Tænk, jeg synes Sviatchenko har stået meget stærkere i billedet.
Dansk(e) hold i Europa
Re: Dansk(e) hold i Europa
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Elsker Bo Henriksen. Vi skulle have hyret ham. Han kan lave vand til vin. AaB har vand.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
- Junior
- Favoritspiller: Peter Rasmussen
De gjorde det godt i aftes, men dog imod et håbløst hold fra Celtic. De 2 unge angribere, kunne godt have scoret i aftes. Man må tage hatten af for Midtjylland med deres akademi .
AGF forsætter nu med rødt efter 26 min
-
- Landshold
- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Det er mega godt at se, den slags bliver straffet, hvad enten det er Thorsteinsson, Anders Dreyer eller en tredje. Film er bare for nederen at se på.
Længe leve arbejderklassen!
Hvor er det bare pinligt på dansk fodbolds vegne. Håber inderligt at det her er starten på derouten for gymnasterne. David Nielsen er da også ved at miste sin goodwill efterhånden.
David Nielsen er den type træner der kan få hold til at yde i et stykke tid for der efter at det hele falder sammen. Jeg tror ikke på han kan holde AGF i top 6 flere år i træk
Jeg ser ikke kampen. Har Thorsteinsson fået direkte rødt for at filme?
På livescore kan jeg kun se, at de er bagud.. igen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja han havde gult i forvejen og trækker så nr. 2 i et forsøg på at filme sig til straffespark... Love it!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og ud fra beskrivelserne var det åbenlyst film altså som I helt tydeligt det var film
Det giver bedre mening. Det virkede bare tidligt allerede at have gult som offensivspiller.
Modigt dommerarbejde. Det ses alt for ofte, at dommere ikke tør give det andet gule kort, med mindre anden forseelse er til rødt, eller det er 4. gule kort i kampen.
Det fryder da helt vildt at se AGF pisse endnu et europæisk eventyr ud i lokummet. Kunne AaB ha gjort det bedre? Ikke sikkert, men de er jo ekstremt gode til at skrige sig op til det helt store nede i Aarhus, så er det jo bare ekstra fryd når de fucker helt op
Skal love for at deres Europa kampagne bliver godt hjulpet på vej af billige hands straffe igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nu er de 'kun' et mål nede ser jeg, men vi kunne dårligt gøre det dårligere, hvis GF ender med at ryge ud
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Nu skal jeg lige forstå reglerne korrekt. Er AGF nu direkte videre til CL-gruppespillet?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
Muhahahahaha muhahahahah

AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Fryd...
Intet mindre...
Hold kæft, hvor er det pinligt..
Intet mindre...
Hold kæft, hvor er det pinligt..

Fiaskoen komplet! AGF til grin
Det her må sgu da være en seriøs kandidat til den største fiasko af et dansk hold nogensinde.
Der er 55 lande på den europæiske klubrangliste - og her ligger Nordirland nummer 48.
Og Larne er ikke engang et af de bedste hold i ligaen - de blev kun nummer 5 sidste sæson.
AGF er en total skygge af sig selv i forhold til sidste sæson.
Der er 55 lande på den europæiske klubrangliste - og her ligger Nordirland nummer 48.
Og Larne er ikke engang et af de bedste hold i ligaen - de blev kun nummer 5 sidste sæson.
AGF er en total skygge af sig selv i forhold til sidste sæson.