Dansk(e) hold i Europa

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af NIN » 25. aug 2016, 20:39

Brøndby skal smaskes i alt de deltager i. Punktum!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af MrBangDK » 25. aug 2016, 20:43

NIN skrev:Brøndby skal smaskes i alt de deltager i. Punktum!
Fuldstændigt enig!
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af frederikshavneren » 25. aug 2016, 20:43

MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af KJ » 25. aug 2016, 20:45

Hvorfor spiller Sparta Prag Bassogog-sangen når de scorer??

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2017
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af 9520AaB » 25. aug 2016, 20:46

Forsiden af Ekstra Bladet lige nu.
Nu bliver det svært for BIF.
Åhh Nej, FCM bagud, ikke et ord om Sønderjydske der var foran 2-0


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af MrBangDK » 25. aug 2016, 20:47

frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.
Jeg fatter ikke de er så begejstrede for gruppen. Ja, der er da noget at komme efter sportsligt, men ift hvilke hold de kunne have mødt er det satme en tynd kop te!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Jakobsen » 25. aug 2016, 20:59

MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.
Jeg fatter ikke de er så begejstrede for gruppen. Ja, der er da noget at komme efter sportsligt, men ift hvilke hold de kunne have mødt er det satme en tynd kop te!
Enig, havde godt nok også håbet på muligheden for at se nogle af de udenlandske hold jeg sympatiserer med rykke FCK rundt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Funky » 25. aug 2016, 21:11

Midtjyllands målmand har lige lukket et ret morsomt mål ind. De bli'r jo klædt af, Steinleins ulve.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2882
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Eksil » 25. aug 2016, 21:32

Tror FCM skal ha ny træner til sommer. Han er lige så inspirerende som letmælk.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Martino » 25. aug 2016, 21:36

Eksil skrev:Tror FCM skal ha ny træner til sommer. Han er lige så inspirerende som letmælk.
Man håber at FCM ikke opdager at deres træner er deres svageste punkt...måske de på sigt ser VdV som trænerkandidaten?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Funky » 25. aug 2016, 21:40

Martino skrev:
Eksil skrev:Tror FCM skal ha ny træner til sommer. Han er lige så inspirerende som letmælk.
Man håber at FCM ikke opdager at deres træner er deres svageste punkt...måske de på sigt ser VdV som trænerkandidaten?
Han synes jo det er så'n en fed klub. Det har han selv sagt til Steinlein.

Jeg forstår i øvrigt ikke kritikken af Thorup. Det ser da ud til at han har fundet plads til André Rømer i angrebet til denne kamp. Genialt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Martino » 25. aug 2016, 21:52

Funky skrev:
Martino skrev:
Eksil skrev:Tror FCM skal ha ny træner til sommer. Han er lige så inspirerende som letmælk.
Man håber at FCM ikke opdager at deres træner er deres svageste punkt...måske de på sigt ser VdV som trænerkandidaten?
Han synes jo det er så'n en fed klub. Det har han selv sagt til Steinlein.

Jeg forstår i øvrigt ikke kritikken af Thorup. Det ser da ud til at han har fundet plads til André Rømer i angrebet til denne kamp. Genialt.
Han er talentløs.

Iøvrigt må det være hårdt at være Sønderjyske fan idag...
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af MrBangDK » 25. aug 2016, 21:53

Godt kæmpet af Sønderjyske, men det rakte ikke... De andre to taberhold - who fucking cares?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Funky » 25. aug 2016, 21:57

MrBangDK skrev:Godt kæmpet af Sønderjyske, men det rakte ikke... De andre to taberhold - who fucking cares?
Sandt nok, men lidt point til Europa-regnskabet havde alligevel været rart.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Califfen » 25. aug 2016, 21:59

frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.
Utrolig heldig lodtrækning må man sige. Man tænker mere Europa League, når man ser på holdene.
Men fatter squ heller ikke idéen bag seedningssystemet. Altså Leicester i lag 1? Det er da dybt godnat. Handlede det ikke engang om holdets tidligere præstationer i Europa, når holdene blev seedet?? Jeg mener da også at huske, at Man City kun var i lag 2 eller 3 første gang de blev mestre; bl.a. derfor de kæmpede i flere år med overhovedet at komme videre fra gruppen, fordi de blev parret med ret stærke modstandere.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af astonvilla » 25. aug 2016, 22:33

Skøn fodbold aften.
Bienvenu Bassogog!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Brent » 25. aug 2016, 22:54

astonvilla skrev:Skøn fodbold aften.
Ja fedt at fik stoppet de point til Dansk fodbold, så vi skal spille os igennem 7 kval runder for at komme i gruppespil hvis vi ender på en europaplads (ironi kan være anvendt)
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Buzz Killington » 25. aug 2016, 22:59

Ja for pokker. Koebenhavnerpressen A/S og Benham's plastikfabrik ude. Dejligt. Har lidt ondt af SE, men kun fordi de er saarn en bette klub at det er svaert at hade dem, selvom de er et ildelugtende regionshold.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af frederikshavneren » 25. aug 2016, 23:03

MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.
Jeg fatter ikke de er så begejstrede for gruppen. Ja, der er da noget at komme efter sportsligt, men ift hvilke hold de kunne have mødt er det satme en tynd kop te!
Som Cornelius udtaler så handler CL ikke om at møde storhold, det handler om at gå videre. Derfor er det naturligvis en kæmpe fordel at trække Leicester fremfor eksempelvis Barcelona.

Det er muligt at det er en lidt kedelig gruppe set ud fra et tilskuerperspektiv, men sportsligt er det en rigtig god gruppe.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af astonvilla » 25. aug 2016, 23:09

Brent skrev:
astonvilla skrev:Skøn fodbold aften.
Ja fedt at fik stoppet de point til Dansk fodbold, så vi skal spille os igennem 7 kval runder for at komme i gruppespil hvis vi ender på en europaplads (ironi kan være anvendt)
Don't give a shit!
Bienvenu Bassogog!

Besvar