Slutspil i superligaen

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af gravballe » 21. jun 2015, 15:16

Og hvorfor er det så slemt? Den eneste måde jeg kan vise min mening er at undlade at se det. Hvis nok folk gør det så mister medierne også interessen og så skal det nok ændres tilbage.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Elvis lever » 21. jun 2015, 16:07

gravballe skrev:Og hvorfor er det så slemt? Den eneste måde jeg kan vise min mening er at undlade at se det. Hvis nok folk gør det så mister medierne også interessen og så skal det nok ændres tilbage.
Jamen, du må skam også gøre, lige hvad du vil. Jeg opfordrer dig blot til at tage konsekvensen af, hvad du skriver. Alt andet er i mine øjne hykleri.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Kristian » 21. jun 2015, 16:55

gravballe skrev:Og hvorfor er det så slemt? Den eneste måde jeg kan vise min mening er at undlade at se det. Hvis nok folk gør det så mister medierne også interessen og så skal det nok ændres tilbage.
Hver sin mening, men troede virkelig det galdt om at støtte klubben AaB og ikke den struktur vi spiller under.

Du kan vel ligeså godt indrømme at du kun bliver væk, hvis vi ender som nr. 7?

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Califfen » 21. jun 2015, 17:26

Jesper Schmidt skrev:Verdens mest simple spil får i Danmark en turneringsstruktur der er så langt fra at være simpel som noget kan være.


Derudover er der vel et par ting vi kan konstatere:

- Vi får reelt en superliga som varer en halv sæson og har deltagelse af 6 hold, hvor efteråret må ses som et kvalifikationsspil, da de 14 superligahold ikke kommer til at spille samme antal turneringskampe i løbet af en hel sæson.

- Vi kommer med 33% sandsynlighed til at sende et hold fra den nedeste del af ligaen ud for at forsvare de dyrebare danske point, hvis optjening hele denne øvelse har som erklæret formål. Derudover er der selvfølgelig stadig en ganske pæn sandsynlighed for at holdet som bliver sendt i Europa via pokalen heller ikke er blandt det bedste vi kan levere.

- Vi får en turneringsstruktur som er så kompliceret at man tror det er løgn... Hvis nogen (uden at snyde) kan remse alle de mystiske finurligheder og regler op vil jeg blive mere end overrasket! Derudover kommer vi, især i forbindelse med nedrykningsdelen, til at se utallige scenarier hvor det vil kunne betale sig for hold at tabe kampe, eksempelvis før man skal inddeles i puljer hvor mange hold vil have ønske- og skrækmodstandere. Desuden vil man kunne opleve at et hold Som Silkeborg kan have en sæson så ringe som de har haft i år, men klare frisag, mens det 3. nederste hold kan ryge ud.

Reelt set kommer vi til at se en turnering hvor kun de øverste 6 holds styrke kan sammenlignes indbyrdes, da de resterende hold ikke spiller samme antal kampe. Vi kan altså komme til at diskutere om mesterholdet Herfølge som skraber et rekordlavt pointtal sammen nu i det hele taget er stærkere end AaB, som efter en skidt efterårssæson endte som nr 7, men vinder samtlige kampe i foråret.

- Og så gider jeg ikke engang TÆNKE på alle de cirkusgøglede cup-kampe som skal afgøre det ene og det andet...


Istedet kunne man have valgt at lave en turnering hvor alle hold mødes 1 gang på eget græs og 1 gang på fremmed græs, og så afgør antallet af point til slut hvem der skal have medaljerne og hvem der skal rykke ned... lidt ligesom en fodboldkamp vindes af det hold som scorer flest mål.

Det sidstnævnte bliver vel det næste man vil til at ændre på i nyskabelsens og underholdningens navn - hvorfor ikke f.eks. præmiere hold som scorer mange mål, og uddele et ekstra point for sejre på over 4 mål? Man kunne også se mod ishockey og lade de "rigtige" hold møde hinanden 6-10 gange på en sæson i stedet for de minimale 4 gange... eller vi kan spille semifinaler og finaler om det danske mesterskab som i håndbold, noget som stensikkert vil give flere tilskuere og tv-seere. Hvorfor stoppe her?

Personligt har jeg oplevet (et betydeligt mere simpelt) slutspil i dansk fodbold i 90'erne, og mistede interessen. Jeg har oplevet dansk ishockey og dansk håndbold gå fra en "lige-ud" turneringsstruktur, til forskellige mærkværdige og evigt skiftende turneringsmodeller, og undervejs fuldstændigt mistet interessen for to sportsgrene, hvis ligaer jeg ellers tidligere fulgte tæt. Og nu er det så igen fodboldens tur. Det er jeg ikke bare ærgelig over, jeg er decideret pissed off, og det gør mig i den grad trist at vide jeg ikke kommer til at have samme forhold til superligafodbold som i dag. Jeg er sådan set også lidt trist på dansk fodbolds vegne, for jeg mener absolut ikke det er den rigtige vej at gå, og jeg kan ved gud ikke se hvordan det skal styrke dansk fodbold at vi nu får endnu mere fokus på de få store hold, og en generel stigning i tilskuere som først og fremmest kommer til at samles i København og Brøndby, mens holdene i bunden efter min bedste overbevisning kommer til at spille for tilskuertal på "toppen af 1. div. niveau". Vi kommer virkelig efter min opfattelse til at have en superliga med 6 hold, og vi kommer til at se rigtigt mange tabere blandt de hold som sæson efter sæson kommer til at spille deres kampe for bare at have den lille mulighed efteråret giver for at komme med i det gode selskab.

Kommer vi iøvrigt til at se et AaB som år efter år er en fast bestanddel af medaljeslutspillet? Jeg tvivler... i hvert fald med den nuværende linje og dens økonomiske mådehold, for der kommer pres på bagfra - pres fra klubber som kommer til at tage nogle økonomiske chancer vi ikke ser som situationen er i dag. Og det kan jo så blive starten på et nyt økonomisk våbenkapløb, nu hvor langt de fleste klubber i Danmark ellers endelig har fundet ud af at man er nødt til at tjene nogenlunde lige så mange penge som man bruger...
Godt indlæg. Jeg er durk enig. Især nedrykningsspillet virker alt for ugennemtænkt. Hvis man som bundhold har lidt is i maven, kan man jo cruise igennem den første 3/4 af turneringen og tabe rub og stub, og så bare tage sig sammen i den sidste 1/4 og nemt overleve, hvis man er skarp i playoff-kampene..

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5086
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Kunji » 21. jun 2015, 19:14

Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Godt indlæg. Jeg er durk enig. Især nedrykningsspillet virker alt for ugennemtænkt. Hvis man som bundhold har lidt is i maven, kan man jo cruise igennem den første 3/4 af turneringen og tabe rub og stub, og så bare tage sig sammen i den sidste 1/4 og nemt overleve, hvis man er skarp i playoff-kampene..
Og hvad ville formålet med det være?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af NIN » 21. jun 2015, 20:06

Kunji skrev:
Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Godt indlæg. Jeg er durk enig. Især nedrykningsspillet virker alt for ugennemtænkt. Hvis man som bundhold har lidt is i maven, kan man jo cruise igennem den første 3/4 af turneringen og tabe rub og stub, og så bare tage sig sammen i den sidste 1/4 og nemt overleve, hvis man er skarp i playoff-kampene..
Og hvad ville formålet med det være?
Jamen al historik og statistik viser jo, at cruiser man på autopilot og taber alle sine kampe på nær når det gælder, så har det en positiv effekt ikke bare på tilskuertallet, men sponsorene er glade. Der er flere tv-penge. Klubben for mere medieopmærksomhed også måske vigtigst af alt, så det ikke mindst godt for selvtilliden hos spillerne. Det er ikke bare win-win, men win-win-win-win-win.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Califfen » 21. jun 2015, 22:04

NIN den fromme skrev:
Kunji skrev:
Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Godt indlæg. Jeg er durk enig. Især nedrykningsspillet virker alt for ugennemtænkt. Hvis man som bundhold har lidt is i maven, kan man jo cruise igennem den første 3/4 af turneringen og tabe rub og stub, og så bare tage sig sammen i den sidste 1/4 og nemt overleve, hvis man er skarp i playoff-kampene..
Og hvad ville formålet med det være?
Jamen al historik og statistik viser jo, at cruiser man på autopilot og taber alle sine kampe på nær når det gælder, så har det en positiv effekt ikke bare på tilskuertallet, men sponsorene er glade. Der er flere tv-penge. Klubben for mere medieopmærksomhed også måske vigtigst af alt, så det ikke mindst godt for selvtilliden hos spillerne. Det er ikke bare win-win, men win-win-win-win-win.
Haha ok, skidt formuleret af mig.

Jeg går self ud fra alle hold går på banen for at vinde hver kamp. Men hvis man er så uheldig/dårlig at tabe samtlige kampe i efteråret fx, så kan man stadig snildt nå at redde sig, endda uden at spille et fantastisk forår.
Det er bare svært at gennemskue retfærdigheden i nedrykningsslutspillet kontra top-6 slutspillet.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Arendt » 22. jun 2015, 00:42

Det jeg er mest forundret over er, at nogen på forhånd kan kritisere slutspillet uden at se det i praksis.

Jeg synes, at vi skal give det en sæson. Hvis det ikke virker, så har vi forsøgt. Det giver ingen mening at kritisere det 13 måneder før den nye struktur går i gang ;)
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Gnu » 22. jun 2015, 13:09

Califfen skrev:
NIN den fromme skrev:
Kunji skrev:
Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Godt indlæg. Jeg er durk enig. Især nedrykningsspillet virker alt for ugennemtænkt. Hvis man som bundhold har lidt is i maven, kan man jo cruise igennem den første 3/4 af turneringen og tabe rub og stub, og så bare tage sig sammen i den sidste 1/4 og nemt overleve, hvis man er skarp i playoff-kampene..
Og hvad ville formålet med det være?
Jamen al historik og statistik viser jo, at cruiser man på autopilot og taber alle sine kampe på nær når det gælder, så har det en positiv effekt ikke bare på tilskuertallet, men sponsorene er glade. Der er flere tv-penge. Klubben for mere medieopmærksomhed også måske vigtigst af alt, så det ikke mindst godt for selvtilliden hos spillerne. Det er ikke bare win-win, men win-win-win-win-win.
Haha ok, skidt formuleret af mig.

Jeg går self ud fra alle hold går på banen for at vinde hver kamp. Men hvis man er så uheldig/dårlig at tabe samtlige kampe i efteråret fx, så kan man stadig snildt nå at redde sig, endda uden at spille et fantastisk forår.
Det er bare svært at gennemskue retfærdigheden i nedrykningsslutspillet kontra top-6 slutspillet.
Men det kan jo også ske med den nuværende struktur. I 09/10 spillede Randers en miserabel efterårssæson, hvor de kun fik otte point. De reddede sig dog på et flot forår og et tilsvarende ringe forår af AGF.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Califfen » 22. jun 2015, 18:03

Gnu skrev:
Califfen skrev:
NIN den fromme skrev:
Kunji skrev:
Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Godt indlæg. Jeg er durk enig. Især nedrykningsspillet virker alt for ugennemtænkt. Hvis man som bundhold har lidt is i maven, kan man jo cruise igennem den første 3/4 af turneringen og tabe rub og stub, og så bare tage sig sammen i den sidste 1/4 og nemt overleve, hvis man er skarp i playoff-kampene..
Og hvad ville formålet med det være?
Jamen al historik og statistik viser jo, at cruiser man på autopilot og taber alle sine kampe på nær når det gælder, så har det en positiv effekt ikke bare på tilskuertallet, men sponsorene er glade. Der er flere tv-penge. Klubben for mere medieopmærksomhed også måske vigtigst af alt, så det ikke mindst godt for selvtilliden hos spillerne. Det er ikke bare win-win, men win-win-win-win-win.
Haha ok, skidt formuleret af mig.

Jeg går self ud fra alle hold går på banen for at vinde hver kamp. Men hvis man er så uheldig/dårlig at tabe samtlige kampe i efteråret fx, så kan man stadig snildt nå at redde sig, endda uden at spille et fantastisk forår.
Det er bare svært at gennemskue retfærdigheden i nedrykningsslutspillet kontra top-6 slutspillet.
Men det kan jo også ske med den nuværende struktur. I 09/10 spillede Randers en miserabel efterårssæson, hvor de kun fik otte point. De reddede sig dog på et flot forår og et tilsvarende ringe forår af AGF.
Ja de havde nemlig et flot forår. Men med den nye struktur, så kan man nøjes med meget mindre end et "flot" forår. Man kan nøjes med et hæderligt eller okay eller lidt under middel forår. Fx kan 0 point i efteråret og 14 points i foråret være nok til at overleve nu.

KasperH
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 8. maj 2015, 13:32
Favoritspiller: Kasper Kusk

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af KasperH » 22. jun 2015, 18:04

Jeg tror desværre også at det her spil min sidste sæson, hvis der kommer slutspil sæsonen efter :(

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1349
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af white splash » 22. jun 2015, 18:51

KasperH skrev:Jeg tror desværre også at det her spil min sidste sæson, hvis der kommer slutspil sæsonen efter :(
Farveller
1 2 3 Jimmy er en mur!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Gnu » 22. jun 2015, 20:03

Califfen skrev:Ja de havde nemlig et flot forår. Men med den nye struktur, så kan man nøjes med meget mindre end et "flot" forår. Man kan nøjes med et hæderligt eller okay eller lidt under middel forår. Fx kan 0 point i efteråret og 14 points i foråret være nok til at overleve nu.
Hvorledes? Alle hold tager jo pointene fra grundspillet med over i nedrykningsspillet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. jun 2015, 20:47

Gnu skrev:
Califfen skrev:Ja de havde nemlig et flot forår. Men med den nye struktur, så kan man nøjes med meget mindre end et "flot" forår. Man kan nøjes med et hæderligt eller okay eller lidt under middel forår. Fx kan 0 point i efteråret og 14 points i foråret være nok til at overleve nu.
Hvorledes? Alle hold tager jo pointene fra grundspillet med over i nedrykningsspillet.
For nedrykningstruede hold er målet vel "bare" ikke at ende sidst, fordi man så får kval. kampe som man kan redde sig i. Det er vel slet ikke usandsynligt at et hold kan have en sæson som den Silkeborg har haft i år, og alligevel ende med at redde sig, fordi de slår til i knald eller fald kampene hvor alt kan ske.

Personligt har jeg nu ikke så meget imod lige præcist den del, jeg synes det er fint det bliver sværere at rykke ud af superligaen.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Califfen » 22. jun 2015, 20:57

Gnu skrev:
Califfen skrev:Ja de havde nemlig et flot forår. Men med den nye struktur, så kan man nøjes med meget mindre end et "flot" forår. Man kan nøjes med et hæderligt eller okay eller lidt under middel forår. Fx kan 0 point i efteråret og 14 points i foråret være nok til at overleve nu.
Hvorledes? Alle hold tager jo pointene fra grundspillet med over i nedrykningsspillet.
Yep, men lige meget hvor elendigt du klarer dig i den indledende nedrykningspulje, så kan du stadig redde dig ved at vinde de to efterfølgende playoff-runder.
Så 14 points var faktisk højt sat :) ... Lad os sige 6 points.

SRH
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 28. okt 2011, 17:35
Favoritspiller: Bennedict Vilakazi
Geografisk sted: 2628KX

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af SRH » 22. jun 2015, 21:16

Jesper Schmidt skrev:
Gnu skrev:
Califfen skrev:Ja de havde nemlig et flot forår. Men med den nye struktur, så kan man nøjes med meget mindre end et "flot" forår. Man kan nøjes med et hæderligt eller okay eller lidt under middel forår. Fx kan 0 point i efteråret og 14 points i foråret være nok til at overleve nu.
Hvorledes? Alle hold tager jo pointene fra grundspillet med over i nedrykningsspillet.
For nedrykningstruede hold er målet vel "bare" ikke at ende sidst, fordi man så får kval. kampe som man kan redde sig i. Det er vel slet ikke usandsynligt at et hold kan have en sæson som den Silkeborg har haft i år, og alligevel ende med at redde sig, fordi de slår til i knald eller fald kampene hvor alt kan ske.

Personligt har jeg nu ikke så meget imod lige præcist den del, jeg synes det er fint det bliver sværere at rykke ud af superligaen.
Som jeg forstår modellen kan man i princippet undgå nedrykning med 4 point (her antager jeg, at udebanemål tæller mere end hjemmebanemål).
Et hold (A) taber alle kampe i grundspillet + nedrykningsspillet, og er derfor håbløst sidst. Derfor skal holdet nu møde nummer 3 fra den anden pulje (hvis ingen rykker plads, nr. 12 fra grundspillet (B)).

Nu mødes hold A og B i to afgørende kampe. Hold A's hjemmekamp ender 0-0, men udekampen ender 1-1, og hold A vinder på reglen om udebanemål (hvis dette gælder).
Hold A møder nu hold C der vandt den anden kamp, og de opnår samme resultater som i den første kamp i nedrykningsspillet, og derved ender hold A på en 10. plads med totalt set 4 point.
Et yderst tænkt eksempel, men det illustrerer meget godt konsekvensen af et slutspil.

Hvis vi nu fører tanken videre, og lad os antage at hold C, er et tilpas stort hold der har været ude at spille i Europa og har derfor slidte spillere, og endte på en 7. plads i grundspillet. Da de bærende spillere nu har spillet mange kampe, der er måske opstået mange skader sidst på sæsonen, og holdet derfor taber sine kampe og ryger i den nederste playoff. De kommer dog i finalen, men taber og får måske et rødt kort, et par skader osv., således deres hold er fuldstændigt amputeret til kampen mod førstedivisionsholdet og ryger derfor en tur ned 1. division, på trods af at de i princippet havde nok point til at overleve hvis tuneringen var færdigspillet på den gamle måde.

Edit: Dette er selvfølgelig et fuldstændigt hypotetisk eksempel, hvor den mest ekstreme case er fremstillet.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Gnu » 22. jun 2015, 23:12

Det kan selvfølgelig teoretisk lade sig gøre, men nu er vi godt nok ude i nogle fortænkte scenarier i en grad så det nærmer sig det latterlige. Jeg er bestemt ikke tilhænger af en slutspilsmodel, men det her er for fjollet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

SRH
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 28. okt 2011, 17:35
Favoritspiller: Bennedict Vilakazi
Geografisk sted: 2628KX

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af SRH » 22. jun 2015, 23:28

Gnu skrev:Det kan selvfølgelig teoretisk lade sig gøre, men nu er vi godt nok ude i nogle fortænkte scenarier i en grad så det nærmer sig det latterlige. Jeg er bestemt ikke tilhænger af en slutspilsmodel, men det her er for fjollet.
Ja ved godt, at jeg er ude i det mest ekstreme eksempel man kan komme med, fik selvfølgelig ikke gjorde det helt klart.

Og forhåbentligt kommer det (nok) aldrig til at ske.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7840
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Forza » 23. jun 2015, 09:08

Jeg tror de fleste der ser på dette slutspil med negative briller gør det af nostalgiske årsager. Den eneste reelle åbenlyse bagdel som jeg kan se er at der kan spekuleres i at man får lettere vej til europa ved at ende øverst i nedrykningsspillet.

Men fordele overskygger klart dette i min optik:
- Flere betydningsfulde kampe (ruster os bedre til Europa)
- Mere fair fordeling med lige antal kampe mod alle modstandere
- Mere på spil gør det mere attraktivt for fans

Nogle argumenterer for at TV puljen nedsættes ved at vi nu får 14 hold men i den sammenhæng er det vigtigt at huske at antallet af kampe i Superligaen samtidig udvides for alle hold. Altså vil TV producenten få flere kampe at sælge. Dette forhøjer måske ikke den nuværende tv pulje men ville uden tvivl give os et bedre udgangspunkt for næste forhandling af tv rettighederne der kommer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Slutspil i superligaen

Indlæg af Since » 23. jun 2015, 17:00

Jeg er sgu glad for at få en ny turnering.

Besvar