Fodboldbilletter i England

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Kongpohl
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 13. apr 2018, 21:04
Favoritspiller: Jannik Pohl

Fodboldbilletter i England

Indlæg af Kongpohl » 11. sep 2018, 13:31

Hello you guys!

Er der nogle der har nogle gode sider til at købe billetter til den engelske Premier League?

Del endelig ud af Jeres erfaringer. Jeg tænker det bliver Arsenal, Chelsea, Tottenham kampe der kommer der til at være interessante, og eventuelle championshipkampe.

Taaaaaak på forhånd!

Gamen

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af Gamen » 11. sep 2018, 13:59

Kongpohl skrev:
11. sep 2018, 13:31
Hello you guys!

Er der nogle der har nogle gode sider til at købe billetter til den engelske Premier League?

Del endelig ud af Jeres erfaringer. Jeg tænker det bliver Arsenal, Chelsea, Tottenham kampe der kommer der til at være interessante, og eventuelle championshipkampe.

Taaaaaak på forhånd!
Arsenal skulle være det mest dødssyge stadion af alle. Begravelsesstemning. Så se da Crystal Palace i stedet for? Kendt for at have nogle af Premier Leagues mest vilde fans.

Kongpohl
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 13. apr 2018, 21:04
Favoritspiller: Jannik Pohl

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af Kongpohl » 11. sep 2018, 14:05

Gamen skrev:
11. sep 2018, 13:59
Kongpohl skrev:
11. sep 2018, 13:31
Hello you guys!

Er der nogle der har nogle gode sider til at købe billetter til den engelske Premier League?

Del endelig ud af Jeres erfaringer. Jeg tænker det bliver Arsenal, Chelsea, Tottenham kampe der kommer der til at være interessante, og eventuelle championshipkampe.

Taaaaaak på forhånd!
Arsenal skulle være det mest dødssyge stadion af alle. Begravelsesstemning. Så se da Crystal Palace i stedet for? Kendt for at have nogle af Premier Leagues mest vilde fans.
Jeps, jeg er desværre enig. Har været der en enkelt gang før.

Har du erfaring med at købe billetter et sted?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af Steve-Dave » 11. sep 2018, 14:54

Jeg har brugt fodboldrejser.dk en enkelt gang til Crystal Palace - Leicester. Her booker man både hotel og billetter på samme tid. Det fungerede efter planen og prisen virkede rimelig nok, så hvis du også skal bruge et hotel at bo på, kan det være en mulighed.

I øvrigt var der fin stemning til kampen, og hvis Championship kampe også har interesse, var der ok gang i den hos Queens Park Rangers den ene gang, jeg så dem. Dog var de i Premier League på det tidspunkt.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af Halil » 11. sep 2018, 17:08

Kongpohl skrev:
11. sep 2018, 13:31
Hello you guys!

Er der nogle der har nogle gode sider til at købe billetter til den engelske Premier League?

Del endelig ud af Jeres erfaringer. Jeg tænker det bliver Arsenal, Chelsea, Tottenham kampe der kommer der til at være interessante, og eventuelle championshipkampe.

Taaaaaak på forhånd!
Har rejst med LA travel. Det fungerer og er vel billigt, men jeg gider ikke rejse med RyanAir, så det skal med. Ryanair hader mennesker.
Uden Synd Ingen Frelse

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af JonasK » 11. sep 2018, 19:04

Gamen skrev:
11. sep 2018, 13:59
Kongpohl skrev:
11. sep 2018, 13:31
Hello you guys!

Er der nogle der har nogle gode sider til at købe billetter til den engelske Premier League?

Del endelig ud af Jeres erfaringer. Jeg tænker det bliver Arsenal, Chelsea, Tottenham kampe der kommer der til at være interessante, og eventuelle championshipkampe.

Taaaaaak på forhånd!
Arsenal skulle være det mest dødssyge stadion af alle. Begravelsesstemning. Så se da Crystal Palace i stedet for? Kendt for at have nogle af Premier Leagues mest vilde fans.
Enig, har været på Emirates, Stamford og Selhurst, og Emirates er dødkedelig.

Både Stamford og Selhurst er et besøg værd. Selhurst pga stående og syngende fans. Stamford hvis har en forkærlighed for gammeldags engelsk med et på mange områder slidt stadion med smalle gange, også en fin stemning. Selhurst var en generelt en overraskende god oplevelse, dog et lidt kedelig område. Der er Fulham noget bedre

Jeg har brugt londonfodbold.dk, det fungerede fint

HJEMME
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 19. jan 2017, 14:02

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af HJEMME » 12. sep 2018, 11:11

PL Rejser kan anbefales. Upåklagelig service omend der er droslet ned på aktiviteterne de seneste år.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Fodboldbilletter i England

Indlæg af Kristian60 » 13. sep 2018, 10:09

Halil skrev:
11. sep 2018, 17:08
Har rejst med LA travel. Det fungerer og er vel billigt, men jeg gider ikke rejse med RyanAir, så det skal med. Ryanair hader mennesker.
Jeg har aldrig rejse med LA travel - men jeg ved de tog røven på folk i Rusland.

Besvar