Nu har jeg personligt aldrig været på Aalborg Stadion, men set fra tv virker jeres faciliteter da ganske udmærkede. Jeg er glad for jeres ros til Esbjerg Stadion, der i mine øjne muligvis også er Danmarks bedste, selvom jeg selvfølgelig er lidt farvet. Det er dog et ganske gennemført stadion, hvor der er fantastiske forhold for både ude- og hjemme fans. Udebaneafsnittet på BWA bliver også ofte beskrevet som det bedste i landet, så noget må der være om det.
Jeg mener samtidig også, at Esbjerg Stadions belligenhed er rigtig fin, da man er tæt på byen/centrum, så man ligesom i Aalborg og kan gå fra værtshus til stadion på ingen tid. Det giver bare en helt anden charme, at stadion ligger placeret i bynær miljø.
http://stadiums.football.co.uk/Images/P ... /600-0.jpg
Mht til stadion i Herning, så er det da ganske udmærket. Rent arkitektonisk falder jeg dog ikke på halen over det, også ligger det på Lars Tyndskids mark, hvilket også trækker meget ned i min bog. Praktisk er det dog, det må man give dem.
Jeg håber for jer, at I får lavet de sidste 2 endetribuner højere, det vil uomtvisteligt give jeres stadion en helt anden profil og karakter, selvom det som sagt ser ganske udmærket ud allerede nu i mine øjne.