Superligaen 2018/2019

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 78
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af zadion » 7. jan 2019, 09:39

9000AaB skrev:
7. jan 2019, 09:23
Syntes AGF er begyndt at rykke på sig.
Målmandstalent fra Liverpool - Kender ham ikke
Tingager - gad nu godt ha set ham som reserve i AaB selvom mange er imod ham.
Munksgaard fra FCM - han er sku rimelig go ku sagtens ha spillet i AaB hvis I spørg mig.

Tror David N. er ved at få bygget et OK hold sammen.
Jeg er ikke just imponeret endnu. AGF har sammen med os den 4. Bedste defensiv når man ser på antallet af mål de har lukket ind i efteråret. At de vælger at bruge lønbudgettet på en ungdomsmålmand fra Liverpool og Tingager fra 3. Bundesligaen forstår jeg ikke. Munksgaard er måske okay, men alt i alt havde JEG prioriteret offensive kræfter i GF, især på angriberposten.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af salling23 » 7. jan 2019, 14:38

Jeg forstår nu godt at vi henter de 3 spillere.

Forsvaret har set elendigt ud efter Backman gik i stykker..
Den unge målmand fra Liverpool er i første omgang kun lejet i 1/2 år.
Bliver han en succes, så ligger muligheden for at fortsætte lejemålet klar.
Gør han ikke, så kan vi finde en anden.

Vi har forsøgt at hente Sven Brake i NEC Nijmegen, men sprang eftersigende fra fordi man ikke kunne blive enige om prisen.
Så der er noget på vej i angrebet.
Men det bør også være her at vi bruger flest penge
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af doukas » 7. jan 2019, 14:50

9000AaB skrev:
7. jan 2019, 09:23
Syntes AGF er begyndt at rykke på sig.
Målmandstalent fra Liverpool - Kender ham ikke
Tingager - gad nu godt ha set ham som reserve i AaB selvom mange er imod ham.
Munksgaard fra FCM - han er sku rimelig go ku sagtens ha spillet i AaB hvis I spørg mig.

Tror David N. er ved at få bygget et OK hold sammen.
AGF har alle dage haft den opfattelse, at de kan blive et bedre hold af at hente andre holds middelmådige spillere (lidt ligesom Randers under PC - som bekendt nu er i AGF). Amini, Spelmann, Guira, Kanstrup, Riel, Frederik Møller, Juelsgaard, Junker, for nu bare at tage de seneste par vinduer. Intet andet end en grå masse, der ikke flytter noget som helst.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Pastorius » 7. jan 2019, 15:03

zadion skrev:
9000AaB skrev:
7. jan 2019, 09:23
Syntes AGF er begyndt at rykke på sig.
Målmandstalent fra Liverpool - Kender ham ikke
Tingager - gad nu godt ha set ham som reserve i AaB selvom mange er imod ham.
Munksgaard fra FCM - han er sku rimelig go ku sagtens ha spillet i AaB hvis I spørg mig.

Tror David N. er ved at få bygget et OK hold sammen.
Jeg er ikke just imponeret endnu. AGF har sammen med os den 4. Bedste defensiv når man ser på antallet af mål de har lukket ind i efteråret. At de vælger at bruge lønbudgettet på en ungdomsmålmand fra Liverpool og Tingager fra 3. Bundesligaen forstår jeg ikke. Munksgaard er måske okay, men alt i alt havde JEG prioriteret offensive kræfter i GF, især på angriberposten.
Jeg tænker at vi skal vente med at evaluere på holdene indtil transfervinduet er lukket. Uanset hvad er jeg overbevist om AGF ikke bliver den største trussel for os, i vores kamp for at genrejse os som del af den absolutte top i ligaen (nøglen til det ligger i Aalborg).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Dalbjerg » 8. jan 2019, 09:33

https://jyllands-posten.dk/#ia11110832;finans


Nu er der langt fra rygter, og til virkelighed..

Men som beskrevet i den artikel, ja så kan dominansen hurtigt være væk, når der ikke vil være den samme økonomiske motor, til at holde hånden under den sportslige sektor, hvis denne fejler i to sæsoner..

Og det der ævl med at koncentere værdien af sportsaktiviteterne og parken, ja det er jo bare bullshit-snak, fordi man ikke kan sige: Vi sælger det fra, som har værdi, og så lader vi resten sejle sin egen sø.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Yankee » 8. jan 2019, 10:11

Pastorius skrev:
7. jan 2019, 15:03
Jeg tænker at vi skal vente med at evaluere på holdene indtil transfervinduet er lukket. Uanset hvad er jeg overbevist om AGF ikke bliver den største trussel for os, i vores kamp for at genrejse os som del af den absolutte top i ligaen (nøglen til det ligger i Aalborg).
Helt enig. AGF henter spillere på leje, fri transfer eller maksimalt ½-1 mio. kr. Vi sidder og taler om at købe Lucas Andersen fri for 6 mio. kr. De to klubber er på helt forskellige planeter hvad angår spillerkøb.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Califfen » 8. jan 2019, 11:29

9000AaB skrev:
7. jan 2019, 09:23
Syntes AGF er begyndt at rykke på sig.
Målmandstalent fra Liverpool - Kender ham ikke
Tingager - gad nu godt ha set ham som reserve i AaB selvom mange er imod ham.
Munksgaard fra FCM - han er sku rimelig go ku sagtens ha spillet i AaB hvis I spørg mig.

Tror David N. er ved at få bygget et OK hold sammen.
Tingager som reserve i AaB? Han ville uden problemer gå ind i startopstillingen. Synes han er markant bedre end Blåbjerg og Kasper P.

Men ja, spændende indkøb dernede fra indtil videre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Buzz Killington » 8. jan 2019, 11:43

Califfen skrev:
8. jan 2019, 11:29
9000AaB skrev:
7. jan 2019, 09:23
Syntes AGF er begyndt at rykke på sig.
Målmandstalent fra Liverpool - Kender ham ikke
Tingager - gad nu godt ha set ham som reserve i AaB selvom mange er imod ham.
Munksgaard fra FCM - han er sku rimelig go ku sagtens ha spillet i AaB hvis I spørg mig.

Tror David N. er ved at få bygget et OK hold sammen.
Tingager som reserve i AaB? Han ville uden problemer gå ind i startopstillingen. Synes han er markant bedre end Blåbjerg og Kasper P.

Men ja, spændende indkøb dernede fra indtil videre.
Tingager er vel en erstatning for Backmann. Med undtagelse af en mindre skadesfrekvens er det ikke tydeligt en opgradering.

Munksgaard som var tredjevalg på backen i FCM kan jeg godt nok heller ikke lige se som en opgradering for Mikanovic pt.

Aner intet om Kamil Grabara, men jeg kan se han ikke er fast starter for Liverpools u23. Så kan ikke se ham som en klar opgradering i forhold til Whalley som trods alt var inde omkring førsteholdet for Gijon.

Jeg vil sige at det nogenlunde er status quo for AGF.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af jonas386 » 8. jan 2019, 12:13

Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af BoT » 8. jan 2019, 15:36

jonas386 skrev:
8. jan 2019, 12:13
Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
Når folk fremhæver Tingager som markant bedre en Kasper P, lukker mit automatiske bullshit-filter i hvert fald ned.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Califfen » 8. jan 2019, 21:05

BoT skrev:
8. jan 2019, 15:36
jonas386 skrev:
8. jan 2019, 12:13
Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
Når folk fremhæver Tingager som markant bedre en Kasper P, lukker mit automatiske bullshit-filter i hvert fald ned.
Men det er han jo.
Prøv at tage de rød-hvide briller af i bare 5 sekunder.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af BoT » 9. jan 2019, 09:25

Califfen skrev:
8. jan 2019, 21:05
BoT skrev:
8. jan 2019, 15:36
jonas386 skrev:
8. jan 2019, 12:13
Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
Når folk fremhæver Tingager som markant bedre en Kasper P, lukker mit automatiske bullshit-filter i hvert fald ned.
Men det er han jo.
Prøv at tage de rød-hvide briller af i bare 5 sekunder.
Hvis man tager de rød-hvide debatside briller af, ville man se en utroligt solid og stabil midterforsvarer, der sjældent laver fejl, vinder sine dueller og skiller sig fornuftigt af med bolden. Desuden med en attitude og mentalitet, som rigtig mange spillere kan lære noget af. Jeg håber vi forlænger med ham.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Gnu » 9. jan 2019, 09:46

Califfen skrev:
8. jan 2019, 21:05
BoT skrev:
8. jan 2019, 15:36
jonas386 skrev:
8. jan 2019, 12:13
Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
Når folk fremhæver Tingager som markant bedre en Kasper P, lukker mit automatiske bullshit-filter i hvert fald ned.
Men det er han jo.
Prøv at tage de rød-hvide briller af i bare 5 sekunder.
Prøv at se nogle fodboldkampe. Man er altså ikke automatisk en god spiller bare fordi, man har været på kontrakt i Tyskland. Vi taler om en mand, som har spillet på et hold, der på et år er rykket ud af 2. Bundesliga, og som nu ligger håbløst sidst i 3. Liga. Han er slet, slet ikke én, vi skal gå efter.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Califfen » 10. jan 2019, 11:46

Gnu skrev:
9. jan 2019, 09:46
Califfen skrev:
8. jan 2019, 21:05
BoT skrev:
8. jan 2019, 15:36
jonas386 skrev:
8. jan 2019, 12:13
Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
Når folk fremhæver Tingager som markant bedre en Kasper P, lukker mit automatiske bullshit-filter i hvert fald ned.
Men det er han jo.
Prøv at tage de rød-hvide briller af i bare 5 sekunder.
Prøv at se nogle fodboldkampe. Man er altså ikke automatisk en god spiller bare fordi, man har været på kontrakt i Tyskland. Vi taler om en mand, som har spillet på et hold, der på et år er rykket ud af 2. Bundesliga, og som nu ligger håbløst sidst i 3. Liga. Han er slet, slet ikke én, vi skal gå efter.
Ja, det er selvfølgelig også fair at sidestille hans evner med en kaotisk klubs resultater.
Prøv at huske tilbage på hans sidste tid i OB. Han var en profil. Det bliver Kasper P aldrig. Han er for ordinær, og alt for ofte hjerner han bare bolden ud over sidelinjen, når han ikke han finde en medspiller. Desuden bliver han ofte for passiv i sit markeringsspil.

Men ja ja, vi kan da bare genoptage diskussionen om tre måneder, så vi har noget frisk data i hukommelsen.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Danni » 10. jan 2019, 14:50

Califfen skrev:
10. jan 2019, 11:46
Gnu skrev:
9. jan 2019, 09:46
Califfen skrev:
8. jan 2019, 21:05
BoT skrev:
8. jan 2019, 15:36
jonas386 skrev:
8. jan 2019, 12:13
Der er et eller andet der får det til at smelte sammen oppe i hovedet på folk når OB og AGF henter spillere i de her år. Der er nærmest aldrig grænser for hvor gode og ambitiøse indkøb der er tale om, og hvordan de nu endegyldigt må være blandt ligaens bedre hold, og i hvert fald bedre end os. Sjovt nok er det bare nærmest aldrig tilfældet, og deres indkøb viser sig ganske ofte at være ganske middelmådige. AGFs indkøb i det her vindue får mig ikke til at frygte dem mere. De har stadig Jens Stage som deres foretrukne angriber - Det siger en del.
Når folk fremhæver Tingager som markant bedre en Kasper P, lukker mit automatiske bullshit-filter i hvert fald ned.
Men det er han jo.
Prøv at tage de rød-hvide briller af i bare 5 sekunder.
Prøv at se nogle fodboldkampe. Man er altså ikke automatisk en god spiller bare fordi, man har været på kontrakt i Tyskland. Vi taler om en mand, som har spillet på et hold, der på et år er rykket ud af 2. Bundesliga, og som nu ligger håbløst sidst i 3. Liga. Han er slet, slet ikke én, vi skal gå efter.
Ja, det er selvfølgelig også fair at sidestille hans evner med en kaotisk klubs resultater.
Prøv at huske tilbage på hans sidste tid i OB. Han var en profil. Det bliver Kasper P aldrig. Han er for ordinær, og alt for ofte hjerner han bare bolden ud over sidelinjen, når han ikke han finde en medspiller. Desuden bliver han ofte for passiv i sit markeringsspil.

Men ja ja, vi kan da bare genoptage diskussionen om tre måneder, så vi har noget frisk data i hukommelsen.
Til det der med at hjerne bolden ud over sidelinjen, vil jeg mene, Kasper mindst er en ligeså god boldspiller som Tingager. Jeg synes også Kasper P. er ret god til at vurdere, hvornår der skal luftes og hvornår der skal spilles.
Længe leve arbejderklassen!

Gamen

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Gamen » 11. jan 2019, 13:53

Patrick Mortensen og Brock-Madsen angiveligt på vej til AGF. Man kan da ikke beskylde fede PC for at sidde på hænderne...

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af BoT » 11. jan 2019, 14:33

Gamen skrev:
11. jan 2019, 13:53
Patrick Mortensen og Brock-Madsen angiveligt på vej til AGF. Man kan da ikke beskylde fede PC for at sidde på hænderne...
Nej det er vel en klassisk AGF: Indkøbe nye spillere i bundter = masser af nye folk der skal tilpasses holdet, træneren, spillestilen. + det er spillere fra en hylde, vi normalt selv udvikler til. Jeg er ikke nervøs.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Buzz Killington » 11. jan 2019, 14:48

Gamen skrev:
11. jan 2019, 13:53
Patrick Mortensen og Brock-Madsen angiveligt på vej til AGF. Man kan da ikke beskylde fede PC for at sidde på hænderne...
Det lyder som to meget AGF'ske spillere. De skal nok få konsolideret den tiendeplads. Jeg har dog stadig enormt svært ved at se hvad den langsigtede forretningsmodel skulle være for GF. De sælger ingen spillere til nævneværdige penge og de har stadig ikke formået at slå mønt eller sportslige resultater på ungdomsarbejdet. De har heller ikke tilstrækkelig med kapital til for alvor at investerer sig ind i dansktoppen og etablere en europæiske pengestrøm. Det liger same ol same ol for AGF.

I 17/18 havde de et underskud på ca. 10 mio efter en tiendeplads i grundspillet. De har en forventning til 18/19 om et resultat mellem 0 og plus 5 mio i år. De ligger pt. på tiendepladsen. Held og lykke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af BoT » 14. jan 2019, 09:13

Buzz Killington skrev:
11. jan 2019, 14:48
Gamen skrev:
11. jan 2019, 13:53
Patrick Mortensen og Brock-Madsen angiveligt på vej til AGF. Man kan da ikke beskylde fede PC for at sidde på hænderne...
Det lyder som to meget AGF'ske spillere. De skal nok få konsolideret den tiendeplads. Jeg har dog stadig enormt svært ved at se hvad den langsigtede forretningsmodel skulle være for GF. De sælger ingen spillere til nævneværdige penge og de har stadig ikke formået at slå mønt eller sportslige resultater på ungdomsarbejdet. De har heller ikke tilstrækkelig med kapital til for alvor at investerer sig ind i dansktoppen og etablere en europæiske pengestrøm. Det liger same ol same ol for AGF.

I 17/18 havde de et underskud på ca. 10 mio efter en tiendeplads i grundspillet. De har en forventning til 18/19 om et resultat mellem 0 og plus 5 mio i år. De ligger pt. på tiendepladsen. Held og lykke.
Enig. Indtil de får styr på deres talentudvikling, kommer de ikke til at rykke nævneværdigt i tabellen. Hvornår har AGF sidst købt en spiller, der har rykket dem for alvor?

Gamen

Re: Superligaen 2018/2019

Indlæg af Gamen » 14. jan 2019, 09:28

Buzz Killington skrev:
11. jan 2019, 14:48
I 17/18 havde de et underskud på ca. 10 mio efter en tiendeplads i grundspillet. De har en forventning til 18/19 om et resultat mellem 0 og plus 5 mio i år. De ligger pt. på tiendepladsen. Held og lykke.
Hvad du glemmer er, at de har haft en række spillere på lange, dyre kontrakter, som har kostet dem boksen. Mener at Ekstra Bladet skrev for nogle måneder siden, at de var ved at have tyndet godt ud i dem men som følge deraf havde en naturligt svækket købekraft. De kan f.eks. ikke handle på vores hylde længere. Når de kommer af med spillere som Juelsgaard, Spelmann osv., så burde de have lidt bedre muligheder.

Jeg er ret sikker på at deres økonomi er lidt bedre end tidligere, men slet ikke i vores liga.

AGF's talentudvikling er væsentligt bedre end tidligere, men havde en forfærdelig deroute indtil for et par år siden. Den er dog stadig ikke i nærheden af vores. Det er ikke en klub som vi behøver være specielt nervøse for at skulle konkurrere med.

Besvar