Transfers i andre klubber

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Yankee » 10. jul 2017, 09:03

salling23 skrev:
Yankee skrev:AGF er desværre blevet ligaens største købeklub
Jeg har altid gået ind for saglig debat, hvilket vel egentligt også er grunden til at jeg kan deltage på andre klubbers fora gennem længere tid.
En udmelding som denne er dybt useriøst, når du i samme liga har FCK, BIF og FCM
Definitionen på en købeklub er vel at man køber spillere udefra i stedet for at satse på egne talenter. Lige nu er AGF og Brøndby de eneste klubber i Superligaen, der overhovedet ikke satser på egenudviklede talenter på Superliga-holdet. Forskellen er så at Brøndby har et af ligaens bedste hold, mens AGF permanent ligger mellem nr. 10-15 i dansk fodbold.

AGF står desværre for alt det, vi burde være kommet væk fra i dansk fodbold. Økonomisk uansvarlighed, forbrug for lånte penge, løbebane på stadion, utallige middelmådige østeuropæere og en helt igennem rædselsfuld spillestil. På alle sportslige parametre var I jo Horsens i anden potens. Endnu mere fysiske, endnu mere destruktive og endnu mere defensive. Og så er det sørgerligt at landets næststørste by åbenbart er fint tilfredse med at blive nr. 11 og nr. 10. Da AaB bare i én halvsæson flirtede med de placeringer, blev træneren fyret prompte.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jul 2017, 10:26

OB hentede Helenius, som er garant for en del mål. De havde i forvejen Jönsson, AK, Festersen og Edmundsson.

Det forunderlige er, at de faktisk har scoret meget få mål i optakten.

AaB har ingen angribere og har faktisk scoret OK. 0, 2, 3 og 1 mål ?!

Det er svært at kloges på resultaterne indtil kampstart.
- FlæskeFrank

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Yngvesson » 10. jul 2017, 10:41

FlæskeFrank skrev:OB hentede Helenius, som er garant for en del mål. De havde i forvejen Jönsson, AK, Festersen og Edmundsson.

Det forunderlige er, at de faktisk har scoret meget få mål i optakten.

AaB har ingen angribere og har faktisk scoret OK. 0, 2, 3 og 1 mål ?!

Det er svært at kloges på resultaterne indtil kampstart.
Helenius er vel ikke garant for noget som helst andet end straffesparksmål?

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af salling23 » 10. jul 2017, 16:46

Yankee skrev: Definitionen på en købeklub er vel at man køber spillere udefra i stedet for at satse på egne talenter. Lige nu er AGF og Brøndby de eneste klubber i Superligaen, der overhovedet ikke satser på egenudviklede talenter på Superliga-holdet. Forskellen er så at Brøndby har et af ligaens bedste hold, mens AGF permanent ligger mellem nr. 10-15 i dansk fodbold.
For at satse på dine egne talenter, så skal de være der. Kan vi blive enig om det?
Hvor længe skal et talent i øvrigt være i en klub inden han kan defineres som egenudviklede?


AGF står desværre for alt det, vi burde være kommet væk fra i dansk fodbold. Økonomisk uansvarlighed, forbrug for lånte penge, løbebane på stadion, utallige middelmådige østeuropæere og en helt igennem rædselsfuld spillestil. På alle sportslige parametre var I jo Horsens i anden potens. Endnu mere fysiske, endnu mere destruktive og endnu mere defensive. .
Nu er vi nødt til at fastslå hvilke kriterier vi snakker ud fra:
For mig er defensivt fodbold at stille sig tilbage og leve på kontra.
Spillestilen hos os går på højt pres, men det er rigtigt at holdet stillede sig længere tilbage på banen i de sidste kampe i foråret i en ren overlevelsesmanøvre.

En rædselsfuld spillestil - så hvis ikke alle hold spiller fodbold som du vil have det, så er det forkert?
Jeg vil nødigt være vidne til 2 X Barcalona der møder hinanden.
1 x Barcalona er nok til at jeg falder i søvn - den spillestil går i alt sin enkelthed ud på at lulle modstanderne i søvn ved at spille bolden rundt.
Desværre evner den også at lulle mange tv-seere i søvn.
De spillere der er kommet til i dette transfervindue ligner at vi vil forsøge at lægge flere lag på spillestilen.

Og så er det sørgerligt at landets næststørste by åbenbart er fint tilfredse med at blive nr. 11 og nr. 10. Da AaB bare i én halvsæson flirtede med de placeringer, blev træneren fyret prompte
Her beviser du i den grad at du intet ved om AGF.
Der er ingen i eller omkring AGF der er tilfreds med at ligge og rode omkring 10. - 11. pladsen.
Hvis du bliver ved med at gøre det du altid har gjort, så bliver du ved med at få samme resultat.
Derfor blev Riddersholm ikke fyret!
AGF har fyret et utal af direktører og trænere uden resultat - blandt andet fordi der aldrig har været en fast spillestil.
Nu satser man på kontinuitet og en spillestil der skal gennemsyre klubben fra ungdom til 1. hold.

Desværre tror jeg at dit virkelighedsbillede er forstyrret af to ting.
- Du kan se at AGF har slået ind på en vej der er anderledes end den de plejer og derfor bliver du urolig.
- Du har klart et problem med Riddersholm fra tiden i FCM, som du ikke er i stand til at se ud over
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Yankee » 10. jul 2017, 16:51

salling23 skrev: Nu satser man på kontinuitet og en spillestil der skal gennemsyre klubben fra ungdom til 1. hold.

Desværre tror jeg at dit virkelighedsbillede er forstyrret af to ting.
- Du kan se at AGF har slået ind på en vej der er anderledes end den de plejer og derfor bliver du urolig.
- Du har klart et problem med Riddersholm fra tiden i FCM, som du ikke er i stand til at se ud over
1) Når jeg ser AGFs ungdomshold spiller de altså ikke 4-1-4-1 i Glens tonserstil, så det passer ikke. Der var ny kurs på vej med Wieghorst men det var vel det forrige 'nye AGF' eller hvordan? Jeg er forvirret.

2) Jeg kan slet ikke se en ny kurs i AGF. Er det ikke ret normalt at I bliver nr 10-11?

3) Der har du fuldstændig ret. Glen er en hæslig person der udstråler alt det der er værst ved FCM. Ærgerligt at det er den klub, AGF gerne vil ligne og den attitude, AGF gerne vil udstråle.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2017, 17:04

For at satse på dine egne talenter, så skal de være der. Kan vi blive enig om det?
Ikke for at blande mig i diskussionen, men ift det her udsagn, så virker det til at være en decideret dårlig undskyldning som især BIF er rigtigt gode til at benytte sig af, når man igen-igen sylter egne talenter til fordel for udenlandske lejesvende. Egne talenter, der tidligere er udråbt som det helt store, ender så i Hvidovre, FREM, Køge osv.

Min pointe er, at talenterne er der, det er bare ikke nødvendigvis særlig åbenlyst for den almindelige fodboldfan. Kig på de spillere der er slået igennem for AaB siden 2010. Hvor mange af dem havde du hørt om, før de var profiler i ligaen? Spillere som Kusk, Thomsen, Helenius og senest Joakim Mæhle har aldrig været regnet som de største talenter i ungdomsårene (på landsplan), men har alligevel udviklet sig til, at være profiler i ligaen og set bort fra Mæhle også opnået landsholdsdebut. Du kan iøvrigt tage Henrik Dalsgaard med i samme ligning.

Det er muligt, at de største talenter i GF' (Fischer og Duelund) er endt i FCM, men du skal ikke fortælle mig der ikke har været en eneste spiller, i Gf's ungdomsafdeling siden Duncan, der kunne være blevet superligaprofil. Der er selvfølgelig Jens Jønsson, men det er vist også det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Sønderhof » 10. jul 2017, 19:28

jonas386 skrev:
For at satse på dine egne talenter, så skal de være der. Kan vi blive enig om det?
Ikke for at blande mig i diskussionen, men ift det her udsagn, så virker det til at være en decideret dårlig undskyldning som især BIF er rigtigt gode til at benytte sig af, når man igen-igen sylter egne talenter til fordel for udenlandske lejesvende. Egne talenter, der tidligere er udråbt som det helt store, ender så i Hvidovre, FREM, Køge osv.

Min pointe er, at talenterne er der, det er bare ikke nødvendigvis særlig åbenlyst for den almindelige fodboldfan. Kig på de spillere der er slået igennem for AaB siden 2010. Hvor mange af dem havde du hørt om, før de var profiler i ligaen? Spillere som Kusk, Thomsen, Helenius og senest Joakim Mæhle har aldrig været regnet som de største talenter i ungdomsårene (på landsplan), men har alligevel udviklet sig til, at være profiler i ligaen og set bort fra Mæhle også opnået landsholdsdebut. Du kan iøvrigt tage Henrik Dalsgaard med i samme ligning.

Det er muligt, at de største talenter i GF' (Fischer og Duelund) er endt i FCM, men du skal ikke fortælle mig der ikke har været en eneste spiller, i Gf's ungdomsafdeling siden Duncan, der kunne være blevet superligaprofil. Der er selvfølgelig Jens Jønsson, men det er vist også det.
Her kommer lige en "Århus-historie" fra den virkelige verden:

Jeg kender en GF fan, som stolt argumentere for deres stolte talentarbejde med udgangspunkt i at de er den klub i Danmark med flest divisionsspillere der har været igennem AGF som ungdomsspillere :cool:

Det vi I AaB er danmarks suverænt bedste til, og som har været grundlaget for vores succes henover de sidste 20 år, er at vi er nærmest uendelige tålmodige med de spillere der bliver hevet op fra u-19. Der er nærmest ingen eksempler på spillere, som vi har ladet gå, hvor vi i dag sidder tilbage og siger "ham skulle vi have satset på". Indimellem er der spillere, hvor vi i bagklogskabens lys, burde have sendt dem videre før, fx. Wichmann, Tranberg og Kortegaard, men denne tillid vi udviser, er netop grunden til at Kusk og Thomsen bragede igennem, ligesom det var tilfældet med Augo, Bræmer og Lasse Nielsen.

I GF har ikke kunne se potentialet i fx. Jim Larsen og Lasse Vibe. Jvf. pointen om de mange divisionsspillere, så kunne mange af dem utvivlsomt været blevet en gevinst for AGF med bedre håndtering af dem. Jeres præstationer i u-ligaerne og landsholdene, er vel på niveau med vores henover de sidste 20 år?

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af salling23 » 10. jul 2017, 20:36

Der har været nogle talenter der kunne være blevet til mere.

Der er tre hovedårsager til at der ikke er kommet noget særligt op.

- ungdomsarbejdet i AGF gennem de sidste mange år har været at den har været styret af Casper Bugge.
Han har været meget amerikansk i sin tankegang (Hurtigst, højeste og stærkest)

- De mange trænerskift har betydet mange skift i spillestil.¨
Fremdyrkede talenter under Ove Ps beton forsvar kunne ikke bruges i Erik Rasmussens ultra offensive stil.
Den blev så skiftet ud med Peter Sørensens beton stil

Jeg kan ikke huske hvornår AGF sidst lejede et talent ud.
Lasse Vibe og Jim Larsen var spillere der havde godt af at komme ud og spille betydende kræfter.

Nyere eksempler på spillere der burde lejes ud er
Thomas Hagelskjær (U20 landsholdsmålmand) solgt til Vejle i år
Oscar Buur (U18 landsholdsback) udløb af kontrakt i år
Han fik debut som 16 årig i 1. divisionen under Wieghorst
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af salling23 » 10. jul 2017, 20:42

Yankee skrev:
salling23 skrev: Nu satser man på kontinuitet og en spillestil der skal gennemsyre klubben fra ungdom til 1. hold.

Desværre tror jeg at dit virkelighedsbillede er forstyrret af to ting.
- Du kan se at AGF har slået ind på en vej der er anderledes end den de plejer og derfor bliver du urolig.
- Du har klart et problem med Riddersholm fra tiden i FCM, som du ikke er i stand til at se ud over
1) Når jeg ser AGFs ungdomshold spiller de altså ikke 4-1-4-1 i Glens tonserstil, så det passer ikke. Der var ny kurs på vej med Wieghorst men det var vel det forrige 'nye AGF' eller hvordan? Jeg er forvirret.

2) Jeg kan slet ikke se en ny kurs i AGF. Er det ikke ret normalt at I bliver nr 10-11?

3) Der har du fuldstændig ret. Glen er en hæslig person der udstråler alt det der er værst ved FCM. Ærgerligt at det er den klub, AGF gerne vil ligne og den attitude, AGF gerne vil udstråle.
1: Spillestil er ikke ensbetydende med 442 elle 4141, men tankerne bag stilen. Ser du på ungdomsholdene i AGF, så spiller de alle langs jorden med et målsøgende direkte spil

2: De kantspillere der er hentet til er målsøgende og kan noget på egen hånd.

3: Det er så dine egen holdning at AGF vil ligne FCM.

Det positive i forberedelseskampene har været ændringen i stilen når de unge spillere er kommet på banen.
Der kan man se arbejdet med at være målsøgende og fremadrettet i spillet.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af salling23 » 10. jul 2017, 20:45

Martino skrev:Har set Alexander Ammitzbøll et par gange for AGFs U19 og reserver. Hvad er planen med ham? Han virker dygtig.
Han har spillet et par af kampene i opstarten og ser spændende ud.
Så vidt jeg husker har han ikke engang en ungdomskontrakt med os, så det er sikkert endnu en af talenterne der smutter et andet sted hen
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Yankee » 10. jul 2017, 21:53

salling23 skrev:
1: Spillestil er ikke ensbetydende med 442 elle 4141, men tankerne bag stilen. Ser du på ungdomsholdene i AGF, så spiller de alle langs jorden med et målsøgende direkte spil
Helt enig. Når jeg ser jeres ungdomshold, så ser jeg teknisk betonet og ambitiøs fodbold. Når jeg ser jeres førstehold ser jeg et tonserhold, der fører ligaen i clearinger, frispark, advarsler og luftdueller og har den næstlaveste afleverings-% i ligaen.

Der er ingen tvivl om at I står stærkt på årgang 00, 02 og 03 - og når de om nogle år skal være seniorer spiller jeres førstehold forhåbentlig en bedre omgang fodbold og er mere indstillet på at give egne talenter chancen end i øjeblikket. Det ville være rigtig godt for AGF og det ville lige præcis være et tegn på at man har lært af fortiden.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Hanga » 10. jul 2017, 22:06

Når AGFs vilje til at tage talenter fra ungdom til senior nærmest har været ikke eksisterende, skyldes det vel mest af alt, at man i AGF altid har utrolig travlt med at komme tilbage til toppen af dansk fodbold. Man har ganske enkelt ikke haft tålmodigheden til at integrere unge spillere på holdet. Fuldstændig ligesom vi har set med Brøndby. Forskellen er vel så bare, at Brøndby altid påstår at de satser på talentarbejdet, selvom alle kan se, at de ikke har tøj på.

Tålmodighed har vi været gode til at have i AaB, sammenholdt med et stærkt koncept og dygtigt trænerarbejde. En tålmodighed, som vi måske nok også har haft lidt for meget af de sidste par år, som har kostet os dyrt, og som vi nu er ved at indse ikke altid er holdbar i længden. Det handler om at finde den rigtige balance.

AGF har nogle gode årgange på vej, efter at man tilsyneladende virkelig har oppet sig i ungdomsafdelingen. Det bliver spændende at se, om man nu har fundet tålmodigheden til at satse på disse knægte, eller om man fortsætter den uendelige række af indkøb. En af udfordringerne bliver spillestilen, da der pt. eftersigende er langt fra det tekniske bold der bliver spillet på u17 holdet, til det tonserbold som Glenn kører på superligaholdet. Det var det rigtige for AGF at gå denne vej for at overleve, men vil man tilbage til toppen, er man nød til at blive mere end AC Horsens.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Arendt » 11. jul 2017, 07:47

Mine fætre bor i Aarhus og en del af forklaringen på AGF's få udklækkede talenter til førsteholdet er, at kulturen er rådden hos ungdomsholdene.

Mine fætre går i byen hver weekend, og de møder stort set spillere fra AGF's U19-liga hold hver gang.

Det er klart, at det er svært at opfostre dygtige ungdomstalenter til førsteholdet, når det er tilfældet.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Kristian » 11. jul 2017, 09:53

Arendt skrev:Mine fætre bor i Aarhus og en del af forklaringen på AGF's få udklækkede talenter til førsteholdet er, at kulturen er rådden hos ungdomsholdene.

Mine fætre går i byen hver weekend, og de møder stort set spillere fra AGF's U19-liga hold hver gang.

Det er klart, at det er svært at opfostre dygtige ungdomstalenter til førsteholdet, når det er tilfældet.
Hver weekend alligevel :cheers:
Hvis det er tilfældet, så er det sq op ad bakke dernede
------------------
mvh Kristian

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Arendt » 11. jul 2017, 15:40

Kristian skrev:
Arendt skrev:Mine fætre bor i Aarhus og en del af forklaringen på AGF's få udklækkede talenter til førsteholdet er, at kulturen er rådden hos ungdomsholdene.

Mine fætre går i byen hver weekend, og de møder stort set spillere fra AGF's U19-liga hold hver gang.

Det er klart, at det er svært at opfostre dygtige ungdomstalenter til førsteholdet, når det er tilfældet.
Hver weekend alligevel :cheers:
Hvis det er tilfældet, så er det sq op ad bakke dernede
Mine fætre forklarer, at det er meget almindeligt, at spillerne ses i nattelivet.

Medmindre AGF gør noget ved det, er det klart, at det er alt ødelæggende for en kultur.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. jul 2017, 17:18

Jeg ved ikke om AGF's unge knægte ligger i sprit konstant, om de ikke har dygtige nok ungdomstrænere, eller om der er andre grunde til vi ikke ser talenter i Aarhus, men den allerstørste grund er jeg sikker på er hvordan AGF konstant har meget travlt med at komme opad og fremad, og så er der altså ikke plads og rum til at give de unge chancer og spilletid. AGF er på mange måder en sinuskurve.

Men den virkelig grund er naturligvis løbebanen...

seamann

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af seamann » 11. jul 2017, 17:47

Jesper Schmidt skrev:Jeg ved ikke om AGF's unge knægte ligger i sprit konstant, om de ikke har dygtige nok ungdomstrænere, eller om der er andre grunde til vi ikke ser talenter i Aarhus, men den allerstørste grund er jeg sikker på er hvordan AGF konstant har meget travlt med at komme opad og fremad, og så er der altså ikke plads og rum til at give de unge chancer og spilletid. AGF er på mange måder en sinuskurve.

Men den virkelig grund er naturligvis løbebanen...
En sinuskurve har også højdepunkter, så det...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. jul 2017, 18:03

seamann skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg ved ikke om AGF's unge knægte ligger i sprit konstant, om de ikke har dygtige nok ungdomstrænere, eller om der er andre grunde til vi ikke ser talenter i Aarhus, men den allerstørste grund er jeg sikker på er hvordan AGF konstant har meget travlt med at komme opad og fremad, og så er der altså ikke plads og rum til at give de unge chancer og spilletid. AGF er på mange måder en sinuskurve.

Men den virkelig grund er naturligvis løbebanen...
En sinuskurve har også højdepunkter, så det...
Det har AGF vel også haft gennem årene... at toppen af kurven så ikke når helt op til toppen af superligaen er en anden snak.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af salling23 » 11. jul 2017, 20:29

Om spillerne på U19 går i byen eller ej ved jeg intet om

Der er ingen tvivl om at et af problemerne har været jagten på guldet for enden af regnbuen, da med et quick fix kunne løfte os op i toppen.
Det har afstedkommet de skiftende træner med forskellige syn på måden der skulle spilles på.
Der er talenterne blevet klemt
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af Martino » 11. jul 2017, 20:51

salling23 skrev:
Martino skrev:Har set Alexander Ammitzbøll et par gange for AGFs U19 og reserver. Hvad er planen med ham? Han virker dygtig.
Han har spillet et par af kampene i opstarten og ser spændende ud.
Så vidt jeg husker har han ikke engang en ungdomskontrakt med os, så det er sikkert endnu en af talenterne der smutter et andet sted hen
Altså det virker da lidt underligt hvis han end ikke har en ungdomskontrakt...
Jeg savner Winsnes

Besvar