Dansk(e) hold i Europa

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Lindmark » 26. aug 2016, 09:44

Jakobsen skrev:
MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.
Jeg fatter ikke de er så begejstrede for gruppen. Ja, der er da noget at komme efter sportsligt, men ift hvilke hold de kunne have mødt er det satme en tynd kop te!
Enig, havde godt nok også håbet på muligheden for at se nogle af de udenlandske hold jeg sympatiserer med rykke FCK rundt.
Og jeg der gik og troede at 'alle' sympatiserede med Leicester, ikke mindst fordi Jødens søn står på mål for dem? Men det var måske kun i sidste sæson? Og Porto er ski da en af de mest sympatiske klubber på den iberiske halvø. Brügge har jeg ikke meget til overs for, men de havde et pissegodt hold dengang vi mødte dem i EL1/16...

Købe-havn går i øvrigt ikke videre - I hørte det her først.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af NIN » 26. aug 2016, 10:01

Zorniger udtaler, at Brøndby fik vist Europa at de er på vej tilbage. Jeg har hørt fra flere kilder rundt om i Europa, at snakken går, Brøndby er tilbage.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1218
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Spanky » 26. aug 2016, 11:18

Lindmark skrev:
Jakobsen skrev:
MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:Bønderne på vej ud... Bagud i Tyrkiet!

Og nu det samme med BIF.. herligt!
Haderslev foran i Prag, det er et rigtig flot resultat hvis det lykkes sønderjyderne at slå tjekkerne ud.

Sportsligt fik FCK en god lodtrækning med Leicester, FC Porto og Club Brugge, det er en gruppe hvor FCK har en fair chance for at gå videre til ottendelsfinalen i CL.
Modstanderne er imidlertid små kedelige, det bliver interessant om CL medløberne tropper op i Parken til kampe mod sådanne modstandere.
Jeg fatter ikke de er så begejstrede for gruppen. Ja, der er da noget at komme efter sportsligt, men ift hvilke hold de kunne have mødt er det satme en tynd kop te!
Enig, havde godt nok også håbet på muligheden for at se nogle af de udenlandske hold jeg sympatiserer med rykke FCK rundt.
Og jeg der gik og troede at 'alle' sympatiserede med Leicester, ikke mindst fordi Jødens søn står på mål for dem? Men det var måske kun i sidste sæson? Og Porto er ski da en af de mest sympatiske klubber på den iberiske halvø. Brügge har jeg ikke meget til overs for, men de havde et pissegodt hold dengang vi mødte dem i EL1/16...

Købe-havn går i øvrigt ikke videre - I hørte det her først.
FCK fedter sig videre på andenpladsen efter Porto...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3641
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Hovedet » 26. aug 2016, 11:24

NIN skrev:Zorniger udtaler, at Brøndby fik vist Europa at de er på vej tilbage. Jeg har hørt fra flere kilder rundt om i Europa, at snakken går, Brøndby er tilbage.
Det har nemlig fyldt rigtig meget i Europa, hvor Brøndby har en status, der tåler sammenligning med Debrechen og Dynamo Tbilisi. Der rapporteres om sporadiske folkefester på de kaukasiske sletter og i det skotske højland, og der er lagt op til den helt store fælleseuropæiske udløsning den dag, klubben kvalificerer sig til et gruppespil i Europa League. Med klubbens nuværende udvikling kan dette finde sted allerede inden 2025, hvad der ligeledes er den danske regerings målsætning.

Husk nu, drenge: Vi - og også resten af Europa - har brug for et stærkt Brøndby!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Lindmark » 26. aug 2016, 11:36

Hovedet skrev:
NIN skrev:Zorniger udtaler, at Brøndby fik vist Europa at de er på vej tilbage. Jeg har hørt fra flere kilder rundt om i Europa, at snakken går, Brøndby er tilbage.
Det har nemlig fyldt rigtig meget i Europa, hvor Brøndby har en status, der tåler sammenligning med Debrechen og Dynamo Tbilisi. Der rapporteres om sporadiske folkefester på de kaukasiske sletter og i det skotske højland, og der er lagt op til den helt store fælleseuropæiske udløsning den dag, klubben kvalificerer sig til et gruppespil i Europa League. Med klubbens nuværende udvikling kan dette finde sted allerede inden 2025, hvad der ligeledes er den danske regerings målsætning.

Husk nu, drenge: Vi - og også resten af Europa - har brug for et stærkt Brøndby!
Jeg synes at du er en kende for hård ved vores ungarske (er det ikke en hunboldby?) og georgiske venner. Ellers meget enig :thumbsup:
Lindmark / Vendelbokartellet

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Martino » 26. aug 2016, 12:06

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -stagneret

I den forbindelse...har DC en pointe? Jeg synes måske det så værre ud et par år tilbage...
Jeg savner Winsnes

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af SkumF » 26. aug 2016, 12:37

Martino skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -stagneret

I den forbindelse...har DC en pointe? Jeg synes måske det så værre ud et par år tilbage...
Det synes jeg ikke han har. Jeg synes derimod at pilen peger op af. FCK vandt jo mesterskabet sidste år, så det må jo være en stærk liga igen :D

Men forstår nu godt hans skifte, er bare ikke enig i at Superligaen ikke er inde i en positiv udvikling.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2016, 12:38

Martino skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -stagneret

I den forbindelse...har DC en pointe? Jeg synes måske det så værre ud et par år tilbage...
Jeg kan ikke helt se hvad han mener. Hvis man ser over en kortere aarraekke virker det f.eks til at der er flere penge i DK-bold, og talentudviklingen er vel ogsaa paa sit hoejeste nogensinde. Det eneste sted jeg kan faa oeje paa stagnation er mht. til tilskuerne som bliver vaek.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af SkumF » 26. aug 2016, 13:17

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -stagneret

I den forbindelse...har DC en pointe? Jeg synes måske det så værre ud et par år tilbage...
Jeg kan ikke helt se hvad han mener. Hvis man ser over en kortere aarraekke virker det f.eks til at der er flere penge i DK-bold, og talentudviklingen er vel ogsaa paa sit hoejeste nogensinde. Det eneste sted jeg kan faa oeje paa stagnation er mht. til tilskuerne som bliver vaek.
Men det sidste er vel også for tidligt at konkludere på? Man har lavet nogle markante tiltag på det punkt i den nye liga struktur. Lad os se hvordan gennemsnittet ender når sæsonen er slut.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af AMadsen » 26. aug 2016, 17:03

Lindmark skrev:
Hovedet skrev:
NIN skrev:Zorniger udtaler, at Brøndby fik vist Europa at de er på vej tilbage. Jeg har hørt fra flere kilder rundt om i Europa, at snakken går, Brøndby er tilbage.
Det har nemlig fyldt rigtig meget i Europa, hvor Brøndby har en status, der tåler sammenligning med Debrechen og Dynamo Tbilisi. Der rapporteres om sporadiske folkefester på de kaukasiske sletter og i det skotske højland, og der er lagt op til den helt store fælleseuropæiske udløsning den dag, klubben kvalificerer sig til et gruppespil i Europa League. Med klubbens nuværende udvikling kan dette finde sted allerede inden 2025, hvad der ligeledes er den danske regerings målsætning.

Husk nu, drenge: Vi - og også resten af Europa - har brug for et stærkt Brøndby!
Jeg synes at du er en kende for hård ved vores ungarske (er det ikke en hunboldby?) og georgiske venner. Ellers meget enig :thumbsup:
tror også de er skudt lidt i vejret efter de har fået Zorninger, Højde må altså være vigtig!
Guld? igen, igen...!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Uldahl » 26. aug 2016, 21:07

AMadsen skrev:
Lindmark skrev:
Hovedet skrev:
NIN skrev:Zorniger udtaler, at Brøndby fik vist Europa at de er på vej tilbage. Jeg har hørt fra flere kilder rundt om i Europa, at snakken går, Brøndby er tilbage.
Det har nemlig fyldt rigtig meget i Europa, hvor Brøndby har en status, der tåler sammenligning med Debrechen og Dynamo Tbilisi. Der rapporteres om sporadiske folkefester på de kaukasiske sletter og i det skotske højland, og der er lagt op til den helt store fælleseuropæiske udløsning den dag, klubben kvalificerer sig til et gruppespil i Europa League. Med klubbens nuværende udvikling kan dette finde sted allerede inden 2025, hvad der ligeledes er den danske regerings målsætning.

Husk nu, drenge: Vi - og også resten af Europa - har brug for et stærkt Brøndby!
Jeg synes at du er en kende for hård ved vores ungarske (er det ikke en hunboldby?) og georgiske venner. Ellers meget enig :thumbsup:
tror også de er skudt lidt i vejret efter de har fået Zorninger, Højde må altså være vigtig!
Højde er alt. Simpelthen alt.Når de står på tæer kan de lige skimte os fra afgrundens dybe kant. De mangler dog et par meter eller 5 før de kan nå op.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Brent » 14. sep 2016, 22:38

Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst
AaB - the Nordic gateway to Europe

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af 9520AaB » 15. sep 2016, 07:15

Brent skrev:Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst
Så ikke kampen, og du sidder vel ikke helt seriøst, og laver rangliste for FCK!!
Hvis nogen nogensinde har taget dine indlæg seriøst, stopper det da nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. sep 2016, 08:13

Brent skrev:Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst

Forkert forum, klovn...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Pastorius » 15. sep 2016, 08:13

9520AaB skrev:
Brent skrev:Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst
Så ikke kampen, og du sidder vel ikke helt seriøst, og laver rangliste for FCK!!
Hvis nogen nogensinde har taget dine indlæg seriøst, stopper det da nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan da lige lave en anden hurtig rangliste.

1) Telefonnummeret
2) Brent
3) Allan P.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2887
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Eksil » 15. sep 2016, 08:15

Billede

Ps. intet tæller åbenbart som et straffe i Europa.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3641
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Hovedet » 15. sep 2016, 11:52

Pastorius skrev:
9520AaB skrev:
Brent skrev:Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst
Så ikke kampen, og du sidder vel ikke helt seriøst, og laver rangliste for FCK!!
Hvis nogen nogensinde har taget dine indlæg seriøst, stopper det da nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan da lige lave en anden hurtig rangliste.

1) Telefonnummeret
2) Brent
3) Allan P.
Hvad blev der for resten af den altid stridbare Allan P.? Huserer han rundt under diverse aliasser som ham, "der efter et eller andet antal år er blevet så skuffet over AaB, at han ikke mere vil købe sæsonkort", eller blev han bannet herindefra?

Han giver den i øvrigt som Pennywise på bold.dk, hvor han forsvarer AaB ligeså fanatisk, som han som Allan P. har angrebet dem herinde. Og i øvrigt omgående afsporer enhver debat derinde, der drejer sig om AaB.

Jeg må dog give Brent, at der - i dette enlige specifikke tilfælde! - er tale om trolling på et (lettere) avanceret niveau. Den her med rangliste over FCK-spillere er tæt på at kvalificere ham til en Jeppe Curth :thumbsup:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af Pastorius » 15. sep 2016, 12:36

Hovedet skrev:
Pastorius skrev:
9520AaB skrev:
Brent skrev:Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst
Så ikke kampen, og du sidder vel ikke helt seriøst, og laver rangliste for FCK!!
Hvis nogen nogensinde har taget dine indlæg seriøst, stopper det da nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan da lige lave en anden hurtig rangliste.

1) Telefonnummeret
2) Brent
3) Allan P.
Hvad blev der for resten af den altid stridbare Allan P.? Huserer han rundt under diverse aliasser som ham, "der efter et eller andet antal år er blevet så skuffet over AaB, at han ikke mere vil købe sæsonkort", eller blev han bannet herindefra?

Han giver den i øvrigt som Pennywise på bold.dk, hvor han forsvarer AaB ligeså fanatisk, som han som Allan P. har angrebet dem herinde. Og i øvrigt omgående afsporer enhver debat derinde, der drejer sig om AaB.

Jeg må dog give Brent, at der - i dette enlige specifikke tilfælde! - er tale om trolling på et (lettere) avanceret niveau. Den her med rangliste over FCK-spillere er tæt på at kvalificere ham til en Jeppe Curth :thumbsup:
Tror han (Allan P) kører en to-tre aliaser på euroinvestor også, hvor han giver den som verdensmand med forbindelser alle steder i det nordjyske.
Med venlig Hilsen
--
Robert

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af frederikshavneren » 15. sep 2016, 12:40

Flot start på CL med point i Porto. Det er ikke spektakulært det spil FCK viser i Europa, men hvad det mangler i finesse opvejes af et yderst solidt hold som har et internationalt snit.
Københavnerne har en bundsolid organisation som bringer dem langt, i gårsdagens kamp havde R. Olsen vel kan nok én eneste redning. Det er imponerende at de står så solidt selv i undertal.
Før udvisningen var FCK i kontrol og det lignede mere at danskerne kunne vinde end portugiserne.

FCK fortjener ros for deres præstation, det modsatte kan siges om FC Porto som absolut ikke var en skræmmende modstander.

seamann

Re: Dansk(e) hold i Europa

Indlæg af seamann » 15. sep 2016, 14:29

Pastorius skrev:
9520AaB skrev:
Brent skrev:Flot debut af DK's fodboldflagskib i dette års CL kampagne, perfekt med et point i Porto, bliver meget spændende at følge deres kampgne,

Her er min top 3:

1. Zanka - han vidste virkelig niveauet i denne kamp, i mine øjne en af superligaens stærkeste forsvarer.
2. Corner - Scoring og generelt en indsats på højt internationalt niveau
3. Robin Olsen - sikker sidste skanse, holder dem inde i kampen til sidst
Så ikke kampen, og du sidder vel ikke helt seriøst, og laver rangliste for FCK!!
Hvis nogen nogensinde har taget dine indlæg seriøst, stopper det da nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan da lige lave en anden hurtig rangliste.

1) Telefonnummeret
2) Brent
3) Allan P.
Opdateret efter rødspættens sidste indlæg:

1) Telefonnummeret
2) Brent
3) Allan P.
4) Frederikshavneren

Besvar