ridersholm, lover guld og grønne skove i Hjørring, for så at skride kort efter.... useriøst og uprofessionelt, så havde det været mere anstændigt at takke nej til tilbudet.

Jeg fatter dog ikke hvad Sønderjyske ser i Glen, hans spillestil er jo langtfra hvad Sønderjyske normalt spiller, så spørgsmålet er om han vil ændre sin spillestil eller om han vil ha holdet til at spille hans måde for fodbold?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Gnu » 19. dec 2018, 13:15

Han er vel bare blevet tilbudt et job, der er bedre end det, han havde. Hvad er problemet?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af swfc » 19. dec 2018, 13:20

Gnu skrev:
19. dec 2018, 13:15
Han er vel bare blevet tilbudt et job, der er bedre end det, han havde. Hvad er problemet?
I alle brancher kan det være et problem at skifte til nærmeste konkurrent. Er du offentlig ansat?
AaB i hjertet

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Gnu » 19. dec 2018, 13:50

swfc skrev:
19. dec 2018, 13:20
Gnu skrev:
19. dec 2018, 13:15
Han er vel bare blevet tilbudt et job, der er bedre end det, han havde. Hvad er problemet?
Er du offentlig ansat?
Ja. Og tidligere har jeg været i det private. Hvad har det med noget som helst at gøre?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af abbifar » 19. dec 2018, 14:28

Gnu skrev:
19. dec 2018, 13:15
Han er vel bare blevet tilbudt et job, der er bedre end det, han havde. Hvad er problemet?
Der er ikke noget problem.

Han bliver ansat, hvor han garanterer sin arbejdsgiver, at han har det fint med ikke at skulle være træner. Derefter skrider han efter 7 uger til et trænerjob.

Så jeg ser heller ikke problemet. Dette er da fuldstændig i tråd med den utroværdighed, der emmer ud af alle hans udtalelser. Vil man lege med Glen, skal man vide at Glen leger med en selv...
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af BassogogsVen » 19. dec 2018, 14:32

swfc skrev:
19. dec 2018, 13:20
Gnu skrev:
19. dec 2018, 13:15
Han er vel bare blevet tilbudt et job, der er bedre end det, han havde. Hvad er problemet?
I alle brancher kan det være et problem at skifte til nærmeste konkurrent. Er du offentlig ansat?
Hvis ikke de har indført en eller anden klausul (som i øvrigt er meget svær at indføre for lønmodtagere, da du ikke må stavnsbinde sådanne), så kan det ikke være noget formelt problem i det.

Jeg tænkte også wtf, da jeg læste det i morges, men helt ærligt, ville man ikke gøre det samme, hvis man blev tilbudt et job, man hellere ville have?
Man skylder jo altså ikke en arbejdsplads noget, andet end den arbejdskraft, man tilbyder for penge.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar