Dansk(e) hold i Europa

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4339
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Kristian » 4. aug 2022, 13:24

Aalborg frederikshavner skrev:
3. aug 2022, 21:11
634 skrev:
2. aug 2022, 22:03
Whauu Benfica har klasket FCM med 3-0 til pausen. Bedst for dansk fodbold at få dem bekæmpet :thumbsup:
Det ligner endestationen for Viborg FF i play off runden mod West Ham men nøj hvor er det stadigvæk bittert at det er viborgenserne som fører sig frem i Europa og nu kan se frem til et par fede kampe mod PL modstand.

Normalt ønsker jeg intet godt for Fc midtjylland men for dansk fodbold var det et skidt resultat de leverede set ud fra et koefficient synspunkt.
FCM har intet at gøre i CHL. Vist bedre de kommer i en af de andre, og får skrabet point til DK.

Under Viborg alle de sejre de kan inden de rammer muren, så vi får maks point til DK.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Brodernumsi » 6. sep 2022, 17:50

Er der ikke snart en voksen, der kan lukke den klub på Vestegnen.

'Det er kun de få, der laver ballade'. Utroligt man ikke kan stoppe dem, når det åbenbart er så få. Hvordan kan de uge efter uge, få lov at komme ind på diverse stadions.
Når de står på tribunerne, laver hærværk og vold i deres klamme masker, må ordensmagten sgu da følge det til dørs og identificere dem, så de kan blive anholdt og/eller få livstidskaratæne fra samtlige stadions.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af DenGamleMand » 6. sep 2022, 18:26

Spændende om FCK kommer til at spille CHL for tomme tribuner efter det her. Sindssyge idioter.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af MrDomoon » 6. sep 2022, 19:09

Hunga tunga! Pyro! Kast!
Billede

Den mest intelligente Eff ceh Kåå fan mine damer og herrer! :thumbsup: :cheers:
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Lyfe » 6. sep 2022, 19:19

Vildt så mange lys de får fyret af


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Funky » 5. okt 2022, 21:51

Det er da en frydefuld ting at se FCK blive kørt over af ManCity i en grad som jeg ikke mindes at have set noget dansk hold blive rundbarberet.

Der står 3-0 efter 38 minutter, og kommentatorerne sidder guddødme og siger følgende:

"Ja, FCK'erne vil nok tale om, at de har været lidt uheldige på nogle af City-afslutningerne".
"City har 17 afslutninger på nuværende tidspunkt. FCK har 0"....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af jonas386 » 5. okt 2022, 22:05

Funky skrev:
5. okt 2022, 21:51
Det er da en frydefuld ting at se FCK blive kørt over af ManCity i en grad som jeg ikke mindes at have set noget dansk hold blive rundbarberet.

Der står 3-0 efter 38 minutter, og kommentatorerne sidder guddødme og siger følgende:

"Ja, FCK'erne vil nok tale om, at de har været lidt uheldige på nogle af City-afslutningerne".
"City har 17 afslutninger på nuværende tidspunkt. FCK har 0"....
Jeg er meget ambivalent med City. På den ene side har jeg intet til overs for klubben og ønsker dem ingen succes, men på den anden side er jeg godt nok helt på gulvet over Erling Haaland. Det er længe siden jeg har været så fascineret af en fodboldspiller.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Funky » 5. okt 2022, 22:12

jonas386 skrev:
5. okt 2022, 22:05
Funky skrev:
5. okt 2022, 21:51
Det er da en frydefuld ting at se FCK blive kørt over af ManCity i en grad som jeg ikke mindes at have set noget dansk hold blive rundbarberet.

Der står 3-0 efter 38 minutter, og kommentatorerne sidder guddødme og siger følgende:

"Ja, FCK'erne vil nok tale om, at de har været lidt uheldige på nogle af City-afslutningerne".
"City har 17 afslutninger på nuværende tidspunkt. FCK har 0"....
Jeg er meget ambivalent med City. På den ene side har jeg intet til overs for klubben og ønsker dem ingen succes, men på den anden side er jeg godt nok helt på gulvet over Erling Haaland. Det er længe siden jeg har været så fascineret af en fodboldspiller.
Alle de der "engelske" firmafodboldsrigmandslegetøjsslavestats"hold" rager mig en høstblomst. Komplet uinteressante og uden appeal.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af RicoBR02 » 5. okt 2022, 22:18

Funky skrev:
5. okt 2022, 22:12
jonas386 skrev:
5. okt 2022, 22:05
Funky skrev:
5. okt 2022, 21:51
Det er da en frydefuld ting at se FCK blive kørt over af ManCity i en grad som jeg ikke mindes at have set noget dansk hold blive rundbarberet.

Der står 3-0 efter 38 minutter, og kommentatorerne sidder guddødme og siger følgende:

"Ja, FCK'erne vil nok tale om, at de har været lidt uheldige på nogle af City-afslutningerne".
"City har 17 afslutninger på nuværende tidspunkt. FCK har 0"....
Jeg er meget ambivalent med City. På den ene side har jeg intet til overs for klubben og ønsker dem ingen succes, men på den anden side er jeg godt nok helt på gulvet over Erling Haaland. Det er længe siden jeg har været så fascineret af en fodboldspiller.
Alle de der "engelske" firmafodboldsrigmandslegetøjsslavestats"hold" rager mig en høstblomst. Komplet uinteressante og uden appeal.
Det ændrer dog ikke på at Haaland er en voldsomt fascinerende fodboldspiller. Hold kæft han er god og det fryder mig at city banker lidt ydmyghed ind i grabara..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af jonas386 » 5. okt 2022, 22:26

Funky skrev:
5. okt 2022, 22:12
jonas386 skrev:
5. okt 2022, 22:05
Funky skrev:
5. okt 2022, 21:51
Det er da en frydefuld ting at se FCK blive kørt over af ManCity i en grad som jeg ikke mindes at have set noget dansk hold blive rundbarberet.

Der står 3-0 efter 38 minutter, og kommentatorerne sidder guddødme og siger følgende:

"Ja, FCK'erne vil nok tale om, at de har været lidt uheldige på nogle af City-afslutningerne".
"City har 17 afslutninger på nuværende tidspunkt. FCK har 0"....
Jeg er meget ambivalent med City. På den ene side har jeg intet til overs for klubben og ønsker dem ingen succes, men på den anden side er jeg godt nok helt på gulvet over Erling Haaland. Det er længe siden jeg har været så fascineret af en fodboldspiller.
Alle de der "engelske" firmafodboldsrigmandslegetøjsslavestats"hold" rager mig en høstblomst. Komplet uinteressante og uden appeal.
Enig. Derfor er det stadig fascinerende at følge en spiller der næsten snitter to mål pr. kamp. Det er som taget ud af et FM-save, hvor din norske superangriber scorer mere end et mål pr. kamp. Jeg har aldrig set noget lignende må jeg sige. Og så er han bare en superfed type. Og norsk. Hvor underligt er det ikke lige?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Jakobsen » 6. okt 2022, 14:47

Ikke særligt pjattet med Haaland. Han udtrykker i den grad douche bag, men han er sgu for vild.
Kan ikke rigtigt more mig over fuckerne får røvfuld. Alle danske hold havde fået minimum samme tur.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Maglau » 11. okt 2022, 20:00

Hold kæft for vild en stemning der er i parken og indtil videre kvitterer spillere for det
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af RicoBR02 » 12. okt 2022, 09:38

Maglau skrev:
11. okt 2022, 20:00
Hold kæft for vild en stemning der er i parken og indtil videre kvitterer spillere for det
Mega vild stemning. Tænk sig hvad vi kan udrette på vores lille stadion hvis vesttribunen var samlet om at synge. En lille våd drøm..


Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Lyfe » 14. okt 2022, 20:56

RicoBR02 skrev:
12. okt 2022, 09:38
Maglau skrev:
11. okt 2022, 20:00
Hold kæft for vild en stemning der er i parken og indtil videre kvitterer spillere for det
Mega vild stemning. Tænk sig hvad vi kan udrette på vores lille stadion hvis vesttribunen var samlet om at synge. En lille våd drøm..
Vest gør det allerede skide godt! Det er resten af stadion der halter... Men er blevet bedre og bedre de seneste år
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Lindmark » 15. okt 2022, 15:41

Maglau skrev:
11. okt 2022, 20:00
Hold kæft for vild en stemning der er i parken og indtil videre kvitterer spillere for det
Imponerende at de har to point (og stadig er med i kampen om tredjepladsen i puljen) uden at københavnerne har scoret et eneste mål.
Lindmark / Vendelbokartellet

ToGangeAA
Drenge
Drenge
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14. jun 2023, 14:50
Favoritspiller: Würtz alltime. Nuværende: Kasper Jørgensen

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af ToGangeAA » 28. jul 2023, 20:37

Hvor var det fedt at se AGF være pinlige igen igen igen i europa.

Vi spillede uafgjort ude mod et af de stærkeste Manchester United hold nogensinde, og de kan ikke engang score et enkelt mål mod Club Brügge. Vi havde sgu' gjort det bedre. HAHAHAHAHAHAHA AGF

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af emenike » 28. jul 2023, 21:07

ToGangeAA skrev:
28. jul 2023, 20:37
Hvor var det fedt at se AGF være pinlige igen igen igen i europa.

Vi spillede uafgjort ude mod et af de stærkeste Manchester United hold nogensinde, og de kan ikke engang score et enkelt mål mod Club Brügge. Vi havde sgu' gjort det bedre. HAHAHAHAHAHAHA AGF
Synes nu ikke der er så mange ting tilbage at håne AGF for, når man samtidig ser hvordan tingene går i vores egen klub. At vi spillede en god kamp i CL for efterhånden 15 år siden er en temmelig ringe trøst.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4339
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Kristian » 28. jul 2023, 21:22

ToGangeAA skrev:
28. jul 2023, 20:37
Hvor var det fedt at se AGF være pinlige igen igen igen i europa.

Vi spillede uafgjort ude mod et af de stærkeste Manchester United hold nogensinde, og de kan ikke engang score et enkelt mål mod Club Brügge. Vi havde sgu' gjort det bedre. HAHAHAHAHAHAHA AGF
Ahh..Den sidste sætning er lidt tam. Det kan du gøre bedre.

Senest vi mødte Club Brügge mindes jeg også, at vi fik høvl.
------------------
mvh Kristian

ToGangeAA
Drenge
Drenge
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14. jun 2023, 14:50
Favoritspiller: Würtz alltime. Nuværende: Kasper Jørgensen

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af ToGangeAA » 4. aug 2023, 11:42

Nu tror AGF fans sikkert at de vinder ligaen, fordi de slår Brügge.

Besvar