FIFA WORLD CUP 2018

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FIFA WORLD CUP 2018

Indlæg af jonas386 » 3. jul 2018, 00:28

Gnu skrev:
2. jul 2018, 20:14
Når han ikke gør det bedre, er det naturligvis fordi han ikke kan.
Nicolaj Jørgensen har fandeme ikke givet 100% i en landskamp siden Hareide blev træner. Jeg kan sagtens tolerere, at spillere ikke er bedre, men gør en indsats (som eksempelvis Knudsen igår). Nicolaj Jørgensen er typen der slår ud med armene, hvis ikke bolden ligger perfekt til ham og lader medspillerne om at tage genpresset. Han bidrager med lige præcis 0, og det er ikke kun grundet manglende evner, det er i høj grad også ugidelighed.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: FIFA WORLD CUP 2018

Indlæg af Gnu » 3. jul 2018, 08:00

Nu er du jo bare latterlig. Nicolai Jørgensen har ikke spillet en særlig god slutrunde, men han er fandme ikke typen, det slår ud med armene.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FIFA WORLD CUP 2018

Indlæg af jonas386 » 3. jul 2018, 12:24

Gnu skrev:
3. jul 2018, 08:00
Nu er du jo bare latterlig. Nicolai Jørgensen har ikke spillet en særlig god slutrunde, men han er fandme ikke typen, det slår ud med armene.
Det er han da i højeste grad. Og sådan har hele hans landsholdskarriere været. Uanset om det er venskabskamp eller VM. Du kan altid regne med en totalt ugidelig indsats fra Jørgensen. Selv imod Kroatien, hvor han kommer ind sent i kampen, er han totalt ugidelig i genpresset, og lader konsekvent spillerne omkring ham, stå for tilbageerobring af bolden. Mister han den, eller får en dårlig berøring, så kan du også forvente han kigger fodbold indtil bolden er på modstanderens fødder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar