Var det tredje eller fjerde gang oraklet Ole rykker ned?
Vendsyssel FF
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Vendsyssel FF
Ikke desto mindre, så var flere af hans signings da så absolut blandt deres bedste spillere i sæsonen. Både Konate og Kamara er spillere med rigtig, rigtig pænt niveau.
De ligger godt nok som de har redt..
Let at sige bagefter, men sagde det nu også før: Det er vanvittigt at de fyrer en træner, som faktisk virker til at have taktisk indsigt, og som hele tiden arbejder med truppen gennem karantæner og skader..
Men tak for denne gang Hjørring. I kommer ikke i superligaen igen, så længe der kun er 12 hold i ligaen...
Ned og være et ligegyldigt midterhold i 1 DIV
Let at sige bagefter, men sagde det nu også før: Det er vanvittigt at de fyrer en træner, som faktisk virker til at have taktisk indsigt, og som hele tiden arbejder med truppen gennem karantæner og skader..
Men tak for denne gang Hjørring. I kommer ikke i superligaen igen, så længe der kun er 12 hold i ligaen...
Ned og være et ligegyldigt midterhold i 1 DIV
Anfører Alexander Juel får da også lige sendt en god sviner afsted mod Ole Nielsen her
https://www.bt.dk/fodbold/anfoerer-afsl ... g-elendige
https://www.bt.dk/fodbold/anfoerer-afsl ... g-elendige
Her er interviewet med Alexander Juul, der bliver ikke lagt fingre imellem. Flot Ole Nielsen....
https://video.eurosport.dk/fodbold/alka ... ideo.shtml
https://video.eurosport.dk/fodbold/alka ... ideo.shtml
AaB - the Nordic gateway to Europe
Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Jeg ser gerne Alexander Juel i AaB. Hans lederevner og personlighed ville pynte i vores kedelige trup, og så kan han sørge for højere konkurrence i forsvaret.
Jeg ser gerne Alexander Juel i AaB. Hans lederevner og personlighed ville pynte i vores kedelige trup, og så kan han sørge for højere konkurrence i forsvaret.
- Buzz Killington
- Allstar
Jeg er godt nok uenig. Jeg syntes han viser stor underholdsningsværdi, men han er jo totalt illoyal overfor sin arbejdsgiver. Det vidner i mine øjne om en mand der handler i affekt og har behov for at tøre nedrykningen af på andre end sig selv og kammeraterne.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 09:51Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Derfor kan jeg selvfølgelig kun give ham ret i at OL og ledelsen i VFF er nogle vilde amatører, og at deres ageren muligvis har haft indflydelse på resultaterne.
Han viser kant og ærlighed. Det er langt mere end de fleste i vores pæne trup! Og jeg kan sagtens forstå ham! Jeg ser ingen grund til at hive en gammel træner ind, som ikke har meget erfaring fra superligaen, men derimod er udpræget assistent eller dametræner....Buzz Killington skrev: ↑3. jun 2019, 10:07Jeg er godt nok uenig. Jeg syntes han viser stor underholdsningsværdi, men han er jo totalt illoyal overfor sin arbejdsgiver. Det vidner i mine øjne om en mand der handler i affekt og har behov for at tøre nedrykningen af på andre end sig selv og kammeraterne.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 09:51Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Derfor kan jeg selvfølgelig kun give ham ret i at OL og ledelsen i VFF er nogle vilde amatører, og at deres ageren muligvis har haft indflydelse på resultaterne.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Han skal ikke vise "ærlighed" offentligt - han skal vise loyalitet overfor sin arbejdsgiver og lufte sin "ærlighed" internt.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 10:39Han viser kant og ærlighed. Det er langt mere end de fleste i vores pæne trup! Og jeg kan sagtens forstå ham! Jeg ser ingen grund til at hive en gammel træner ind, som ikke har meget erfaring fra superligaen, men derimod er udpræget assistent eller dametræner....Buzz Killington skrev: ↑3. jun 2019, 10:07Jeg er godt nok uenig. Jeg syntes han viser stor underholdsningsværdi, men han er jo totalt illoyal overfor sin arbejdsgiver. Det vidner i mine øjne om en mand der handler i affekt og har behov for at tøre nedrykningen af på andre end sig selv og kammeraterne.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 09:51Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Og ja, de er nogle klaphatte i ledelsen deroppe.
You pay for this?
Tja, han viser også, at man skal tænke sig om en ekstra gang, hvis man overvejer at tilbyde ham en kontrakt. Jeg håber godtnok at vores spillere er en smule klogere - og det ser det da også ud til. Den slags "kant" kan jeg godt undvære.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 10:39Han viser kant og ærlighed. Det er langt mere end de fleste i vores pæne trup! Og jeg kan sagtens forstå ham! Jeg ser ingen grund til at hive en gammel træner ind, som ikke har meget erfaring fra superligaen, men derimod er udpræget assistent eller dametræner....Buzz Killington skrev: ↑3. jun 2019, 10:07Jeg er godt nok uenig. Jeg syntes han viser stor underholdsningsværdi, men han er jo totalt illoyal overfor sin arbejdsgiver. Det vidner i mine øjne om en mand der handler i affekt og har behov for at tøre nedrykningen af på andre end sig selv og kammeraterne.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 09:51Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Han er muligvis ærlig, men om det afspejler situationen deroppe ved vi jo ikke. Der kan jo have været en (anden) gruppe spillere der ville af med JBA og Co, og det var dem der vandt magtkampen. Uanset hvad, skulle han have holdt sin mund, og det tænker jeg også han selv synes, efter at pulsen er faldet ned igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja det er fint, men nu er AaBs veldresserede drenge jo heller ikke rykket ned. Var de det, ville der måske også komme et lille øf - det kunne Okore eller Wessam måske stå for... Resten af truppen sidder vel bare og tager selfies til Instagram, så de kan få en masse medlidenhedsfølgere og likes...Pastorius skrev: ↑3. jun 2019, 11:08Tja, han viser også, at man skal tænke sig om en ekstra gang, hvis man overvejer at tilbyde ham en kontrakt. Jeg håber godtnok at vores spillere er en smule klogere - og det ser det da også ud til. Den slags "kant" kan jeg godt undvære.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 10:39Han viser kant og ærlighed. Det er langt mere end de fleste i vores pæne trup! Og jeg kan sagtens forstå ham! Jeg ser ingen grund til at hive en gammel træner ind, som ikke har meget erfaring fra superligaen, men derimod er udpræget assistent eller dametræner....Buzz Killington skrev: ↑3. jun 2019, 10:07Jeg er godt nok uenig. Jeg syntes han viser stor underholdsningsværdi, men han er jo totalt illoyal overfor sin arbejdsgiver. Det vidner i mine øjne om en mand der handler i affekt og har behov for at tøre nedrykningen af på andre end sig selv og kammeraterne.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 09:51Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Han er muligvis ærlig, men om det afspejler situationen deroppe ved vi jo ikke. Der kan jo have været en (anden) gruppe spillere der ville af med JBA og Co, og det var dem der vandt magtkampen. Uanset hvad, skulle han have holdt sin mund, og det tænker jeg også han selv synes, efter at pulsen er faldet ned igen.
- Buzz Killington
- Allstar
Det er godt nok misforstået som jeg ser det. Ærlighed er ikke at sige alt man mener. Det er ikke at lyve når man endelig siger noget. Der er alt for mange der gemmer sig bag deres ærlighed som en undskyldning for deres associale adfærd.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 10:39Han viser kant og ærlighed. Det er langt mere end de fleste i vores pæne trup! Og jeg kan sagtens forstå ham! Jeg ser ingen grund til at hive en gammel træner ind, som ikke har meget erfaring fra superligaen, men derimod er udpræget assistent eller dametræner....Buzz Killington skrev: ↑3. jun 2019, 10:07Jeg er godt nok uenig. Jeg syntes han viser stor underholdsningsværdi, men han er jo totalt illoyal overfor sin arbejdsgiver. Det vidner i mine øjne om en mand der handler i affekt og har behov for at tøre nedrykningen af på andre end sig selv og kammeraterne.FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 09:51Synes Alexander Juel viser stort format, og man må jo bare give ham ret i det han siger, men der er sikkert nogle ting bag kulisserne vi ikke ved noget om.
Og kant? Jeg har altid haft enormt svært ved at forstå hvad det dækker over når det bliver bragt herinde. Er det et eller andet med at man ikke automatisk gør som flertallet? At man tør sige sin mening? I så fald, jo. Så kan det være en god ting, hvis altså der er hjerne bag, og såfremt den mening man har rent faktisk også er fornuftig. Ellers kan det være decideret skadeligt med kant. Bendtner og Emre Mor er fine eksempel på dårlig kant. Risgård er vel et eksempel på det modsatte i min bog.
Så jeg vil gerne give dig ret i at kant kan være en god ting, og øjensynligt noget truppen mangler. Men jeg kan ikke se Juel demonstrerer det vi mangler her.
Du får det til at lyde som noget dårligt, at vores spillere ikke opfører sig som idioter og ikke sviner vores klub til offenligt?FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 11:14Ja det er fint, men nu er AaBs veldresserede drenge jo heller ikke rykket ned. Var de det, ville der måske også komme et lille øf - det kunne Okore eller Wessam måske stå for... Resten af truppen sidder vel bare og tager selfies til Instagram, så de kan få en masse medlidenhedsfølgere og likes...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nej, men det er dårligt ikke at få en reaktion, der viser gejst, ihærdighed og at den enkelte spiller faktisk brænder for fodbold og AaB. Det er med til at styrke den ligegyldighed mange har over for AaB pt.Pastorius skrev: ↑3. jun 2019, 11:46Du får det til at lyde som noget dårligt, at vores spillere ikke opfører sig som idioter og ikke sviner vores klub til offenligt?FIDEL skrev: ↑3. jun 2019, 11:14Ja det er fint, men nu er AaBs veldresserede drenge jo heller ikke rykket ned. Var de det, ville der måske også komme et lille øf - det kunne Okore eller Wessam måske stå for... Resten af truppen sidder vel bare og tager selfies til Instagram, så de kan få en masse medlidenhedsfølgere og likes...
Jeg synes faktisk ikke at det generelt er gejst vi har manglet. Der bliver løbet det der skal, der bliver taklet det der skal og der bliver sagt det der skal. Til gengæld synes jeg at vi er klart bagud på reelle evner, og det kan ikke tales væk.
(Der er forøvrigt ca. det samme problem de har i Hjørring, bortset fra at der så er blevet sagt lidt rigeligt på det sidste).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Selvfølgelig må Aleksander Juel udtale sig, som han gør. Jeg er sgu ved at få lange patter af alle de misforståede veldresserede interview, som fodboldfolk giver nu til dags.
Se en mand som Ståle. Han er den suværent bedste til at håndtere pressen (selvom man ikke forstår, hvad han siger uden undertekster) - og han er ikke bange for en gang imellem at stikke til sine egne.
Hvis ikke Ole Nielsen kan tåle, at Aleksander Juel - anføreren i klubben - taler relativt åbent om, hvordan hans arbejdsforhold er, er det fordi, arbejdsforholdene er helt forkerte (og Ole er en wuss).
Se en mand som Ståle. Han er den suværent bedste til at håndtere pressen (selvom man ikke forstår, hvad han siger uden undertekster) - og han er ikke bange for en gang imellem at stikke til sine egne.
Hvis ikke Ole Nielsen kan tåle, at Aleksander Juel - anføreren i klubben - taler relativt åbent om, hvordan hans arbejdsforhold er, er det fordi, arbejdsforholdene er helt forkerte (og Ole er en wuss).
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Mogens Krogh er blevet ansat som U19 træner i Vendsyssel FFs moderklub HI (Hjørring IF)
Hold da kæft for en sejlklub! Han "går selv af", af personlige årsager, efter han eftersigende skulle have kneppet en sponsorkoneAalborg frederikshavner skrev: ↑11. jun 2019, 19:26Mogens Krogh er blevet ansat som U19 træner i Vendsyssel FFs moderklub HI (Hjørring IF)
Et halvt år senere er han tilbage i klubben. Det er sgu et bizart forløb.
- Buzz Killington
- Allstar
Nogle gange tager det altså bare tid at indse man har en fetish. Internettet fortæller at mange fantaserer om såkaldt "cockold". Måske husbonden til sponsorkonen er blevet lidt eventyrlysten, og måske endda har insisteret på at få Mogens tilbage.Sønderhof skrev: ↑12. jun 2019, 09:36Hold da kæft for en sejlklub! Han "går selv af", af personlige årsager, efter han eftersigende skulle have kneppet en sponsorkoneAalborg frederikshavner skrev: ↑11. jun 2019, 19:26Mogens Krogh er blevet ansat som U19 træner i Vendsyssel FFs moderklub HI (Hjørring IF)
Et halvt år senere er han tilbage i klubben. Det er sgu et bizart forløb.
Det kunne selvfølgelig også være der ikke er noget om det oprindelige rygte, og det i virkeligheden bare er det klassiske fantasiløse rygtemageri man er vant til fra den kant. Måske har han bare opført sig som en fordrukken skovl, og sagt grimme ting til de forkerte mennesker.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Større udrensning der er foretaget i Hjørring, Johnny Mølby, Henrik Larsen samt Ole Nielsen er blevet afskediget.
Lasse Stensgaard og David Olsen tager over
Lasse Stensgaard og David Olsen tager over