Dansk(e) hold i Europa

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlægaf NIN » 26. aug 2017 15:06

Danni skrev:
9520AaB skrev:Uanset om jeg synes det er pissefint at FCK kiksede i går og FCM i dag, så er det da pinligt for dansk fodbold at ryge ud mod hold fra Aserbajdsjan og Cypern.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er da ikke pinligt. Bare fordi man ikke kender meget til Azerbaijansk fodbold er Qarabag et stærkt hold. Det er mesterholdet fra et land, der på uefakoefficientlisten ligger side om side med Sverige, Skotland og Rumænien. Med andre ord kunne det ligeså godt have været Malmø, Celtic eller Steaua Bukarest og så havde man sikkert ikke ment, at det var pinligt, fordi man kender holdene. Det er lidt primitivt.

Vil man i CHL og tjener 100 millioner + og møde attraktive modstandere, så skal man slå et hold som Qarabag, længere er den ikke.
http://www.blogspotmoviemadness.blogspot.dk

Grindhouse, Exploitation, Giallo, Mondo, Sci-fi, W.I.P, B-Movies, Blaxplotiation, Slasher.

Danni
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Indlægaf Danni » 26. aug 2017 15:32

NIN skrev:
Danni skrev:
9520AaB skrev:Uanset om jeg synes det er pissefint at FCK kiksede i går og FCM i dag, så er det da pinligt for dansk fodbold at ryge ud mod hold fra Aserbajdsjan og Cypern.

Det er da ikke pinligt. Bare fordi man ikke kender meget til Azerbaijansk fodbold er Qarabag et stærkt hold. Det er mesterholdet fra et land, der på uefakoefficientlisten ligger side om side med Sverige, Skotland og Rumænien. Med andre ord kunne det ligeså godt have været Malmø, Celtic eller Steaua Bukarest og så havde man sikkert ikke ment, at det var pinligt, fordi man kender holdene. Det er lidt primitivt.

Vil man i CHL og tjener 100 millioner + og møde attraktive modstandere, så skal man slå et hold som Qarabag, længere er den ikke.

Det har du helt ret i. Det er bare en anden diskussion. Så er det jo et spørgsmål om det er pinligt, hvis FCK ikke er med i Champions League. Jeg finder det egentlig også lidt mærkeligt, at forsvare FCK, det er slet ikke min hensigt. Jeg synes bare, der i Europa er en tendens til meget hurtigt at kalde noget pinligt, hvis man ikke kender meget til modstanderen, sådan tror jeg ikke helt virkeligheden er.
Længe leve arbejderklassen!

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Med ventre hånd
Geografisk sted: Din mor

Indlægaf Gnu » 26. aug 2017 16:20

Danni skrev:

Et dansk mesterhold skal sgu da alle dage slå Malmö om en plads i CL, og skotsk bold er da noget af det mest røvsyge.
En liste: CENSURERET!

Danni
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Indlægaf Danni » 26. aug 2017 16:26

Gnu skrev:
Danni skrev:

Et dansk mesterhold skal sgu da alle dage slå Malmö om en plads i CL, og skotsk bold er da noget af det mest røvsyge.

Det er fint nok at have den holdning, men Celtic er mig bekendt på mange parametre en større klub end FCK. Og det er muligt, at det er en hypotetisk diskussion, men jeg våger påstanden, at FCK ikke kan vinde over Malmø på alle dage.
Længe leve arbejderklassen!

Tilbage til "Fodbold generelt"