EM 2016

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

EM 2016

Indlæg af frederikshavneren » 13. jun 2016, 19:01

Trods Danmarks fravær havde jeg set frem til slutrunden, men her hvor 1. spillerunde snart er gennemført i alle grupperne er jeg blevet slemt skuffet over niveauet hidtil. Der er scoret meget få mål, de fleste hold spiller lettere destruktivt og underholdningsværdien er generelt lav. Der har været meget få gennemspillede angreb og desto færre mål som resultat heraf.

Hamrén har været udskældt i Sverige i lang tid og dagens ørkenvandring i 1. halvleg mod Irland skal nok genoplive debatten. Det Sverige har leveret før halvlegen er en skændsel. Ikke én eneste chance har de skabt og det er svært ikke at få ondt af Zlatan at han skal spille på et så dårligt hold. Tror også at det er en fejl at Hamrén ikke har større tiltro til de yngre kræfter, på midtbanen holder han fast i spillere som ikke har præsteret i årevis. Det er grotesk at Danmark røg ud til en så svag modstander.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: EM 2016

Indlæg af Eksil » 13. jun 2016, 19:20

frederikshavneren skrev:Det er grotesk at Danmark røg ud til en så svag modstander.
Ikke når vi stadig havde retro træneren Olsen ved styret. Det hold var jo uden dynamik og uden evne til at skabe chancer i de sidste 3-4 år, men desværre var den gamle tæt på urørlig. Det nye hold virker ustabilt, men kan skabe chancer og spiller til matrialets styrker i stedet for putte spillere der ikke passede ned i bestemte kasser. Næste VM bliver svært, men EM om fire år skal Danmark med til.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: EM 2016

Indlæg af Lindmark » 14. jun 2016, 13:02

frederikshavneren skrev:Trods Danmarks fravær havde jeg set frem til slutrunden, men her hvor 1. spillerunde snart er gennemført i alle grupperne er jeg blevet slemt skuffet over niveauet hidtil. Der er scoret meget få mål, de fleste hold spiller lettere destruktivt og underholdningsværdien er generelt lav. Der har været meget få gennemspillede angreb og desto færre mål som resultat heraf.

Hamrén har været udskældt i Sverige i lang tid og dagens ørkenvandring i 1. halvleg mod Irland skal nok genoplive debatten. Det Sverige har leveret før halvlegen er en skændsel. Ikke én eneste chance har de skabt og det er svært ikke at få ondt af Zlatan at han skal spille på et så dårligt hold. Tror også at det er en fejl at Hamrén ikke har større tiltro til de yngre kræfter, på midtbanen holder han fast i spillere som ikke har præsteret i årevis. Det er grotesk at Danmark røg ud til en så svag modstander.
Det er sjovt som man kan se de samme begivenheder forskelligt. Jeg har følt mig godt underholdt i langt de fleste kampe indtil videre, ikke mindst fordi der har været spænding om slutresultatet i samtlige. Desuden har der været mange gode detaljer rent teknisk, masser af fightervilje og knald på fra tilskuerpladserne.

Angående Sverige, så er jeg mere enig - de var godt nok ringe i går og er heldige at stå med et point efter den nok letteste af de tre kampe. Tidligere dygtige spillere lavede fejl på stribe, og man skulle tro at der findes alternativer. DK røg ud efter to fifty-fifty-kampe hvor Zlatan gjorde forskellen; det groteske er sgu nærmere at Albanien er med på vores bekostning!
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: EM 2016

Indlæg af Califfen » 15. jun 2016, 20:40

Det er vel nok indtil videre en af de mest målfattige slutrunder nogensinde. Målsnittet ligger på under 2 mål pr kamp.
Til gengæld har der stadig ikke været nogle 0-0-kampe.

Synes squ egentlig, at det har været en flot slutrunde indtil videre. Mange interessante historier, både på og udenfor banen.

Den fedeste kamp har efter min mening været Italien-Belgien. Jo jo det er måske også fordi, at jeg altid holder med Italien ved slutrunder, men de spillede jo fantastisk ud fra de forudsætninger de havde.
Som Lindmark også påpeger, så har alle kampene indtil videre været tætte, ergo har der hele tiden været spænding om udfaldet i hver kamp. Det er et glimrende "plaster på såret", når spillet ikke har været super fantastisk indtil nu. De kæmpe storsejre kan også have sin charme ved slutrunder, men jeg husker det mest som et fænomen ved VM-slutrunder, fordi styrkeforholdene bliver endnu større dér. Fx dengang Tyskland smadrede Saudi Arabien 8-0 i 02, og Klose nettede 3 gange såvidt jeg husker. Eller dengang Argentina ødelagde Serbien 6-0 i 2006. Det kunne være fint nok, hvis der kom én eller to kampe af sådanne kalibre, men i længden er det squ fedest med tætte kampe.
Island-Portugal var også fantastisk at følge i går. Først og fremmest er opbakningen til Island jo bare fremragende og fascinerende. 10 % af befolkningen rejser til Frankrig for at støtte dem. Genialt! Og de får Ronaldo til at tude i pressen efter kampen. :thumbsup: til Island. Det må være mit favorithold nummer to efter Italien ved EM.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: EM 2016

Indlæg af Hovedet » 16. jun 2016, 11:15

Califfen skrev:Det er vel nok indtil videre en af de mest målfattige slutrunder nogensinde. Målsnittet ligger på under 2 mål pr kamp.
Til gengæld har der stadig ikke været nogle 0-0-kampe.

Synes squ egentlig, at det har været en flot slutrunde indtil videre. Mange interessante historier, både på og udenfor banen.

Den fedeste kamp har efter min mening været Italien-Belgien. Jo jo det er måske også fordi, at jeg altid holder med Italien ved slutrunder, men de spillede jo fantastisk ud fra de forudsætninger de havde.
Som Lindmark også påpeger, så har alle kampene indtil videre været tætte, ergo har der hele tiden været spænding om udfaldet i hver kamp. Det er et glimrende "plaster på såret", når spillet ikke har været super fantastisk indtil nu. De kæmpe storsejre kan også have sin charme ved slutrunder, men jeg husker det mest som et fænomen ved VM-slutrunder, fordi styrkeforholdene bliver endnu større dér. Fx dengang Tyskland smadrede Saudi Arabien 8-0 i 02, og Klose nettede 3 gange såvidt jeg husker. Eller dengang Argentina ødelagde Serbien 6-0 i 2006. Det kunne være fint nok, hvis der kom én eller to kampe af sådanne kalibre, men i længden er det squ fedest med tætte kampe.
Island-Portugal var også fantastisk at følge i går. Først og fremmest er opbakningen til Island jo bare fremragende og fascinerende. 10 % af befolkningen rejser til Frankrig for at støtte dem. Genialt! Og de får Ronaldo til at tude i pressen efter kampen. :thumbsup: til Island. Det må være mit favorithold nummer to efter Italien ved EM.
I samme ånd sad jeg og blev helt fan af Albanien i går, der var få minutter fra en endnu større overraskelse end Islands i forgårs. Jeg synes måske, at 24 hold er lige i overkanten, men det er svært at argumentere for færre hold på baggrund af styrkeforholdet mellem de deltagende nationer, nu hvor vi er knap halvvejs inde i gruppespillet.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: EM 2016

Indlæg af Søgaard » 16. jun 2016, 13:19

Hovedet skrev: I samme ånd sad jeg og blev helt fan af Albanien i går, der var få minutter fra en endnu større overraskelse end Islands i forgårs. Jeg synes måske, at 24 hold er lige i overkanten, men det er svært at argumentere for færre hold på baggrund af styrkeforholdet mellem de deltagende nationer, nu hvor vi er knap halvvejs inde i gruppespillet.
Jeg synes heller ikke der som sådan er noget i vejen med 24 hold, udover at formatet bliver en bastard. Vi skal nok få en masse store kampe efter gruppespillet stadigvæk og jeg synes det er fedt at der også er mindre nationer der får chancen for at være med.

Men fordi kampene er endt tætte, er jeg ikke nødvendigvis enig i, at styrkeforholdet er lige. Jeg så kun Island-kampen med et halvt øje og så ikke Albanien-kampen i går. Men tag Island kampen, der har Portugal 66% af spillet og skudstatistikken siger 27+4. I går hedder tallene 59% og 21-9. Jeg synes mere det signalerer stor ineffektivitet indtil videre blandt de store lande, samt at de ikke helt har været klar fra start, fordi de måske forventede at grupperne ville være en walkover. Men også at de fleste mellemstore europæiske nationer har så fine spillere og er så godt organiseret, at de kan stå en solid defensiv og køre på kontra-chancen. Det er også en del af spillet, men jeg synes bare stadig der er stor niveauforskel.
Aalborg BK 1885!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: EM 2016

Indlæg af Mogens » 16. jun 2016, 22:10

Søgaard skrev:
Hovedet skrev: I samme ånd sad jeg og blev helt fan af Albanien i går, der var få minutter fra en endnu større overraskelse end Islands i forgårs. Jeg synes måske, at 24 hold er lige i overkanten, men det er svært at argumentere for færre hold på baggrund af styrkeforholdet mellem de deltagende nationer, nu hvor vi er knap halvvejs inde i gruppespillet.
Jeg synes heller ikke der som sådan er noget i vejen med 24 hold, udover at formatet bliver en bastard. Vi skal nok få en masse store kampe efter gruppespillet stadigvæk og jeg synes det er fedt at der også er mindre nationer der får chancen for at være med.

Men fordi kampene er endt tætte, er jeg ikke nødvendigvis enig i, at styrkeforholdet er lige. Jeg så kun Island-kampen med et halvt øje og så ikke Albanien-kampen i går. Men tag Island kampen, der har Portugal 66% af spillet og skudstatistikken siger 27+4. I går hedder tallene 59% og 21-9. Jeg synes mere det signalerer stor ineffektivitet indtil videre blandt de store lande, samt at de ikke helt har været klar fra start, fordi de måske forventede at grupperne ville være en walkover. Men også at de fleste mellemstore europæiske nationer har så fine spillere og er så godt organiseret, at de kan stå en solid defensiv og køre på kontra-chancen. Det er også en del af spillet, men jeg synes bare stadig der er stor niveauforskel.
Hvad angår skudstatistikker skal tallene nok også tages med et gran salt. Jeg ved ikke, hvornår hvordan definationen på et skud (rent statistikmæssigt) er, men jeg har da bemærket, at der er uhyggeligt mange (forsøg på) afslutninger, der bliver blokeret. Dette skyldes formentlig, at mange af de små hold stiller sig langt tilbage på banen og spiller på fight/vilje og håber på en hurtig kontra. Der er ingen tvivl om, at mange af de små lande ikke rigtig er i nærheden af at være med spille- og chancemæssigt. Dog havde eksempelvis Albanien nogle pænt store chancer i går mod Frankrig.

I øvrigt kunne der være en ide i at spille mange af kampene u/2,5 mål, da de små hold, som før nævnt pakker sig og er blevet ret gode til det, hvilket igen afspejles i de få mål.

Mit håb for fremtiden er, at man reducerer antallet af hold, så det kun er "de bedste" der kommer med. Dette på trods af, at det naturligvis vanskeliggør DK´s deltagelse.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: EM 2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. jun 2016, 17:14

EM 2016 = Yaaaawn!

Indtil videre den kedeligste slutrunde jeg kan huske. Jeg tror sådan set ikke så meget det skyldes det større antal hold, men at der i virkeligheden ikke er alverden på spil for de store hold i den indledende runde, det er simpelthen for meget at 3'erne også går videre... og ikke mindst en generel mangel på målfarlige angribere over hele linjen.

Det kan vel kun blive bedre længere fremme i turneringen, men jeg tvivler på at den sidste indledende runde kommer til at brage igennem.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: EM 2016

Indlæg af Mogens » 17. jun 2016, 18:04

Jesper Schmidt skrev:EM 2016 = Yaaaawn!

Indtil videre den kedeligste slutrunde jeg kan huske. Jeg tror sådan set ikke så meget det skyldes det større antal hold, men at der i virkeligheden ikke er alverden på spil for de store hold i den indledende runde, det er simpelthen for meget at 3'erne også går videre... og ikke mindst en generel mangel på målfarlige angribere over hele linjen.

Det kan vel kun blive bedre længere fremme i turneringen, men jeg tvivler på at den sidste indledende runde kommer til at brage igennem.
At en del af 3´erne går videre, skyldes vel også det øgede antal? Alt andet lige er det mål de fleste gerne vil se, men det er dælme svært at score, når nogle af holdene har mere eller mindre hele holdet i eller omkring eget felt.

Jeg håber godt nok, at niveauet får en tak op - ASAP
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: EM 2016

Indlæg af Califfen » 17. jun 2016, 20:56

Mogens skrev:
Jesper Schmidt skrev:EM 2016 = Yaaaawn!

Indtil videre den kedeligste slutrunde jeg kan huske. Jeg tror sådan set ikke så meget det skyldes det større antal hold, men at der i virkeligheden ikke er alverden på spil for de store hold i den indledende runde, det er simpelthen for meget at 3'erne også går videre... og ikke mindst en generel mangel på målfarlige angribere over hele linjen.

Det kan vel kun blive bedre længere fremme i turneringen, men jeg tvivler på at den sidste indledende runde kommer til at brage igennem.
At en del af 3´erne går videre, skyldes vel også det øgede antal? Alt andet lige er det mål de fleste gerne vil se, men det er dælme svært at score, når nogle af holdene har mere eller mindre hele holdet i eller omkring eget felt.

Jeg håber godt nok, at niveauet får en tak op - ASAP
Jeg ærgrer mig også lidt over det nye format. Det er så tydeligt at se her i 2. runde, at de hold, som vandt den første kamp sagtens kan leve med en uafgjort i kamp 2, da 4 points vil være nok til at gå videre, hvorimod tidligere skulle du helst op på 5-6 points for at være sikker. Man så det i Tyskland-Polen i går. Ingen af holdene jagtede for alvor sejren.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: EM 2016

Indlæg af Flower » 17. jun 2016, 22:29

Så stemplede Spanien ind. Og Tyrkiet ud, som samtidig har nogle elendige fans. Wow.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: EM 2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. jun 2016, 23:41

Flower skrev:Så stemplede Spanien ind. Og Tyrkiet ud, som samtidig har nogle elendige fans. Wow.
Jeg synes bestemt også at Kroatien stemplede ind tidligere, glimrende kamp. Dejligt med noget kvalitet i aften, det faldt på et tørt sted.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: EM 2016

Indlæg af Flower » 17. jun 2016, 23:44

Jesper Schmidt skrev:
Flower skrev:Så stemplede Spanien ind. Og Tyrkiet ud, som samtidig har nogle elendige fans. Wow.
Jeg synes bestemt også at Kroatien stemplede ind tidligere, glimrende kamp. Dejligt med noget kvalitet i aften, det faldt på et tørt sted.
Helt enig, Kroatien har været et positivt indslag under slutrunden. Skal man være overtroisk og tro på "12 års reglen", så er Kroatien et friskt bud på en EM vinder :D
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: EM 2016

Indlæg af limey » 18. jun 2016, 07:49

Jeg har været fint underholdt indtil videre, og kan slet ikke genkende det der med, at der er mange hold der parkerer bussen - tværtimod. De fleste hold har jagtet en sejr indtil sidste slutfløjt, hvilket alle de sene mål da også indikerer. Antallet af usportslige optrædender med tidsudtræk, film og skuespil osv. har også været på et minimalt niveau og selv italienerne ser ud til at gå direkte efter sejrene og score mange mål.

Jeg ved godt, at det hele sansynligvis bliver anderledes når vi når knockout-fasen, men det er nok en del af slutrundens natur.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: EM 2016

Indlæg af MrBangDK » 18. jun 2016, 11:12

Flower skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Flower skrev:Så stemplede Spanien ind. Og Tyrkiet ud, som samtidig har nogle elendige fans. Wow.
Jeg synes bestemt også at Kroatien stemplede ind tidligere, glimrende kamp. Dejligt med noget kvalitet i aften, det faldt på et tørt sted.
Helt enig, Kroatien har været et positivt indslag under slutrunden. Skal man være overtroisk og tro på "12 års reglen", så er Kroatien et friskt bud på en EM vinder :D
Nu må vi se om de bliver smidt ud. Lader til at det kan være en bevidst strategi for at komme af med lederen af det Kroatiske fodboldforbund. Men når alt kommer til alt tør UEFA nok ikke gøre det.

Ift. de Russiske hooligans, så sætter det godt nok VM 2018 i perspektiv - mon ikke det kommer til at sætte en dæmper på folks lyst til at tage til Rusland og se bold?

Sidste ting - fuck hvor har Sverige været helt igennem pisse ringe!! Det er som at se AaB på en af de helt dårlige dage.. :D
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: EM 2016

Indlæg af Gamen » 18. jun 2016, 14:46

MrBangDK skrev:
Ift. de Russiske hooligans, så sætter det godt nok VM 2018 i perspektiv - mon ikke det kommer til at sætte en dæmper på folks lyst til at tage til Rusland og se bold?

Det sætter intet i perspektiv. Russerne vil sørge for at få gemt de fleste ledende firms væk til den tid. Fængselsdommene i Marseille gjaldt i øvrigt bl.a. Erokin, en af lederne hos Lokomotivs firma.
Rusland har ikke råd til at tabe ansigt ved at lade tingene løbe ligeså løbsk som franskmændene har gjort det.

Desuden vil de færreste ende i et russisk fængsel - det er nok dét der sætter en væsentlig dæmper på de fleste folks rejselyst.

Russerne har været dumme som snot at lægge alt det lort på nettet, hvor de filmer sig selv. Alle blev identificeret på bl.a. den GoPro video ifølge retsudskrifterne fra Marseille.

Briterne har fået en lektie i, at man ikke kan overleve med alt for dårlig organisation. Beskrivelserne fra de russiske ultras-sider om nålestiksaktionerne ved havnen er interessant læsning. Det var dog alt for nemt.
Briterne teamede op igen i Lille, og mange har omgået deres udrejseforbud og fundet vej til Frankrig efter hændelserne i Marseille. Men det nytter ikke så meget nu - slaget blev tabt i havnebyen, og englænderne har i dén grad tabt ansigt.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: EM 2016

Indlæg af NIN » 18. jun 2016, 15:28

Tabt ansigt? Der er så mange ting jeg ikke forstår her i livet, eller så er jeg bare gammel? Eller så skyldes det måske i virkeligheden en mangelfuld ungdom uden Bjørn Borg trusser og onani around the clock til Green Street i far og mors kælder.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gamen

Re: EM 2016

Indlæg af Gamen » 18. jun 2016, 16:22

MrBangDK skrev: Nu må vi se om de bliver smidt ud. Lader til at det kan være en bevidst strategi for at komme af med lederen af det Kroatiske fodboldforbund. Men når alt kommer til alt tør UEFA nok ikke gøre det.
Mamic' mafiaorganisation styrer kroatisk fodbold. Med mediernes fulde accept.

Manden har fået fængslet fans og deres familiemedlemmer, sender sit tæskehold ud for at slå folk halvt ihjel hvis de kommer på tværs, har ødelagt generationers glæde ved at komme på stadion, ødelagt store dele af kroatisk fodbold...
Han har forvandlet deres liga til at være en omvandrende joke, fyldt med matchfixing og korruption.

Jeg vil næsten håbe de ryger ud - på lang sigt vil det være en sejr for kroatisk fodbold at slippe af med Mamic.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: EM 2016

Indlæg af MrBangDK » 18. jun 2016, 18:06

Gamen skrev:
MrBangDK skrev:
Ift. de Russiske hooligans, så sætter det godt nok VM 2018 i perspektiv - mon ikke det kommer til at sætte en dæmper på folks lyst til at tage til Rusland og se bold?

Det sætter intet i perspektiv. Russerne vil sørge for at få gemt de fleste ledende firms væk til den tid. Fængselsdommene i Marseille gjaldt i øvrigt bl.a. Erokin, en af lederne hos Lokomotivs firma.
Rusland har ikke råd til at tabe ansigt ved at lade tingene løbe ligeså løbsk som franskmændene har gjort det.

Desuden vil de færreste ende i et russisk fængsel - det er nok dét der sætter en væsentlig dæmper på de fleste folks rejselyst.

Russerne har været dumme som snot at lægge alt det lort på nettet, hvor de filmer sig selv. Alle blev identificeret på bl.a. den GoPro video ifølge retsudskrifterne fra Marseille.

Briterne har fået en lektie i, at man ikke kan overleve med alt for dårlig organisation. Beskrivelserne fra de russiske ultras-sider om nålestiksaktionerne ved havnen er interessant læsning. Det var dog alt for nemt.
Briterne teamede op igen i Lille, og mange har omgået deres udrejseforbud og fundet vej til Frankrig efter hændelserne i Marseille. Men det nytter ikke så meget nu - slaget blev tabt i havnebyen, og englænderne har i dén grad tabt ansigt.
Nu snakker jeg ikke om de tabertyper der tager afsted for at slås - jeg tænker mere på sådan en "almindelig" fan som mig selv. Der skal nok være nogen der er ikke har lyst til at tage afsted.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: EM 2016

Indlæg af Hanga » 20. jun 2016, 22:49

Jeg har nu set fire 0-0 kampe i træk... Røvsyg turnering!Næsten som altid når det er landshold, fristes jeg til at sige.

Jovist de fleste kampe har da okay spænding men kvaliteten er lav og kun få kampe lader til for alvor at folde sig ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar