Vendsyssel FF

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Jakobsen » 6. mar 2017, 09:51

Buzz Killington skrev:Det starter godt for tryllepik. 0-0 hjemme mod Amager, og bliver hentet af Skive i tabellen. Er lidt ligeglad med pil nedad mht. VFF, men gud hvor jeg håber FCM-tossen fejler totalt.
Havde synes det kunne være sjovt med Hjørring i Superligaen, men ikke med Gyllerik som træner. Hele den måde de har ageret med Gyllerik gør, at jeg inderligt håber de fejler.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Fodboldtosse
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. mar 2017, 09:01
Favoritspiller: Simon okosun

Vendsyssel FF i alka liga

Indlæg af Fodboldtosse » 14. mar 2017, 09:30

Fuldstændig enig. Forstår ikke vendsyssels ide og tankegang. De vil så gerne rykke op, fint nok. De havde en dygtig træner i Joakim mattson, så kommer Erik Rasmussen ind først som assistent, senere fyrer han selv headcoach og tager selv den tjans. Hvorfor..?? Han og klubben siger selv det er pga anderledes tankegang end JM havde og at Erik gerne vil træne spillerudvikling og gøre de unge spiller bedere så klubben kan sælge til højre pris end de har betalt for. Det er også fint, det er sådan fodbold er. Men det er jo spiller de køber udefra. Hvor er vendsyssels egen avl henne i det her. Meningen er jo at de vil være bedere til at udvikle spiller. Men det handler jo ikke kun om hvem træneren er. Det kommer jo fra klubben selv, og at de skal investere i træner i ungdomsrækkerne som kan se udvikling vil de hel 'små' spillere. Se en klub som Brøndby, som de altid har spyttet talenter ud i gennem tiderne, også selv om de ikke har haft 1 træner der har trænet 1holdet med inviduelle træningspas. Det kommer jo nede fra rækkerne, når spillerne er mindre. Erik Rasmussen har virkelig sat sig selv under pres. Hvad så hvis ikke han holder vendsyssels plan om en top 3? Bliver han så fyret? Og hvad gør Vendsyssel så? Jeg forstår simpelthen ikke vendsyssels ide og moral i det her. Personligt vil jeg gerne se Vendsyssel i den bedste danske række, men det kræver altså mere end at kigge på udlandet og købe eller få gratis spillere til klubben får så at sælge dem dyrer. Hvad gør de unge spillere så i klubben? Så bliver Vendsyssel jo pludselig til en købeklub med ikke ret meget talent.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Vendsyssel FF i alka liga

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2017, 10:18

Fodboldtosse skrev:Fuldstændig enig. Forstår ikke vendsyssels ide og tankegang. De vil så gerne rykke op, fint nok. De havde en dygtig træner i Joakim mattson, så kommer Erik Rasmussen ind først som assistent, senere fyrer han selv headcoach og tager selv den tjans. Hvorfor..?? Han og klubben siger selv det er pga anderledes tankegang end JM havde og at Erik gerne vil træne spillerudvikling og gøre de unge spiller bedere så klubben kan sælge til højre pris end de har betalt for. Det er også fint, det er sådan fodbold er. Men det er jo spiller de køber udefra. Hvor er vendsyssels egen avl henne i det her. Meningen er jo at de vil være bedere til at udvikle spiller. Men det handler jo ikke kun om hvem træneren er. Det kommer jo fra klubben selv, og at de skal investere i træner i ungdomsrækkerne som kan se udvikling vil de hel 'små' spillere. Se en klub som Brøndby, som de altid har spyttet talenter ud i gennem tiderne, også selv om de ikke har haft 1 træner der har trænet 1holdet med inviduelle træningspas. Det kommer jo nede fra rækkerne, når spillerne er mindre. Erik Rasmussen har virkelig sat sig selv under pres. Hvad så hvis ikke han holder vendsyssels plan om en top 3? Bliver han så fyret? Og hvad gør Vendsyssel så? Jeg forstår simpelthen ikke vendsyssels ide og moral i det her. Personligt vil jeg gerne se Vendsyssel i den bedste danske række, men det kræver altså mere end at kigge på udlandet og købe eller få gratis spillere til klubben får så at sælge dem dyrer. Hvad gør de unge spillere så i klubben? Så bliver Vendsyssel jo pludselig til en købeklub med ikke ret meget talent.
Du kan evt høre Mediano/FodboldFM som har en udsendelse om deres strategi. Den er ikke at de selv skal lave alle talenterne. De søger mere at finde de mange talenter der ikke slår til i andre klubber. Og jeg tror de har ret i at der er rigtig mange, ganske store talenter som kan samles op og udvikles på. Det er ikke sikkert at disse spillere koster VFF penge. Derfor må du gerne for min skyld kalde dem en købeklub men jeg mener ikke det er rigtigt.

Om Erik R skal fyres hvis de ikke rykker op har vel ikke så meget med ide og moral at gøre?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Jakobsen » 14. mar 2017, 10:58

Så længe Skiderik er træner håber jeg ikke de rykker op. Det er simpelthen for latterligt det nummer han har lavet. Var man kommet ind fra dag et og havde fyret Mattson havde jeg haft mere respekt for det. Jeg havde stadig ment det var dumt at fyre en træner der leverer, men det havde været ærlig snak fremfor det der absurde to måneders snigløb. Det viser en mangel på format og klasse der gør jeg ikke ønsker at se Vendsyssel i Superligaen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2017, 11:36

Jakobsen skrev:Så længe Skiderik er træner håber jeg ikke de rykker op. Det er simpelthen for latterligt det nummer han har lavet. Var man kommet ind fra dag et og havde fyret Mattson havde jeg haft mere respekt for det. Jeg havde stadig ment det var dumt at fyre en træner der leverer, men det havde været ærlig snak fremfor det der absurde to måneders snigløb. Det viser en mangel på format og klasse der gør jeg ikke ønsker at se Vendsyssel i Superligaen.
Det kunne også være at det hele ikke er så sort/hvidt som så mange vil gøre det til?
Måske ville de give Mattson en reel chance men vurderede hurtigt at kemien ikke var der? Er det ikke enhver klubs ret at fyre en træner hvis de ikke mener han er den rette?

Misforstå mig ikke, jeg bryder mig ikke om Erik R.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Vendsyssel FF i alka liga

Indlæg af Yankee » 14. mar 2017, 16:05

Køllen I Møllen skrev: Du kan evt høre Mediano/FodboldFM som har en udsendelse om deres strategi. Den er ikke at de selv skal lave alle talenterne. De søger mere at finde de mange talenter der ikke slår til i andre klubber. Og jeg tror de har ret i at der er rigtig mange, ganske store talenter som kan samles op og udvikles på.
Det har de da. Det er den strategi næsten samtlige 1. og 2. divisionsklubber har levet efter de sidste 5-10 år i takt med at de bedste talenter er blevet fokuseret på U19-liga-klubberne. Hvis Vendsyssel mener at de har fundet de vises sten her, så er de godtnok sent ude.

Især fordi Vendsyssel i netop denne type rekruttering har en enorm ulempe i forhold til konkurrenterne. Næsten alle de U19-spillere, der bliver "dumpet" af topklubberne søger mod uddannelsesbyerne - først og fremmest København/Roskilde. Det er derfor der er så kolossalt mange 1. og 2. divisionshold i og omkring København.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Vendsyssel FF i alka liga

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2017, 17:58

Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev: Du kan evt høre Mediano/FodboldFM som har en udsendelse om deres strategi. Den er ikke at de selv skal lave alle talenterne. De søger mere at finde de mange talenter der ikke slår til i andre klubber. Og jeg tror de har ret i at der er rigtig mange, ganske store talenter som kan samles op og udvikles på.
Det har de da. Det er den strategi næsten samtlige 1. og 2. divisionsklubber har levet efter de sidste 5-10 år i takt med at de bedste talenter er blevet fokuseret på U19-liga-klubberne. Hvis Vendsyssel mener at de har fundet de vises sten her, så er de godtnok sent ude.

Især fordi Vendsyssel i netop denne type rekruttering har en enorm ulempe i forhold til konkurrenterne. Næsten alle de U19-spillere, der bliver "dumpet" af topklubberne søger mod uddannelsesbyerne - først og fremmest København/Roskilde. Det er derfor der er så kolossalt mange 1. og 2. divisionshold i og omkring København.
De påstår jo på ingen måde at de har fundet de vises sten eller opfundet den dybe tallerken. De mener bare der er mange talenter der kan fanges og udvikles yderligere hos dem. Og jeg tror de mener at de vil gøre det tidligere, altså før de bliver seniorer. Der ryger rigtig mange ud fra AaB som ikke vurderes at ville slå igennem. Også i ganske ung alder. AaB er nærmest berygtet for deres manglende opfølgning overfor de unge som de dumper. Mange af disse stopper helt eller søger hjem til deres barndomsklubber, fodboldtrætte. Det er et meget omdiskuteret emne i samarbejdsklubberne. VFF vil gerne samle disse op og videreudvikle.
Janteloven eksisterer IKKE!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. mar 2017, 23:46

Jakobsen skrev:Skiderik
:thumbsup:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Vendsyssel FF i alka liga

Indlæg af Kristian » 15. mar 2017, 08:42

Køllen I Møllen skrev:
Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev: Du kan evt høre Mediano/FodboldFM som har en udsendelse om deres strategi. Den er ikke at de selv skal lave alle talenterne. De søger mere at finde de mange talenter der ikke slår til i andre klubber. Og jeg tror de har ret i at der er rigtig mange, ganske store talenter som kan samles op og udvikles på.
Det har de da. Det er den strategi næsten samtlige 1. og 2. divisionsklubber har levet efter de sidste 5-10 år i takt med at de bedste talenter er blevet fokuseret på U19-liga-klubberne. Hvis Vendsyssel mener at de har fundet de vises sten her, så er de godtnok sent ude.

Især fordi Vendsyssel i netop denne type rekruttering har en enorm ulempe i forhold til konkurrenterne. Næsten alle de U19-spillere, der bliver "dumpet" af topklubberne søger mod uddannelsesbyerne - først og fremmest København/Roskilde. Det er derfor der er så kolossalt mange 1. og 2. divisionshold i og omkring København.
De påstår jo på ingen måde at de har fundet de vises sten eller opfundet den dybe tallerken. De mener bare der er mange talenter der kan fanges og udvikles yderligere hos dem. Og jeg tror de mener at de vil gøre det tidligere, altså før de bliver seniorer. Der ryger rigtig mange ud fra AaB som ikke vurderes at ville slå igennem. Også i ganske ung alder. AaB er nærmest berygtet for deres manglende opfølgning overfor de unge som de dumper. Mange af disse stopper helt eller søger hjem til deres barndomsklubber, fodboldtrætte. Det er et meget omdiskuteret emne i samarbejdsklubberne. VFF vil gerne samle disse op og videreudvikle.
Sådan foregår det i de store klubber her i landet. Randers er et meget godt eksempel på meget dårlig stil mod de helt unge.
------------------
mvh Kristian

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Martino » 20. mar 2017, 19:53

Vendsyssel tabte her til aften 2-1 hjemme mod Helsingør. Kan ikke lade være med at fryde mig en smule og så var det 2tal en ren gave på Oddset.
Jeg savner Winsnes

Fodboldtosse
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. mar 2017, 09:01
Favoritspiller: Simon okosun

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Fodboldtosse » 20. mar 2017, 20:24

Præsic. Vendsyssel vil så gerne men kan ikke når det virkelig gælder. Spændende at se hvad den såkaldte 'trylrik' vil gøre nu. Han har jo sat sig selv hårdt under pres i forevejen. Hvis ikke de rykker op er der jo ingen gode spiller der gider at spille der

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Jakobsen » 22. mar 2017, 09:14

Fodboldtosse skrev:Præsic. Vendsyssel vil så gerne men kan ikke når det virkelig gælder.
De smed oprykningen sidste år ja, men jeg tror på de ville være sikker top 3 med Mattson ved roret.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Fodboldtosse
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. mar 2017, 09:01
Favoritspiller: Simon okosun

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Fodboldtosse » 29. mar 2017, 17:35

Tror Erik Rasmussen har undervuderet tempoet i 1division.

Fodboldtosse
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. mar 2017, 09:01
Favoritspiller: Simon okosun

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Fodboldtosse » 23. apr 2017, 14:32

Så er vendsyssel bagud til næstved ved pausen. Av av erik rasmussen

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 24. apr 2017, 00:26

Fodboldtosse skrev:Så er vendsyssel bagud til næstved ved pausen. Av av erik rasmussen
Kampen sluttede 1-1. Jeg overværede kampen og var absolut ikke imponeret af Vendsyssel FF. Vanen tro spillede hjørringenserne med masser af fight og duelspil, spillemæssigt var de derimod sløjt kørende. Vendsyssel FF har på det seneste hentet nogle mere tekniske typer til offensiven men ingen af dem ramte niveau mod Næver, det var kun en pragtredning i slutminutterne fra Jesper Christiansen som forhindrede et nederlag.

Moses Opondo blev indskiftet og gjorde det ganske godt, han fik sat lidt gang i hjemmeholdets offensiv. JKS tilbragte hele kampen på udskiftningsbænken.

Umiddelbart kan jeg ikke se AaB gå på rov i Vendsyssel FF. Simon Okosun som var til to prøvetræninger i AaB er ganske enkelt for langsom og uden det store overblik. Bjarke Jacobsen er længe blevet betegnet som en af de mest lovende spillere i 1. division, for mig ser det ud til at han er stagneret.
Tiago de Leonco er nok Vendsyssel FFs bedste spiller, når han rammer dagen er han en ganske god spiller. Han har dog også store udfald.

Det bliver i øvrigt spændende hvordan hjørringenserne klarer pokalsemifinalen mod FCK. At formatet er ændret til at der kun skal spilles én kamp må alt andet lige være til Vendsyssel FFs fordel.

Fodboldtosse
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. mar 2017, 09:01
Favoritspiller: Simon okosun

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Fodboldtosse » 29. apr 2017, 09:02

Alt der kan gå galt i klubben, går galt. Klubben skydder sig selv i foden. Træner ove c, bliver fyret, nok grundet for mange tabte kampe, så de undgår oprykning. Men vendsyssel er jo et hold der er 1 divisionshold og ikke superligabejler. Så det at ende som nummer 4 er rigtigt flot præstation taget betragtning af økonomi og erfaring i forhold til de klubber de endte bag, som har masser af erfaring fra divisions og superligabold. Ove spillede på det her tidspunkt 3-5-2. Offensivt med masser af løb fra baks og kanterne som trak ind i feltet og fyldte på. Så kom joakim mattson og fortsatte endeligt samme system, men stadig som er vendsyssels helt store problem, lukker for mange mål ind. Erik rasmussen kommer ind som hvad jeg er underrettet , som assistent. Han spørger om lov får at fyrrer JM, kun begrundet at ER vil have bedere indviduelister. Mærkelig begrundeldse syntes jeg. Sammetidligt benytter han et nyt system, som spillerne skal vende sig til, hvilket det ser ud til de ikke kam. Hvordan kan bestyrelsen TO gange fyrrer træner som har gjort en rigtig god figur? Og iøvrigt går klubben ud og siger efter ER har fyrret cheftræneren at klubbens mål er top 3. Hvor kommer den lige fra? Det er så tredje gang vendsyssel skyder sig selv i foden. ER spiller 4-4-2, men hvor er offensiven? Og de hurtige baks og kanter?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 29. apr 2017, 13:36

Fodboldtosse skrev:Alt der kan gå galt i klubben, går galt. Klubben skydder sig selv i foden. Træner ove c, bliver fyret, nok grundet for mange tabte kampe, så de undgår oprykning. Men vendsyssel er jo et hold der er 1 divisionshold og ikke superligabejler. Så det at ende som nummer 4 er rigtigt flot præstation taget betragtning af økonomi og erfaring i forhold til de klubber de endte bag, som har masser af erfaring fra divisions og superligabold. Ove spillede på det her tidspunkt 3-5-2. Offensivt med masser af løb fra baks og kanterne som trak ind i feltet og fyldte på. Så kom joakim mattson og fortsatte endeligt samme system, men stadig som er vendsyssels helt store problem, lukker for mange mål ind. Erik rasmussen kommer ind som hvad jeg er underrettet , som assistent. Han spørger om lov får at fyrrer JM, kun begrundet at ER vil have bedere indviduelister. Mærkelig begrundeldse syntes jeg. Sammetidligt benytter han et nyt system, som spillerne skal vende sig til, hvilket det ser ud til de ikke kam. Hvordan kan bestyrelsen TO gange fyrrer træner som har gjort en rigtig god figur? Og iøvrigt går klubben ud og siger efter ER har fyrret cheftræneren at klubbens mål er top 3. Hvor kommer den lige fra? Det er så tredje gang vendsyssel skyder sig selv i foden. ER spiller 4-4-2, men hvor er offensiven? Og de hurtige baks og kanter?
Vendsyssel FF spiller stadigvæk med offensive backs. Frantsen og Overby er nok nogle af 1. divisions mest offensive backs og er klart en af vendelboernes styrker. Overby var fravalgt af taktiske årsager mod FCK men er ellers en nøglespiller, Frantsen er en stærk højreback som har sin force i offensiven. Der er noget Dalsgaard light over Frantsen.
Overby og Frantsen har i en del sæsoner været nøglespillere trods skiftende trænere og de er fortsat stamspillere trods Erik Rasmussens ankomst.

JKS derimod har mistet sin plads på holdet efter Erik Rasmussen tiltrådte.

Det er ikke meget man hører til Krüger efterhånden, om det er fordi han har det bedst udenfor rampelyset eller fordi medierne hellere vil snakke med Tryllerik ved jeg ikke.
Jeg kan ikke helt gennemskue setuppet i Hjørring, om Erik Rasmussen udelukkende er træner eller om han reelt er manager.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Jakobsen » 1. maj 2017, 00:31

frederikshavneren skrev:
Fodboldtosse skrev:Alt der kan gå galt i klubben, går galt. Klubben skydder sig selv i foden. Træner ove c, bliver fyret, nok grundet for mange tabte kampe, så de undgår oprykning. Men vendsyssel er jo et hold der er 1 divisionshold og ikke superligabejler. Så det at ende som nummer 4 er rigtigt flot præstation taget betragtning af økonomi og erfaring i forhold til de klubber de endte bag, som har masser af erfaring fra divisions og superligabold. Ove spillede på det her tidspunkt 3-5-2. Offensivt med masser af løb fra baks og kanterne som trak ind i feltet og fyldte på. Så kom joakim mattson og fortsatte endeligt samme system, men stadig som er vendsyssels helt store problem, lukker for mange mål ind. Erik rasmussen kommer ind som hvad jeg er underrettet , som assistent. Han spørger om lov får at fyrrer JM, kun begrundet at ER vil have bedere indviduelister. Mærkelig begrundeldse syntes jeg. Sammetidligt benytter han et nyt system, som spillerne skal vende sig til, hvilket det ser ud til de ikke kam. Hvordan kan bestyrelsen TO gange fyrrer træner som har gjort en rigtig god figur? Og iøvrigt går klubben ud og siger efter ER har fyrret cheftræneren at klubbens mål er top 3. Hvor kommer den lige fra? Det er så tredje gang vendsyssel skyder sig selv i foden. ER spiller 4-4-2, men hvor er offensiven? Og de hurtige baks og kanter?
Vendsyssel FF spiller stadigvæk med offensive backs. Frantsen og Overby er nok nogle af 1. divisions mest offensive backs og er klart en af vendelboernes styrker. Overby var fravalgt af taktiske årsager mod FCK men er ellers en nøglespiller, Frantsen er en stærk højreback som har sin force i offensiven. Der er noget Dalsgaard light over Frantsen.
Overby og Frantsen har i en del sæsoner været nøglespillere trods skiftende trænere og de er fortsat stamspillere trods Erik Rasmussens ankomst.

JKS derimod har mistet sin plads på holdet efter Erik Rasmussen tiltrådte.

Det er ikke meget man hører til Krüger efterhånden, om det er fordi han har det bedst udenfor rampelyset eller fordi medierne hellere vil snakke med Tryllerik ved jeg ikke.
Jeg kan ikke helt gennemskue setuppet i Hjørring, om Erik Rasmussen udelukkende er træner eller om han reelt er manager.
Jeg tror muligvis det var i Mediano podcast, at jeg hørte det udlagt sådan, at Krüger ifht. hvad hans rolle var tidligere også er kørt lidt ud på sidespor. Netop fordi Gyllerik jo nærmest har en manager-rolle. Jeg syntes det kunne have været meget sjovt med Mattsons Vendsyssel i Superligaen, men deres nuværende klamme setup håber jeg inderligt fejler.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 21. maj 2017, 15:52

Nu hvor vi selv er gået alt for tidligt på sommerferie ser jeg frem til lørdagens brag ml. Hobro IK og Vendsyssel FF. Holdene er a' point med Hobro IK på 1. pladsen med en bedre målscore, hvorfor Hobro IK i sagens natur kan nøjes med uafgjort. Det bliver en vild afslutningskamp der afgør hvilket af holdene der rykker direkte op i Superligaen.

Umiddelbart vurderet tror jeg at Vendsyssel FF vinder kampen. Jeg synes at vendelboerne har et bedre hold og de har i den grad momentum.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jun 2017, 20:03

Er lidt ambivalent.

Der er uden tvivl meget mere bold i Vendsyssel end Horsens og på den måde ville det være rart at få Vendsyssel op i superligaen i stedet for.

Men ser dem, som en døgnflue og tror ikke på mange sæsoner til dem, så de rykker på et tidspunkt ned med et brag. Og det er ikke specielt befordrende for ligaen.
- FlæskeFrank

Besvar