Superligaen 2017/2018

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af sulakvelidze » 19. apr 2018, 20:35

De to luderklubber i gang med et stort slag i Herning. Hvem holder I mest imod? Jeg er nået frem til, at jeg er mest imod BIF. Det er slemt, at FCM vinder det, men det ville trods alt være værre at se Brøndby og Viasat gå amok i mental onani over det første mesterskab til Oscars klub i 13 år. Så hellere gentagelse af en ulækkert syn, vi har set for nylig.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Pastorius » 19. apr 2018, 20:42

sulakvelidze skrev:De to luderklubber i gang med et stort slag i Herning. Hvem holder I mest imod? Jeg er nået frem til, at jeg er mest imod BIF. Det er slemt, at FCM vinder det, men det ville trods alt være værre at se Brøndby og Viasat gå amok i mental onani over det første mesterskab til Oscars klub i 13 år. Så hellere gentagelse af en ulækkert syn, vi har set for nylig.
Jeg ved i hvert fald Pallesen/PK og Blaabjerg(KP ville være belvet slagtet, hvis de han spillet så ringe forsvar som BIF-gør. Keeperen så heller ikke god i d ved det første.

Jog holder også mest imod Brøndby.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af seamann » 19. apr 2018, 20:45

sulakvelidze skrev:De to luderklubber i gang med et stort slag i Herning. Hvem holder I mest imod? Jeg er nået frem til, at jeg er mest imod BIF. Det er slemt, at FCM vinder det, men det ville trods alt være værre at se Brøndby og Viasat gå amok i mental onani over det første mesterskab til Oscars klub i 13 år. Så hellere gentagelse af en ulækkert syn, vi har set for nylig.
Har lige lukket op.

Men det er en nobrainer — at se Werge og Viasat i samlet gråd gør at jeg er absolut mest imod de pisgule.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Pastorius » 19. apr 2018, 21:42

Hm... sådan skulle det så ikke være, men det er nu også svært at blive rigtig ked af at se de satans FCM-spilleres fjæs. Man skal bare huske at fokusere på det frem de pisgule.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Alexis » 19. apr 2018, 21:45

Ville slet ikke kunne holde ud at se Viasat med en hel måneds hyldest til Danmarks Hold hvis Brøndby vinder. Så hellere bønderne, de er i det mindste historie lige så snart Benham er væk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Hanga » 19. apr 2018, 21:47

Alexis skrev:Ville slet ikke kunne holde ud at se Viasat med en hel måneds hyldest til Danmarks Hold hvis Brøndby vinder. Så hellere bønderne, de er i det mindste historie lige så snart Benham er væk
Benham forsvinder jo kun hvis de ikke får succes. Derfor så vigtigt at den udebliver.

Jeg har ikke noget argument for hvorfor jeg nok håber på at Brøndby trækker det længste strå. Det er bare hvad min mave siger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af sulakvelidze » 19. apr 2018, 21:48

Pastorius skrev:Hm... sådan skulle det så ikke være, men det er nu også svært at blive rigtig ked af at se de satans FCM-spilleres fjæs. Man skal bare huske at fokusere på det frem de pisgule.
Ja, det er helt klart en trøst at tænke på, at FCM havde to på stængerne ved 2-1. Den må være bitter at tænke på, når man ser på stillingen bagefter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Brodernumsi » 19. apr 2018, 21:49

Jeg håber, at en komet rammer vestegnen, med en lille aflægger, der slår ned i Strandlodsvej 30.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

seamann

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af seamann » 19. apr 2018, 22:00

for helvede.

Et hold ejet af en psyko med een spiller fra brøndby og omegn på holdet og resten polsk/finsk/tysk/horsens....... lejesvende.
I guder hvor gør det fdbold til en træls og mere og mere ligegyldig ting.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af le Cid » 19. apr 2018, 22:39

seamann skrev:for helvede.

Et hold ejet af en psyko med een spiller fra brøndby og omegn på holdet og resten polsk/finsk/tysk/horsens....... lejesvende.
I guder hvor gør det fdbold til en træls og mere og mere ligegyldig ting.
Hov hov - du taler jo om MadterClass (TM)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af sulakvelidze » 19. apr 2018, 22:48

seamann skrev:for helvede.

Et hold ejet af en psyko med een spiller fra brøndby og omegn på holdet og resten polsk/finsk/tysk/horsens....... lejesvende.
I guder hvor gør det fdbold til en træls og mere og mere ligegyldig ting.
Er et mesterskab egentlig nogensinde vundet af et så markant købehold? Det kunne være interessant at se en undersøgelse af det spørgsmål. Men nok ikke et forslag man skal stille Viasat.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Funky » 19. apr 2018, 23:17

Jeg ser hellere et udenlandsk hold vinde mesterskabet end FCM.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af le Cid » 20. apr 2018, 08:35

Alt er bedre end et mesterskab til FCM!
Vinder Brömböh guldet, kan man jo bare slukke for TV'et de næste måneder, så man slipper for alle hyldestudsendelserne om "hele Danmarks uringule stolthed"...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af FlæskeFrank » 20. apr 2018, 10:33

sulakvelidze skrev:
seamann skrev:for helvede.

Et hold ejet af en psyko med een spiller fra brøndby og omegn på holdet og resten polsk/finsk/tysk/horsens....... lejesvende.
I guder hvor gør det fdbold til en træls og mere og mere ligegyldig ting.
Er et mesterskab egentlig nogensinde vundet af et så markant købehold? Det kunne være interessant at se en undersøgelse af det spørgsmål. Men nok ikke et forslag man skal stille Viasat.
Hov hov. I er ikke ved at kritisere guds gave til det danske folk. Blot fordi de det meste af sæsonen har haft 8 udlændinge i startopstillingen!!!??? Det viser blot at Brøndby er professionelle udover dansk forstand. De flytter standarderne for dansk fodbold.

Jeg synes i øvrigt, hvis man lytter efter hvad Zorniger faktisk siger i de interviews med ham, så er han næsten ligeså ulidelig som Riddersholm(bare på en anden måde).
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Gamen » 21. apr 2018, 16:42

FlæskeFrank skrev:
Jeg synes i øvrigt, hvis man lytter efter hvad Zorniger faktisk siger i de interviews med ham, så er han næsten ligeså ulidelig som Riddersholm(bare på en anden måde).
Vrøvl, han er en klassetræner og længder bedre end vores egen.

Gamen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Gamen » 21. apr 2018, 16:43

Viktor Fischer må være en af de ubetinget bedste spillere der har spillet i Superligaen i mange år. Mon ikke han er væk igen indenfor et år.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Klaus » 21. apr 2018, 18:03

Ved ikke om der skrevet om det før???? Men når man kigger på stillingen på diverse sider, står der, at 4. pladsen giver playoffkampe om en europacup-kval-plads. Betyder det, at såfremt fx Brøndby vinder både pokal og mesterskab, at den plads rykker ned til 5.-pladsen (os).... Jeg bilder mig ind at have læst, at Danmark har 1 clkvalplads og 3 europaleague, men hvis det er forkert, kan en 5. plads alligevel godt gå hen og blive lidt sjov.

http://www.livescore.com/soccer/denmark ... mpionship/

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af FlæskeFrank » 21. apr 2018, 22:46

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev:
Jeg synes i øvrigt, hvis man lytter efter hvad Zorniger faktisk siger i de interviews med ham, så er han næsten ligeså ulidelig som Riddersholm(bare på en anden måde).
Vrøvl, han er en klassetræner og længder bedre end vores egen.
Nu er det ikke en sammenligning, som nogen af os mener er relevant.

Jeg bemærker bare, at han peb over, at Brøndbyspillere skulle leveres til landsholdet i januar, fordi FCK ikke skulle. "Vi vil have samme vilkår, som de andre" - nej han vil kun have de bedste vilkår for sit eget hold.

Da sidste runde inden slutspillet blev afvikledes klogede han sig gevaldig over FCMs heldige mål mod SønderjyskE. Det var så en træner som i samme runde vil fik et tyk offside mål anerkendt. Men det ville han ikke snakke om - bagataliserede det.

Og mod FCM her i sidste runde, var han lige så ulidelig om sit eget holds fortræffeligheder.

Hans resultater kan man ikke tage fra ham, ligesom Ståle også har leveret imponerende resultater, men det går ingen af dem automatisk sympatisk.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af BassogogsVen » 21. apr 2018, 23:41

FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev:
Jeg synes i øvrigt, hvis man lytter efter hvad Zorniger faktisk siger i de interviews med ham, så er han næsten ligeså ulidelig som Riddersholm(bare på en anden måde).
Vrøvl, han er en klassetræner og længder bedre end vores egen.
Nu er det ikke en sammenligning, som nogen af os mener er relevant.

Jeg bemærker bare, at han peb over, at Brøndbyspillere skulle leveres til landsholdet i januar, fordi FCK ikke skulle. "Vi vil have samme vilkår, som de andre" - nej han vil kun have de bedste vilkår for sit eget hold.

Da sidste runde inden slutspillet blev afvikledes klogede han sig gevaldig over FCMs heldige mål mod SønderjyskE. Det var så en træner som i samme runde vil fik et tyk offside mål anerkendt. Men det ville han ikke snakke om - bagataliserede det.

Og mod FCM her i sidste runde, var han lige så ulidelig om sit eget holds fortræffeligheder.

Hans resultater kan man ikke tage fra ham, ligesom Ståle også har leveret imponerende resultater, men det går ingen af dem automatisk sympatisk.
Jeg synes, du skal prøve at lytte til Medianos interviews med ham. Min sympati for ham vendte 180 grader efter disse. Han virker faktisk svært sympatisk, og så han bare høj klasse. I modsætning til de middelmådige, grå skabninger, AaB har hentet de sidste to gange.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af FlæskeFrank » 22. apr 2018, 01:26

Den måde han fremfører sig på, så er jeg ret sikker på, at når der kommer en række dårlige resultater, så holder den form for kommunikation, som han vil, ikke en meter.

Han er anderledes end de fleste, og det er positivt, han har skabt en klar Brøndbystil, og gode resultater og spil. Det er ikke det, man kan sige om Wieghorst og det skal han selvfølgelig krediteres for.
- FlæskeFrank

Besvar