Superligaen 2016/17 - grundspil

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Hovedet » 14. okt 2016, 08:29

Jeg vil bestemt ikke afvise, at en lukket liga kan komme på tale blandt de allerstørste klubber i Europa, skønt det er korrekt, at den snak har kørt med jævne mellemrum siden begyndelsen af halvfemserne nu.

Jeg har dog lidt svært ved at forestille mig, at en udbryderliga bestående af klubber fra Danmark, Sverige, Norge, Skotland, Holland og Belgien skulle komme på tale. For det første vil det være en mildest talt alvorlig tilsnigelse at kalde det for det næstbedste lag i Europa. Her er det kun Ajax af de nævnte klubber, der hører hjemme og det i øjeblikket endda med god vilje.

For det andet: Hvad skulle man dog spille om? De klubber, der deltager, vil have diskvalificeret sig selv fra det nationale ligasystem og de europæiske turneringer, ligesom spillerne heller ikke kan deltage på landshold. Som sagerne står pt., vil FCK aldrig kunne møde andre modstandere end Ajax, Club Brügge, Anderlecht, Rosenborg, Malmö FF og Celtic; hvor fedt er det lige? Og hvilke TV-stationer ville stå i kø for at transmittere sådanne opgør?

Kort fortalt ser jeg ikke noget, der ligner et kommercielt og sportsligt setup, der holder vand.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af dyhrmaN » 14. okt 2016, 20:41

forhåbentligt midlertidigt, men AaB er nu ude af top seks.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af NIN » 17. okt 2016, 19:20

Her, halvvejs igennem grundspillet, kunne det være interessant at tage temperaturen på hvem der ender i det fine selskab og hvem der skal spille nedrykningsspil. Kom med jeres tip. Ikke med hjertet, men ud fra bedste bud.

Jeg tror følgende hold slutter i top seks.

FCK
FCM
Brøndby
Randers
SønderjyskE
AaB
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af FlæskeFrank » 18. okt 2016, 10:39

NIN skrev:Jeg tror følgende hold slutter i top seks.
FCK
FCM
Brøndby
Randers
SønderjyskE
AaB
Enig. Plads 1-3 tror jeg er låste i den nævnte rækkefølge. Nr. 4-6 kan være den rette rækkefølge men også omvendt.

Faldt over dette ligegyldige viden, men sætter måske SønderjyskE i et lidt andet lys. (ubrudt) Antal sæsoner i Superligaen, altså siden seneste oprykning.

AaB 27. sæson
Brøndby 27. sæson
FCK 25. sæson
OB 18. sæson
FCM 17. sæson
FCN 15. sæson
SønderjyskE 9. sæson
Randers 5. sæson
Esbjerg 5. sæson
AGF 2. sæson
Viborg 2. sæson
Silkeborg 1. sæson
Horsens 1. sæson
Lyngby 1. sæson

Set i forhold til den liste er SønderjyskE jo grand old man ift. f.eks. AGF.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2016, 11:07

FlæskeFrank skrev:
NIN skrev:Jeg tror følgende hold slutter i top seks.
FCK
FCM
Brøndby
Randers
SønderjyskE
AaB
Enig. Plads 1-3 tror jeg er låste i den nævnte rækkefølge. Nr. 4-6 kan være den rette rækkefølge men også omvendt.

Faldt over dette ligegyldige viden, men sætter måske SønderjyskE i et lidt andet lys. (ubrudt) Antal sæsoner i Superligaen, altså siden seneste oprykning.

AaB 27. sæson
Brøndby 27. sæson
FCK 25. sæson
OB 18. sæson
FCM 17. sæson
FCN 15. sæson
SønderjyskE 9. sæson
Randers 5. sæson
Esbjerg 5. sæson
AGF 2. sæson
Viborg 2. sæson
Silkeborg 1. sæson
Horsens 1. sæson
Lyngby 1. sæson

Set i forhold til den liste er SønderjyskE jo grand old man ift. f.eks. AGF.
I må blive rige på oddset, når man kan være så skråsikker.

Jeg tør ikke gætte på en nærmere rækkefølge udover FCK ser ud til at være sikre på nummer 1. Lidt trends tør jeg dog godt at gætte på.
FCM synes jeg ikke er det næstbedste danske hold - i hvert fald ikke med den nuværende træner. Jeg tror ikke de bliver nummer to.
AaB tør jeg slet ikke gætte på. Vi kan blive alt fra nummer 2 til 7-9 stykker.
Brøndby er jeg meget usikker på, jeg tror og håber ikke de har kvaliteten til top-3.
Sønderjyske tror jeg ikke på over tid, men måske godtnok til top 6. Jeg tror på Lyngby sniger sig i top seks på deres bekostning, medmindre vi (gys) ikke kan være med.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af NIN » 18. okt 2016, 11:24

Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:
NIN skrev:Jeg tror følgende hold slutter i top seks.
FCK
FCM
Brøndby
Randers
SønderjyskE
AaB
Enig. Plads 1-3 tror jeg er låste i den nævnte rækkefølge. Nr. 4-6 kan være den rette rækkefølge men også omvendt.

Faldt over dette ligegyldige viden, men sætter måske SønderjyskE i et lidt andet lys. (ubrudt) Antal sæsoner i Superligaen, altså siden seneste oprykning.

AaB 27. sæson
Brøndby 27. sæson
FCK 25. sæson
OB 18. sæson
FCM 17. sæson
FCN 15. sæson
SønderjyskE 9. sæson
Randers 5. sæson
Esbjerg 5. sæson
AGF 2. sæson
Viborg 2. sæson
Silkeborg 1. sæson
Horsens 1. sæson
Lyngby 1. sæson

Set i forhold til den liste er SønderjyskE jo grand old man ift. f.eks. AGF.
I må blive rige på oddset, når man kan være så skråsikker.

Jeg tør ikke gætte på en nærmere rækkefølge udover FCK ser ud til at være sikre på nummer 1. Lidt trends tør jeg dog godt at gætte på.
FCM synes jeg ikke er det næstbedste danske hold - i hvert fald ikke med den nuværende træner. Jeg tror ikke de bliver nummer to.
AaB tør jeg slet ikke gætte på. Vi kan blive alt fra nummer 2 til 7-9 stykker.
Brøndby er jeg meget usikker på, jeg tror og håber ikke de har kvaliteten til top-3.
Sønderjyske tror jeg ikke på over tid, men måske godtnok til top 6. Jeg tror på Lyngby sniger sig i top seks på deres bekostning, medmindre vi (gys) ikke kan være med.
Hvad har skråsikker og blive rig med hinanden at gøre. Jeg kan personligt sagtens være skråsikker og tage fejl. Nu var præmissen at komme med et bud på de seks hold der slipper igennem nåleøjet + jeg skrev: Jeg tror følgende seks hold slutter i top seks.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af FlæskeFrank » 18. okt 2016, 11:34

Pastorius skrev:I må blive rige på oddset, når man kan være så skråsikker.

Jeg tør ikke gætte på en nærmere rækkefølge udover FCK ser ud til at være sikre på nummer 1. Lidt trends tør jeg dog godt at gætte på.
FCM synes jeg ikke er det næstbedste danske hold - i hvert fald ikke med den nuværende træner. Jeg tror ikke de bliver nummer to.
AaB tør jeg slet ikke gætte på. Vi kan blive alt fra nummer 2 til 7-9 stykker.
Brøndby er jeg meget usikker på, jeg tror og håber ikke de har kvaliteten til top-3.
Sønderjyske tror jeg ikke på over tid, men måske godtnok til top 6. Jeg tror på Lyngby sniger sig i top seks på deres bekostning, medmindre vi (gys) ikke kan være med.
Jeg har mit daytime-job endnu og det er ikke som oddssætter...

Nu snakkede vi grundspil og her virker FCM til at være på et spor, som kan sikre sig 2. pladsen. BIF skal nu vise i returopgørene, at deres spil ikke er for letlæselig. De(FCM og BIF) har dog forstærket sig med et par spillere, så jeg tror de holder sig i top.

SønderjyskE har altid haft gode og dårlige perioder(også under Søndergaard), så den gode periode kan sagtens slutte nu og erstattes af få point. Så det er et øjebliksbillede.

Lyngby og Horsens tror jeg ganske enkelt ikke på, det jeg har set af dem, er for lidt til at være i top6. Randers ville jeg også gerne smide ud af top6, men det virker til at alle deres angribere(M. George, Pourie, Ishak og Lundberg) nok skal redde dem i slutspillet.

Men man skal igen ikke udelukke f.eks. FCN, hvis de vinder over os på fredag, så kan de hurtig være inde i varmen igen om top6.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Gamen » 18. okt 2016, 12:12

FlæskeFrank skrev:
SønderjyskE har altid haft gode og dårlige perioder(også under Søndergaard), så den gode periode kan sagtens slutte nu og erstattes af få point. Så det er et øjebliksbillede.

Lyngby og Horsens tror jeg ganske enkelt ikke på, det jeg har set af dem, er for lidt til at være i top6. Randers ville jeg også gerne smide ud af top6, men det virker til at alle deres angribere(M. George, Pourie, Ishak og Lundberg) nok skal redde dem i slutspillet.

Men man skal igen ikke udelukke f.eks. FCN, hvis de vinder over os på fredag, så kan de hurtig være inde i varmen igen om top6.
Sønderjyske har scoret 18 point mere end os, set over hele 2016. Jeg synes det virker lidt hult, at forsøge at tale dem ned til at være lidt af et elevator-hold, og at det derfor er et øjebliksbillede at de pludselig får nogle sejre. Under Jakob Michelsen er det kun gået én vej, i den periode hvor man har skullet koncentrere sig om Superligaen - og det er opad. Selv i vores fantastiske efterår 2015 sluttede de kun 3 point efter os i efterårsstillingen, og han kom til i sommerpausen.
De ender helt sikkert i top 6 - de har et fremragende kollektiv.

Randers har for så vidt ikke præsteret meget bedre end os, hverken mål- eller pointmæssigt, men har også været præget af massiv uro i og omkring klubben, startende med salget af klubben der ikke blev til noget, og så Keller-sagen. De virker dog til at have noget mere at skyde med - og her tænker jeg ikke på supertankeren George (der i mine øjne stadig er pivringe), men brandvarme Ishak og Marvin Pourie.

Lyngby virker for mig også som et utroligt stærkt kollektiv. Deres store problem de seneste gange de har været oppe, en skrantende defensiv og dårlige keepere, har de fået bugt med. Jesper Hansen er en fantastisk signing, der også er væsentligt bedre end vores egen ankermand.
Jeg tror også de kryber med i slutspillet. Når man kan vinde 4 x 1-0 vidner det om styrke, ikke held.

Vinder vi ikke hjemme mod FC Nordsjælland, så tror jeg vi får problemer med at komme i top 6. Vores kampprogram derefter ser svært ud, og vi har holdt nullet 3 gange ud af de seneste 22 kampe. Det er en skræmmende ringe statistik, når vi selv kun har scoret i 1 af de seneste 6 kampe. Så siger det sig selv at vi skal til at igang med at lave mål igen, for at kunne få point.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Yankee » 18. okt 2016, 12:40

Gamen skrev: Vinder vi ikke hjemme mod FC Nordsjælland, så tror jeg vi får problemer med at komme i top 6. Vores kampprogram derefter ser svært ud, og vi har holdt nullet 3 gange ud af de seneste 22 kampe. Det er en skræmmende ringe statistik, når vi selv kun har scoret i 1 af de seneste 6 kampe. Så siger det sig selv at vi skal til at igang med at lave mål igen, for at kunne få point.
Alle hold mangler at møde hinanden én gang inden runde 26, så hvorfor er vores program særlig svært? Vi skal møde de samme hold som Lyngby og Sønderjyske skal.

Det er også lidt en debatside-ting at man hele tiden udråber den næste kamp til at være definerende for sæsonen. Sådan er det selvfølgelig ikke.

Som vi snakkede om inden sæsonen vil det være en rigtig stærk præstation at komme i slutspillet, men jeg synes bestemt ikke det er urealistisk her halvvejs. Dengang forventede vi at vi skulle slås med OB og måske AGF, men til gengæld har Lyngby og Horsens så meldt sig ind i kampen. Jeg tror på det, men selv hvis det skulle glippe vil vi altså gå ind i nedrykningsspillet med rigtig mange point og ikke være i fare for at havne i nedryknings-playoff. Det er også vigtigt at huske.

Som et eksempel ville vores gruppe lige nu se sådan her ud, hvis vi bare fordobler pointhøsten:

AaB 36
FCN 26
Silkeborg 22
OB 20

Det er ikke så skræmmende når der kun spilles seks kampe. Faktisk er det nok den hurtigste vej til Europa League, men det er næppe noget vi vil spekulere i. Det handler selvfølgelig om at komme med i det gode slutspil.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af frederikshavneren » 18. okt 2016, 16:23

FCK er i en økonomisk liga for sig selv og hvis rygterne taler sandt er endnu flere penge på vej til københavnerne. Goal.com skriver at Sunderland vil byde i omegnen af 250 mill. kr. på Santander.

Man må selv vurdere hvor troværdigt man finder rygtet, personligt kan jeg godt tvivle på rygtet da jeg ikke tror at bundholdet er villig til at smide så mange penge på en angriber fra en sekunda liga.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Buzz Killington » 18. okt 2016, 20:52

frederikshavneren skrev:FCK er i en økonomisk liga for sig selv og hvis rygterne taler sandt er endnu flere penge på vej til københavnerne. Goal.com skriver at Sunderland vil byde i omegnen af 250 mill. kr. på Santander.

Man må selv vurdere hvor troværdigt man finder rygtet, personligt kan jeg godt tvivle på rygtet da jeg ikke tror at bundholdet er villig til at smide så mange penge på en angriber fra en sekunda liga.
Det kan du alligevel godt? 250 mio for en 25-aarig spiller der daarligt nok kan kommer paa det Paraguayanske landshold maa siges at vaere en nogenlunde realistisk pris.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af doukas » 18. okt 2016, 20:59

frederikshavneren skrev:FCK er i en økonomisk liga for sig selv og hvis rygterne taler sandt er endnu flere penge på vej til københavnerne. Goal.com skriver at Sunderland vil byde i omegnen af 250 mill. kr. på Santander.

Man må selv vurdere hvor troværdigt man finder rygtet, personligt kan jeg godt tvivle på rygtet da jeg ikke tror at bundholdet er villig til at smide så mange penge på en angriber fra en sekunda liga.
Bla bla bla og der var angiveligt også budt over 100 mio kr. for Sisto.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Corona » 18. okt 2016, 21:21

frederikshavneren skrev:FCK er i en økonomisk liga for sig selv og hvis rygterne taler sandt er endnu flere penge på vej til københavnerne. Goal.com skriver at Sunderland vil byde i omegnen af 250 mill. kr. på Santander.

Man må selv vurdere hvor troværdigt man finder rygtet, personligt kan jeg godt tvivle på rygtet da jeg ikke tror at bundholdet er villig til at smide så mange penge på en angriber fra en sekunda liga.
Det ville kun være 245 millioner for meget. :-)
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af frederikshavneren » 18. okt 2016, 23:16

Buzz Killington skrev:
frederikshavneren skrev:FCK er i en økonomisk liga for sig selv og hvis rygterne taler sandt er endnu flere penge på vej til københavnerne. Goal.com skriver at Sunderland vil byde i omegnen af 250 mill. kr. på Santander.

Man må selv vurdere hvor troværdigt man finder rygtet, personligt kan jeg godt tvivle på rygtet da jeg ikke tror at bundholdet er villig til at smide så mange penge på en angriber fra en sekunda liga.
Det kan du alligevel godt? 250 mio for en 25-aarig spiller der daarligt nok kan kommer paa det Paraguayanske landshold maa siges at vaere en nogenlunde realistisk pris.
Enig i at det vil være en vanvittig pris, hvorfor jeg som skrevet tvivler på rygtet. På den anden side så spenderer engelske klubber absurde beløb på transfers, Leicester betalte eksempelvis omtrent 280 millioner kr. for middelmådige Slimani.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Jesper Schmidt » 19. okt 2016, 03:31

frederikshavneren skrev:
Buzz Killington skrev:
frederikshavneren skrev:FCK er i en økonomisk liga for sig selv og hvis rygterne taler sandt er endnu flere penge på vej til københavnerne. Goal.com skriver at Sunderland vil byde i omegnen af 250 mill. kr. på Santander.

Man må selv vurdere hvor troværdigt man finder rygtet, personligt kan jeg godt tvivle på rygtet da jeg ikke tror at bundholdet er villig til at smide så mange penge på en angriber fra en sekunda liga.
Det kan du alligevel godt? 250 mio for en 25-aarig spiller der daarligt nok kan kommer paa det Paraguayanske landshold maa siges at vaere en nogenlunde realistisk pris.
Enig i at det vil være en vanvittig pris, hvorfor jeg som skrevet tvivler på rygtet. På den anden side så spenderer engelske klubber absurde beløb på transfers, Leicester betalte eksempelvis omtrent 280 millioner kr. for middelmådige Slimani.
Middelmådige Slimani, som scorede 27 mål i den portugisiske liga sidste sæson? Sammenligningen med 14-mål-i-superligaen-Santander ligger jo lige til højrebenet...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af NIN » 19. okt 2016, 21:47

Uha Kent!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af MrBangDK » 19. okt 2016, 22:05

NIN skrev:Uha Kent!
Av av!! Mon ikke han er begyndt at pakke en kasse eller to på kontoret?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af NIN » 19. okt 2016, 22:08

MrBangDK skrev:
NIN skrev:Uha Kent!
Av av!! Mon ikke han er begyndt at pakke en kasse eller to på kontoret?
Tror du ikke de er pakket, når han retunerer over broen?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Frygah » 20. okt 2016, 00:18

NIN skrev:
MrBangDK skrev:
NIN skrev:Uha Kent!
Av av!! Mon ikke han er begyndt at pakke en kasse eller to på kontoret?
Tror du ikke de er pakket, når han retunerer over broen?
Men det er satme skidt for OB selv hvis de fyrer ham. AK, KEP, Jönsson og Thrane må vi alle formode have Kent Nielsen som træner meget højt på listen over grunde til at rykke til Odense. En fyring af ham, selvom den muligvis giver mening, er ikke nødvendigvis noget de fire vil være tilfredse med. Endnu en ulempe for OB ved at Kent har hevet et halvt hold med sig.

Vi kan sidde og grine lidt smøret over alle de smarte kommentarer diverse OB'ere kom med diskussionerne omkring Kent-kliken til OB, i hvert fald.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2016, 09:12

OB var vel et af de hold, som havde holdet klar til sæsonstart. Måske meget godt, at Lynge ventede til sidste øjeblik med at få spillere ind...

Det der foregår i Odense er ufattelig. Det kan ikke kun være Falk, som har holdt dem inde.

Lige nu ser alle deres spillere dårlige ud, men før sæsonstart virkede det som et solidt hold(måske med uklarheder på midtbanen).

Vi er selv skidt kørende, men stadig 8 point foran OB efter 13 kampe. Det er altså rigtig skidt for dem.
- FlæskeFrank

Besvar