Strive og italiensk fodbold

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Strive og italiensk fodbold

Indlæg af Ham der Emil » 6. okt 2018, 21:18

Strive har jo fået rettighederne til Seria A og La Liga. Inden jeg signer op, har jeg dog et par spørgsmål.

- Fungerer tjenesten fint? Her tænker jeg på lag og loading time. Hvad med diverse pundits de har inde - er de danske eller engelske?

- Kan man dele en Strive konto? Hvis jeg køber den, vil jeg gerne dele den med en kammerat, men kan vi det? Kan vi begge se en kamp online samtidig?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Strive og italiensk fodbold

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. jul 2019, 12:39

Vi har den store tv-pakke gennem Eniig/Waoo. Sidste sæson mistede vi jo desværre muligheden for at se Italiensk og Spansk fodbold pga Strives aftale.

Men hvor står man til næste sæson med den store pakke i forbindelse med dansk og engelsk fodbold? Hvor mange kampe kan man se med den store pakke mon? Og hvad er bedste alternativ til denne hvis man vil se alle AaBs kampe samt engelsk fodbold?


Italiensk og solpanel har strive vel stadig?


Ja, det kunne sikkert findes på nettet et sted men jeg har totalt mistet overblikket ☺️
Janteloven eksisterer IKKE!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Strive og italiensk fodbold

Indlæg af Sanchez94 » 1. jul 2019, 14:55

Ham der Emil skrev:
6. okt 2018, 21:18
Strive har jo fået rettighederne til Seria A og La Liga. Inden jeg signer op, har jeg dog et par spørgsmål.

- Fungerer tjenesten fint? Her tænker jeg på lag og loading time. Hvad med diverse pundits de har inde - er de danske eller engelske?

- Kan man dele en Strive konto? Hvis jeg køber den, vil jeg gerne dele den med en kammerat, men kan vi det? Kan vi begge se en kamp online samtidig?
Jeg havde strive i et par måneder - Fungerer upåklageligt der er Danske kommentator og "eksperter" til de store kampe og engelske til de mindre kampe. Det er selvfølgelig en lettere forsinkelse mellem live score app og dit stream.

Aner ikke om du kan streame på 2 enheder samtidig.

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Strive og italiensk fodbold

Indlæg af secone79 » 1. jul 2019, 16:14

Sanchez94 skrev:
1. jul 2019, 14:55
Ham der Emil skrev:
6. okt 2018, 21:18
Strive har jo fået rettighederne til Seria A og La Liga. Inden jeg signer op, har jeg dog et par spørgsmål.

- Fungerer tjenesten fint? Her tænker jeg på lag og loading time. Hvad med diverse pundits de har inde - er de danske eller engelske?

- Kan man dele en Strive konto? Hvis jeg køber den, vil jeg gerne dele den med en kammerat, men kan vi det? Kan vi begge se en kamp online samtidig?
Jeg havde strive i et par måneder - Fungerer upåklageligt der er Danske kommentator og "eksperter" til de store kampe og engelske til de mindre kampe. Det er selvfølgelig en lettere forsinkelse mellem live score app og dit stream.

Aner ikke om du kan streame på 2 enheder samtidig.
https://www.strivesport.com/dk/help

2. ENHEDER

2.1 På hvilke enheder kan jeg se Strive?
Strive er tilgængelig på følgende enheder:
· Desktop: PC og Mac – hjemmesiden er tilgængelig via alle moderne desktop-browsere, herunder Chrome, Firefox, Safari, Edge og Internet Explorer 11+
· Mobile enheder: Tilgængelig via iOS og Android smartphones og tablets
· Streaming-enheder: Indhold kan streames til TV med Airplay.

Vi arbejder på at udvikle Strive-app’en til Xbox, PlayStation, AppleTV og Smart TV. Vi holder dig opdateret!

2.2 Kan jeg se på flere enheder på en gang?
Ja, din medlemsadgang til Strive giver dig mulighed for at se videoindhold på op til to enheder ad gangen. Hvis du får vist følgende meddelelse "Du ser for øjeblikket en video på en anden enhed", skal du lukke din forrige session og opdatere din enhed/browser for at se indhold på en separat enhed.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Strive og italiensk fodbold

Indlæg af Ham der Emil » 2. jul 2019, 19:19

Tak for svarene :thumbsup:
secone79 skrev:
1. jul 2019, 16:14

https://www.strivesport.com/dk/help

2. ENHEDER

2.1 På hvilke enheder kan jeg se Strive?
Strive er tilgængelig på følgende enheder:
· Desktop: PC og Mac – hjemmesiden er tilgængelig via alle moderne desktop-browsere, herunder Chrome, Firefox, Safari, Edge og Internet Explorer 11+
· Mobile enheder: Tilgængelig via iOS og Android smartphones og tablets
· Streaming-enheder: Indhold kan streames til TV med Airplay.

Vi arbejder på at udvikle Strive-app’en til Xbox, PlayStation, AppleTV og Smart TV. Vi holder dig opdateret!

2.2 Kan jeg se på flere enheder på en gang?
Ja, din medlemsadgang til Strive giver dig mulighed for at se videoindhold på op til to enheder ad gangen. Hvis du får vist følgende meddelelse "Du ser for øjeblikket en video på en anden enhed", skal du lukke din forrige session og opdatere din enhed/browser for at se indhold på en separat enhed.
Tak for svar. Er sikker på, at de ikke havde oprettet dette afsnit, da jeg stillede spørgsmålet; tak for det 👌
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Strive og italiensk fodbold

Indlæg af Pastorius » 2. jul 2019, 21:49

Køllen I Møllen skrev:
1. jul 2019, 12:39
Vi har den store tv-pakke gennem Eniig/Waoo. Sidste sæson mistede vi jo desværre muligheden for at se Italiensk og Spansk fodbold pga Strives aftale.

Men hvor står man til næste sæson med den store pakke i forbindelse med dansk og engelsk fodbold? Hvor mange kampe kan man se med den store pakke mon? Og hvad er bedste alternativ til denne hvis man vil se alle AaBs kampe samt engelsk fodbold?


Italiensk og solpanel har strive vel stadig?


Ja, det kunne sikkert findes på nettet et sted men jeg har totalt mistet overblikket ☺️
Tja - nu steg prisen for Viasat Sport i hvert fald lige med 240,-/år. Har ellers et par gange været ved at overveje om jeg skulle give mig. De kan glemme det!

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1562047140
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar