Vendsyssel FF

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af thomasjn » 6. feb 2015, 11:21

Nu sagde jeg jo også, at potentialet er større, ikke at de trækker mange folk nu. Men de kan vel trække folk fra andre større byer i Vendsyssel, f.eks. Brønderslev og området syd for Hjørring. Folk fra Frederikshavn bliver tilgengæld svære at lokke derover. Kommer selv derfra og Frederikshavnere har generelt ikke de varme følelser for Hjørring efter Bornhøft og venner har flyttet alt offentligt til Hjørring uden der nødvendigivis var en god grund. Derudover har man jo i White Hawks en af landets førende ishockeyklubber, som løber med meget af opmærksomheden. Interessen for et lokalt divisionshold i fodbold døde nok med FfIs deroute ned igennem serierne.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Kunji » 6. feb 2015, 14:52

Jeg har svært ved at se VFF nogensinde tiltrække store mængder interesse fra omverdenen. HI havde ikke et godt navn blandt andre klubber, og jeg tror simpelthen ikke, at opbakningen på kort sigt kan blive stor nok til, at klubben skal tages seriøst på sponsorfronten. VFF nyder godt af nogle få passionerede sponsorer (eks. Vestergaards Marine Service), og det er lokale folk, der har lysten og hjertet med sig. De sponsorpenge kommer vi aldrig til at kunne trække til os.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Mr. Larsen » 6. feb 2015, 15:06

Bare rolig VFF bliver ALDRIG en trussel for AaB, men det er rart vi nu har et hold fra egnen sammen med Hobro og AaB der ligger på et fornuftigt højt niveau, så talenterne heroppe kan blive matchet på et højere niveau.

Også er det jo bare dejlig for os lokale fodbold tilhænger at vi har fodbold på et ok niveau forholdsvis tæt på os, og ikke mindst med spiller som vi har hørt om før :D (Også selvom det er tidligere FCK, FCN og FCMer spiller)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af dyhrmaN » 7. feb 2015, 11:08

Hajen skrev:
thomasjn skrev:@Hovedet
Præcis, det kan også blive for defensivt. Vil dog også mene, at det er helt op til AaB selv at fastholde positionen som regionens flagskib. Tror dog heller ikke der er langtidsholdbart grundlagt for en Superligaklub i Hobro. Hobro er simpelthen for lille og mon ikke det bliver sådan lidt som Herfølge under saftkongen bare med stålkongen i stedet. Det bliver nok sådan på langt sigt noget Herfølge agtigt noget med sporadiske sæsoner i ligaen og ellers top/subtop i 1. division. Vendsyssel tror jeg er farligere, de har større tilskuer/sponsorpotentiale, hvis de kan få sig selv på banen som en klub for hele Vendsyssel og ikke bare Hjørring. Derudover er der flere penge og folk i Hjørring.. Tilgengæld halter de vel på alt andet udenfor hvad banen hvad gælder anlæg, stadion osv.
Tror du har meget ret mht Hobro - jeg ser dem såmænd allerede som nedrykker i indeværende sæson !!

Fsva Vendsyssel/Hjørring tror jeg egentlig, at de sidder lidt og læser denne tråd med nogen stolthed (hvis de læser med..) - alene det at nogen "i AaB" føler flagskibs-positionen truet, er meget meget mere, end de sigter efter i Hjørring.

Og thomasjn - der er noget du skal ha' på det rene: 7/800 tilskuere i snit er ikke imponerende som tophold i 1. div, når man vil være hele Vendsyssels hold (hvilket Fr.havn vel at mærke har meldt fra til), og økonomien i klubben er stadig ikke imponerende - det er dog lykkedes at leje en lang række kendte navne på korte kontrakter på player-invest lignende vilkår, og på den måde ser det ud til, at man kommer i land med missionen, som var overlevelse i en forventet meget stærk 1. div. 14/15 - det gi'r så en halvårlig udskiftning på 8-10 spillere, hvilket ikke giver alverdens kontinuitet, og det er vel kun Ove C der kan håndtere sådanne udfordringer.

Slutteligt skal du lige tjekke op på fakta omkring hva' der sker udenfor banen... Medio 15 står et nyt stadion klar (banen er den gamle), og det burde opfylde behovene et stykke frem - det er dog ikke stort nok iht DBU's ublu krav til Superliga, hvor der skal være flere pladser end eks. AaB har i snit eller trækker selv til europæiske kampe
Når jeg googler det nye Herning stadion ligner det bare, at de bygger en enkelt langside? Som endda ser ret mærkelig ud.
Der vil i så fald stadig være laaangt til at få lov til at spille i superligaen mere end en sæson.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Mr. Larsen » 7. feb 2015, 11:47

dyhrmaN skrev:
Hajen skrev:
thomasjn skrev:@Hovedet
Præcis, det kan også blive for defensivt. Vil dog også mene, at det er helt op til AaB selv at fastholde positionen som regionens flagskib. Tror dog heller ikke der er langtidsholdbart grundlagt for en Superligaklub i Hobro. Hobro er simpelthen for lille og mon ikke det bliver sådan lidt som Herfølge under saftkongen bare med stålkongen i stedet. Det bliver nok sådan på langt sigt noget Herfølge agtigt noget med sporadiske sæsoner i ligaen og ellers top/subtop i 1. division. Vendsyssel tror jeg er farligere, de har større tilskuer/sponsorpotentiale, hvis de kan få sig selv på banen som en klub for hele Vendsyssel og ikke bare Hjørring. Derudover er der flere penge og folk i Hjørring.. Tilgengæld halter de vel på alt andet udenfor hvad banen hvad gælder anlæg, stadion osv.
Tror du har meget ret mht Hobro - jeg ser dem såmænd allerede som nedrykker i indeværende sæson !!

Fsva Vendsyssel/Hjørring tror jeg egentlig, at de sidder lidt og læser denne tråd med nogen stolthed (hvis de læser med..) - alene det at nogen "i AaB" føler flagskibs-positionen truet, er meget meget mere, end de sigter efter i Hjørring.

Og thomasjn - der er noget du skal ha' på det rene: 7/800 tilskuere i snit er ikke imponerende som tophold i 1. div, når man vil være hele Vendsyssels hold (hvilket Fr.havn vel at mærke har meldt fra til), og økonomien i klubben er stadig ikke imponerende - det er dog lykkedes at leje en lang række kendte navne på korte kontrakter på player-invest lignende vilkår, og på den måde ser det ud til, at man kommer i land med missionen, som var overlevelse i en forventet meget stærk 1. div. 14/15 - det gi'r så en halvårlig udskiftning på 8-10 spillere, hvilket ikke giver alverdens kontinuitet, og det er vel kun Ove C der kan håndtere sådanne udfordringer.

Slutteligt skal du lige tjekke op på fakta omkring hva' der sker udenfor banen... Medio 15 står et nyt stadion klar (banen er den gamle), og det burde opfylde behovene et stykke frem - det er dog ikke stort nok iht DBU's ublu krav til Superliga, hvor der skal være flere pladser end eks. AaB har i snit eller trækker selv til europæiske kampe
Når jeg googler det nye Herning stadion ligner det bare, at de bygger en enkelt langside? Som endda ser ret mærkelig ud.
Der vil i så fald stadig være laaangt til at få lov til at spille i superligaen mere end en sæson.
Det nye Herning Stadion?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af dyhrmaN » 7. feb 2015, 12:54

Mr. Larsen skrev:
dyhrmaN skrev:
Hajen skrev:
thomasjn skrev:@Hovedet
Præcis, det kan også blive for defensivt. Vil dog også mene, at det er helt op til AaB selv at fastholde positionen som regionens flagskib. Tror dog heller ikke der er langtidsholdbart grundlagt for en Superligaklub i Hobro. Hobro er simpelthen for lille og mon ikke det bliver sådan lidt som Herfølge under saftkongen bare med stålkongen i stedet. Det bliver nok sådan på langt sigt noget Herfølge agtigt noget med sporadiske sæsoner i ligaen og ellers top/subtop i 1. division. Vendsyssel tror jeg er farligere, de har større tilskuer/sponsorpotentiale, hvis de kan få sig selv på banen som en klub for hele Vendsyssel og ikke bare Hjørring. Derudover er der flere penge og folk i Hjørring.. Tilgengæld halter de vel på alt andet udenfor hvad banen hvad gælder anlæg, stadion osv.
Tror du har meget ret mht Hobro - jeg ser dem såmænd allerede som nedrykker i indeværende sæson !!

Fsva Vendsyssel/Hjørring tror jeg egentlig, at de sidder lidt og læser denne tråd med nogen stolthed (hvis de læser med..) - alene det at nogen "i AaB" føler flagskibs-positionen truet, er meget meget mere, end de sigter efter i Hjørring.

Og thomasjn - der er noget du skal ha' på det rene: 7/800 tilskuere i snit er ikke imponerende som tophold i 1. div, når man vil være hele Vendsyssels hold (hvilket Fr.havn vel at mærke har meldt fra til), og økonomien i klubben er stadig ikke imponerende - det er dog lykkedes at leje en lang række kendte navne på korte kontrakter på player-invest lignende vilkår, og på den måde ser det ud til, at man kommer i land med missionen, som var overlevelse i en forventet meget stærk 1. div. 14/15 - det gi'r så en halvårlig udskiftning på 8-10 spillere, hvilket ikke giver alverdens kontinuitet, og det er vel kun Ove C der kan håndtere sådanne udfordringer.

Slutteligt skal du lige tjekke op på fakta omkring hva' der sker udenfor banen... Medio 15 står et nyt stadion klar (banen er den gamle), og det burde opfylde behovene et stykke frem - det er dog ikke stort nok iht DBU's ublu krav til Superliga, hvor der skal være flere pladser end eks. AaB har i snit eller trækker selv til europæiske kampe
Når jeg googler det nye Herning stadion ligner det bare, at de bygger en enkelt langside? Som endda ser ret mærkelig ud.
Der vil i så fald stadig være laaangt til at få lov til at spille i superligaen mere end en sæson.
Det nye Herning Stadion?
Hjørring ;)

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Danni » 7. feb 2015, 14:38

thomasjn skrev:Nu sagde jeg jo også, at potentialet er større, ikke at de trækker mange folk nu. Men de kan vel trække folk fra andre større byer i Vendsyssel, f.eks. Brønderslev og området syd for Hjørring. Folk fra Frederikshavn bliver tilgengæld svære at lokke derover. Kommer selv derfra og Frederikshavnere har generelt ikke de varme følelser for Hjørring efter Bornhøft og venner har flyttet alt offentligt til Hjørring uden der nødvendigivis var en god grund. Derudover har man jo i White Hawks en af landets førende ishockeyklubber, som løber med meget af opmærksomheden. Interessen for et lokalt divisionshold i fodbold døde nok med FfIs deroute ned igennem serierne.
De der andre større byer i Vendsyssel har jeg svært ved at se hvilke skulle være. Min klare opfattelse er at folk i Frederikshavn ikke er meget til Hjørring. Jeg er selv fra Hirtshals og der kan opbakningen til Hjørring tælles på en meget lille kugleramme. Jeg har svært ved at se, hvorfor folk fra Brønderslev skulle tage til fodbold i Hjørring i stedet for i Aalborg. Så er der Sindal tilbage.. Det kan såmænd godt være, der er nogle potentielle stadiongængere der.
Længe leve arbejderklassen!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 24. feb 2015, 22:01

Udrensningen fortsætter i Hjørring. Trods en historisk god efterårssæson så powershopper Ove og Kruger i stor stil. Angriberen Christoffer 'Buffi' Hansen er netop skiftet til Jetsmark, hvilket betyder at der hidtil er forsvundet 10 spillere i vinterpausen og kommet 8 nye til (muligt at disse tal ikke er helt korrekt).

Det siges at kontinuitet er nøglen til succes, i Hjørrings tilfælde synes det at være omvendt. I sommers blev der også skiftet massivt ud i truppen, hvilket forvandlede et hold der altid kæmpede mod nedrykning til et meget overraskende tophold.

Som det også er tilfældet i Hobro så er Hjørrings succes bestemt ikke baseret på talentarbejde, i stedet hentes der spillere udefra i en lind strøm. Det har jeg ikke noget problem med. Før i tiden havde Hjørring mange nordjyske spillere i truppen, men langsomt men sikkert er flere af nordjyderne blevet udfaset og erstattet af udlændinge og danske spillere. Nogle vil kalde det trist, andre vil hæfte sig ved den imponerende sportslige fremgang. Vinderen har jo altid ret!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af jonas386 » 24. feb 2015, 22:07

Lad dem endelig komme op. Så kan vi have en sæson med et par gode aways, og sende dem ned med så hårdt et brag at de aldrig kommer op igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Sambaman » 16. mar 2015, 16:30

Vendsyssel FF fik noget skuffende kun 1-1 med hjem fra Skive i fredags, men interessant er, at flere Vendsyssel fans havde taget turen der ned. Her taler jeg ikke om gamle, stille fædre med en øl i hver hånd, men en flok studerende som via romerlys, nylavede bannere og sang fik skabt en flot stemning - i hvert fald så flot at Ove C. har givet fansene ros (hvilket vel aldrig er sket i hans tid).
Der er i øvrigt lavet en Facebook begivenhed hvor i der står, at man har planlagt at lave en TIFO på 200 m2 (!) til AGF kampen søndag. d. 5 Det virker en smule ambitiøst, men Hjørring Tifo Crew, som de kalder sig, har faktisk lavet nogle flotte bannere, så det virker ikke total urealistisk. I hvert fald spændende at se, om det bliver til noget og hvor på stadion denne skal være; måske på den nye siddetribunen.

Det ville i hvert fald klæde Vendsyssel at få lidt stemning på stadion, hvilket der ikke har været siden sæsonen med oprykning til 1. division og sæsonen derefter

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 20. jun 2015, 15:49

Med den nye Superliga struktur så har Hjørring en enestående chance for at rykke op i den kommende sæson. Med tre oprykkere fra 1. division og et par meget svage nedrykkere i Silkeborg og Slagelse så ligner det Superliga bold på Femhøje om knap ét års tid.
Det bliver spændende at se hvor meget Hjørring vil satse nu hvor strukturændringen i den grad favoriserer dem.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Arendt » 20. jun 2015, 16:43

frederikshavneren skrev:Med den nye Superliga struktur så har Hjørring en enestående chance for at rykke op i den kommende sæson. Med tre oprykkere fra 1. division og et par meget svage nedrykkere i Silkeborg og Slagelse så ligner det Superliga bold på Femhøje om knap ét års tid.
Det bliver spændende at se hvor meget Hjørring vil satse nu hvor strukturændringen i den grad favoriserer dem.
Det er rigtigt, at sandsynligheden for at rykke op er større end den plejer at være, men det gør ikke nødvendigvis holdet til oprykningsfavoritter.

Efter min mening er Vestsjælland, Silkeborg og Lyngby favoritter til at rykke op igen, mens Vendsyssel, Vejle, Horsens og HB Køge er outsidere til at tage den tredje plads.

AaB har brandet sig selv som Nordjyllands Hold, hvor vi i hele Nordjylland plukker de dygtigste spillere til at spille for vores ungdomshold. Det er lige fra Skagen til Brøndslev, Hjørring og Frederikshavn. Jeg ser det ikke som en fordel, hvis Vendsyssel rykker op, da de i højere grad vil kunne konkurrere om talenterne i Nordjylland.

Der kan argumenteres for, at AaB's brand medfører, at de unge spillere alligevel vil søge mod Aalborg, men med den nye ligastruktur, som er blev vedtaget af klubberne i dag, så er det sværere at rykke ned end med den gamle struktur. Herved vil kunne over en længere periode være en konkurrent, hvilket jeg ikke anser som hensigtsmæssigt, da vi i højere grad satser på vores talenter.

Jeg håber derfor ikke, at Vendsyssel rykker op, men det må tværtimod gerne være andre hold, som kommer til at deltage i den nye historiske superliga 2016/2017.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af jonas386 » 20. jun 2015, 18:02

De talenter der søger til Hjørring vil formentlig være de talenter der ikke er gode nok til AaB eller som AaB ikke har satset på. Det er da rigtigt at det vil være mere attraktivt at spille i Hjørring såfremt de rykker op, men det er jo ikke en klub der på nogen måde satser på talenterne. Vendsyssel FF er en ligegyldig bastard på samme måde som FCV, og jeg kan slet ikke se det er et sted de største talenter vil søge hen.

Når det så er sagt, så er det vel aldrig skidt med konkurrence, der vil også være med til at holde AaB på tæerne, og i højere grad forbedre de ting der fungerer.
Vi er lysår foran både økonomisk, men også på brand samt talebtudvikling.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Yankee » 22. jun 2015, 14:32

Faktum er, at Vendsyssel henter spillere i stort set de samme prisklasser som vi gør. Det er ikke noget problem for dem at hente en spiller, der over en tre-årig kontraktperiode koster 3-4 millioner kroner.

Vi tiltrækker selvfølgelig bedre spillere til de penge og vi kan selvfølgelig have flere spillere i denne prisklasse. Men økonomisk er vi bestemt ikke lysår foran Vendsyssel. På attraktionsværdi og talentudvikling har du dog åbenlyst ret.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af jonas386 » 22. jun 2015, 14:37

Jeg mente nu mere at AaB løber betydeligt bedre rundt end Vendsyssel. Vi er ganske enkelt en noget "sundere" forretning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Yankee » 22. jun 2015, 15:23

jonas386 skrev:Jeg mente nu mere at AaB løber betydeligt bedre rundt end Vendsyssel. Vi er ganske enkelt en noget "sundere" forretning.
Vores indtægter kommer fra spillersalg og TV. Deres indtægter kommer fra sponsorer. Det er vel ikke mere eller mindre sundt. Vendsyssel har jo ikke været ude og stifte gæld for at hente de spillere, de har.

Selvfølgelig er AaB en langt større klub og har en noget stærkere forretning, men bundlinjen er bare, at Vendsyssel henter spillere til stort set samme priser som AaB gør. Vendsyssel får ikke lige så meget for pengene, da de ikke er en nær så attraktiv klub. Men hvis først de kommer i Superligaen kan de hurtigt komme op på nogenlunde samme transfer-hylde som AaB, ligesom vi har set det med Hobro og Randers.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 25. jul 2015, 17:43

I morgen går det løs for Vendsyssel FF i 1. division. Strukturændringen med tre oprykkere fra 1. division har ikke fået vendelboerne til at satse stenhårdt på oprykning med kostbare indkøb. I stedet er bredden styrket med solide tilgange, senest med lejemålet af Victor Alhmann, men det er stadigvæk offensiven som er holdets svageste punkt.

Jeg er overbevist om at Vendsyssel FF rykker op i denne sæson. De har et yderst solidt hold og ikke at forglemme en meget rutineret træner, det skal nok bære holdet meget langt. Holdet har helt sikkert også lært meget af nedturen i forårssæsonen.

Vendsyssel FF og Silkeborg rykker op. Den sidste oprykningsplads går til Slagelse eller Lyngby.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Yankee » 27. jul 2015, 13:35

Lyngby er næsten stensikker oprykker. De kan stille to hold til toppen af 1. division med deres enorme trup, og er derudover blevet forstærket af navne som Daniel Jensen og Michael Lumb. De har suverænt de bedste offensive kort og et meget rutineret hold. Samtidig har de en virkelig spændende trænerduo og et meget professionelt set-up omkring holdet. Jeg kan ikke forestille mig andet end at de rykker op.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af thomasjn » 27. jul 2015, 13:41

Jeg er lidt mere loren ved Lyngbys kvalitet. De plejede tidligere at have meget talent, men i år har de nærmere en række rutinerede 1. divisionsspillere, som har cyklet rundt i divisionerne som de prøver at toppe med Arrieta og Boysen. Lumb og Daniel Jensen er gode køb - Dennis Sørensen ser jeg mere som en has-been og det undrer mig Lyngby ikke har en ung angriber der har samme niveau.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af 9800 » 2. aug 2015, 17:30

Jeg er lige kommet hjem efter en tur på Hjørring stadion for at se VFF-SIF. Vff var det klart bedste hold og kom til de fleste chancer. Hallur Hansen laver et mål, og spiller fint. Victor Ahlman holder godt fast i bolden, men kom ikke frem til noget. Simon Okosun der var på prøve i AaB gjorde det også godt på midtbanen. Chris Sørensen blev MOM, utroligt han kan blive ved, nu er han 39!!! Det kunne for øvrigt lige så godt være blevet Mads Greve, hold da kæft han spiller godt!
Jeg tager væddemål på at VFF rykker op i år :cool:

Besvar