Superligaen 2019/2020

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af FlæskeFrank » 31. aug 2019, 10:15

Jacob Michelsens attitude er meget forskellig afhængig om han vinder eller taber. Taber han virker han meget usympatisk, mens han som vinder har meget overskud. Langt yderligere end gennemsnittet. Og efter de sidste kæmpe har han ikke virket sympatisk...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Jakobsen » 31. aug 2019, 12:41

Nu mindes jeg tydeligt Sandi Putros og det lort han lavede på stadion mod AC Horsens. Kan sgu godt forstå de to kegler er oppe at køre for kampen i går var samme dommerniveau. Han er en forfærdelig dommer Putros og jeg kan godt forstå de ender i det røde felt lige i den her situaiton selvom jeg ikke har så meget godt at sige om hverken Riddersholm eller Michelsen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Gnu » 2. sep 2019, 15:11

Fremragende underholdning at OB bliver afvist af Thelander og må nøjes med Alexander Juel på en lejeaftale.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2019, 19:24

EDIT: Marcondes og ikke Bendtner
OB og AGF er case studier i uduelig trup opbygning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2019, 22:06

jonas386 skrev:
2. sep 2019, 19:24
EDIT: Marcondes og ikke Bendtner
OB og AGF er case studier i uduelig trup opbygning.
Det undrer mig godt nok også lidt hvad AGF laver i dag.
De har lige hentet en keeper de skulle satse på og straks de får chancen hiver de Jovanovic hjem. Derudover lejer de en hollænder, som sikkert er god men skadet og nok kun når at genoptræne. Deres sydafrikaner lyder mere som en udviklingssspiller og det kan vel være meget fornuftigt selvom han gangeret ikke forløses i AGF.

OB synes jeg egentlig er fornuftigt og har de ikke kunnet få dem de vil have er det vel meget ædrueligt at leje en middelmådig Alexander Juel i første division - især med tanke på at de spiller med tre stoppere. De får en pålidelige reserve at sætte ind så de ikke tvinges til systemskifter eller at bruge et talent de måske ikke har.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2019, 22:37

Jakobsen skrev:
2. sep 2019, 22:06
jonas386 skrev:
2. sep 2019, 19:24
EDIT: Marcondes og ikke Bendtner
OB og AGF er case studier i uduelig trup opbygning.
Det undrer mig godt nok også lidt hvad AGF laver i dag.
De har lige hentet en keeper de skulle satse på og straks de får chancen hiver de Jovanovic hjem. Derudover lejer de en hollænder, som sikkert er god men skadet og nok kun når at genoptræne. Deres sydafrikaner lyder mere som en udviklingssspiller og det kan vel være meget fornuftigt selvom han gangeret ikke forløses i AGF.

OB synes jeg egentlig er fornuftigt og har de ikke kunnet få dem de vil have er det vel meget ædrueligt at leje en middelmådig Alexander Juel i første division - især med tanke på at de spiller med tre stoppere. De får en pålidelige reserve at sætte ind så de ikke tvinges til systemskifter eller at bruge et talent de måske ikke har.
Blev deres førstekeeper ikke skadet i weekenden?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2019, 22:42

Pastorius skrev:
2. sep 2019, 22:37
Jakobsen skrev:
2. sep 2019, 22:06
jonas386 skrev:
2. sep 2019, 19:24
EDIT: Marcondes og ikke Bendtner
OB og AGF er case studier i uduelig trup opbygning.
Det undrer mig godt nok også lidt hvad AGF laver i dag.
De har lige hentet en keeper de skulle satse på og straks de får chancen hiver de Jovanovic hjem. Derudover lejer de en hollænder, som sikkert er god men skadet og nok kun når at genoptræne. Deres sydafrikaner lyder mere som en udviklingssspiller og det kan vel være meget fornuftigt selvom han gangeret ikke forløses i AGF.

OB synes jeg egentlig er fornuftigt og har de ikke kunnet få dem de vil have er det vel meget ædrueligt at leje en middelmådig Alexander Juel i første division - især med tanke på at de spiller med tre stoppere. De får en pålidelige reserve at sætte ind så de ikke tvinges til systemskifter eller at bruge et talent de måske ikke har.
Blev deres førstekeeper ikke skadet i weekenden?
Nu du siger det, det er sgu da rigtigt. Så giver det jo fin mening.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af MrBangDK » 3. sep 2019, 06:21

Bendtner til FCK :)
Ska' vi hak'?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Maglau » 3. sep 2019, 07:27

MrBangDK skrev:
3. sep 2019, 06:21
Bendtner til FCK :)
Fedt for superligaen, han er spiller der giver kulør og samtidig er han en dygtigt angriber.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Kristian » 3. sep 2019, 11:45

Gnu skrev:
2. sep 2019, 15:11
Fremragende underholdning at OB bliver afvist af Thelander og må nøjes med Alexander Juel på en lejeaftale.
Ja og Okore afviste dem også :aabfan:
------------------
mvh Kristian

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af sulakvelidze » 3. sep 2019, 18:06

Maglau skrev:
3. sep 2019, 07:27
MrBangDK skrev:
3. sep 2019, 06:21
Bendtner til FCK :)
Fedt for superligaen, han er spiller der giver kulør og samtidig er han en dygtigt angriber.
Enig. Der er dog to grunde til, at jeg alligevel er lidt ærgerlig over, at han skifter til FCK:

1) Hvis han finder et vist niveau, får vi sværere ved at slå dem.

2) Nu skal vi igennem de pinlige scener med hele eller halve stadions, der hujer og hyler af manden. Jeg er lettet over, at han ikke skal til Aalborg i efteråret og krummer tæer på forhånd over, hvad der venter ham i Brøndby og andre steder med janteloven på fuld tryk.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Maglau » 3. sep 2019, 19:40

sulakvelidze skrev:
3. sep 2019, 18:06
Maglau skrev:
3. sep 2019, 07:27
MrBangDK skrev:
3. sep 2019, 06:21
Bendtner til FCK :)
Fedt for superligaen, han er spiller der giver kulør og samtidig er han en dygtigt angriber.
Enig. Der er dog to grunde til, at jeg alligevel er lidt ærgerlig over, at han skifter til FCK:

1) Hvis han finder et vist niveau, får vi sværere ved at slå dem.

2) Nu skal vi igennem de pinlige scener med hele eller halve stadions, der hujer og hyler af manden. Jeg er lettet over, at han ikke skal til Aalborg i efteråret og krummer tæer på forhånd over, hvad der venter ham i Brøndby og andre steder med janteloven på fuld tryk.
Det har jeg faktisk ikke tænkt over - men du har 100% ret.
Han fortjener slet ikke nogen dårlig modtagelse, han er måske ikke super kløgtig og bærer præg af være for hurtigt en stjerne og med millioner i løn i for en ung en alder. Men han har aldrig været usympatisk dumt svin og altid givet det han kan for landsholdet.
Hvis ikke det var fordi det ville gå ud over AaB kunne jeg godt ønske at han satte sine kritikere på plads og smadrede superligaen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Lyngehoevdingen » 5. sep 2019, 14:48

Maglau skrev:
3. sep 2019, 19:40
sulakvelidze skrev:
3. sep 2019, 18:06
Maglau skrev:
3. sep 2019, 07:27
MrBangDK skrev:
3. sep 2019, 06:21
Bendtner til FCK :)
Fedt for superligaen, han er spiller der giver kulør og samtidig er han en dygtigt angriber.
Enig. Der er dog to grunde til, at jeg alligevel er lidt ærgerlig over, at han skifter til FCK:

1) Hvis han finder et vist niveau, får vi sværere ved at slå dem.

2) Nu skal vi igennem de pinlige scener med hele eller halve stadions, der hujer og hyler af manden. Jeg er lettet over, at han ikke skal til Aalborg i efteråret og krummer tæer på forhånd over, hvad der venter ham i Brøndby og andre steder med janteloven på fuld tryk.
Det har jeg faktisk ikke tænkt over - men du har 100% ret.
Han fortjener slet ikke nogen dårlig modtagelse, han er måske ikke super kløgtig og bærer præg af være for hurtigt en stjerne og med millioner i løn i for en ung en alder. Men han har aldrig været usympatisk dumt svin og altid givet det han kan for landsholdet.
Hvis ikke det var fordi det ville gå ud over AaB kunne jeg godt ønske at han satte sine kritikere på plads og smadrede superligaen.
Kritikere, der jo er især er kommet, fordi han har slået en taxachauffør, har kørt imod færdselsretningen med en tårnhøj promille og har fået frakendt kørekort for at køre 160, hvor han måtte køre 110. Derudover kommer en række politianmeldelser, der ikke har ført til dom. Det står enhver frit for ikke at mene, at Bendtner er dumt svin. Men har har godt nok handlet som ét en del gange. Det er heldigt for ham, at han fremstår rar i interviews og på trænings- og kampbaner. For ellers var han hadet af befolkningen. Jeg ser personligt hellere at et menneske filmer eller laver grove frisspark på banen end at han er til fare for folk i det civile liv.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2019, 07:40

Kan I huske ham den kiksede knægt fra folkeskoleklassen, der altdi spurgte alle pigerne om de ville danse?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ista=sport
+ Okore og Thelander - var der andre?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Enevoldsen23 » 6. sep 2019, 08:21

Pastorius skrev:
6. sep 2019, 07:40
Kan I huske ham den kiksede knægt fra folkeskoleklassen, der altdi spurgte alle pigerne om de ville danse?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ista=sport
+ Okore og Thelander - var der andre?
De forsøgte også at hente en Svensk stopper, og var enige med klubben. Men han gad ikke.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-skifte

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Jakobsen » 6. sep 2019, 09:25

Pastorius skrev:
6. sep 2019, 07:40
Kan I huske ham den kiksede knægt fra folkeskoleklassen, der altdi spurgte alle pigerne om de ville danse?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ista=sport
+ Okore og Thelander - var der andre?
Kan egentlig ikke se issuet at prøve eller at OB gjore det. Bendtner sælger trøjer og trækker mennesker til og det alene kan garangeret betale meget af festen. Jeg ville da ønske AaB prøvede det og Bendtner en i rusten forfatning kan ikke brokke sig over at være reserve og vi mangler noget i fronttrioen. Det er klart når FCK kommer så får de ham, men var de ikke kommet var det nok realistisk for klubber fra niveauet under.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Hanga » 6. sep 2019, 09:49

Enevoldsen23 skrev:
6. sep 2019, 08:21
Pastorius skrev:
6. sep 2019, 07:40
Kan I huske ham den kiksede knægt fra folkeskoleklassen, der altdi spurgte alle pigerne om de ville danse?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ista=sport
+ Okore og Thelander - var der andre?
De forsøgte også at hente en Svensk stopper, og var enige med klubben. Men han gad ikke.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-skifte
Spørgsmålet er om OB har fået flere afvisninger end så mange andre klubber, eller om der simpelthen bare er tale om en massiv lækage af information fra Odense.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Enevoldsen23 » 6. sep 2019, 10:00

Hanga skrev:
6. sep 2019, 09:49
Enevoldsen23 skrev:
6. sep 2019, 08:21
Pastorius skrev:
6. sep 2019, 07:40
Kan I huske ham den kiksede knægt fra folkeskoleklassen, der altdi spurgte alle pigerne om de ville danse?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ista=sport
+ Okore og Thelander - var der andre?
De forsøgte også at hente en Svensk stopper, og var enige med klubben. Men han gad ikke.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-skifte
Spørgsmålet er om OB har fået flere afvisninger end så mange andre klubber, eller om der simpelthen bare er tale om en massiv lækage af information fra Odense.
Der er nok tale om nr. 2 :thumbsup:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2019, 10:03

Hanga skrev:
Enevoldsen23 skrev:
6. sep 2019, 08:21
Pastorius skrev:
6. sep 2019, 07:40
Kan I huske ham den kiksede knægt fra folkeskoleklassen, der altdi spurgte alle pigerne om de ville danse?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ista=sport
+ Okore og Thelander - var der andre?
De forsøgte også at hente en Svensk stopper, og var enige med klubben. Men han gad ikke.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-skifte
Spørgsmålet er om OB har fået flere afvisninger end så mange andre klubber, eller om der simpelthen bare er tale om en massiv lækage af information fra Odense.
Ja, jeg tænker ikke vi skal være alt for saglige - det kunne nemt ødelægge en ellers fin joke.

...men status er at de endte med ikke rigtig at få noget i samme klasse som det de har forsøgt. Den pointe er reel nok.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Superligaen 2019/2020

Indlæg af Since » 11. sep 2019, 20:49

I det mindste prøvede OB da at hente fra en vis hylde. Men mon ikke de er pænt tilfredse med Sander Svendsen, Jebali, Opondo, og en gardering i Alexander Juul i stedet for Alexander Ludwig som ikke fik spilletid.
Der blev desuden budt på Mikkel Rygaard fra fcn men de ville ikke sælge. Rygaard var selv klar på et skifte.
Ellers go lir folkens :)

Besvar