Superligaen 2019/2020
Re: Superligaen 2019/2020
Forstår ikke at folk er fint tilfreds med Randers point...
Med AaBs uduelige mange kampe, så havde jeg da håbet på at de kunne have fedtet en uafgjort hjem, og gået videre på den, fordi FCK vandt..
Vil da mene at AaB chancer for top 6 er faldet en del ved det point til Randers..
(og ja så kan man snakke om, at hvis man ikke slår OB så fortjener man det ikke.. Og alt muligt andet.. Jeg havde gerne haft uafgjort i baghånden, hvis FCK ender med at gå ud og smadre tre kasser ind i første halvleg mod Randers..)
Med AaBs uduelige mange kampe, så havde jeg da håbet på at de kunne have fedtet en uafgjort hjem, og gået videre på den, fordi FCK vandt..
Vil da mene at AaB chancer for top 6 er faldet en del ved det point til Randers..
(og ja så kan man snakke om, at hvis man ikke slår OB så fortjener man det ikke.. Og alt muligt andet.. Jeg havde gerne haft uafgjort i baghånden, hvis FCK ender med at gå ud og smadre tre kasser ind i første halvleg mod Randers..)
Vores egne resultater er i hvert fald det eneste vi selv er herre over.Hanga skrev: ↑15. mar 2021, 20:59Jeg tror bare vi skal koncentrere os om os selv... 3 sejre på stribe er ikke ligefrem noget vi tager ofte. Vinder vi, så er der gode chancer for at være med i top 6, og om vi bliver 5'er eller 6'er er svær for alvor at hidse sig op over.Pastorius skrev:Ja, det kunne ikke være bedre - medmindre selvfølgelig de vinder over FCK, og vi alligevel kommer i top 6. Så er der et point mere op til 5. pladsen og muligheden for at spille om en plads i Europa.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er selvfølgelig rigtig - men Randers kunne nu også nemt fedte en uafgjort hjem mod FCK, og så ville det også kræve en uafgjort i SJE og FCN.Dalbjerg skrev: ↑15. mar 2021, 21:00Forstår ikke at folk er fint tilfreds med Randers point...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Kan slet ikke forstå de brokker sig over straffet - selvfølgelig er der straffe. Den der ville da også altid have givet frispark ude på banen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Landshold
Nå så skal der en sejr til mod OB. Måske meget at vi ikke sidder og tænker på meget på at uafgjort kunne være nok. Ud over stepperne....
Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg tror ikke der ville komme noget godt ud af at vi starter kampen med at tænke at uafgjort måske kunne være nok.Stegosaurus skrev: ↑15. mar 2021, 21:11Nå så skal der en sejr til mod OB. Måske meget at vi ikke sidder og tænker på meget på at uafgjort kunne være nok. Ud over stepperne....
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Bo Henriksen mener AaB vinder stensikkert...Jeg er oprindeligt bekymret nuPastorius skrev: ↑15. mar 2021, 21:14Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg tror ikke der ville komme noget godt ud af at vi starter kampen med at tænke at uafgjort måske kunne være nok.Stegosaurus skrev: ↑15. mar 2021, 21:11Nå så skal der en sejr til mod OB. Måske meget at vi ikke sidder og tænker på meget på at uafgjort kunne være nok. Ud over stepperne....

------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Lige med Bo Henriksen, kan du trygt betragte det han siger som vrøvl. Når man siger så meget uunderbygget, mister man magten til at jinxe.Kristian skrev: ↑15. mar 2021, 21:24Bo Henriksen mener AaB vinder stensikkert...Jeg er oprindeligt bekymret nuPastorius skrev: ↑15. mar 2021, 21:14Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg tror ikke der ville komme noget godt ud af at vi starter kampen med at tænke at uafgjort måske kunne være nok.Stegosaurus skrev: ↑15. mar 2021, 21:11Nå så skal der en sejr til mod OB. Måske meget at vi ikke sidder og tænker på meget på at uafgjort kunne være nok. Ud over stepperne....![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
OB har iøvrigt ikke vundet de seneste 16 kampe i Superligaen, hvor de har gæstet et hold i Jylland. Det er vel kun Brøndby, som har gjort det værre...Pastorius skrev: ↑15. mar 2021, 21:55Lige med Bo Henriksen, kan du trygt betragte det han siger som vrøvl. Når man siger så meget uunderbygget, mister man magten til at jinxe.Kristian skrev: ↑15. mar 2021, 21:24Bo Henriksen mener AaB vinder stensikkert...Jeg er oprindeligt bekymret nuPastorius skrev: ↑15. mar 2021, 21:14Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg tror ikke der ville komme noget godt ud af at vi starter kampen med at tænke at uafgjort måske kunne være nok.Stegosaurus skrev: ↑15. mar 2021, 21:11Nå så skal der en sejr til mod OB. Måske meget at vi ikke sidder og tænker på meget på at uafgjort kunne være nok. Ud over stepperne....![]()
- FlæskeFrank
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Han mente også inden Vejle-kampen, at Vejle ville vinde uden problemer.Kristian skrev: ↑15. mar 2021, 21:24Bo Henriksen mener AaB vinder stensikkert...Jeg er oprindeligt bekymret nuPastorius skrev: ↑15. mar 2021, 21:14Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg tror ikke der ville komme noget godt ud af at vi starter kampen med at tænke at uafgjort måske kunne være nok.Stegosaurus skrev: ↑15. mar 2021, 21:11Nå så skal der en sejr til mod OB. Måske meget at vi ikke sidder og tænker på meget på at uafgjort kunne være nok. Ud over stepperne....![]()
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Hvorfor er det lige, at der er så meget aktivitet her i 2019/2020-tråden, når der er en tilsvarende 2020/2021 at skrive i? 

Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10000] Pro <-Mit Hamrén-indeks
-
- Superliga
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Det er meget nemmere at spå om kampe der er spillet

Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Det skulle ikke undre mig, om vi ender på den dér typiske femteplads!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10000] Pro <-Mit Hamrén-indeks
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien

Den er købt i en anden tråd.le Cid skrev: ↑16. mar 2021, 09:44Det skulle ikke undre mig, om vi ender på den dér typiske femteplads!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Inden vi taler Lyngby op, så skal man måske lige se om de kan stå distancen. De er sammen med Vejle pt. igang med en af de mest forfærdelige halvlege jeg har set i år i Superligaen. Er du vimmer, hvor har begge hold været ringe.
Jeg viste ikke Vejle spillede i Superligaen i 2019/20.

Nok har det været en rigtig skidt sæson (fra julemåneden), men jeg har nu aldrig rigtig opfattet nedrykning som et plausibelt scenario. Lyngby har utvivlsomt været bedre end AaB i dette forår, men der er dels grænser for, hvor mange point Lyngby henter - hvilket vi så i aftes - og trods alt får AaB jo nosset nogle point til sig. Det er lidt som en håndboldkamp, hvor et hold er bagud med en hulens masse mål og så lige pludselig henter kraftigt ind for så alligevel at tabe pusten til sidst. Jeg tror, at Randers tilbage i 2010 (vist nok) er og bliver et helt og aldeles enestående eksempel.