Den store stadiontråd

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Sapiens
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Sapiens » 31. jan 2024, 18:51

Jeg tænker ikke at væddeløbsbanen er droppet overhovedet, men man har hele tiden sagt at andre placeringer også skulle undersøges.
Det er min klare personlige holdning er stadion skal ligge i Vestbyen, eller i postnummer 9000. Jeg frygter virkelig for en negativ effekt det ville have hvis stadion bliver flyttet til city syd eller over til udkanten af Nørresundby...
Vi skal for alt i verden kæmpe for at stadions placering bliver centralt.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Eksil » 31. jan 2024, 19:00

Sapiens skrev:
31. jan 2024, 18:51
Jeg tænker ikke at væddeløbsbanen er droppet overhovedet, men man har hele tiden sagt at andre placeringer også skulle undersøges.
Det er min klare personlige holdning er stadion skal ligge i Vestbyen, eller i postnummer 9000. Jeg frygter virkelig for en negativ effekt det ville have hvis stadion bliver flyttet til city syd eller over til udkanten af Nørresundby...
Vi skal for alt i verden kæmpe for at stadions placering bliver centralt.
Hvad med den fodboldbane, med en travbane udenom? Det ville sætte AGF, og deres løbebane, til vægs.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Kasper » 31. jan 2024, 20:14

Jeg bliver gerne 100 år mere på det nuværende stadion, hvis alternativet er Skalborg eller ude ved OBS (Vodskov/Nørresundby)
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Sapiens
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Sapiens » 31. jan 2024, 22:17

Eksil skrev:
31. jan 2024, 19:00
Sapiens skrev:
31. jan 2024, 18:51
Jeg tænker ikke at væddeløbsbanen er droppet overhovedet, men man har hele tiden sagt at andre placeringer også skulle undersøges.
Det er min klare personlige holdning er stadion skal ligge i Vestbyen, eller i postnummer 9000. Jeg frygter virkelig for en negativ effekt det ville have hvis stadion bliver flyttet til city syd eller over til udkanten af Nørresundby...
Vi skal for alt i verden kæmpe for at stadions placering bliver centralt.
Hvad med den fodboldbane, med en travbane udenom? Det ville sætte AGF, og deres løbebane, til vægs.
Ja fair nok ;) Det er selvfølgelig placeringen ved "væddeløbsbanen" skydebanevej :danmarkfan:

Sapiens
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Sapiens » 31. jan 2024, 22:19

Kasper skrev:
31. jan 2024, 20:14
Jeg bliver gerne 100 år mere på det nuværende stadion, hvis alternativet er Skalborg eller ude ved OBS (Vodskov/Nørresundby)
Ja præcis, og sådan tror jeg de fleste fans har det. Derfor ville det også være et gigantisk selvmål at placere det ved City syd eller en rundkørsel ved Bouet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2024, 09:07

Sapiens skrev:
Kasper skrev:
31. jan 2024, 20:14
Jeg bliver gerne 100 år mere på det nuværende stadion, hvis alternativet er Skalborg eller ude ved OBS (Vodskov/Nørresundby)
Ja præcis, og sådan tror jeg de fleste fans har det. Derfor ville det også være et gigantisk selvmål at placere det ved City syd eller en rundkørsel ved Bouet.
Jeg synes også Væddeløbsbanen er det oplagte. Men bare rolig - mixturen af Niels David og de øvrige søvnige krydret med den nu ligger ved kommunens bord. Der kommer ikke til at ske noget som helst.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Spanky » 1. feb 2024, 12:34

Falkeren skrev:
30. jan 2024, 21:08
Sapiens skrev:
10. jan 2024, 18:08
Er der nogen som kan sige lidt om mødet i går?
Spændende læsning
https://aabsupportclub.dk/fans-tegner-s ... g-stadion/
ASC/Vesttribunen ønsker et stadion med min. 20.000 pladser, kan jeg læse mig til på ovenstående.

Ud fra det der har været fremme indtil nu, synes jeg næsten man skal vende den om og sige; maks. 20.000 pladser.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Hanga » 1. feb 2024, 13:57

Spanky skrev:
1. feb 2024, 12:34
Falkeren skrev:
30. jan 2024, 21:08
Sapiens skrev:
10. jan 2024, 18:08
Er der nogen som kan sige lidt om mødet i går?
Spændende læsning
https://aabsupportclub.dk/fans-tegner-s ... g-stadion/
ASC/Vesttribunen ønsker et stadion med min. 20.000 pladser, kan jeg læse mig til på ovenstående.

Ud fra det der har været fremme indtil nu, synes jeg næsten man skal vende den om og sige; maks. 20.000 pladser.
Helt enig. Vi får aldrig brug for et større stadion end vi har nu. Så hellere et lidt mindre men bedre og mere intenst bygget stadion. Hvis ikke det nye stadion kan få den optimale placering ved travbanen håber jeg mest af alt at planerne skrottes, og at AaB finder en måde give de større kommercielle faciliteter vi mangler, for at forøge vores sponsoromsætning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Spanky » 1. feb 2024, 14:17

Hanga skrev:
1. feb 2024, 13:57
Spanky skrev:
1. feb 2024, 12:34
Falkeren skrev:
30. jan 2024, 21:08
Sapiens skrev:
10. jan 2024, 18:08
Er der nogen som kan sige lidt om mødet i går?
Spændende læsning
https://aabsupportclub.dk/fans-tegner-s ... g-stadion/
ASC/Vesttribunen ønsker et stadion med min. 20.000 pladser, kan jeg læse mig til på ovenstående.

Ud fra det der har været fremme indtil nu, synes jeg næsten man skal vende den om og sige; maks. 20.000 pladser.
Helt enig. Vi får aldrig brug for et større stadion end vi har nu. Så hellere et lidt mindre men bedre og mere intenst bygget stadion. Hvis ikke det nye stadion kan få den optimale placering ved travbanen håber jeg mest af alt at planerne skrottes, og at AaB finder en måde give de større kommercielle faciliteter vi mangler, for at forøge vores sponsoromsætning.
Jeg er helt enig. Mener der var en anden bruger som skrev en meget symbolsk kapacitet på 18.850 - jeg synes det virker oplagt! (selvom det måske stadig er til den høje side)

Sapiens
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Sapiens » 9. feb 2024, 21:38


Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Fabbe » 21. feb 2024, 18:12

Visionen om nyt stadion har givet vind i sejlene til bevægelsen, der gerne vil udstøde Superliga-fodbold fra 9000 og skubbe det ud til Bouet, Aalborg Øst eller Skalborg. Det er fandme en drejning, jeg ikke kan lide, og det er gjort farligt af, at konsortiet ikke helt fra start lagde sig helt fast på, hvor det skal ligge. Dermed opfatter omgivelserne situationen som om, det er kastet ud til forhandling, og nu kan "forhandlingsudspillet" ikke bare trækkes tilbage igen. Fodboldhaderne i byen har blod på tanden.
I det hele taget er jeg skuffet over, at man meldte offensivt ud - uden at være kommet nærmere en omfattende helhedsplan inkl. finansieringsmodel og ny lokalitet til travbanen. Hvad skulle det offensive fremstød hjælpe?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Hanga » 21. feb 2024, 19:59

Fabbe skrev:
21. feb 2024, 18:12
Visionen om nyt stadion har givet vind i sejlene til bevægelsen, der gerne vil udstøde Superliga-fodbold fra 9000 og skubbe det ud til Bouet, Aalborg Øst eller Skalborg. Det er fandme en drejning, jeg ikke kan lide, og det er gjort farligt af, at konsortiet ikke helt fra start lagde sig helt fast på, hvor det skal ligge. Dermed opfatter omgivelserne situationen som om, det er kastet ud til forhandling, og nu kan "forhandlingsudspillet" ikke bare trækkes tilbage igen. Fodboldhaderne i byen har blod på tanden.
I det hele taget er jeg skuffet over, at man meldte offensivt ud - uden at være kommet nærmere en omfattende helhedsplan inkl. finansieringsmodel og ny lokalitet til travbanen. Hvad skulle det offensive fremstød hjælpe?
Helt enig Fabbe! Det var som om at de gik i panik bare fordi Nordjyske begyndte at skrive en lille smule. Det var helt unødvendigt straks at indkalde til en pressekonference, hvor det jo også skinnede ret tydeligt igennem, at de involverede parter ikke for alvor har talt sammen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Jakobsen » 22. feb 2024, 00:32

Hanga skrev:
Fabbe skrev:
21. feb 2024, 18:12
Visionen om nyt stadion har givet vind i sejlene til bevægelsen, der gerne vil udstøde Superliga-fodbold fra 9000 og skubbe det ud til Bouet, Aalborg Øst eller Skalborg. Det er fandme en drejning, jeg ikke kan lide, og det er gjort farligt af, at konsortiet ikke helt fra start lagde sig helt fast på, hvor det skal ligge. Dermed opfatter omgivelserne situationen som om, det er kastet ud til forhandling, og nu kan "forhandlingsudspillet" ikke bare trækkes tilbage igen. Fodboldhaderne i byen har blod på tanden.
I det hele taget er jeg skuffet over, at man meldte offensivt ud - uden at være kommet nærmere en omfattende helhedsplan inkl. finansieringsmodel og ny lokalitet til travbanen. Hvad skulle det offensive fremstød hjælpe?
Helt enig Fabbe! Det var som om at de gik i panik bare fordi Nordjyske begyndte at skrive en lille smule. Det var helt unødvendigt straks at indkalde til en pressekonference, hvor det jo også skinnede ret tydeligt igennem, at de involverede parter ikke for alvor har talt sammen.
Problemet er jo at AaB ikke selv er drivkraft på det her. Det er simpelthen for slapt Niels David og de andre skindøde gamle mænd ikke har fået gjort AaB til en drivende part i det her som primær bruger.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af 9520AaB » 22. feb 2024, 06:02

Fabbe skrev:Visionen om nyt stadion har givet vind i sejlene til bevægelsen, der gerne vil udstøde Superliga-fodbold fra 9000 og skubbe det ud til Bouet, Aalborg Øst eller Skalborg. Det er fandme en drejning, jeg ikke kan lide, og det er gjort farligt af, at konsortiet ikke helt fra start lagde sig helt fast på, hvor det skal ligge. Dermed opfatter omgivelserne situationen som om, det er kastet ud til forhandling, og nu kan "forhandlingsudspillet" ikke bare trækkes tilbage igen. Fodboldhaderne i byen har blod på tanden.
I det hele taget er jeg skuffet over, at man meldte offensivt ud - uden at være kommet nærmere en omfattende helhedsplan inkl. finansieringsmodel og ny lokalitet til travbanen. Hvad skulle det offensive fremstød hjælpe?
Stadion bør være der, hvor det er nu punktum.
Men man kan ikke lukke øjnene for at det trænger til et kæmpe make-over og at man gennem de sidste mange år har gjort alt for at gøre det sværere og sværere at komme til stadion for alle der ikke bor i 9000.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af RicoBR02 » 22. feb 2024, 06:43

Hanga skrev:
21. feb 2024, 19:59
Fabbe skrev:
21. feb 2024, 18:12
Visionen om nyt stadion har givet vind i sejlene til bevægelsen, der gerne vil udstøde Superliga-fodbold fra 9000 og skubbe det ud til Bouet, Aalborg Øst eller Skalborg. Det er fandme en drejning, jeg ikke kan lide, og det er gjort farligt af, at konsortiet ikke helt fra start lagde sig helt fast på, hvor det skal ligge. Dermed opfatter omgivelserne situationen som om, det er kastet ud til forhandling, og nu kan "forhandlingsudspillet" ikke bare trækkes tilbage igen. Fodboldhaderne i byen har blod på tanden.
I det hele taget er jeg skuffet over, at man meldte offensivt ud - uden at være kommet nærmere en omfattende helhedsplan inkl. finansieringsmodel og ny lokalitet til travbanen. Hvad skulle det offensive fremstød hjælpe?
Helt enig Fabbe! Det var som om at de gik i panik bare fordi Nordjyske begyndte at skrive en lille smule. Det var helt unødvendigt straks at indkalde til en pressekonference, hvor det jo også skinnede ret tydeligt igennem, at de involverede parter ikke for alvor har talt sammen.
Det er nemlig lige præcis der skoen trykker. Nogen har ikke kunne holde kæft og nordjyske løb med historien, som de nu engang skal. Men det var så åbenlyst at alle involverede gik med på pressemeddelelsen af ren nød og ikke fordi der var noget konkret på bordet. Nu venter hele Nordjylland i spænding på næste skridt samtidig med at kredsen omkring det nye Stadion ikke har nogen plan overhovedet..

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Fabbe » 22. feb 2024, 11:52

Jakobsen skrev:
22. feb 2024, 00:32
Problemet er jo at AaB ikke selv er drivkraft på det her. Det er simpelthen for slapt Niels David og de andre skindøde gamle mænd ikke har fået gjort AaB til en drivende part i det her som primær bruger.
AaB har som virksomhed ingen muskler at spille eller trække med. AaB's rolle i dette er reduceret til en beboerforening, der kan få lov at tale med ejendomsudvikleren om renoveringen af det almennyttige boligkvarter, de bor i. AaB's rolle er ikke ubetydelig, og for at blive ved boligmetaforen, så er boligudviklere selvfølgelig dybt afhængige af beboere.

Så: Alt, AaB bør koncentrere sig om, er at drive fodboldforretning og ikke ejendomsudvikling. Det er dét, 25 års historie som børsnoteret aktieselskab har lært AaB. Selvfølgelig kan der komme et paradigmeskifte igen som før, men det lægger intet op til nu. Slet ikke økonomien.

Nej, opgaven ligger fantastisk godt i andres hænder end AaB's. Ejendomsudviklere skal bygge, fordi der er noget i det for dem. AaB skal leje et nyt og stærkt forbedret stadion, fordi det gør AaB's forretningsmuligheder bedre.

Hvis der nogen, der skal retlede projektmagerne for at sikre en succes, så er det ikke kontormennesker på Hornevej men lige netop supporterne, og supporterne er også på banen. I gamle dage ville det næppe falde nogen ind at spørge dem, det hele handler om, nemlig tilskuerne. I dag er det heldigvis blevet en indlysende selvfølge at inddrage supporterne og betragte dem som de mest vidende og erfarende på deres felt. I dag er tilskuere også organiseret i en helt anden grad end tidligere.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Fabbe » 22. feb 2024, 12:05

9520AaB skrev:
22. feb 2024, 06:02
Stadion bør være der, hvor det er nu punktum.
Hvis jeg kunne vælge fra alle hylder, ville jeg have et stadion, der forbliver på Haraldslund. Hvor hallerne er væk og den ubetydeligt lille parkeringsplads er inddraget. Alt skal ned og bygges fra grunden. Banen drejes 90 grader igen og bliver nord- og sydvendt som fra 1920 til 1961. Hvis man kunne grave sig ned i jorden, kan man tænke i nedsænket bane og parkeringshus med kælder.

Jeg tror dog ikke særlig meget på realismen i dette, men det var mit frie valg fra alle hylder.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af 9520AaB » 22. feb 2024, 14:25

Fabbe skrev:
9520AaB skrev:
22. feb 2024, 06:02
Stadion bør være der, hvor det er nu punktum.
Hvis jeg kunne vælge fra alle hylder, ville jeg have et stadion, der forbliver på Haraldslund. Hvor hallerne er væk og den ubetydeligt lille parkeringsplads er inddraget. Alt skal ned og bygges fra grunden. Banen drejes 90 grader igen og bliver nord- og sydvendt som fra 1920 til 1961. Hvis man kunne grave sig ned i jorden, kan man tænke i nedsænket bane og parkeringshus med kælder.

Jeg tror dog ikke særlig meget på realismen i dette, men det var mit frie valg fra alle hylder.
Det kunne jeg også godt tænke mig. Men tror at borgerne omkring stadion har mere at sige, end godt er. Derfor er stadion ikke rigtigt i dag.
Men Aalborg kommune har et kæmpe ansvar også. Det er blevet umuligt at komme dertil med bil. Mange peger på, at man kan da bare…., og så gå.
For mit vedkommende ok, men min gamle gangbesværede far har ikke muligheden for dette. Han og jeg havde sæsonkort sammen i næsten 40 år, også i 3. division, men han kan ikke holde til det mere(altså gåturen).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Hanga » 22. feb 2024, 14:38

Fabbe skrev:
22. feb 2024, 12:05
9520AaB skrev:
22. feb 2024, 06:02
Stadion bør være der, hvor det er nu punktum.
Hvis jeg kunne vælge fra alle hylder, ville jeg have et stadion, der forbliver på Haraldslund. Hvor hallerne er væk og den ubetydeligt lille parkeringsplads er inddraget. Alt skal ned og bygges fra grunden. Banen drejes 90 grader igen og bliver nord- og sydvendt som fra 1920 til 1961. Hvis man kunne grave sig ned i jorden, kan man tænke i nedsænket bane og parkeringshus med kælder.

Jeg tror dog ikke særlig meget på realismen i dette, men det var mit frie valg fra alle hylder.
Helt enig i at placeringen aldrig bliver bedre. Og selvom jeg så afgjort godt kan finde kritikpunkter på det nuværende stadion, så har jeg som tilskuer svært ved at se et stort behov for et nyt. For mig at se vil det være helt tilstrækkeligt hvis man på en eller anden måde kan udvide de kommercielle faciliteter, som vi har fået forklaret pt. sætter en begrænsning for vores sponsoromsætning, som simpelthen er nød til at stige markant hvis vi skal kravle lidt opad i hierakiet igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Den store stadiontråd

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 23. feb 2024, 11:31

Hanga skrev:
22. feb 2024, 14:38
Fabbe skrev:
22. feb 2024, 12:05
9520AaB skrev:
22. feb 2024, 06:02
Stadion bør være der, hvor det er nu punktum.
Hvis jeg kunne vælge fra alle hylder, ville jeg have et stadion, der forbliver på Haraldslund. Hvor hallerne er væk og den ubetydeligt lille parkeringsplads er inddraget. Alt skal ned og bygges fra grunden. Banen drejes 90 grader igen og bliver nord- og sydvendt som fra 1920 til 1961. Hvis man kunne grave sig ned i jorden, kan man tænke i nedsænket bane og parkeringshus med kælder.

Jeg tror dog ikke særlig meget på realismen i dette, men det var mit frie valg fra alle hylder.
Helt enig i at placeringen aldrig bliver bedre. Og selvom jeg så afgjort godt kan finde kritikpunkter på det nuværende stadion, så har jeg som tilskuer svært ved at se et stort behov for et nyt. For mig at se vil det være helt tilstrækkeligt hvis man på en eller anden måde kan udvide de kommercielle faciliteter, som vi har fået forklaret pt. sætter en begrænsning for vores sponsoromsætning, som simpelthen er nød til at stige markant hvis vi skal kravle lidt opad i hierakiet igen.
Alene en forbedring af VIP faciliteter på Haraldslund kan blive voldsomt dyrt, her kan bemærkes at Fcm netop har investeret +125 mio. kr. i en udvidelse af sponsor faciliteter. Et andet eksempel er nede i Århus hvor gjæf poster et voldsomt beløb i VIP faciliteterne på det nye stadion, jeg mener at huske at det er over 100 mio. kr.

Mindre kan naturligvis gøre det men det er bare for at nævne endnu et område hvor AaB er ved at sakke agterud og hvor det vil kræve voldsomme investeringer for at komme på omgangshøjde med ovennævnte konkurrenter.
Derudover er det langt fra givet om der overhovedet kan opnås tilladelse til at renovere stadion på den eksisterende placering

Besvar