Red FC Vestsjælland

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Red FC Vestsjælland

Indlæg af Brent » 4. dec 2015, 10:55

Hej medfans

Som i alle ved, er jeg måske en af de største og mest inkarerede AaB fans på debatside.dk.

Men selvom jeg elsker AaB overalt på jorden, har jeg også et særligt forhold til vikingerne fra Slagelse - FC Vestsjælland.

FCV kæmper i øjeblikket for sin eksistens! Det har vi prøvet i AaB i 94’. Det vil virkelig være en synd og skam, at alt det som er bygget op og skabt i Slagelse nu skal rives ned. Derfor synes jeg vi som AaB’er skal støtte op om de tiltag der er i gang for at rede klubben.

Støt og vis din sympati ved at like Facbook gruppen ”Red FC Vestsjælland”. Vil du støtte økonomisk, kan du møde op i Slagelse i morgen, hvis du har mulighed for at afse 100.000 eller mere for at hjælpe klubben.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af le Cid » 4. dec 2015, 10:57

Troll!
FC Plastic Slagelse er et misfoster, som ingen vil savne... men det er da lidt synd for spillerne...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af Trickster » 4. dec 2015, 12:36

Jeg samler en bil fra Aalborg... der er 2 pladser tilbage.

Jeg sælger dem for en 50'er stykket - hvem er klar ??
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af thomasjn » 4. dec 2015, 15:57

En plasticklub der serverer Harboe - ikke værd at redde. Havde de heddet Slagelse B og serveret ordentligt øl ville min sympati være større.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af Provst i Brovst » 4. dec 2015, 16:02

Jeg tager fanbussen derned med Vestsjælland Support Abteilung Nord 9000 - det er mest pga. den nonstop hårde dubstep vi hører hele vejen til Slagelse CITY Center.

OBS: Krede underholder i bussen hele vejen
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af Pastorius » 4. dec 2015, 16:12

thomasjn skrev:En plasticklub der serverer Harboe - ikke værd at redde. Havde de heddet Slagelse B og serveret ordentligt øl ville min sympati være større.
Dejligt konsistent argument - klubben må ikke have et plastiknavn (som vel er det eneste plastik ved den) og samtidig må deres sponsor og øl-leverandør ikke være forankret i lokalområdet, men skal heller være en multinational koncern?

Alt andet ufortalt, så er jeg trist over deres formodede død, om ikke andet fordi at et af de største AaB-momenter i mit liv (at se AaB blive mestre sammen med min tiårige søn) er foregået der. Kontrasten fra en røvkedelige kamp uden det ønskede resultat til sejrfesten var helt surrealistisk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af Provst i Brovst » 4. dec 2015, 16:49

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af vandmelonen » 4. dec 2015, 22:54

Mit hjerte græder. En stolt traditionsklub, med en lang historie, er så godt som smidt i graven. Selvfølgelig vil jeg støtte op og hjælpe klubben efter dette fuldstændig uforudsigelige scenarie, Brent.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af sulakvelidze » 4. dec 2015, 23:11

Alle FC Landsdel-klubberne skal dø.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af Mogens » 7. dec 2015, 10:25

Pastorius skrev:
thomasjn skrev:En plasticklub der serverer Harboe - ikke værd at redde. Havde de heddet Slagelse B og serveret ordentligt øl ville min sympati være større.
Dejligt konsistent argument - klubben må ikke have et plastiknavn (som vel er det eneste plastik ved den) og samtidig må deres sponsor og øl-leverandør ikke være forankret i lokalområdet, men skal heller være en multinational koncern?

Alt andet ufortalt, så er jeg trist over deres formodede død, om ikke andet fordi at et af de største AaB-momenter i mit liv (at se AaB blive mestre sammen med min tiårige søn) er foregået der. Kontrasten fra en røvkedelige kamp uden det ønskede resultat til sejrfesten var helt surrealistisk.
Jeg ser ikke nævnt noget sted, at det skal være en multinational koncern? Det er dog tæt på at være et faktum, at Harboe-øl rangerer på samme lave niveau som en Slotspilsner og som i ikke-væsentlig afkølet stand smager mere af pis (sådan som jeg forestiller mig det smager) end af øl.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Red FC Vestsjælland

Indlæg af astonvilla » 7. dec 2015, 10:31

sulakvelidze skrev:Alle FC Landsdel-klubberne skal dø.
Hov, hov, det er jo opfordring til etnisk udrensning - på linje med den lille korporal fra Østrig
Bienvenu Bassogog!

Besvar