FCK indfører nyt udebane-afsnit i parken

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
oswald
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 14. jul 2007, 18:58

FCK indfører nyt udebane-afsnit i parken

Indlæg af oswald » 18. feb 2016, 14:11

FCK flytter udebane-afsnittet i parken.

Det nye udebane-afsnit er afsnit A11 på Øvre A-tribunen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FCK indfører nyt udebane-afsnit i parken

Indlæg af FlæskeFrank » 18. feb 2016, 15:27

Nu er det snart mange år siden, at jeg har stået på udebaneafsnittet i Parken(i pokalen var vi jo hjemmehold:-)), men udefans bliver vel gemt lidt af vejen med denne øvelse. Forstår heller ikke, at man bliver placeret øverst - det kunne friste svage og dumme sjæle med at smide med ting.

Men kan lukke for trappeadgangen til de andre sektioner uden at skabe problemer ?

Men det løser vel det generelle problem med familieafsnittets utryghed ved udefans, som flere stadions har kæmpet med.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: FCK indfører nyt udebane-afsnit i parken

Indlæg af Yankee » 19. feb 2016, 07:59

Det er samme afsnit, som da endetribunen blev bygget om for 8-10 år siden. Nogle kan måske huske 0-4-kampen i 2008, hvor A11 også var midlertidigt udebaneafsnit. Det er et lorteafsnit, men ikke dårligere end D-tribunen, så for min skyld er det helt fint.

I øvrigt har jeg aldrig hørt om at der skulle have været utryghed på familietribunen i Parken?

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: FCK indfører nyt udebane-afsnit i parken

Indlæg af Asger » 26. feb 2016, 21:17

Da vi i 2008 var placeret på øvre A, mener jeg også, der var spændt et net op ud for afsnittet, så det var ikke muligt at optræde stupidt ift. at kaste ting ned i bærret på køvenhavnerne nede i stueetagen.

Jeg husker heller ikke at have hørt noget om utryghed for familietribunens gæster i PARKEN.

Nu kan man til gengæld snildt sætte en scene op uden at genere tilskuerne, når man skal fejre endnu en sølvmedalje til B 1903 :thumbsup:

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Besvar