Superliga 2015/16

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2015, 14:19

Esbjerg er godt nok ikke noget godt fodboldhold. Man bør vist være mere end almindeligt glad for strukturændringen i det vestjyske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af astonvilla » 6. dec 2015, 15:23

jonas386 skrev:Esbjerg er godt nok ikke noget godt fodboldhold. Man bør vist være mere end almindeligt glad for strukturændringen i det vestjyske.
Enig. Og nu med en træner som ikke magter en sådan situation.

Og iø utroligt og flot at SE har fået skrabt hele 31 point sammen! For de er altså heller ikke noget at skrive hjem om. Godt gået af dem - men hold kæft hvor spiller de grimt bold.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2015, 15:39

Jeg synes faktisk SønderjyskE spiller mere kontrolleret end de har gjort tidligere. Der er mindre betonfodbold over det, og de forsøger mere at spille sig igennem. Men der mangler selvfølgelig kvalitet blandt spillerne før det kan blive rigtig godt. Men enig, det er bestemt et imponerende efterår de har spillet. Alene det at de ved vinterpausen max ligger 4 point efter 1. pladsen (såfremt FCK vinder senere) kan kun aftvinge respekt, materialet taget i betragtning.

Jonas Dal er jeg enig i virker fejlcastet til EfB. Han har gjort det flot i Hobro, og alene det han formåede at rykke dem op, og efterfølgende holdte dem i superligaen den første sæson er en rigtig stærk præstation, men i det tilfælde er Esbjerg altså bare en lidt anden størrelse. De ting der fungerede for Hobro; fight, vilje og den uimponerede tilgang de havde til selv svære opgaver er præcis det der mangler i Esbjerg, og jeg er en anelse i tvivl om Jonas Dal trives under sådan et pres. Alt i Hobros første sæson, sålænge de blev oppe, ville jo være ren bonus. Det er ikke helt tilfældet for Esbjerg. Materialet er selvfølgelig ikke det bedste, men på papiret stadig bedre end hvad Hobro stillede med sidste sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

EfBeren
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 13. jan 2015, 01:42

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af EfBeren » 6. dec 2015, 16:00

Helt rigtigt, EfB har et elendigt fodboldhold lige nu. Jeg har vitterligt aldrig været mere bekymret for EfB, end jeg er lige nu. Der er en syg kultur i klubben, og man vil hellere holde på sine kammerater i ledelsen, end at få gjort noget ved inkompetencen.

Klubben rykker sig ikke før, at der er blevet ryddet godt og grundigt op i organisationen. Det vil blive ubehageligt, men det er det eneste der vil virke i den venneklub.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2015, 16:46

Pengene er heller ikke blevet brugt specielt godt i Esbjerg. Man må forvente at der ligger nogle penge på kistebunden efter de mange salg af div. profiler, og det virker decideret uansvarligt at man ikke har forsøgt at dække salgene noget bedre efter deres afgang. Der mangler 2-3 klassespillere før Esbjerg har mulighederne for at være med i toppen af dansk fodbold. Det virkede ellers så lovende da man rykkede op sidste gang, og havde man (Eddi Gomes) ikke fucket op i EL kvalen sidste sæson, var man formegentlig kommet i gruppespil igen, og meget kunne, eller burde, have været anderledes.

Jeg kender ikke meget til EfBs økonomi, udover jeg ved de var igang med en turn-around ala vores egen, men der må sgu være penge til bedre spillere end metervarer fra tippeligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2015, 17:48

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af astonvilla » 6. dec 2015, 18:52

For Helvede, Kent.

Kunne du ikke bare gratte en uafgjort hjem.

Skam dig!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Supersystem » 6. dec 2015, 21:39

Jeg ved ikke om det er mig, der er et utaknemmelig svin. Men da jeg sad og så Kent Nielsen i et interview idag, så var jeg faktisk glad for, at vi er kommet videre. Ingen tvivl om at han har gjort det godt i AaB, og har været ansvarlig i hvor vi står i dag. Men jeg har desværre allerede glemt ham.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Gamen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Gamen » 6. dec 2015, 21:43

Supersystem skrev:Jeg ved ikke om det er mig, der er et utaknemmelig svin. Men da jeg sad og så Kent Nielsen i et interview idag, så var jeg faktisk glad for, at vi er kommet videre. Ingen tvivl om at han har gjort det godt i AaB, og har været ansvarlig i hvor vi står i dag. Men jeg har desværre allerede glemt ham.
Sådan er det jo. Spillere og trænere kommer og går. Jeg er også overbevist om, at vi er et andet (og bedre) hold med Søndergaard ved roret.

Gamen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Gamen » 7. dec 2015, 00:20

Pastorius skrev:Kemiske Ali er genopstået....
http://www.dr.dk/sporten/fodbold/superl ... et-galehus
Next up:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af FlæskeFrank » 7. dec 2015, 09:00

Kan vi ikke blive enige om, at AGF har lortespillermateriale. Det er vel en af de ringeste trupper i superligaen. Hvis jeg skulle vælge, tror jeg, at Viborg og Hobro ville blive valgt først.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af frederikshavneren » 7. dec 2015, 10:16

Jeg havde aldrig hørt om 18 årige Emre Mor (ja det hedder han), der for første gang var i startopstillingen i Farums kamp mod Brømby. Flot start af den unge dribler som viste imponerende drible færdigheder. Han skal nok blive meget værd for Farum og på sigt måske også landsholdet.

Farum er en plastic klub men jeg synes at det er imponerende at de satser så meget på talenterne. De har den sjette yngste trup i Europa

Gamen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Gamen » 7. dec 2015, 15:05

Fedt initiativ af Kenn Hansen, gad vide om der kommer nogen situationer med AaB?

http://lortedommer.dk/?p=713

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2015, 15:25

Gamen skrev:Fedt initiativ af Kenn Hansen, gad vide om der kommer nogen situationer med AaB?

http://lortedommer.dk/?p=713
Det er satme god stil det der, og i virkeligeheden gør dommerne jo sig selv en kæmpe tjeneste ved at lade os få et indblik i hvordan den slags situationer bliver bedømt... mere af det tak!

Iøvrigt syntes jeg nu i forvejen at lige præcist den der situation var fantastisk godt dommerarbejde, og for en gangs skyld så mændene i sort/gult/rødt/blåt/grønt jo mere end tv kameraerne.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 7. dec 2015, 17:30

frederikshavneren skrev:Jeg havde aldrig hørt om 18 årige Emre Mor (ja det hedder han), der for første gang var i startopstillingen i Farums kamp mod Brømby. Flot start af den unge dribler som viste imponerende drible færdigheder. Han skal nok blive meget værd for Farum og på sigt måske også landsholdet.

Farum er en plastic klub men jeg synes at det er imponerende at de satser så meget på talenterne. De har den sjette yngste trup i Europa
Emre Mor er fra Lyngby, hvor han blev fritstillet. I det hele taget er de fleste unge der slår igennem i FCN hentet som 18-20 årige i andres ungdomsafdelinger. Derfor synes jeg egentlig ikke det er så imponerende. De har ikke formet spillerne fra teenageårene på samme måde som AaB. Se på deres salg, det er alle spillere der har spillet udviklingsfodbold og udviklet sig andre steder. FCN har reelt først plukket dem lige før gennembruddet og ikke stået for ret meget selv. Det ville svare til vi havde plukket Kusk, Thomsen, Lucas, Ahlmann, Helenius osv. i Hjørring i 20 års alderen. Skal nogen hyldes for talentudvikling på Sjælland må det være Lyngby. Hvis de havde bare haft lidt penge og professionalisme kunne de havde etableret sig i Superligaen i de gode år.

Uffe Bech - hentet i Lyngby efter han havde fået Superliga-debut
AC - Etableret Superliga-spiller da han blevet hentet i Lyngby
Jores Okore - Hentet i B93 som 16 årig - den vil jeg godt give dem credit for
Bjelland - havde spillet masser af kampe i Lyngby inden han kom til FCN og var allerede et kæmpe talent på vej frem
Tobias Mikkelsen - snuppet i BIF efter fejlslagent ophold. Genfandt sit Lyngby-niveau
Mikkel Beckmann - igen udviklet i Lyngby
Morten Nordstrand - var allerede på vej frem i hans Lyngby tid.
Nicki BIlle - kom fra italiensk fodbold og oprindeligt udviklet i Frem.
Martin Bernburg - kom på ret køl fra glemslen i FCK.
Nicklas Pedersen - har aldrig været mere end Superliga - der er masser af spillere på det niveau
Thomas Kristensen - igen et produkt af Lyngby

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2015, 22:44

thomasjn skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg havde aldrig hørt om 18 årige Emre Mor (ja det hedder han), der for første gang var i startopstillingen i Farums kamp mod Brømby. Flot start af den unge dribler som viste imponerende drible færdigheder. Han skal nok blive meget værd for Farum og på sigt måske også landsholdet.

Farum er en plastic klub men jeg synes at det er imponerende at de satser så meget på talenterne. De har den sjette yngste trup i Europa
Emre Mor er fra Lyngby, hvor han blev fritstillet. I det hele taget er de fleste unge der slår igennem i FCN hentet som 18-20 årige i andres ungdomsafdelinger. Derfor synes jeg egentlig ikke det er så imponerende. De har ikke formet spillerne fra teenageårene på samme måde som AaB. Se på deres salg, det er alle spillere der har spillet udviklingsfodbold og udviklet sig andre steder. FCN har reelt først plukket dem lige før gennembruddet og ikke stået for ret meget selv. Det ville svare til vi havde plukket Kusk, Thomsen, Lucas, Ahlmann, Helenius osv. i Hjørring i 20 års alderen. Skal nogen hyldes for talentudvikling på Sjælland må det være Lyngby. Hvis de havde bare haft lidt penge og professionalisme kunne de havde etableret sig i Superligaen i de gode år.

Uffe Bech - hentet i Lyngby efter han havde fået Superliga-debut
AC - Etableret Superliga-spiller da han blevet hentet i Lyngby
Jores Okore - Hentet i B93 som 16 årig - den vil jeg godt give dem credit for
Bjelland - havde spillet masser af kampe i Lyngby inden han kom til FCN og var allerede et kæmpe talent på vej frem
Tobias Mikkelsen - snuppet i BIF efter fejlslagent ophold. Genfandt sit Lyngby-niveau
Mikkel Beckmann - igen udviklet i Lyngby
Morten Nordstrand - var allerede på vej frem i hans Lyngby tid.
Nicki BIlle - kom fra italiensk fodbold og oprindeligt udviklet i Frem.
Martin Bernburg - kom på ret køl fra glemslen i FCK.
Nicklas Pedersen - har aldrig været mere end Superliga - der er masser af spillere på det niveau
Thomas Kristensen - igen et produkt af Lyngby
Vil det sige at man har kunnet se mor og bror spille på hold sammen i Lyngby? Det er sgu klasse :)

Ellers er jeg meget enig, jeg er heller ikke specielt imponeret af FCN og deres unge hold... jeg vil faktisk påstå at vi i AaB, og iøvrigt også en klub som FCM, sagtens kunne stille med et lige så ungt hold som FCN, og opnå en placering i den tunge del af midterfeltet, som i de foregående sæsoner havde været en del af nedrykningsdysten. Derudover skal man jo ikke glemme at de har en enestående (i DK) fordel i deres kunstgræs hjemmebane.

Først og fremmest er FCN dog begunstiget af at klubben tilsyneladende sagtens kan leve med resultaterne.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Yankee » 8. dec 2015, 11:12

thomasjn skrev: Emre Mor er fra Lyngby, hvor han blev fritstillet. I det hele taget er de fleste unge der slår igennem i FCN hentet som 18-20 årige i andres ungdomsafdelinger. Derfor synes jeg egentlig ikke det er så imponerende. De har ikke formet spillerne fra teenageårene på samme måde som AaB. Se på deres salg, det er alle spillere der har spillet udviklingsfodbold og udviklet sig andre steder. FCN har reelt først plukket dem lige før gennembruddet og ikke stået for ret meget selv. Det ville svare til vi havde plukket Kusk, Thomsen, Lucas, Ahlmann, Helenius osv. i Hjørring i 20 års alderen. Skal nogen hyldes for talentudvikling på Sjælland må det være Lyngby. Hvis de havde bare haft lidt penge og professionalisme kunne de havde etableret sig i Superligaen i de gode år.

Uffe Bech - hentet i Lyngby efter han havde fået Superliga-debut
AC - Etableret Superliga-spiller da han blevet hentet i Lyngby
Jores Okore - Hentet i B93 som 16 årig - den vil jeg godt give dem credit for
Bjelland - havde spillet masser af kampe i Lyngby inden han kom til FCN og var allerede et kæmpe talent på vej frem
Tobias Mikkelsen - snuppet i BIF efter fejlslagent ophold. Genfandt sit Lyngby-niveau
Mikkel Beckmann - igen udviklet i Lyngby
Morten Nordstrand - var allerede på vej frem i hans Lyngby tid.
Nicki BIlle - kom fra italiensk fodbold og oprindeligt udviklet i Frem.
Martin Bernburg - kom på ret køl fra glemslen i FCK.
Nicklas Pedersen - har aldrig været mere end Superliga - der er masser af spillere på det niveau
Thomas Kristensen - igen et produkt af Lyngby
Hvem i alverden har påstået at disse spillere skulle være FCN-drenge?

Din karakteristik af FCN's talentarbejde er dybt uddateret. Den holdt måske for 8-10 år siden, men det kan ikke være meget ungdomsfodbold, du ser, hvis du stadig har den holdning.

FCN har efter min mening det bedste hold i landet på samtlige årgange fra '96 til '03. På nogle årgange (f.eks. '02) har Midtjylland og København nogle store klepperter som de ikke kan håndtere, men teknisk og taktisk er FCN uden diskussion de dygtigste i øjeblikket.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 8. dec 2015, 11:29

Yankee skrev:
thomasjn skrev: Emre Mor er fra Lyngby, hvor han blev fritstillet. I det hele taget er de fleste unge der slår igennem i FCN hentet som 18-20 årige i andres ungdomsafdelinger. Derfor synes jeg egentlig ikke det er så imponerende. De har ikke formet spillerne fra teenageårene på samme måde som AaB. Se på deres salg, det er alle spillere der har spillet udviklingsfodbold og udviklet sig andre steder. FCN har reelt først plukket dem lige før gennembruddet og ikke stået for ret meget selv. Det ville svare til vi havde plukket Kusk, Thomsen, Lucas, Ahlmann, Helenius osv. i Hjørring i 20 års alderen. Skal nogen hyldes for talentudvikling på Sjælland må det være Lyngby. Hvis de havde bare haft lidt penge og professionalisme kunne de havde etableret sig i Superligaen i de gode år.

Uffe Bech - hentet i Lyngby efter han havde fået Superliga-debut
AC - Etableret Superliga-spiller da han blevet hentet i Lyngby
Jores Okore - Hentet i B93 som 16 årig - den vil jeg godt give dem credit for
Bjelland - havde spillet masser af kampe i Lyngby inden han kom til FCN og var allerede et kæmpe talent på vej frem
Tobias Mikkelsen - snuppet i BIF efter fejlslagent ophold. Genfandt sit Lyngby-niveau
Mikkel Beckmann - igen udviklet i Lyngby
Morten Nordstrand - var allerede på vej frem i hans Lyngby tid.
Nicki BIlle - kom fra italiensk fodbold og oprindeligt udviklet i Frem.
Martin Bernburg - kom på ret køl fra glemslen i FCK.
Nicklas Pedersen - har aldrig været mere end Superliga - der er masser af spillere på det niveau
Thomas Kristensen - igen et produkt af Lyngby
Hvem i alverden har påstået at disse spillere skulle være FCN-drenge?

Din karakteristik af FCN's talentarbejde er dybt uddateret. Den holdt måske for 8-10 år siden, men det kan ikke være meget ungdomsfodbold, du ser, hvis du stadig har den holdning.

FCN har efter min mening det bedste hold i landet på samtlige årgange fra '96 til '03. På nogle årgange (f.eks. '02) har Midtjylland og København nogle store klepperter som de ikke kan håndtere, men teknisk og taktisk er FCN uden diskussion de dygtigste i øjeblikket.
Men der er jo ikke noget output. Ingen af deres egne spillere udover Okore er for alvor braget igennem. Det er underordnet at vinde guld med sit yndlingehold, hvis ikke en eneste af dem bliver en markant Superliga-spiller. Spillere som Petry, Maxsø, Gregor, Marcondes eller Ingvartsen er ikke skræmmende.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Yankee » 8. dec 2015, 12:17

thomasjn skrev:
Yankee skrev:
thomasjn skrev: Emre Mor er fra Lyngby, hvor han blev fritstillet. I det hele taget er de fleste unge der slår igennem i FCN hentet som 18-20 årige i andres ungdomsafdelinger. Derfor synes jeg egentlig ikke det er så imponerende. De har ikke formet spillerne fra teenageårene på samme måde som AaB. Se på deres salg, det er alle spillere der har spillet udviklingsfodbold og udviklet sig andre steder. FCN har reelt først plukket dem lige før gennembruddet og ikke stået for ret meget selv. Det ville svare til vi havde plukket Kusk, Thomsen, Lucas, Ahlmann, Helenius osv. i Hjørring i 20 års alderen. Skal nogen hyldes for talentudvikling på Sjælland må det være Lyngby. Hvis de havde bare haft lidt penge og professionalisme kunne de havde etableret sig i Superligaen i de gode år.

Uffe Bech - hentet i Lyngby efter han havde fået Superliga-debut
AC - Etableret Superliga-spiller da han blevet hentet i Lyngby
Jores Okore - Hentet i B93 som 16 årig - den vil jeg godt give dem credit for
Bjelland - havde spillet masser af kampe i Lyngby inden han kom til FCN og var allerede et kæmpe talent på vej frem
Tobias Mikkelsen - snuppet i BIF efter fejlslagent ophold. Genfandt sit Lyngby-niveau
Mikkel Beckmann - igen udviklet i Lyngby
Morten Nordstrand - var allerede på vej frem i hans Lyngby tid.
Nicki BIlle - kom fra italiensk fodbold og oprindeligt udviklet i Frem.
Martin Bernburg - kom på ret køl fra glemslen i FCK.
Nicklas Pedersen - har aldrig været mere end Superliga - der er masser af spillere på det niveau
Thomas Kristensen - igen et produkt af Lyngby
Hvem i alverden har påstået at disse spillere skulle være FCN-drenge?

Din karakteristik af FCN's talentarbejde er dybt uddateret. Den holdt måske for 8-10 år siden, men det kan ikke være meget ungdomsfodbold, du ser, hvis du stadig har den holdning.

FCN har efter min mening det bedste hold i landet på samtlige årgange fra '96 til '03. På nogle årgange (f.eks. '02) har Midtjylland og København nogle store klepperter som de ikke kan håndtere, men teknisk og taktisk er FCN uden diskussion de dygtigste i øjeblikket.
Men der er jo ikke noget output. Ingen af deres egne spillere udover Okore er for alvor braget igennem. Det er underordnet at vinde guld med sit yndlingehold, hvis ikke en eneste af dem bliver en markant Superliga-spiller. Spillere som Petry, Maxsø, Gregor, Marcondes eller Ingvartsen er ikke skræmmende.
Nu skriver jeg også ret specifikt at det er på årgang 96 og frem at de for alvor har været og er stærke, hvilket selvfølgelig hænger sammen med ansættelsen af Flemming Pedersen som A+ træner omkring 2007, som jeg husker det. På årgang 96 har de altså seks (!) egenudviklede spillere i Superligatruppen, hvoraf to startede så sent som i søndags.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af jonas386 » 8. dec 2015, 12:19

Det er måske bare mig, men jeg synes ikke der er nogen grund til at se ned på den måde FCN driver deres ungdomsarbejde på. Det er muligt der ikke er kommet verdensstjerner ud af deres ungdomssystem, men hvorfor er det forkert at samle talenter tidligt op og give dem det sidste skub mod udlandet. Spillere som Uffe Bech og Andreas Bjelland havde jeg da hellere end gerne set i AaB fremfor FCN da de skiftede fra Lyngby, og talentarbejde handler jo også om mere, og andet, end bare at udvikle de største talenter, det handler også om at se potentiale hvor andre måske ikke gør det, og udvikle videre på det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar