Superliga 2015/16

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af dyhrmaN » 16. maj 2016, 19:52

jesus EfB. 2-3 nu og BIF rykker forbi AaB.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Brent » 16. maj 2016, 19:54

Det lugter langt væk af en 5.plads, Brøndby har et svine let program
AaB - the Nordic gateway to Europe

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. maj 2016, 20:26

Jeg kan simpelthen ikke se at Brøndbys slutprogram skulle være så meget lettere end vores. Vi skal møde 2 af de 3 dårligste hold i ligaen, og har en direkte duel på hjemmebane mod et af de hold vi har som direkte konkurrent i medaljekampen... jeg tror slet ikke jeg ville bytte, og da slet ikke hvis vi havde samme dårlige historik mod Hobro som Brøndby har.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 16. maj 2016, 20:55

Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. maj 2016, 21:09

thomasjn skrev:Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.
Hvis man ellers har fulgt AaB's præstationer i foråret, ville jeg synes at andre ord end "uacceptabelt" om alt andet end en sejr på udebane, og "skal kunne køre over", ikke lige var de mest logiske at finde frem.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Mogens » 16. maj 2016, 21:28

Lort og lagkage at fiskerne ikke kunne holde bif fra sejr. Blot en uafgjort havde været ok, men nej nej, sådan skulle det ikke gå.

Nå, hvis vi vil gøre os fortjent til bronzen skal vi vel kunne spille os til 10 point i de sidste 4 kampe. To af sejrene bør (såfremt vi skal have fortjente medaljer) komme i de næste to runder. Derefter skal vi så have en sejr og en uafgjort i de to sidste runder. Det optimale er selvfølgelig, at vi slår fcm, da det er dem (og bif) vi kæmper mod nu.

Jeg både tror og håber, at vi slår agf i morgen - både fordi vi trods alt har vist, at vi stadig kan spille bold, men også fordi agf er middelmådige (og ikke har vist andet).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af salling23 » 16. maj 2016, 22:22

Mogens skrev:Lort og lagkage at fiskerne ikke kunne holde bif fra sejr. Blot en uafgjort havde været ok, men nej nej, sådan skulle det ikke gå.

Nå, hvis vi vil gøre os fortjent til bronzen skal vi vel kunne spille os til 10 point i de sidste 4 kampe. To af sejrene bør (såfremt vi skal have fortjente medaljer) komme i de næste to runder. Derefter skal vi så have en sejr og en uafgjort i de to sidste runder. Det optimale er selvfølgelig, at vi slår fcm, da det er dem (og bif) vi kæmper mod nu.

Jeg både tror og håber, at vi slår agf i morgen - både fordi vi trods alt har vist, at vi stadig kan spille bold, men også fordi agf er middelmådige (og ikke har vist andet).
AGF - AaB 21.4.16 2-2
AaB - AGF 13.4.16 0-2
AaB - AGF 18.3.16 2-2

Kan godt se at vi ligger under jer ;)
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Buzz Killington » 16. maj 2016, 22:50

salling23 skrev:
Mogens skrev:Lort og lagkage at fiskerne ikke kunne holde bif fra sejr. Blot en uafgjort havde været ok, men nej nej, sådan skulle det ikke gå.

Nå, hvis vi vil gøre os fortjent til bronzen skal vi vel kunne spille os til 10 point i de sidste 4 kampe. To af sejrene bør (såfremt vi skal have fortjente medaljer) komme i de næste to runder. Derefter skal vi så have en sejr og en uafgjort i de to sidste runder. Det optimale er selvfølgelig, at vi slår fcm, da det er dem (og bif) vi kæmper mod nu.

Jeg både tror og håber, at vi slår agf i morgen - både fordi vi trods alt har vist, at vi stadig kan spille bold, men også fordi agf er middelmådige (og ikke har vist andet).
AGF - AaB 21.4.16 2-2
AaB - AGF 13.4.16 0-2
AaB - AGF 18.3.16 2-2

Kan godt se at vi ligger under jer ;)
Bare rolig, modsat hvad Mogens skriver, saa er vi skam ogsaa middelmaadige. Dog en smule mindre end AGF da vi alligevel formaar at vinde bare nogle af vores kampe, uagtet hvordan vi saa spiller mod jer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 16. maj 2016, 23:12

Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.
Hvis man ellers har fulgt AaB's præstationer i foråret, ville jeg synes at andre ord end "uacceptabelt" om alt andet end en sejr på udebane, og "skal kunne køre over", ikke lige var de mest logiske at finde frem.
Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af salling23 » 16. maj 2016, 23:26

thomasjn skrev: Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.
Jeg tror lige du skal tage fat i dem der arrangere jeres busture til udebanekampe.
De har arrangeret turen til Århus, men du vil møde nr 11 - det er Esbjerg.

Vil så sige at jeg egentligt håber at I vinder - kan ikke forestille mig noget værre end succes for Brøndby
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af thomasjn » 16. maj 2016, 23:32

salling23 skrev:
thomasjn skrev: Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.
Jeg tror lige du skal tage fat i dem der arrangere jeres busture til udebanekampe.
De har arrangeret turen til Århus, men du vil møde nr 11 - det er Esbjerg.

Vil så sige at jeg egentligt håber at I vinder - kan ikke forestille mig noget værre end succes for Brøndby
Fair nok. troede egentlig stadig i var 11'er. Ifht. fiasko for Brøndby kan vi hvis alle blive enige om den del.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. maj 2016, 03:36

thomasjn skrev:
Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.
Hvis man ellers har fulgt AaB's præstationer i foråret, ville jeg synes at andre ord end "uacceptabelt" om alt andet end en sejr på udebane, og "skal kunne køre over", ikke lige var de mest logiske at finde frem.
Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.
Det vi har er en trup med et højt topniveau, og et ikke specielt imponerende bundniveau. Selv om jeg er enig i at vores formkurve er for opadgående, og at jeg sådan set heller ikke lægger det store i nederlaget til FCK, som bare er bedre end os, så turde jeg ikke sætte ret mange håndører på at vi rammer noget der ligner topniveau i de sidste kampe... hvor vi rigtigt nok har alt at spille for, men også en masse at tabe, og hvis vi ser tilbage på de seneste 15 års tid, så har vi ikke ret tit fået noget af det, når tingene spidser til, og vi ligger tæt på medaljerne. Jeg håber det ikke bliver sådan i år, og jeg bliver godt nok skuffet hvis vi ikke ender med enten bronze- eller sølvmedaljer.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Buzz Killington » 17. maj 2016, 04:01

Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:
Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.
Hvis man ellers har fulgt AaB's præstationer i foråret, ville jeg synes at andre ord end "uacceptabelt" om alt andet end en sejr på udebane, og "skal kunne køre over", ikke lige var de mest logiske at finde frem.
Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.
Det vi har er en trup med et højt topniveau, og et ikke specielt imponerende bundniveau. Selv om jeg er enig i at vores formkurve er for opadgående, og at jeg sådan set heller ikke lægger det store i nederlaget til FCK, som bare er bedre end os, så turde jeg ikke sætte ret mange håndører på at vi rammer noget der ligner topniveau i de sidste kampe... hvor vi rigtigt nok har alt at spille for, men også en masse at tabe, og hvis vi ser tilbage på de seneste 15 års tid, så har vi ikke ret tit fået noget af det, når tingene spidser til, og vi ligger tæt på medaljerne. Jeg håber det ikke bliver sådan i år, og jeg bliver godt nok skuffet hvis vi ikke ender med enten bronze- eller sølvmedaljer.
Vi har da taget er par guldmedaljer mig bekendt. Selv hvis der var noget om det, hvorfor skulle AaB vaere saa anderledes end de andre klubber, at man tilsyneladende ikke gider kaempe om medaljer? Mon ikke det bare er en historisk tilfaeldighed, hvis der altsaa overhovedet er noget om snakken?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af dyhrmaN » 17. maj 2016, 07:05

Jeg husker med gru en kamp mod Sønderjyske for et par år siden, hvor at AaB ikke måtte tabe med mere en fem mål, hvis man ville holde fast i en femteplads. Det kvitterede man med, ved at tabe 6-0.
Bortset fra mesterskaber er jeg også traumatiseret i forhold til at kæmpe for st nå op i Europapladser, og jeg ser en femteplads som det mest sandsynlige, akkurat som en sejr mod AGF for mig virker usandsynligt.
Jeg håber selvfølgelig, at jeg ikke får ret...

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2019
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Superliga 2015/16

Indlæg af 9520AaB » 17. maj 2016, 11:06

salling23 skrev:
Mogens skrev:Lort og lagkage at fiskerne ikke kunne holde bif fra sejr. Blot en uafgjort havde været ok, men nej nej, sådan skulle det ikke gå.

Nå, hvis vi vil gøre os fortjent til bronzen skal vi vel kunne spille os til 10 point i de sidste 4 kampe. To af sejrene bør (såfremt vi skal have fortjente medaljer) komme i de næste to runder. Derefter skal vi så have en sejr og en uafgjort i de to sidste runder. Det optimale er selvfølgelig, at vi slår fcm, da det er dem (og bif) vi kæmper mod nu.

Jeg både tror og håber, at vi slår agf i morgen - både fordi vi trods alt har vist, at vi stadig kan spille bold, men også fordi agf er middelmådige (og ikke har vist andet).
AGF - AaB 21.4.16 2-2
AaB - AGF 13.4.16 0-2
AaB - AGF 18.3.16 2-2

Kan godt se at vi ligger under jer ;)
Anerkender til fulde, at AaB ikke har slået GF i de sidste tre kampe. Med en anelse realisme fra en GF fan, ville det være skønt med anerkendelse om, at den sidste nok ikke var endt 2-2, hvis AaB havde parkeret bussen og gået efter sejr fremfor avancement. Billede

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. maj 2016, 12:27

Buzz Killington skrev:
Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:
Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.
Hvis man ellers har fulgt AaB's præstationer i foråret, ville jeg synes at andre ord end "uacceptabelt" om alt andet end en sejr på udebane, og "skal kunne køre over", ikke lige var de mest logiske at finde frem.
Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.
Det vi har er en trup med et højt topniveau, og et ikke specielt imponerende bundniveau. Selv om jeg er enig i at vores formkurve er for opadgående, og at jeg sådan set heller ikke lægger det store i nederlaget til FCK, som bare er bedre end os, så turde jeg ikke sætte ret mange håndører på at vi rammer noget der ligner topniveau i de sidste kampe... hvor vi rigtigt nok har alt at spille for, men også en masse at tabe, og hvis vi ser tilbage på de seneste 15 års tid, så har vi ikke ret tit fået noget af det, når tingene spidser til, og vi ligger tæt på medaljerne. Jeg håber det ikke bliver sådan i år, og jeg bliver godt nok skuffet hvis vi ikke ender med enten bronze- eller sølvmedaljer.
Vi har da taget er par guldmedaljer mig bekendt. Selv hvis der var noget om det, hvorfor skulle AaB vaere saa anderledes end de andre klubber, at man tilsyneladende ikke gider kaempe om medaljer? Mon ikke det bare er en historisk tilfaeldighed, hvis der altsaa overhovedet er noget om snakken?
Jeg mener bestemt ikke at man ikke gider kæmpe om medaljer, måske snarere tværtimod er det min fornemmelse at der har været en del sæsoner hvor det har virket til forventningspresset måske har været for stort for spillerne. Det er klart at det er anderledes med mesterskabssæsonerne og bronzesæsonen, men som jeg husker det, har vi stået i meget lignende situationer som vi er i nu - med 4-5 runder tilbage og med i medaljekampen, i flere af de sæsoner hvor vi er sluttet på 4. eller 5. pladsen.

Anyways, min pointe var egentlig blot at vi har været hamrende ustabile i foråret, og at jeg derfor synes det er lidt overdrevet optimistisk at forvente vi bare uden videre kører AGF og Esbjerg over. Det kan vi sagtens, hvis vi rammer topniveauet. Men vi kan saftsuseme også få store problemer hvis vi ikke gør, og begge scenarier er vel stort set lige sandsynlige.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Maglau » 17. maj 2016, 12:40

Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:
Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:
Jesper Schmidt skrev:
thomasjn skrev:Omvendt skal vi slå AGF. Der har været svipsere nok mod Glens bundhold. Alt andet end en sejr i morgen vil være totalt uacceptabelt og må virkelig skabe panderynker internt. Så har vi Esbjerg og det møg forsvar skal vi også kunne køre over.
Hvis man ellers har fulgt AaB's præstationer i foråret, ville jeg synes at andre ord end "uacceptabelt" om alt andet end en sejr på udebane, og "skal kunne køre over", ikke lige var de mest logiske at finde frem.
Vi har en skadesfri trup med alt at spille for. De skal kunne ondulere nr. 11 i ligaen, som kun har vunder en kamp i turneringen efter vinterpausen. Tilmed ser jeg vores formkruve for opadgående uagtet nederlaget til den skallede nordmand og hans lejesoldater.
Det vi har er en trup med et højt topniveau, og et ikke specielt imponerende bundniveau. Selv om jeg er enig i at vores formkurve er for opadgående, og at jeg sådan set heller ikke lægger det store i nederlaget til FCK, som bare er bedre end os, så turde jeg ikke sætte ret mange håndører på at vi rammer noget der ligner topniveau i de sidste kampe... hvor vi rigtigt nok har alt at spille for, men også en masse at tabe, og hvis vi ser tilbage på de seneste 15 års tid, så har vi ikke ret tit fået noget af det, når tingene spidser til, og vi ligger tæt på medaljerne. Jeg håber det ikke bliver sådan i år, og jeg bliver godt nok skuffet hvis vi ikke ender med enten bronze- eller sølvmedaljer.
Vi har da taget er par guldmedaljer mig bekendt. Selv hvis der var noget om det, hvorfor skulle AaB vaere saa anderledes end de andre klubber, at man tilsyneladende ikke gider kaempe om medaljer? Mon ikke det bare er en historisk tilfaeldighed, hvis der altsaa overhovedet er noget om snakken?
Jeg mener bestemt ikke at man ikke gider kæmpe om medaljer, måske snarere tværtimod er det min fornemmelse at der har været en del sæsoner hvor det har virket til forventningspresset måske har været for stort for spillerne. Det er klart at det er anderledes med mesterskabssæsonerne og bronzesæsonen, men som jeg husker det, har vi stået i meget lignende situationer som vi er i nu - med 4-5 runder tilbage og med i medaljekampen, i flere af de sæsoner hvor vi er sluttet på 4. eller 5. pladsen.

Anyways, min pointe var egentlig blot at vi har været hamrende ustabile i foråret, og at jeg derfor synes det er lidt overdrevet optimistisk at forvente vi bare uden videre kører AGF og Esbjerg over. Det kan vi sagtens, hvis vi rammer topniveauet. Men vi kan saftsuseme også få store problemer hvis vi ikke gør, og begge scenarier er vel stort set lige sandsynlige.
Den fede situation med Sønderjyskes nederlag er at vi kan næsten selv bestemme om vi skal have sølv eller en 5/6 plads. Vi møder FCM i næste sidste runde og ellers har vi Agf og EFB som ikke har noget at spille for og hvilket måske også gælder OB i sidste runde.

Sønderjyske skal møde OB, Randers og Brøndby det er ikke verdens letteste program.

Hvis ikke vi har nosserne til at køre både Agf og EFB over så har vi ikke fortjent hverken europa eller metal og vi kommer til at slutte efter det BIF hold som alle herinde mener er pivringe pinlige.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Rams » 17. maj 2016, 12:49

Når man tænker tilbage på forårets kampe, så stikker nederlaget til SønderjyskE ud. Jeg har en grum fornemmelse af, at netop dette unødvendige og tåbelige nederlag kommer til at bide os i røven.

Som jeg ser det, er de to primære kandidater til at falde igennem her i slutræset: SønderjyskE og AaB.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Yankee » 17. maj 2016, 13:09

Rams skrev:Når man tænker tilbage på forårets kampe, så stikker nederlaget til SønderjyskE ud. Jeg har en grum fornemmelse af, at netop dette unødvendige og tåbelige nederlag kommer til at bide os i røven.

Som jeg ser det, er de to primære kandidater til at falde igennem her i slutræset: SønderjyskE og AaB.
Jeg synes Brøndby er en langt større kandidat. De spiller forfærdeligt, men har været enormt heldige med to udesejre hvoraf den i går jo var en ren foræring af dommeren.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. maj 2016, 13:49

Yankee skrev:
Rams skrev:Når man tænker tilbage på forårets kampe, så stikker nederlaget til SønderjyskE ud. Jeg har en grum fornemmelse af, at netop dette unødvendige og tåbelige nederlag kommer til at bide os i røven.

Som jeg ser det, er de to primære kandidater til at falde igennem her i slutræset: SønderjyskE og AaB.
Jeg synes Brøndby er en langt større kandidat. De spiller forfærdeligt, men har været enormt heldige med to udesejre hvoraf den i går jo var en ren foræring af dommeren.
Problemet med Brøndby er bare at de helt generelt har det med at forpagte heldet. De vinder rigtigt mange af den type kampe i denne sæson, som vi selv har haft for vane at ikke bare måtte nøjes med et point i, men at tabe.

Jeg synes det er ekstremt åbent mellem de 4 hold, hvor Sønderjyske og FCM måske virker til at være bedst kørende, men samtidig har de sværeste slutprogrammer. For vores eget vedkommende er det vel mest af alt et spørgsmål om vi kan få tingene til at fungere - kan vi det, tror jeg vi vinder sølv. Kan vi ikke så kan det sagtens blive til en 5. plads.

Besvar