Svensk Fodbold

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Svensk Fodbold

Indlæg af Elvis lever » 26. aug 2015, 15:26

NIN den fromme skrev:
Yankee skrev:Alle dem, der taler om at svensk fodbold er bedre - ser i nogensinde kampe fra Allsvenskan? Det er jo røv og nøgler.
Er niveauet markant anderledes end i den danske liga? Jeg tog mig selv i at tænke mange gange i forrige sæson, at havde jeg ikke et engagement i det her, ville jeg være bedre underholdt ved at se en genudsendelse af Kontrapunkt. Omvendt tror jeg ikke man kan konkludere ud fra Malmös succes i CL, at den svenske liga pludselig er et niveau eller to bedre end den danske. Der spiller mange faktorer ind, ikke mindst held. Og det samme gør sig gældende når FCN eller vi betræder det fineste tæppe i Europa.

Apropos den svensk-danske fodbold "krig" - så spørger EB i en artikel en række såkaldte eksperter hvem er bedst pt. Meget overraskende er artikelens overskrift: Men hvor er Brøndby? Brøndby et hold der ikke har været nationale mestre siden 2005. Det er logik som kun smedes i EB og hos Viasat.
Jeg tror mest af alt på, at succes er betinget af, at man scorer på sine chancer. Det formår Malmø i Europa og derfor er de en succes. Hvis der er brug for yderligere eksempler, kan man jo se på vores sæsonstart.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Svensk Fodbold

Indlæg af Salle17 » 10. apr 2018, 20:40

Ser lige nu kampen mellem Göteborg og Hammarby.. Sikke en stemning. lidt misundelig bliver man :(

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Svensk Fodbold

Indlæg af Sønderhof » 29. jun 2019, 23:23

Godaften
Alt imens der er landet ny tv aftale for superligaen, undrer jeg mig noget så gevaldigt over at der tilsyneladende spilles en kamp i Allsvenskan mellem Sundsvall og Eskilstuna. - med kampstart 23.00.
Hvad fanden sker der lige for det? :o

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Svensk Fodbold

Indlæg af MrBangDK » 29. jun 2019, 23:39

Sønderhof skrev:
29. jun 2019, 23:23
Godaften
Alt imens der er landet ny tv aftale for superligaen, undrer jeg mig noget så gevaldigt over at der tilsyneladende spilles en kamp i Allsvenskan mellem Sundsvall og Eskilstuna. - med kampstart 23.00.
Hvad fanden sker der lige for det? :o
Midsommerbold - dommeren bliver brændt i pausen!
Ska' vi hak'?

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Svensk Fodbold

Indlæg af Danni » 2. nov 2019, 14:32

Meget spændende afgørelse i allsvenskan med 20 min. igen af sidste runde. Dramaet kan følges på Sverige 4.
Længe leve arbejderklassen!

Besvar