Superliga 2015/16

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Eksil » 1. apr 2016, 13:48

Randers fyrede næsten Todd i vinters, da pengemændene forbi, men tog til Farum i stedet. Det er bare endnu et søm i kisten. Jeg er 100 procent sikker på at Rander skal have ny træner til sommer. MIchelsen ville være den oplagte signing for dem, men måske Gravgård har en gammel ven i baghånden?

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Salle17 » 2. apr 2016, 13:36

Eksil skrev:Randers fyrede næsten Todd i vinters, da pengemændene forbi, men tog til Farum i stedet. Det er bare endnu et søm i kisten. Jeg er 100 procent sikker på at Rander skal have ny træner til sommer. MIchelsen ville være den oplagte signing for dem, men måske Gravgård har en gammel ven i baghånden?
Spørgsmålet er om Michelsen tager til Brøndby..

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 2. apr 2016, 13:54

Salle17 skrev:
Eksil skrev:Randers fyrede næsten Todd i vinters, da pengemændene forbi, men tog til Farum i stedet. Det er bare endnu et søm i kisten. Jeg er 100 procent sikker på at Rander skal have ny træner til sommer. MIchelsen ville være den oplagte signing for dem, men måske Gravgård har en gammel ven i baghånden?
Spørgsmålet er om Michelsen tager til Brøndby..
De har vel storhedsvanvid i BIF. Tror de vil have et navn og sådan et er Michelsen ikke endnu. Tror egentlig heller ikke Michelsen nødvendigvis er interesseret i en stor klub lige nu. Han er jo stadig ung og i gang med at udvikle sig. Det må være et skræk eksempel for andre unge trænere og se hvad Thomas Frank har været igennem. Hvorfor gamble med sin karriere? Jeg tror heller ikke, at Brøndby kan se sig selv spille Colin Todd fodbold.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af frederikshavneren » 3. apr 2016, 19:00

Tror kun det er et spørgsmål om tid før Thomasberg bliver udpeget som midlertidig cheftræner i FC Randers

Gamen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Gamen » 3. apr 2016, 19:47

Vi bør i hvert fald ikke frygte Brøndby i medaljekampen - hold op, hvor er de fornærmende ringe.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af MrBangDK » 3. apr 2016, 19:55

Gamen skrev:Vi bør i hvert fald ikke frygte Brøndby i medaljekampen - hold op, hvor er de fornærmende ringe.
Stop dig selv! De har sgu da Agger!! :)
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af frederikshavneren » 3. apr 2016, 22:18

Gamen skrev:Vi bør i hvert fald ikke frygte Brøndby i medaljekampen - hold op, hvor er de fornærmende ringe.
Haderslev er ligeledes et fornærmende ringe hold, de har nogle elendige angribere og resten af holdet er en flok knoldesparkere. De går snart i stå.

Jeg tror at det bliver op til AaB og Herning om at fordele sølv og bronze.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Hovedet » 3. apr 2016, 23:27

frederikshavneren skrev:
Gamen skrev:Vi bør i hvert fald ikke frygte Brøndby i medaljekampen - hold op, hvor er de fornærmende ringe.
Haderslev er ligeledes et fornærmende ringe hold, de har nogle elendige angribere og resten af holdet er en flok knoldesparkere. De går snart i stå.

Jeg tror at det bliver op til AaB og Herning om at fordele sølv og bronze.
Også AaB har jo været elendige i dette forår, og i det hele taget er det umuligt at spå om, hvem der fordeler pladserne 2 til 5 mellem sig. Det er med at holde sig til ilden, for i år tror jeg virkelig, der bliver tale om "lette" medaljer, medmindre AaB eller FCM finder formen fra hhv. efterårets slut og start. Vi skal dog ikke glemme, at Brøndby har Daniel Agger.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 4. apr 2016, 10:45

frederikshavneren skrev:
Gamen skrev:Vi bør i hvert fald ikke frygte Brøndby i medaljekampen - hold op, hvor er de fornærmende ringe.
Haderslev er ligeledes et fornærmende ringe hold, de har nogle elendige angribere og resten af holdet er en flok knoldesparkere. De går snart i stå.

Jeg tror at det bliver op til AaB og Herning om at fordele sølv og bronze.
Synes du ser meget firkantet på SønderjyskE. Deres defensiv er god selvom de spiller markant anderledes end os med centerforsvarere på backerne. På midtbanen har de en god oprydder i Drachmann en boks-til-boks spiller i Madsen og en god kant i Absalonsen ligesom de har evigt farlige og arbejdsomme Bechmann fremme. Jeg synes SønderjyskE er et godt hold og jeg ser dem som et meget bedre hold end f.eks. Brøndby. Jeg ser SE og Muuuh som lige store konkurrenter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af FlæskeFrank » 4. apr 2016, 11:42

SønderjyskE vil nok de næste uge vise deres holdbarhed eller rettere bredde. Det er nu skader og karantæner spidser til.

Her skal de vise, at de er mere end blot 11 gode spillere.

Kan de slå AGF næste weekend er de mindst ligeså meget i spil til sølv som AaB og FCM. Slår vi Hobro næste weekend rykker vi ikke ned!!!

Brøndby, OB og Randers må være et mulehår efter, men alle tre klart med omkring bronze.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Gamen » 4. apr 2016, 12:15

Hørte jeg galt i AGF-Hobro, eller var der andre end Park Jung Bin der er i karantæne mod os? Mener at kommentatorerne nævnte én til spiller?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Yankee » 4. apr 2016, 14:31

Gamen skrev:Hørte jeg galt i AGF-Hobro, eller var der andre end Park Jung Bin der er i karantæne mod os? Mener at kommentatorerne nævnte én til spiller?
Der burde ikke være andre. Og Park er kun i karantæne hvis han får 6 point.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Flower » 4. apr 2016, 14:49

Yankee skrev:
Gamen skrev:Hørte jeg galt i AGF-Hobro, eller var der andre end Park Jung Bin der er i karantæne mod os? Mener at kommentatorerne nævnte én til spiller?
Der burde ikke være andre. Og Park er kun i karantæne hvis han får 6 point.
Da Park fik sin advarsel, sagde de godt nok noget lign. "... også karantæne i næste gang" - som om der er flere end en.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Søgaard » 4. apr 2016, 15:38

Flower skrev:
Yankee skrev:
Gamen skrev:Hørte jeg galt i AGF-Hobro, eller var der andre end Park Jung Bin der er i karantæne mod os? Mener at kommentatorerne nævnte én til spiller?
Der burde ikke være andre. Og Park er kun i karantæne hvis han får 6 point.
Da Park fik sin advarsel, sagde de godt nok noget lign. "... også karantæne i næste gang" - som om der er flere end en.
Tror de refererede til Cavric og Juel fra AGF, der er røget i skammekrogen mod SE, da de var i karantænefare uanset pointtal. Park skal have 6 point for at få karantæne. Var den til det?

http://www.superstats.dk/kort/fare
Aalborg BK 1885!

Gamen

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Gamen » 4. apr 2016, 15:42

Søgaard skrev:
Tror de refererede til Cavric og Juel fra AGF, der er røget i skammekrogen mod SE, da de var i karantænefare uanset pointtal. Park skal have 6 point for at få karantæne. Var den til det?

http://www.superstats.dk/kort/fare
Det må den være, det var en grov eftertackling.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Flower » 5. apr 2016, 14:16

Jf. DBU.dk har han fået 1 karantænedag.


Resten af sæsonen er i øvrigt blevet programlagt.
- Kilde
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Eksil » 9. apr 2016, 18:01

Troede Jesper Lange mål var forbeholdt FM. Anywho, godt med 1 point til både midt og sønderjylland, samt Songani ude imod AaB. Nu må vi håbe, at AaB kan udnytte det ved at score 3 point imod Hobro.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af NIN » 9. apr 2016, 18:37

Plejer de i øvrigt ikke at dele advarsler ud for alt. Burde Lange ikke have haft en for at hoppe ud/op til tilskuerne?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. apr 2016, 20:35

Ret ironisk at AGFs 2 mindst målfarlige spillere nu i 2 kampe i træk har udlignet til 2-2 i overtiden...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Pastorius » 9. apr 2016, 22:51

Køllen I Møllen skrev:Ret ironisk at AGFs 2 mindst målfarlige spillere nu i 2 kampe i træk har udlignet til 2-2 i overtiden...
Jeg synes nu godt man kan forsvare at kalde Steffen Rasmussen for målfarlig :cool:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar