Stemningen/underholdning på stadion

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Stemningen/underholdning på stadion

Indlæg af frederikshavneren » 12. jun 2016, 21:14

Jeg besvarede for nogle dage siden Superliga Survey 2016, i den forbindelse bed jeg mærke i et par af spørgsmålene angående stadion oplevelsen.

Et par af spørgsmålene gik blandt på om fodbolden skal lade sig inspirere af noget af det værste ved håndbold:
Der blev blandt andet spurgt til klappepølser/rasle ting, musik under afbrydelser og musik generelt. Jeg svarede selvfølgelig at sådanne tiltag vil være en rædselsfuld idé.

Jeg kan desværre godt forestille mig at det vil være noget der tiltaler hr og fru Nordjylland. Skræmmende nok har Aalborg håndboldklub landets højeste tilskuersnit så der er åbenbart mange nordjyder som finder konceptet underholdende :@

Man kan håbe at et overvældende flertal af respondenterne er negative, men desværre er der klubber der allerede er gået på håndbold sporet. Leicester er det værste eksempel

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Stemningen/underholdning på stadion

Indlæg af 634 » 12. jun 2016, 21:44

Jeg fik heldigvis også afvist klappepølserne, og håber alle andre også gjorde det.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Stemningen/underholdning på stadion

Indlæg af Flower » 13. jun 2016, 07:17

Jeg fik afviste det også ved samme lejlighed og pointerede at det måske tiltrak flere familier, men derimod skræmte de rigtige stemningsskabere væk. Og at det samtidig er noget de bør holde inde i en hal sammen med håndbold.

Fin survey som jeg håber de kan bruge noget til i AaB.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Stemningen/underholdning på stadion

Indlæg af frederikshavneren » 13. jun 2016, 18:45

Flower skrev:Jeg fik afviste det også ved samme lejlighed og pointerede at det måske tiltrak flere familier, men derimod skræmte de rigtige stemningsskabere væk. Og at det samtidig er noget de bør holde inde i en hal sammen med håndbold.

Fin survey som jeg håber de kan bruge noget til i AaB.
Nu er det ikke 'kun' klappepølser der er problemet. Der er også de der rasle ting (i mangel af bedre ord) som hr og fru provins ynder at anvende til håndbold samt musik under kampene.
Synes at det er lettere skræmmende at sådanne tiltag overhovedet overvejes :S

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Stemningen/underholdning på stadion

Indlæg af Flower » 14. jun 2016, 08:53

frederikshavneren skrev:
Flower skrev:Jeg fik afviste det også ved samme lejlighed og pointerede at det måske tiltrak flere familier, men derimod skræmte de rigtige stemningsskabere væk. Og at det samtidig er noget de bør holde inde i en hal sammen med håndbold.

Fin survey som jeg håber de kan bruge noget til i AaB.
Nu er det ikke 'kun' klappepølser der er problemet. Der er også de der rasle ting (i mangel af bedre ord) som hr og fru provins ynder at anvende til håndbold samt musik under kampene.
Synes at det er lettere skræmmende at sådanne tiltag overhovedet overvejes :S
Nu må man jo gå ud fra at Superliga.dk har samlet en del information sammen fra de forskellige klubber samt selv opfundet spørgsmål, hvorfor jeg tror at fans af alle klubber har fået dette spørgsmål.

En af de største irritationer for mig, er f.eks. vores stadionspeaker (ham der også er til hockey og håndbold), ikke passer som stadionspeaker - overhovedet. Han har intet flow, han kan ikke udtale navne, hans stemme er direkte irriterende. Jeg kan høre på min familie, at folk til håndbold elsker ham - hvilket jeg overhovedet ikke forstår.

Han fik øksen herfra, i surveyen - og i sær da spørgsmålet til mere musik og den dur blev nævnt, blev økset ned med store bogstaver. Jeg håber blot de tager en temperatur og ikke forbereder os på en fremtidig søndag med musik, klappølser og fællessang med stadionspeakeren.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Stemningen/underholdning på stadion

Indlæg af salling23 » 19. jun 2016, 15:03

Flower:
Nu må man jo gå ud fra at Superliga.dk har samlet en del information sammen fra de forskellige klubber samt selv opfundet spørgsmål, hvorfor jeg tror at fans af alle klubber har fået dette spørgsmål.
Det er samme spørgeskema til alle klubber.
Forhåbentligt er det mest fodboldfans der svarer på den

Underholdning i pausen, musik ved spilstop og klappølser.
Så tror jeg klubberne skal kigge efter andre kernefans
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Besvar